Hoofdcategorieën
Topicacties

Newscacher gedupeerden topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 februari 2004

Indien 't niet zijn bedoeling was om terug op te starten , zou hij zich toch ook niet zoveel moeite doen om die nieuwe website in orde te krijgen. Dan had hij gewoon op 30 April alles afgesloten en was er van newscacher niets meer te vinden (uitgezondert deze berichten op tweakers) , denk ik zo :/ :/

Wij zijn ondertussen al 3 weken aan 't wachten (en onze woede is toch al wat bekoeld), ondertussen hebben we dan eindelijk een launch datum , hopelijk maakt hij het ook allemaal waar .

Dit "Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen." lijkt me echt wel een hele goede manier om de benadeelden te vergoeden .
INDIEN alles verloopt zoals Tom zegt (en het voornaamste ; ook blijft verlopen), zullen we ook echt geen reden meer tot klagen hebben . Maar dat moeten we nog afwachten .

Reg. datum: 10 oktober 2005

En dit dan nu weer??
http://www.newscacher.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=495
quote:
Punica- schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
[...]

Ik kan je 100% bevestigen dat dit NIET waar is, Eweka en Highwinds willen absoluut geen zaken doen met deze partij gezien de bedrijfsgeschiedenis.

Waarom reader.newscacher.com naar 1 van de platformen van Highwinds wijst is ons dan ook een raadsel.

(voor de mensen die het niet weten) Ik werk voor zowel Highwinds als Eweka

Reg. datum: 18 april 2005

quote:
pven schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 06:43:
[...]

(Punica- in "Newscacher gedupeerden topic") Grappig dat een medewerker van Highwinds met 100% zekerheid stelt dat dit niet waar kan zijn. :)
Inderdaad wel heel gek. Zijn er verschillende Highwinds? Vanmorgen in z'n blog:
quote:
Nog even met een van de leveranciers gebeld. Morgen avond (NL tijd) zijn de voorbereidingen getroffen dat alles in principe werkt. Dit betekent nog niet dat je kunt bestellen, want de controle op hoeveelheden verkeer kunnen zoals het er nu naar uitziet pas a.s. zaterdag ingebouwd worden. Dit is het enigste punt waar we helaas op moeten wachten met de officiele launch.

Ikzelf krijg de website wel af in nog 3 dagen te gaan, dat moet met de nodige uren, te halen zijn. Echter de leverancier heetf laten weten niet zeker te zijn of ze zaterdag al kunnen opleveren. Dit moeten we helaas even afwachten.
Een andere leverancier is nog drukdoende om de beloofde capaciteit te waarborgen, maar dat zou zover ik begrepen heb vandaag per mail deze week ook moeten lukken.
De derde leverancier (HighWinds Media) heeft inmiddels alles klaar zodat we er mee aan de slag kunnen. Hiervoor ikzelf de scripts nog afronden.

Reg. datum: 09 september 2003

quote:
Wortelstok schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:19:
[...]

Inderdaad wel heel gek. Zijn er verschillende Highwinds? Vanmorgen in z'n blog:

[...]
Ik heb gisteren nog met hoofd van reselling gesproken en die kent heel newscacher of Tom Dings of mywebserver helemaal niet.

Dus OF hij zit via een reseller bij HW (in dit geval zal de reseller op de hoogte gesteld worden van de praktijken van NC), OF hij zit onder een heel vaag pseudoniem bij Highwinds, maar dan moet ie zich meer dan een maand geleden al aangemeld hebben...

OF hij kletst uit ze nek.

GSI Zuigt

Het zal mij een rot zorgen wezen waar hij zit. Zolang hij weer online komt en met de scherpe prijzen van nu. Dan kan ik mooi 6 maanden gebruik van maken (heb toch al betaald). Als hij na die 6 maanden nog online is, dan verleng ik het abbo zo. 20 euro voor 6 maanden a 24 mbit is niets!

Eerlijk gezegd vind ik het wel een naaistreek van Punica, als hij Newscacher gaat boycotten en nog verder zwart maken.

Jij zit lekker bij Eweka en Eweka doet niet aan reselling. Dus waar maak jij je zorgen over?

Aan de andere kant, lig ik hier dubbel van het lachen. 2 grote jongens in de usenet wereld die deze topic in de gaten houden. Een topic over een speler wat 2 maanden of zo online was en een hele boel problemen kreeg. Een klantbestand had/heeft wat niets voorsteld itt Eweka en XSnews. _O-

vr6-only wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:35 (73%)

Reg. datum: 20 december 1999

quote:
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:31:
Eerlijk gezegd vind ik het wel een naaistreek van Punica, als hij Newscacher gaat boycotten en nog verder zwart maken.

Jij zit lekker bij Eweka en Eweka doet niet aan reselling. Dus waar maak jij je zorgen over?

Aan de andere kant, lig ik hier dubbel van het lachen. 2 grote jongens in de usenet wereld die deze topic in de gaten houden. Een topic over een speler wat 2 maanden of zo online was en een hele boel problemen kreeg. Een klantbestand had/heeft wat niets voorsteld itt Eweka en XSnews.
Het is volgens mij niet meer dan normaal dat Eweka en XSNews bepaalde misstanden hier recht trekken aangezien er ten onrechte verschillende berichten over hun bedrijven de wereld in geslingerd worden die niet op waarheid berusten. Jij doet hier vrolijk aan mee en sorry dat ik het zeg, het slaat nergens op :/

Feiten:
Tom heeft gelogen over de reden dat ze op zwart gingen en heeft geprobeerd dat op XSnews af te schuiven. XSnews mag dit niet ontkrachten van jou |:(

Tom suggereert met een berg bedrijven contracten te hebben afgesloten terwijl dit door het ENIGE bedrijf dat bij naam genoemd is door Tom (en Punica werkt voor dit bedrijf) keihard ontkracht wordt. Dat mag niet van jou want dan maak je Newscacher zwart |:(

Verder heeft Tom zelf als pietjepuk geweldige recenties geschreven over zijn eigen bedrijf. Om daarna prachtig door de mand te vallen als eigenaar. Jij zou graag dergelijke praktijken steunen door er abonnee te blijven/worden |:(

Reg. datum: 31 januari 2000

quote:
nitraat schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Het is volgens mij niet meer dan normaal dat Eweka en XSNews bepaalde misstanden hier recht trekken aangezien er ten onrechte verschillende berichten over hun bedrijven de wereld in geslingerd worden die niet op waarheid berusten. Jij doet hier vrolijk aan mee en sorry dat ik het zeg, het slaat nergens op :/

Feiten:
Tom heeft gelogen over de reden dat ze op zwart gingen en heeft geprobeerd dat op XSnews af te schuiven. XSnews mag dit niet ontkrachten van jou |:(

Tom suggereert met een berg bedrijven contracten te hebben afgesloten terwijl dit door het ENIGE bedrijf dat bij naam genoemd is door Tom (en Punica werkt voor dit bedrijf) keihard ontkracht wordt. Dat mag niet van jou want dan maak je Newscacher zwart |:(

Verder heeft Tom zelf als pietjepuk geweldige recenties geschreven over zijn eigen bedrijf. Om daarna prachtig door de mand te vallen als eigenaar. Jij zou graag dergelijke praktijken steunen door er abonnee te blijven/worden |:(
We weten toch al lang dat Vr6-only vriendjes / partner is van Newscacher }:O

GSI Zuigt

Ja, ik ben zijn nieuwe leverancier. :D

Geweldig hoe mensen kunnen flippen om een paar tientjes.
Ik zit voor niemand op te nemen, maar ik benoem gewoon de feiten.

Het is overigens niet voor het eerst dat ik gelezen heb dat Michiel niet echt te bereiken is!
Ik ben al dagen op zoek naar waar ik dat gelezen heb. Maar ik kan het niet vinden, nog niet!

Dat heeft Tom ook aangekaart. Dat hij moeilijk in contact kon komen met XSnews.

Mensen hebben geld overgemaakt aan Newscacher en Newscacher ging offline.

Mensen gingen flippen, logisch!

Echter. Newscacher geeft de hele tijd aan dat ze binnenkort weer online komen.
Dit wordt gewoon onderdrukt door de hoeveelheid klachten in het topic!

Dat probeer ik weer boven water te halen, want ik denk niet dat Tom al dat werk in een site
steekt, om mensen voor de gek te houden! Dit doe ik, zodat iedereen eens wat kalmer gaat reageren. Het heeft geen enkel zin om te schelden, dreigen of gewoon te bleren dat je jouw geld niet terug hebt. Dat weet iedereen inmiddels al.

Wat ik graag zou willen zien, als ik nergens van af wist en ik had betaald, dat ik hier kwam kijken en de updates kon lezen over Newscacher. Zoals nu sommigen ook netjes kopieren van het forum van Newscacher. Zodat mensen weten waar ze aan toe zijn en niet opgefokt worden door een handjevol gebruikers die constant roepen "hij liegt, ik heb mijn geld niet, hij is een oplichter etc".

en nogmaals "ik ben geen partner van Newscacher". Geloof je het niet? Zal mij een rot zorg wezen. btw. Doet je newscacher abbo het alweer? :+

vr6-only wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:28 (121%)

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:
Geweldig hoe mensen kunnen flippen om een paar tientjes.
Jij noemt het feiten, anderen noemen het geruchten. Feit is dat de reseller van Highwinds geen idee heeft wie/wat Newscacher is.
quote:
Ik ken heel veel toko's die tot het bittere eind vol hebben gehouden dat alles goed ging komen, dat zegt dus helemaal niets.
quote:
Voor de rest. Er lopen hier veel FTD'ers rond. Dat zegt genoeg. Zie hun postbeleid maar op het forum!
Wat zegt dat dan? Dat NewsCacher ze een gouden wortel voor heeft gehouden waar ze helaas in zijn getrapt? :?

quote:
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:14:
Waarom ga je dan niet inhoudelijk in op de feiten die ik aan kaart? Bovendien zijn de prijzen en het weer online gaan van Newscacher nog geen feit, maar scherm je hier wel mee.
quote:
Het is overigens niet voor het eerst dat ik gelezen heb dat Michiel niet echt te bereiken is!
Ik ben al dagen op zoek naar waar ik dat gelezen heb. Maar ik kan het niet vinden, nog niet!

Dat heeft Tom ook aangekaart. Dat hij moeilijk in contact kon komen met XSnews.
Als je niet op tijd betaalt voor de zoveelste keer, ga je op zwart. Dat doet je nutsbedrijf, je webhoster, je ISP etc etc. Ik heb nog een mooie spreuk bij het tankstation zien hangen. "Wij hebben een overeenkomst met de bank. Zij verkopen geen brandstof en wij verstrekken geen leningen". Ik denk dat 99,9% van de bedrijven in Nederland zo'n instelling hanteren. Overigens sluit Newscacher je abonnement net zo hard af als je niet tijdig verlengt, dus ik zie het probleem niet.
quote:
En ondertussen zit hij weer te liegen over wie zijn partners zijn...... maar dat mag niet gezegd worden.
quote:
Dat probeer ik weer boven water te halen, want ik denk niet dat Tom al dat werk in een site
steekt, om mensen voor de gek te houden!
Nu dat ik het verzoek van hem lees om claims bij Paypal in te trekken heb ik hierover ook mijn twijfels. Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar stel dat het een kleine 10.000 euro is. Zou jij daar niet een paar dagen werk in willen steken om dat te kunnen behouden. En normaal mens moet daar een paar maanden voor werken....
quote:
Voor de rest. Er lopen hier veel FTD'ers rond. Dat zegt genoeg. Zie hun postbeleid maar op het forum!
Wat heeft FTD hier nu weer mee te maken? Er zijn altijd meerdere kanten aan het verhaal, maar sommige kanten mogen van jou niet belicht worden.

FTD is inderdaad streng op reclame etc, en persoonlijk vind ik dat tweakers erg veel toe laat. Ik heb 2 weken voordat pietjepuk als eigenaar publiekelijk door de mand viel al een modreport opgesteld waarin ik melde dat pietjepuk gewoon de eigenaar van Newscacher was, maar hier is niets mee gedaan. Dus ja wat heb je liever? Een streng anti spam beleid en gebruikers die erop letten, of veel sluikreclame en dus een topic die geen stuiver waard is?

@pven
quote:
Wat zegt dat dan? Dat NewsCacher ze een gouden wortel voor heeft gehouden waar ze helaas in zijn getrapt?
Nee, dat Vr6-only daar openlijk op de vingers getikt is vanwegen zijn onpartijdige uitlatingen.

nitraat wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:40 (4%)

GSI Zuigt

Ik ben helemaal met je eens hoor!

Maar stel je het volgende voor:

Wat heeft iemand aan 100 van de volgende posts:

Ik heb mijn geld niet
Tom is een bekende oplichter
Tom liegt over zijn partners
Punica die zegt dat HighWinds niets van hem weet
Michiel die zegt dat upload.newscacher.com naar XSnews verwijst (hij is toch niet klaar, of wel?)
Tom heeft vroegah dit al gedaan met een bittorrent tracker
.....

Terwijl ook in het topic de volgende dingen voorkomen:

Updates over Newscacher (welk gewoon te lezen zijn op zijn site)
Mensen die betalingen terug hebben van Paypal en weet ik veel wat (misschien ff vragen hoe ze dat gedaan hebben??)

Dit is trouwens mijn laatste post, voorlopig. Ik kan hier uren over discusseren. Maar uiteindelijk ben ik ook een klant die zijn recht niet heeft gekregen! Het recht op een dienst van Newscacher.
Een klant die rustig afwacht wat Tom van Newscacher maakt.
-------------------------------------------------------

Even los van alles hierboven:

Tom is van plan om een speciale uploadersaccount te verstrekken aan mensen die de boel gaan onderspammen! Binnen de kortste keren zie je release groepen alles eronder spammen.
Zoals dat nu al gebeurt met
Libranews
Download2Day
4usenet
en binnenkort: Newscacher

quote:
vr6-only schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Ik ben helemaal met je eens hoor!
......

Even los van alles hierboven:

Tom is van plan om een speciale uploadersaccount te verstrekken aan mensen die de boel gaan onderspammen! Binnen de kortste keren zie je release groepen alles eronder spammen.
Zoals dat nu al gebeurt met
Libranews
Download2Day
4usenet
en binnenkort: Newscacher
Dan zijn we het grotendeels met elkaar eens ;)

Wat de uploaders accounts betreft kan het heel simpel opgelost worden. Een voorwaarde van Newscacher is dat ze in een speciale newscacher groep posten. Als andere USP's gewoon deze groepen niet voeren hebben alleen de abonnees van Newscacher er wat aan en kunnen ze in de headers spammen wat ze willen. Extra abonnees levert het dan toch niet op.

Gaan de uploaders ook in de andere groepen spammen, dan zien we vanzelf welke partij de dataverkeer verzorgt en kunnen we met z'n allen gaan klagen bij die partij.

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Wanneer je je claim hebt opgeheven mag je in de loop van deze week een willekeurig pakket naar keuze bestellen op NewsCacher.nl en hoef je NIETS af te rekenen.

Blijft je claim staan dan is verder gebruik van NewsCacher.nl onmogelijk!
Alweer een van de dreigementen/bangmakers van Tom Dings, net zoals dat je geen negatieve dingen/berichten over newscacher mocht schrijven, want anders zou je account worden afgesloten!
Mocht de dienst ooit weer gaan werken, kan je gewoon een nieuw abo afsluiten,waarom zou dit dan niet kunnen?

thefxr wijzigde dit bericht 21-05-2008 12:12 (11%)

Reg. datum: 11 februari 2000

Tom Dings is, zoals door een aantal anderen ook al gemeld, iemand waar je op zijn minst je twijfels bij moet hebben.

Ik heb zaken met hem gedaan in zijn WebGeneral tijd, en daarvan geleerd dat ik dat nooit meer zal herhalen.... Pfff, wat een hoop gelazer toen. Ik was ook nog wat jonger, en was op zoek naar een mooie prijs om wat servers te co-locaten. Uiteindelijk ging na een paar maanden zijn bedrijf richting faillisement, en kon ik in eerste instantie fluiten naar de servers. Het bedrijf waar hij de colo-ruimte "inkocht" kon niets voor me doen, aangezien ik wel kan zeggen dat servers X, Y en Z van mij zijn, maar zij daar geen bewijs voor hebben. Na een paar telefoontjes met Dhr. Dings kwam de aap uit de mouw: wilde ik de servers nog kunnen ophalen, dan moest er flink ver vooruit betaald worden. Kortom: spoedoverboeking $$$, en diezelfde dag naar amsterdam gereden om de servers te halen. De manier waarop de mensen van de colo over Tom spraken, bevestigde dat het iemand is met "no-go" op zijn voorhoofd.

Achteraf viel het allemaal financieel gezien wel mee, als ik er aan terugdenk. Meer dan een paar honderd euro heb ik er niet aan verloren. Toen was dat echter een flink bedrag voor me, wat de les des te beter/harder heeft doen aankomen.

Het was met WebGeneral ook gewoon gezeik, slechte bereikbaarheid (zowel telefonisch als per e-mail). En bijvoorbeeld een situatie waarin mijn servers opeens een dag uit de lucht waren, waarop ik uiteraard ging bellen/mailen om te achterhalen waarom dit gebeurde. Hij kwam met een (in mijn ogen) onwaarschijnlijk verhaal.

Dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten, heb ik daar wel geleerd.

Reg. datum: 09 maart 2005

quote:
B-Man schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:
Dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten, heb ik daar wel geleerd.
Nou eindelijk eens iemand die precies zegt waar het hier op neer komt, en dat je met die "vriend" uit Suriname geen zaken moet doen.

Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Zoals reeds in dit topic is gemeld, is Tom Dings in 2002 reeds voor oplichter uitgermaakt.

I rest my case, lijkt me duidelijk dat hij niet te vertrouwen is.
Reg. datum: 12 december 2007

quote:
Pierre61 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:11:
uit Suriname geen zaken moet doen.
Ik ben van mening dat je beter kunt schrijven: [...] woonachtig in Suriname [...].

Want immers ik geloof niet dat mensen uit Suriname per definitie zwendelaars zijn.

Overigens beschuldig ik hier noch dhr Dings noch anderen er wel van. 8)

EricSmiler wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:28 (10%)

quote:
EricSmiler schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:24:
[...]
Want immers ik geloof niet dat mensen uit Suriname per definitie zwendelaars zijn.
Nou breekt mijn klomp, zeg ik dat dan. Hou maar op, ga lekker in zee met die vent. Mij boeit het niet meer 8)7

Oud Chinees spreekwoord: Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Reg. datum: 29 september 1999

Veel mensen hebben met iDeal betaald. 'Wij' blijven dus hopen dat newscacher weer in de lucht komt, om op die manier in ieder geval niet compleet ons geld kwijt te zijn.

Ik zal er echter nooit weer opnieuw geld instoppen. Maar dat geldt denk ik voor de meesten.

Reg. datum: 29 december 2003

quote:
Li0nHeart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:49:Ik zal er echter nooit weer opnieuw geld instoppen. Maar dat geldt denk ik voor de meesten.
Ik geef je groot gelijk geen geld meer te stoppen om diensten te krijgen die je zou mogen verwachten van deze Usenet-provider. Van de andere kant: wat een kostelijk amusement al die nijdige reacties en mij kostte het maar ¤17,- :)
Met een avondje Herman Finkers zou ik allicht duurder uit geweest zijn. :+

quote:
Isaak Asimov schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Met een avondje Herman Finkers zou ik allicht duurder uit geweest zijn. :+
Maar dan lig je wel helemaal dubbel van het lachen, dat kan ik niet zeggen van Newscacher toch _/-\o_

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Vandaag weer een hele hoop werkzaamheden verricht, en weer een heel eind opgeschoten.
Tom klopt zichzelf ff op de borst, omdat er geen andere werknemers zijn die dit kunnen doen.
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze hard werken kennen we allemaal en we weten ook hoe het dan echt zit, :O

quote:
thefxr schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:54:
[...]

Tom klopt zichzelf ff op de borst, omdat er geen andere werknemers zijn die dit kunnen doen.
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze hard werken kennen we allemaal en we weten ook hoe het dan echt zit, :O
En nu lig ik even dubbel van het lachen _O- , gratis en voor nop!

Reg. datum: 28 februari 2004

Ze staan ondertussen weer iets verder ;
quote:
@ 14:49:De betaalpagina is inmiddels ook helemaal klaar.

De details mbt je bestelling worden netjes afgebeeld, de invoervelden voor de betaalde accounts staan netjes bovenaan, een extra veld voor kortingscoupons is ook direkt ingebouwd.

Verder staat er wat extra uitleg voor de betalingen, betaling voor Wallie (+15% transaktiekosten) en de annuleringsknop is aanwezig.

Verder zijn alle Payment Service Providers geactiveerd, en handmatig even uitgezet nu zodat grijze afbeeldingen verschijnen, zodat je weet dat er nog niet betaald kan worden.

Verder is er een optie ingebouwd dat IEDEREEN verplicht wordt gesteld om eerst het proefpakket (50GB + 50GB) te gebruiken; zodat we in iedergeval weten of iedereen tevreden is alvorens hij of zij een betaald abonnement afsluit, een heraktivering uitvoerd, een aanvraag voor partner of uploader doet etc.

Het GRATIS proefpakket moet je dus eerst bestellen !!
Zo te zien MOET je dus eerst een proefabbo afsluiten vooraleer je je account weer terug kan gaan activeren :? :? :?
Wat is daar nu het nut van ?????
Ik was veel blijer geweest als ik mijn reeds betaalde account eindelijk eens terug werkend had. Dat proefabbo interesseerd mij eigenlijk helemaal niet .

Tijdens het proefabbo (na 50 GB) wordt je ook verplicht om commentaar te geven op 't forum (waarschijnlijk MOET dat dan ook weer positieve commentaar zijn), alvorens je het helemaal kan op gebruiken of een ander abbo kan bestellen 8)7 8)7

Reg. datum: 12 december 2007

quote:
strangerke schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:50:
Tijdens het proefabbo (na 50 GB) wordt je ook verplicht om commentaar te geven op 't forum (waarschijnlijk MOET dat dan ook weer positieve commentaar zijn), alvorens je het helemaal kan op gebruiken of een ander abbo kan bestellen 8)7 8)7
Dat zal voor jou toch (ook) geen enkele moeite kosten? O-)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: