Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
quote:
T!m0n schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:28:
Waar heb je die dan gekocht?
Vandaag was wel de US release maar Europa toch echt 23mei dacht ik.
Die van mij is vandaag verzonden door dynabyte, zou er dus morgen moeten zijn.

In de US hadden sommige de box al op de 17de.

Ik heb nu een level 25 HoX en level 26 Ranger, HoX doet echt zieke damage maar is nogal zwak en slecht in pvp dus ging ik Ranger, HoX is wel erg goed voor pve. Geniet nu van mn Ranger die minder damage doet maar tenminste wat meer hp en armor heeft (medium armor). Er lopen verrassend weinig Rangers rond trouwens.

Reg. datum: 26 november 2006

quote:
T!m0n schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:57:
Is er in dit spel eigenlijk al een 'overschot' aan een bepaalde klasse?
Ikzelf zat te denken voor hunter, maar in WoW en LotRO stikt het er daarvan.
Er is met geen mogelijkheid te zien wie wat voor een class heeft, en in het begin heeft iedere groep (fighter, rogue, mage) dezelfde gear, dus wie zal het zeggen ..

Wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik de combos mag geloven, geen enkele van mijn combos (Dark Templar) extra schade doet.. allemaal van die mooie omschrijvingen die goed duidelijk zijn, maar nergens ruwe data (+23 damage on next attack), enkel tekst, terwijl sommige combos toch wel degelijk extra schade lijken te doen... maar heb nog geen number crunching gedaan, dus kan dit niet met 100% zeggen.

So Fucking What
Reg. datum: 18 september 2003

quote:
Dantar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:03:
[...]

Er is met geen mogelijkheid te zien wie wat voor een class heeft, en in het begin heeft iedere groep (fighter, rogue, mage) dezelfde gear, dus wie zal het zeggen ..

Wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik de combos mag geloven, geen enkele van mijn combos (Dark Templar) extra schade doet.. allemaal van die mooie omschrijvingen die goed duidelijk zijn, maar nergens ruwe data (+23 damage on next attack), enkel tekst, terwijl sommige combos toch wel degelijk extra schade lijken te doen... maar heb nog geen number crunching gedaan, dus kan dit niet met 100% zeggen.
Dat is met de meeste combo's van mijn barb ook. Tevens gaat de damage omhoog met je lvl (denk ik iig) en je damage van je wapens. Alleen als het iets van aanvullende damage doet dan staat het erbij (bleeding dmg ofzo)

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Reg. datum: 15 september 2005

Hm AoC is zwaarder dan ik dacht :P loop allemaal nog niet zo lekker..heb nu 1,5gig RAM..misschien dan 2gig beter loopt. Het zou toch wel redelijk moeten kunnen gaan met een AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz en een GeForce 7600GT ??

There's numerous ways you can choose to earn funds...some of 'em get shot, locked down and turn nuns

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

http://xs127.xs.to/xs127/08212/xynius_picture014117.png.xs.jpg

_/-\o_

(De graphics dus, normaal gesproken boeien die me niet eens zoveel bij games, maar in AoC zorgt het echt voor mooie momenten.)
Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

Priest of Mithra doet niet zoveel dps volgens mij, maar die rebuke is echt gaaf. AoE spell op lvl 10 dat iedereen om me heen achteruit op de grond werpt en stunt. Altijd lekker als je aangevallen wordt. Geeft je net effe tijd om weg te rennen of te healen.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
superbassie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:17:
Hm AoC is zwaarder dan ik dacht :P loop allemaal nog niet zo lekker..heb nu 1,5gig RAM..misschien dan 2gig beter loopt. Het zou toch wel redelijk moeten kunnen gaan met een AMD Athlon 64 3500 @ 2,2Ghz en een GeForce 7600GT ??
Je hebt minimaal een 3.0 GHz nodig ..

Reg. datum: 30 maart 2007

Zou dit spel nog op minium werken op amd athlon 64 3700+ met 2gig ram en een Ati radeon x1600 256 mb?

Zou kunnen.. maar je hebt wel Lag enzo.. denk ik.

Reg. datum: 22 september 2005

Ik heb hem vandaag ook besteld :) 23 mei komt het spel binnen. Is kijken of dit me meer kan boeien dan LoTR. Dat vond ik echt een WOW rip-off. Als dit spel me bevalt dan ga ik WOW na 3,5 jaar gedag zeggen (snif).

op gamekings.tv hebben die gasten trouwens nog een leuk item gemaakt. Wordt ook het een ander verteld over de end-game content.

Ik vraag me trouwens af of die PVP battles met die Guild Fort's ala Alteract Valley zijn of dat het echt in de spelwereld is ingebakken. Heb wel gehoord dat je als Guild niet zomaar een Fort kan bouwen in het spelgebied maar dat je speciale gebieden hebt. En wat gebeurt er als je Fort gesloopt is? Dan ben je de lul en kan je weer lekker vier weken opnieuw gaan bouwen.? }:O

Wazzaaaaap enzo

quote:
EviOn20 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:04:
[...]

Je hebt minimaal een 3.0 GHz nodig ..
Yup, we leven nog in het tijdperk van Ghz :')

Elke dual core kan het redelijk trekken mits je maar een flinke videokaart er tegenover hebt staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

---------------
Reg. datum: 25 juni 2003

quote:
Hydra schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:14:
[...]

Als je van mening bent dat snoep stelen van een kind grappig is spoor je net zo goed niet helemaal. Dus nee, niet 'gewoon' een mening. Common sense.
Tja zo kan je wel tot 't absurde toe dingen gaan verzinnen die niets meer met een spel te maken hebben. Ben bang dat we toch nooit helemaal 't eens gaan worden. Zoals ik al zei: ik heb mijn not-dones, jij hebt de jouwe.

Anyway houdt 't beetje netjes, nu is 't snoep van kinderen , dadelijk ben ik politiek fout ofzo door ganken? Commons sence, prima, maar dat ik niet zou sporen irriteerd me wel een beetje. Is een spelletje, ga ervan genieten en aub probeer me niet te trollen.
Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Dayuum schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:05:
Zou dit spel nog op minium werken op amd athlon 64 3700+ met 2gig ram en een Ati radeon x1600 256 mb?
Probeer het hier:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Die site is super handig en gebruik ik elke keer voor ik een nieuwe PC game wil halen. Je moet wel goed kijken uiteraard, ik haal volgens die site Recommended niet om 1 reden: geen Windows Vista. Call of Duty 4 kan ik daarintegen zonder lag op zn hoogst draaien, zal geen probleem worden ;)
Trouwens, misschien een domme vraag, maar komt er een free trial? Ik wil het dolgraag proberen, maar om dan maar meteen een smak geld neer te tellen...

Assassinator wijzigde dit bericht 21-05-2008 00:35 (11%)

Wazzaaaaap enzo

En de eerste PL-sites zijn al in de lucht :) Was natuurlijk te verwachten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:17:
[...]

Elke dual core kan het redelijk trekken mits je maar een flinke videokaart er tegenover hebt staan.
Ik zeg het alleen maar ;) Ik neem aan dat iedereen hier een Duel Core heeft.

Elysium Hoplite Forever
Reg. datum: 23 december 2002

quote:
Timbo0007 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:37:
heb net een ToS gemaakt, dam wat zijn die sterk in het begin , 1 hit gewoon alles :)
klopt, maar wat later met tegenstanders van lvl 10-12 kost het wat meer moeite. Plus de ToS sterft nogal makkelijk.

Mach wijzigde dit bericht 21-05-2008 06:53 (10%)

DUGG

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
SinergyX schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:17:
[...]

Om even voorbeeld te geven:

Core 2 Duo E6300 @ 1,866 GHz
3 GB Kingston Hypermemory
MSI Geforce 8800 GTS OC'd 512MB ram

Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.

Was eerst een ranger begonnen.. maarja.. dat vind ik niet echt leuk.. als ze bij je staan doe je echt minimaal damage. Dus ben een Assasin begonnen.. ik vind die 1-shots op mobs van je eigen lvl echt hard :D

Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade

Reg. datum: 14 mei 2008

Ben ondertussen level 29 met me Assasin. Vind de damage super enzo niks te klagen.
Alleen vind ik dat ik zelf veel te snel dood ga, doe ik iets fout met de defence? Want als ik probeer 2 mobs van me eigen level te solo'en ga ik bijna zeker dood als ik niet onder 10% eindig.

M'n guild Somnium op Bori heeft overigens een guildcity gebouwt, als 2e van de server. Vanavond maar eens kijken hoe 't er uit ziet. :)

Reg. datum: 04 november 2003

Gaaf, dat hopen wij (UnHeiLiG, ook op bori :) ) ook een dezer dagen te doen. Ik ben wel benieuwd wat er verder allemaal voor nodig is. In ieder geval ben ik gisteren alvast begonnen met het verzamelen van wat recources.
Dearly Disturbed
Reg. datum: 20 juni 2000

quote:
koen1337 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:24:
Ben ondertussen level 29 met me Assasin. Vind de damage super enzo niks te klagen.
Alleen vind ik dat ik zelf veel te snel dood ga, doe ik iets fout met de defence? Want als ik probeer 2 mobs van me eigen level te solo'en ga ik bijna zeker dood als ik niet onder 10% eindig.

M'n guild Somnium op Bori heeft overigens een guildcity gebouwt, als 2e van de server. Vanavond maar eens kijken hoe 't er uit ziet. :)
Ik heb precies hetzelfde probleem met assassin, je mobs gaan harstikke snel dood, maar je zelf ook :P

Demoman, (nog) lowbie Bright Wizzard @ Karag-Azgal & Pica, DoK @ Karak-Hirn

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
JeanLucPicard schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:54:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met assassin, je mobs gaan harstikke snel dood, maar je zelf ook :P
Uit de omschrijving kreeg ik ook het idee dat Assasin een Hit & Run class is ;-) maar als je wat betere items krijgt denk ik dat het een stuk beter gaat. of je moet wat meer op HP gaan focussen.

Ik heb zelf mijn bandaging skill ook vrijwel max. Dat helpt echt goed tegen hp loss. Als ik even lekker ga sprinten van mobs weg is mijn hp zo weer vol 8)

Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade

Reg. datum: 13 oktober 2007

Ben nu druk bezig met allemaal resources verzamelen in de swamps, heb een complete map gemaakt van het gehele gebied dus weet nu elke soort precies te zitten :)

So Fucking What
Reg. datum: 18 september 2003

Lol nu al guildcities? Daar moet je lvl 40 voor zijn en natuurlijk de crafting skills voor hebben neem ik aan?

Dat gaat de goede kant op. Wij krijgen dus nooit een stad :')

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
SpoTs schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:19:
[...]

Om even voorbeeld te geven:

Core 2 Duo E6300 @ 1,866 GHz
3 GB Kingston Hypermemory
MSI Geforce 8800 GTS OC'd 512MB ram

Ik draai alles @ max, en ook AA @ max en ja.. heb het gevaarlijke Windows vista.
Hoeveel FPS krijg jij in je hometown (Old Tarantia bv.) of in Wild Lands ?

Vind nml. dat mijn FPS veel te laag is voor mijn specs, en gisteren kwam ik erachter dat Medium settings en geen AA me maar zo'n 5 FPS winst geeft op High settings en 4 x AA.

(In Old Tarantia en Wild Lands schommel ik tussen de 10 en 20 FPS...)

Het is trouwens wel nog goed speelbaar, dat dan weer wel.

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: