Reg. datum: 09 oktober 2003
Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 oktober 2003
Reg. datum: 02 februari 2004
Oh blij dat ik dan de 'goede' doos heb gepaktquote:Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:49:
[...]
360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken.
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
Kijk anders of er ook 173 watt staat ergens, als dit het geval is heb je zeker een Falcon. Dat van FDOU weet ik niet zeker!quote:DeltaBlast schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:07:
[...]
Ik heb er inderdaad team FDOU opstaan.. kan iemand confirmen dat dat de Falcon is?
Is er eventueel een andere manier om het uit te vinden? gezien ik em nu toch al heb?
Ja, je bent kippig staat er gewoon opquote:Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:08:
[...]
Oh blij dat ik dan de 'goede' doos heb gepaktIk had inderdaad nog gekeken naar wattages, maar ben ik kippig of staan die niet op de doos?
sekeroglan wijzigde dit bericht 20-05-2008 19:11 (26%)
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Reg. datum: 09 oktober 2003
Ik heb em toch maar open gemaakt, de voeding die erbij zit zegt 175 dus het zit wel goed ^_^quote:sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:09:
[...]
Kijk anders of er ook 173 watt staat ergens, als dit het geval is heb je zeker een Falcon. Dat van FDOU weet ik niet zeker!
[...]
Ja, je bent kippig staat er gewoon op
Reg. datum: 02 februari 2004
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
Mmm dus de 175Watters zijn tegenwoordig steeds meer standaard. Goed te horen een vriend wil een xbox360 kopen en mag ik hopen dat het niet zou lawaaige wordt!
swampy wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:02 (79%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Lawaai maken ze allemaal. Dat ligt niet aan je voeding maar aan de dvd-drive.quote:swampy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:00:
sigh to snel gelezen
Mmm dus de 175Watters zijn tegenwoordig steeds meer standaard. Goed te horen een vriend wil een xbox360 kopen en mag ik hopen dat het niet zou lawaaige wordt!
Reg. datum: 27 september 2007
- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Hier in dit topic zie ik vaak de Falcon / 175 Watt versie voorbij komen. Hier zal ik dus nog op moeten letten. Maar ik wil de Xbox 360 bij Bol.com gaan bestellen omdat ze daar wel een aardige aanbieding hebben, weet iemand of dit de nieuwe versie is? Ik heb namelijk begrepen dat de Pro versie de 175 W versie is, is dit in dit geval ook zo want ik moet en zal de 360 via HDMI aansluiten. Het gaan hier om deze aanbieding (360 Pro + GTA 4 + HALO 3 + AC).
- Is het storend dat de batterijen opraken van de controller?
Als dit zo is, dan moet ik misschien eens overwegen om een battery-pack te kopen. Eigenlijk gebruik ik liever gewoon powerbank batterijen van een digitale camere (goedkoper).
Verder zijn tips natuurlijk altijd welkom. Binnen niet al te lange tijd ben ik toch van plan om er nog wat games bij te kopen zoals PGR 3 of 4 en Gears of War. Ook Alan Wake ziet er echt super uit, dus kan me zelf maar moeilijk bedwingen om gewoon die xbox 360 te halen
\\Edit: Het verschil tussen de oude 360 premium en de nieuwe 360 pro is toch de toevoeging van HDMI? Of anders gezegd, als het gaat om een pro versie met HDMI aansluiting, dan betreft het de falcon/175 watt versie?
Waterpolo wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:42 (7%)
Het geluidsniveau verschilt behoorlijk hoor. Helaas heb ik nog nergens op internet het verschil (in dB) kunnen terugvinden. Het is erg kortzichtig om alle modellen over een kam te scheren. Bij Anandtech laten ze bijv. vrij uitvoerig de verschillen zien, o.a. stroomverbruik etc.quote:sekeroglan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
[...]
Lawaai maken ze allemaal. Dat ligt niet aan je voeding maar aan de dvd-drive.
Subjectief (uit eigen ervaring
Nee, dat is niet zo. Er zijn (misschien wel alle) Xbox 360 Premiums met een HDMI aansluiting die van de Zephyr revisie zijn. Dit is dus dezelfde revisie (Zephyr) als de originele Elite.quote:Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:
\\Edit: Het verschil tussen de oude 360 premium en de nieuwe 360 pro is toch de toevoeging van HDMI? Of anders gezegd, als het gaat om een pro versie met HDMI aansluiting, dan betreft het de falcon/175 watt versie?
Hoedje wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:49 (23%)
...and become an accountant now. But I'm no good at math and besides the dollar is down. I want to scream I love you from the top of my lungs. But I'm afraid that someone else will hear me... You can only blame your problems on the world for so long.
Misschien had ik het beter kunnen formulerenquote:Hoedje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:44:
[...]
Het geluidsniveau verschilt behoorlijk hoor. Helaas heb ik nog nergens op internet het verschil (in dB) kunnen terugvinden. Het is erg kortzichtig om alle modellen over een kam te scheren. Bij Anandtech laten ze bijv. vrij uitvoerig de verschillen zien, o.a. stroomverbruik etc.
Subjectief (uit eigen ervaring) kan ik zeggen dat de Falcon (met BenQ drive) een stuk stiller is dan de Zephyr (Elite) en helemaal vergeleken met een launch Xbox 360. Maar vooral de DVD drive is nog behoorlijk luid, tijdens demo's etc. produceert de Xbox ongeveer evenveel geluid als een Wii.
[...]
Nee, dat is niet zo. Er zijn (misschien wel alle) Xbox 360 Premiums met een HDMI aansluiting die van de Zephyr revisie zijn. Dit is dus dezelfde revisie (Zephyr) als de originele Elite.
Met lawaai doel ik ook op de dvd-drive. Als ik een demo speel of rondhang op de dashboard is die (vind ik) heel stil. Ook tijdens het streamen van een film heb ik bijna geen last van mij xbox. Lawaai onstaat bij mij ( ervaring van de launch xbox 360 tot de Falcon's ) bij het laden van de game's en dat hij meeste van de tijd aan het laden is.
Ik heb geen last van de voeding of andere componenten van de xbox kwa lawaai, alleen de dvd-drive is irritant als de volume laag staat.
Reg. datum: 23 augustus 2007
Er staat bij specs HDMI uitgang.quote:Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
Hier in dit topic zie ik vaak de Falcon / 175 Watt versie voorbij komen. Hier zal ik dus nog op moeten letten. Maar ik wil de Xbox 360 bij Bol.com gaan bestellen omdat ze daar wel een aardige aanbieding hebben, weet iemand of dit de nieuwe versie is? Ik heb namelijk begrepen dat de Pro versie de 175 W versie is, is dit in dit geval ook zo want ik moet en zal de 360 via HDMI aansluiten. Het gaan hier om deze aanbieding (360 Pro + GTA 4 + HALO 3 + AC).
HDMI uitgang = nieuwste versie = Falcon/175 watt
Als ik hetzelf allemaal geod begrepen heb.
Xbox360 Pro 20gb, Gamertag = Kevinbel /// PC: Antec Sonata III | AMD Athlon X2 5600+ | MSI K9N SLI-2F | 2x GEIL 2x1gb DDR2-800mhz | Sparkle 8800GT 512Mb | 2x Seagate Barracuda 250gb SATAII | 1x Samsung Spinpoint 320gb SATAII | Arctic Freezer 64 Pro
Reg. datum: 09 september 2003
Je kunt ook proberen PGR 4, GTA 4, Halo 3 voor 70, en bijvoorbeeld de 360 Premium met Forza 2 en Viva Pinata voor 239, te combineren. Dat is dan 5 top spellen voor 310 euro. Al neem je niet die 360 premium dan nog is die aanbieding met 3 spellen voor 70 euro erg interessant!quote:Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:
- Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten?
http://www.esoteric-warriors.com
Reg. datum: 10 juni 2007
Maar vraag me af hoe je de mp3's kan afspelen, kan je een playlist aanmaken en zelf gekozen nummers af spelen of bepaalde albums... Hoe moet ik dit zien, heb er geen ervaring mee namelijk!
Heb nu een Kiss DP-500, maar daar zie je de mappen waar de muziek in staat en kan je handmatig een nummer kiezen als je hem daarna met rust laat speelt die de hele bende achter elkaar af.
Je kan hier dus geen playlist o.i.d. aanmaken, iets wat echt super irritant is.
Vandaar dat ik graag wil weten hoe dat bij de xbox 360 is voordat ik hem aanschaf, het is voor mij een belangrijke functie!
Alvast bedankt voor de hulp!
Reg. datum: 23 augustus 2007
Bij die Veronica actie, MOET je een Xbox360 erbij kopen, van ook de Veronica site.
Je kan niet daar de games kopen, en ergens anders de Console....
Xbox360 Pro 20gb, Gamertag = Kevinbel /// PC: Antec Sonata III | AMD Athlon X2 5600+ | MSI K9N SLI-2F | 2x GEIL 2x1gb DDR2-800mhz | Sparkle 8800GT 512Mb | 2x Seagate Barracuda 250gb SATAII | 1x Samsung Spinpoint 320gb SATAII | Arctic Freezer 64 Pro
Mijn Xbox 360 arcade (die van de aanbieding van de Saturn Groningen) is een 175 watt'er met een BenQ drive!quote:Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:49:
[...]
360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken.
Reg. datum: 25 oktober 2004
Mijn drive maakt ook nogal lawaai tijdens het laden van spul. Ik wil hem fluisterstil krijgen. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien om dat voor elkaar te krijgen.
Iemand advies?
Reg. datum: 14 februari 2008
Dat is nu eenmaal zo. De dvd-speler draait volgens mij op 12x, ookal is dat vaak niet eens nodig. Die van mij draait 6x (moet via de PC, is 'illegaal') en dat is iets stiller, maar je hoort hem nog steeds bij het laden van game.quote:cogmios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:51:
Dat geluidstopic roept me op om ff te posten.
Mijn drive maakt ook nogal lawaai tijdens het laden van spul. Ik wil hem fluisterstil krijgen. Ik wil er best wel wat geld tegenaan gooien om dat voor elkaar te krijgen.
Iemand advies?
Reg. datum: 30 januari 2008
Nope, eerst waren 't 203watts zonder HDMI, toen een stel 203s met HDMI en toen pas 175s met HDMIquote:KevinBel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:53:
[...]
Er staat bij specs HDMI uitgang.
HDMI uitgang = nieuwste versie = Falcon/175 watt
Als ik hetzelf allemaal geod begrepen heb.
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Reg. datum: 02 mei 2007
ik zou zeggen isoleer je kast met eierdozen(helpt goed). ben je ook van het geluid afquote:cogmios schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:51:
Dat geluidstopic roept me op om ff te posten.
Iemand advies?
Reg. datum: 30 november 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
Nou ik hoorde pas bij een vriend de PS3 koelen, omdat het best warm was.quote:GranCanaria schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:33:
De xbox360 maakt van nature meer herrie dan de ps3 maar je moet er ook niet naast gaan zitten
En we dachten serieus even dat z'n moeder aan het stofzuigen was, nog erger als mijn 360!
Misschien heeft ie een 60 gig versie, of een kapotte 40 gig versie. Mijn 40 gig versie maakt iig nooit meer herrie dan mijn Xbox 360. Mijn Xbox 360 maakt zelfs meer herrie dan mijn PC, en als ik het speel nadat ik op de PS3 gespeeld heb, moet ik mijn geluid ook altijd harder zettenquote:dennus2006 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Nou ik hoorde pas bij een vriend de PS3 koelen, omdat het best warm was.
En we dachten serieus even dat z'n moeder aan het stofzuigen was, nog erger als mijn 360!
Reg. datum: 30 november 2006
Ja best wel, dan doet ie t niet meerquote:Waterpolo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:38:
- Is het storend dat de batterijen opraken van de controller?
Als dit zo is, dan moet ik misschien eens overwegen om een battery-pack te kopen. Eigenlijk gebruik ik liever gewoon powerbank batterijen van een digitale camere (goedkoper).
Ik heb 2 play & charge kitjes gehaald vanaf play-asia.com voor 30eu incl verzendkosten (lang leve de dollarkoers)
* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.