Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 72 73 74 75 last

Nieuw Topic
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Een minder pompeuze oplossing om je mA af te lezen:
Twee keer klikken op mijn OK knop, en ik zie dit 'popupje'

http://ae.inc.ru/images/aebplus_uptime.gif

http://ae.inc.ru/aebplus.php

Reg. datum: 14 oktober 2003

quote:
Raven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:34:
Ah okeej :)
Maar kan ik al dat andere spul weghalen op een of andere manier? Bereik/vrij geheugen hoef ik niet.
Alleen kan ik dat niet terug vinden in instellingen, alles staat al uit behalve stroomverbruik.

Ben nu die java aan het proberen, alleen Opera Mini 4.1 werkt nog steeds zo bagger/niet...
Tijdens het installeren, kan geen verbinding krijgen met internet.... Maar wél een UMTS verbinding openen.

Daarbij is de site van opera mini ook niet al te best. De OM op de 1e pagina heeft niet die permanente instelling voor toegang tot internet. Een andere, die dat wél heeft, komt niet voorbij dat toestemming scherm. Kan klikken wat ik wil, gebeurt niks.

edit: Ook maar eens kijken hoe ik tomtom van het bureaublad weg krijg, klik regelmatig verkeerd waardoor TT opstart |:(
Start -> Instellingen -> Vandaag -> 2e tabblad en TomTom uitvinken
Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

d:)b :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

MarionTube

Reg. datum: 13 mei 2005

quote:
pven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:23:
Opa pven spreekt: probeer voorzichtig met koperpoets of tandpasta om het krasje weg te poetsen. :Y)

Disclaimer: stel dat het krasje groter wordt, dan ben ik niet aansprakelijk. :P
Tandpasta heeft niet geholpen, ik zal binnenkort koperpoets proberen. Bedankt voor de tip iig!

Tagan TG480-U01 480W, DFI Lanparty Ultra-D, Opteron 146 @ 2800mhz, GeIL UltraX 2x512, GTO² @ x850 XT PE

Reg. datum: 26 februari 2008

:( %^^%##^^&^**($%## :(

Had dit weekend een zeer onaangename verrassing met mijn tytn2.
ben aan het rijden en heb de tytn2 in een brodit actieve houder zitten.
tomtom draait en wijst mijn mooi de weg (ff een ritje van 280Km)
Dan opeens een waarschuwing dat de telefoon uitgeschkelt word binnen 10 sec omdat de accu leeg is? :?
Hoe kan dat nu de brodit houder brand het lampje van de spanning en de telefoon zit goed in de houder 8)7
weer aangezet en de tytn2 reset spontaan |:(
na wat geklooit te hebben met de houder en de telefoon heb ik weer beeld en spanning op de telefoon.
start ik tomtom opnieuw op.......
Zijn ale instellingen weg (geen kaart materiaal) en moet ik opnieuw registreren.
Blijkt mijn 6Gb memory kaar kompleet leeg te zijn!!! 8)7 :( :? :'(
Alles weg, foto's, mp3's, programma's alles &*#@^*(*(*()#$@#%^&*(*()

Daar sta je dan ver van huis (software) ZONDER tomtom

Ik was in staat die $%&* HTC door de raam op de snelweg te pluren wat een K%T apparaat.

toch maar ff tot 10 geteld.
nu thuis gekeken en inderdaat de memory kaart is kompleet leeg (contacten in de telefoon zijn wel blijven staan)
dus een hartd reset was het niet :?

Iemand dit ook meegemaakt, of beter nog iemand een oplossing om mijn data te kunnen redden?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ please.........

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
my_fiero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:30:
:( %^^%##^^&^**($%## :(

Had dit weekend een zeer onaangename verrassing met mijn tytn2.
ben aan het rijden en heb de tytn2 in een brodit actieve houder zitten.
tomtom draait en wijst mijn mooi de weg (ff een ritje van 280Km)
Dan opeens een waarschuwing dat de telefoon uitgeschkelt word binnen 10 sec omdat de accu leeg is? :?
Hoe kan dat nu de brodit houder brand het lampje van de spanning en de telefoon zit goed in de houder 8)7
weer aangezet en de tytn2 reset spontaan |:(
na wat geklooit te hebben met de houder en de telefoon heb ik weer beeld en spanning op de telefoon.
start ik tomtom opnieuw op.......
Zijn ale instellingen weg (geen kaart materiaal) en moet ik opnieuw registreren.
Blijkt mijn 6Gb memory kaar kompleet leeg te zijn!!! 8)7 :( :? :'(
Alles weg, foto's, mp3's, programma's alles &*#@^*(*(*()#$@#%^&*(*()

Daar sta je dan ver van huis (software) ZONDER tomtom

Ik was in staat die $%&* HTC door de raam op de snelweg te pluren wat een K%T apparaat.

toch maar ff tot 10 geteld.
nu thuis gekeken en inderdaat de memory kaart is kompleet leeg (contacten in de telefoon zijn wel blijven staan)
dus een hartd reset was het niet :?

Iemand dit ook meegemaakt, of beter nog iemand een oplossing om mijn data te kunnen redden?
Weet je 100% zeker dat de memory kaart leeg was?
Ik heb 't probleem wel eens gehad dat m'n Touch Cruise de kaart niet meer kon lezen, en ik dacht dat 'ie gewist was. Als ik m'n kaartje in de computer deed, bleek 'ie echter nog wél vol te staan.

Even mezelf quoten uit 't Touch Cruise topic:
quote:
brrrt schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:38:
@ Bassey & Arny

Dit probleem kan komen omdat je de telefoon zonder geheugenkaart hebt opgestart. Dan maakt de TC automatisch een extra mapje (iets vanuit je inbox) aan onder een zelf verzonnen geheugenkaart.
Je hebt dan al "geheugenkaart" in je systeem staan, dus wordt de opslagkaart niet herkend als opslagkaart.
Net zoals in windows zelf, krijg je dan de benaming "opslagkaart 2"

Je corrigeerd dit door eerst de SD kaart eruit te halen en dan de map "opslagkaart" uit je directory te verwijderen. Dan zet je de telefoon uit en herstart je 'm. Dan kan je de opslagkaart weer gewoon gebruiken. :)
Helpt dit?

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Het is, net als met een harde schijf, mogelijk om verloren data terug te halen. Als de voorgaande post je niet helpt, kan je altijd een programma erop los laten dat kijkt welke "verloren" bestanden er nog aanwezig zijn.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

MF'er
Reg. datum: 18 februari 2008

Om maar even aan te haken op het accu verhaal...
Mijn TyTN II haal ik 's ochtends van de lader af met 100%, 's avonds staat hij nog maar rond de 20%.
Ik check een paar keer per dag mijn email, surf hooguit 10 minuten op internet, verstuur/ontvang 2/4 smsjes en bel zo'n 10 minuten. Ohja, als de trein vertraging heeft wil ik nog wel eens een potje Solitaire spelen ;)
Verlichting staat op half vermogen en gaat na 20 seconden uit :)

Nu heb ik zojuist BatteryStatus erop gezet om te kijken wat het verbruik is.
Na een soft reset staat de telefoon op 5/12mA. Zodra ik verbinding gemaakt heb met bv Messenger (met HSDPA verbinding), gaat hij richting de 250/350mH. Zodra ik deze weer afsluit blijft hij even rond de 80mH schommelen waarna hij naar de 47mH gaat. Hier blijft hij dan staan. 3G staat altijd in beeld boven me bereikmetertje. Bij CommManager kan ik de gegevensverbinding niet uitzetten.

Enig idee hoe ik de accutijd eventueel iets verder op kan rekken?? Want als ik een keer TomTom wil gebruik overdags ben ik dus aan het einde van de dag de spreekwoordelijke Sjaak :+

| PSP Slim&Lite - CF 4.01 M33-2 | HTC TyTN II - HyperDragon III OPAL OS 5.2.19971 B. 19971.1.2.6 | Apple iPhone 3G |

Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
brrrt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:34:
[...]

Weet je 100% zeker dat de memory kaart leeg was?
Ik heb 't probleem wel eens gehad dat m'n Touch Cruise de kaart niet meer kon lezen, en ik dacht dat 'ie gewist was. Als ik m'n kaartje in de computer deed, bleek 'ie echter nog wél vol te staan.

Even mezelf quoten uit 't Touch Cruise topic:

[...]

Helpt dit?
helaas, ik heb de kaart uit de telefoon gehaald, vervolgens verkenner geopend maar daar staat geen "opslagkaart" meer bij.
vervolgens de telefoon uit gezet, mem kaart erterug in.
En de telefoon weer aangezet, na het opstarten is de kaart nog gewoon leeg (alleen een tomtom filtje staat er op, waarschijnlijk aangemaakt bij het opstarten van tomtom).

Ook als ik via active sync kijk is de kaart leeg.

Ik kijk eens voor een cardreader, en dan maar zonder telefoon kijken.

Maar even los hiervan, een geheugen kaart kan toch niet de inhoud verliezen als de accu leeg is (ook bij een harde reset gaat de data niet verloren).

Reg. datum: 19 mei 2003

Merde..
Kom er vandaag achter dat mijn Kaiser geen push mail meer doet als hij standby staat. Als ik hem uit standby haal, komt de mail na ongeveer 20 seconden meteen binnen. Draai de NoThrills en het heeft altijd perfect gewerkt. Paar weken geleden hetzelfde gehad, direct na installatie van SPB Phone Suite. Daarna hard reset, en het werkte weer. Uiteraard geen phone suite meer geinstalleerd. En vandaag dus ineens het zelfde weer. Heb al tijden geen software meer geinstalleerd, dus dat kan het ook niet zijn. Iemand met een idee waarom dit niet meer werkt?

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Dangeroes

quote:
my_fiero schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:21:
[...]

helaas, ik heb de kaart uit de telefoon gehaald, vervolgens verkenner geopend maar daar staat geen "opslagkaart" meer bij.
vervolgens de telefoon uit gezet, mem kaart erterug in.
En de telefoon weer aangezet, na het opstarten is de kaart nog gewoon leeg (alleen een tomtom filtje staat er op, waarschijnlijk aangemaakt bij het opstarten van tomtom).

Ook als ik via active sync kijk is de kaart leeg.

Ik kijk eens voor een cardreader, en dan maar zonder telefoon kijken.

Maar even los hiervan, een geheugen kaart kan toch niet de inhoud verliezen als de accu leeg is (ook bij een harde reset gaat de data niet verloren).
Het zou niet moeten, het verliezen van data; theoretisch dan. Maar in de praktijk is het mogelijk dat wanneer de telefoon aan het wegschrijven is, dat tegelijkertijd de telefoon uitvalt en de data of de TOC corrupt raakt. Daarom via een cardreader en een programma als Recuva (geloof ik) gebruiken om evt "verloren" data terug te halen.

Que Pasa!
Reg. datum: 30 oktober 2001

Heb je encryption aan staan. Ik weet ook dat dit niet hoeft uit te maken maar heb wel de zelfde syntomen als jouw gehad.

TCF-Member!!!!

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
musiqman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:53:
[...]

Dit werkt dus niet. Dan geeft ie aan dat ie de items niet kan verplaatsen :(
Iemand een andere oplossing?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
Bakkenes schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:27:
[...]

Helemaal geen rare dingen met iGO dan? Bijvoorbeeld dat het geluid standaard uit staat, of dat de zinnen haperen? Voor alle duidelijkheid: jij hebt het toch wel over iGO 8 op een TyTN II?
Jah geluid dat stond standaard aan, en ik moet dat altijd uit hebben dus van die zinnen dat weet ik niet, ik heb liever niet dat er om de zoveel tijd een irritante stem voorbij komt...

En ja het is iGo 8
http://www.navngo.com/pag...g/igo_8_supported_devices

571Pro wijzigde dit bericht 19-05-2008 20:59 (8%)

Reg. datum: 03 mei 2005

Ik gebruik de tytnII als mp3 speler via bluetooth met de motorola S705 (perfect i.c.m in-ear sony oordoppen) en HTC audiobeheer.
Nu merk ik dat de balans teveel op het linkerkanaal zit, rechts komt er wel geluid uit maar significant zachter :'( . Aan S705/oordoppen ligt het niet, heb ik getest met de ingebouwde radio en die klinkt gewoon goed gebalanceerd.
Ik heb me dus rot gezocht naar een balans instelling op de tytnII, en ook ge-googled en gezocht in dit topic, maar niets gevonden.
Iemand een gouden tip? Ik heb gewoon de standaard orange ROM wm 6.0 nederlands.
MF'er
Reg. datum: 18 februari 2008

Mijn TyTN II verwijderd elke dag automatisch mijn emails die ik in me inbox heb staan.
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Kan het niet vinden namelijk en het is erg vervelend ;(

| PSP Slim&Lite - CF 4.01 M33-2 | HTC TyTN II - HyperDragon III OPAL OS 5.2.19971 B. 19971.1.2.6 | Apple iPhone 3G |

Reg. datum: 19 januari 2004

Bij mij haalt hij alleen de emails weg die niet meer op de server staan, dus als je ze wilt behouden dan zullen de mails ook op de server moeten blijven staan. Een instelling om ze anders te behouden kan ik zo ook niet vinden.

quote:
LeeJon schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:39:
Mijn TyTN II verwijderd elke dag automatisch mijn emails die ik in me inbox heb staan.
Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Kan het niet vinden namelijk en het is erg vervelend ;(
Dat zit gewoon onder de instellingen van het mailaccount toch?
"Kopie op de server achterlaten"

Ja, dan haal je waarschijnlijk je mail ook op je pc op. Op te lossen door op je pc aan te vinken dat er een kopie op de server moet achterblijven...

PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com

Reg. datum: 12 maart 2008

pfff wanneer komt die wm6.1 update nu.. ik begin te geloven dat die er niet zal komen en een update is het enigste wat mij weerhoud om dat waardeloos prul te verkopen..e verkopen..

Reg. datum: 19 mei 2003

Wat verwacht je dan dat er moet verbeteren? Er gaat echt niet veel verschil zijn hoor.. Ik draai nu WM6.1 en merk niet echt veel verschil.. Dus.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 12 maart 2008

gaat hij niet wat sneller? gelijk sms berichtjes typen (ik heb ondertussen honderden lege berichtjes verstuurd gewoon omdat dat ding traag reageerd) en die vertraging bij uitschuiven van toetsenbord??
pff als je zegt dat er niet veel veranderd kan ik hem beter weg doen dan...

Dangeroes

quote:
danitaro schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:15:
gaat hij niet wat sneller? gelijk sms berichtjes typen (ik heb ondertussen honderden lege berichtjes verstuurd gewoon omdat dat ding traag reageerd) en die vertraging bij uitschuiven van toetsenbord??
pff als je zegt dat er niet veel veranderd kan ik hem beter weg doen dan...
Het is een mobiel telefoon, of misschien beter gezegd een pocket pc. Ondanks dat er een 400mhz processor inzit, betekend het niet dat alles instant actie is. Geduld is een schone zaak en dat geldt voor elk mobiele telefoon. Neem de N95, deze is net zo traag wanneer je het scherm gaat rotaten. Als jij dezelfde verwachtingen van een mobiele telefoon hebt als van een laptop, dan moet je die bijstellen en niet het product. Op dit moment is er weinig te verkrijgen dat sneller is dan deze HTC TyTN II. Verkijk je dus niet op de werkelijkheid ;)

Beestachtig goed
Reg. datum: 28 januari 2000

Daarnaast weet op dit moment alleen HTC wat er verbeterd gaat worden met die WM6.1 update.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

ik heb ook iets raars, ik heb in kaisertweak gps foto aangezet, en nu kan ik wel zoomen :? in de 'gewone' modus om foto's te maken, dat miste ik!

Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 72 73 74 75 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: