Reg. datum: 07 juni 2005
Reg. datum: 16 mei 2008
Reg. datum: 16 mei 2008
Om de TomTomkwestie nog maar weer eens aan te zwengelen:
Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, beweert afgelopen vrijdag in het AD dat TomTom er niet bijgeleverd wordt, maar dat er tegelijk of vlak na de introductie van de Touch Diamond wel TT-software beschikbaar komt voor de Diamond.
Kijk hier het interview.
Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, beweert afgelopen vrijdag in het AD dat TomTom er niet bijgeleverd wordt, maar dat er tegelijk of vlak na de introductie van de Touch Diamond wel TT-software beschikbaar komt voor de Diamond.
Kijk hier het interview.
Het ontbreken van SD kaartje is idd jammer, zeker als je er een volledige Tomtom op wil draaien (west-europa is iets van 1,5-2 GB?)
Reg. datum: 07 november 2002
Zo kwam het op mij bij de lancering van de HTC Diamond in Nederland ook over.quote:NPrimus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:11:
Kijk hier het interview.
TomTom is niet op tijd klaar.
Waarschijnlijk komt er een TomTom teaser met 1 gratis citymap.
Edit:
Op filmpje van AD zie je ook goed dat het apparaat zeker niet traag is
adewidt wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:01 (5%)
Inderdaad. Ze hebben hem expres zo sloom lijkend gemaaktquote:adewidt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
Edit:
Op filmpje van AD zie je ook goed dat het apparaat zeker niet traag is.
Eerst je vinger eroverheen gehaald hebben en dan gebeurt er pas wat. Ben iPhone gewend, waar je bijvoorbeeld contacten, foto's en weerbericht meteen ziet verschuiven als je er met je vinger aan zit.
Reg. datum: 14 mei 2008
Precies, dat bedoel ikquote:matthijst schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:26:
[...]
Inderdaad. Ze hebben hem expres zo sloom lijkend gemaakt![]()
Eerst je vinger eroverheen gehaald hebben en dan gebeurt er pas wat. Ben iPhone gewend, waar je bijvoorbeeld contacten, foto's en weerbericht meteen ziet verschuiven als je er met je vinger aan zit.
Als dat touchflo 3d echt zo innovatief wilt zijn als het zou moeten zijn, dan moet het direct reageren a la iphone. En niet inderdaad van: "swipe" ........... "swipe" ..... Oh nu doet ie wat.
Maar ik neem aan dat dit wel aangepast gaat worden voor hij officieel released wordt...zo niet dan hebbe ze (HTC) een probleem denk ik... in de vorm van alot of pissed off gebruikers
sonnybravo wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:39 (4%)
Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel gecharmeerd ben over de standaard browser nu, want die PI op te Tytn II heb je niks aan. Enige wat ik me afvraag is of deze browser ook flash bestanden zal gaan afspelen. dat zou zeker niet verkeerd zijn....
de snelheid: vind het niet tergend langzaam gaan om eerlijk te zijn, moet toegeven dat het geen iphone snelheid is, maar het ziet er niet ultrasloom uit ofzo...
de snelheid: vind het niet tergend langzaam gaan om eerlijk te zijn, moet toegeven dat het geen iphone snelheid is, maar het ziet er niet ultrasloom uit ofzo...
PDA & HTC software (freeware en trials): http://www.htcdriver.com
Ik denk dat hij 't te snel wilt. Ook bij de release van de Touch Cruise zat hij aan te kloten met de TouchFLO en zag 't er dus onproffessioneel uit. Daar merk ik nu bar weinig van...quote:sonnybravo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:36:
[...]
Precies, dat bedoel ik
Als dat touchflo 3d echt zo innovatief wilt zijn als het zou moeten zijn, dan moet het direct reageren a la iphone. En niet inderdaad van: "swipe" ........... "swipe" ..... Oh nu doet ie wat.
Maar ik neem aan dat dit wel aangepast gaat worden voor hij officieel released wordt...zo niet dan hebbe ze (HTC) een probleem denk ik... in de vorm van alot of pissed off gebruikers
Reg. datum: 12 augustus 2005
Ik hoor trouwens dat er nogal wat problemen zijn met de Touch Cruise of is dat allemaal een beetje opgeblazen? De forums van die Cruise staan bijna alleen maar vol met problemen en oplossingen..
Reg. datum: 08 februari 2006
Reg. datum: 08 februari 2006
da's meestal het geval met fora die aan een product zijn gewijd.quote:metallicelmo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:16:
Ik hoor trouwens dat er nogal wat problemen zijn met de Touch Cruise of is dat allemaal een beetje opgeblazen? De forums van die Cruise staan bijna alleen maar vol met problemen en oplossingen..
hehe ja oke..quote:ponq schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:21:
[...]
da's meestal het geval met fora die aan een product zijn gewijd.
Persoonlijk hoop ik dat TomTom er niet bijgeleverd wordt en indien bijgeleverd, zeker niet standaard in de ROM! Dan kan ik het zeker ook niet verwijderen.
*knip* Trollen is niet nodig
Navigon/iGo all the way!
*knip* Trollen is niet nodig
Navigon/iGo all the way!
pven wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:33 (12%)
Wanner zou die iPhone hier uitkomen? Hoop een beetje dezelfde tijd, kan ik echt kiezen. Je zal zien dat als ik de Diamond gekocht heb ze bij Apple denken "Goh laten we ook maar eens wat doen in NL".quote:matthijst schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:26:
[...]
Inderdaad. Ze hebben hem expres zo sloom lijkend gemaakt![]()
Imac 2.0 met 2 gig mem
Reg. datum: 06 november 2005
9 Juni zal Steve "God" Jobs een lecture houden op de WWDC (World Wide Developer Conference). En de geruchten storm woekert al enkele maanden over een mogelijke iPhone 3G launch tijdens zijn praatje.quote:RIRE schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:15:
[...]
Wanner zou die iPhone hier uitkomen? Hoop een beetje dezelfde tijd, kan ik echt kiezen. Je zal zien dat als ik de Diamond gekocht heb ze bij Apple denken "Goh laten we ook maar eens wat doen in NL".
Hoe snel ie daadwerkelijk dan in de schappen ligt... Geen idee, maar apple is er vaak vrij rap mee.
Ik wacht de iPhone zeker nog even af, want ik denk dat het een goede competitie is voor de Diamond. Dan met name op opslag capaciteit en prijs vermoed ik. Verder kan de Diamond practisch alles (en beter) dan wat de huidige iPhone kan.
Denk je dat de nieuwe Iphone goedkoper wordt dan de Diamond? Lijkt me niet toch?
edit: die 4gb blijft echt een lachertje... Ik lees net dat de nieuwe nokia n96 16gb krijgt + mogelijkheid tot uitrbeiding met een sd kaartje
edit: die 4gb blijft echt een lachertje... Ik lees net dat de nieuwe nokia n96 16gb krijgt + mogelijkheid tot uitrbeiding met een sd kaartje
sander-sp wijzigde dit bericht 19-05-2008 20:05 (47%)
Reg. datum: 04 april 2004
Reg. datum: 04 april 2004
"bla bla bla... 265 aan rom" heeft ie het toch mis want dat is 256 en 265...quote:NPrimus schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:11:
Kijk hier het interview.
in het plaatje loopt inderdaad de tel echt super goed. ben echt zo jaloers. zou echt de diamond willen hebben.
Just rumours natuurlijk...quote:sander-sp schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:48:
Denk je dat de nieuwe Iphone goedkoper wordt dan de Diamond? Lijkt me niet toch?
http://www.engadgetmobile...counted-to-199-by-atandt/
Het is natuurlijk een discussie waar of het wel of niet slim is om je telefoon voor el cheapo aan te bieden. Zie de Diamond voor ongeveer 500 euro!! (denk aan euro vs. dollar koers). En geruchten over een 1000 Doller hole burning Xperia X1. Zou Apple er wijs aan doen om hun telefoontje goedkoper te maken. of kunnen ze het nu uberhaupt wel maken om een duur toestel op de markt te brengen.De concurrent weet er immers wel raad mee.
Maar goed back on track!
Diamond in de AD filmpje is idd verassend snel. Ben alleen zeer benieuwd hoe je eigen contact lijst er uit gaat zien zonder die schitterende portret foto's die HTC gebruikt heeft. Om nou al mijn contact 's een keer uit te nodigen voor een portret foto-shoot gaat me wat ver.
Dan laat je ze toch een foto van hunzelf maken en desnoods via MMS naar jou toe sturen? Of 'desnoods' laat je ze een foto mailenquote:Noxa schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:23:
[...]
... Om nou al mijn contact 's een keer uit te nodigen voor een portret foto-shoot gaat me wat ver.
http://www.team-mediaportal.com/
Ik belde vanmiddag met de tomtom helpdesk. Die konden nog niet echt wat bevestigen (hoewel ik betwijfel of die vent uberhaupt exact weet wat de htc touch diamond is.
Hij vertelde me dat vrijwel alle htc toestellen tegenwoordig uitgerust werden met tomtom... maar of dit bij deze ook zo was wist hij niet. over tomtom 7 wist hij uberhaupt niets.
Ik denk dat we alleen maar erop kunnen hopen.
Wat me wel opviel trouwens, is dat (ook bij pdashop) de verwachte leverdatum verkort is tot 7 juni!
Hij vertelde me dat vrijwel alle htc toestellen tegenwoordig uitgerust werden met tomtom... maar of dit bij deze ook zo was wist hij niet. over tomtom 7 wist hij uberhaupt niets.
Ik denk dat we alleen maar erop kunnen hopen.
Wat me wel opviel trouwens, is dat (ook bij pdashop) de verwachte leverdatum verkort is tot 7 juni!
Oost west, 127.0.0.1 best!
Heeft 1 van jullie een linkje naar dat AD filmpje waar te zien is dat de interface snel gaat?
Als hij al een keer gepost is, mijn excuses. Dan mij ff verwijzen op welke pagina ik moet checken
tnx!
Als hij al een keer gepost is, mijn excuses. Dan mij ff verwijzen op welke pagina ik moet checken
tnx!
Overigens lijkt het erop dat TomTom 7 niet zal worden meegeleverd bij een los toestel. Het artikel op http://www.gpspassion.com/fr/news.asp?id=688 lijkt dit in ieder geval te suggereren.
anders zoek je gewoon zelf even.quote:sonnybravo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:06:
Heeft 1 van jullie een linkje naar dat AD filmpje waar te zien is dat de interface snel gaat?
tnx!
Atheism is a non-prophet organization.
Gevonden...
Zat al helemaal moeilijk te denken aan wat voor afkorten AD wel niet zou zijn...
was het gewoon het AD..als krant
Zat al helemaal moeilijk te denken aan wat voor afkorten AD wel niet zou zijn...
was het gewoon het AD..als krant
mistraldk wijzigde dit bericht 19-05-2008 22:45 (71%)
Reg. datum: 23 augustus 2004
Reg. datum: 23 augustus 2004
Mag dat eigenlijk wel dat men TT7 levert in de ROM zodat je het niet kan deleten.
Lijkt mij van niet, als ik terug denk aan het debakel Doe is volwassen en doe is gewoon MS dan
internet explorer.
Any hoe , ben blij dat er een Tomtom7 komt! voor de PDA.
Lijkt mij van niet, als ik terug denk aan het debakel Doe is volwassen en doe is gewoon MS dan
DaannO wijzigde dit bericht 19-05-2008 23:38 (10%)
Specs: q9300@stock||2GB-1333 ddr3||asus P5E3||ati HD3650 passiv||Ultra silent fan system
Dat mag, zolang ze je wel vrij laten om ook andere navigatie software te installeren.quote:evil_kami158 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:42:
Mag dat eigenlijk wel dat men TT7 levert in de ROM zodat je het niet kan deleten.
Lijkt mij van niet, als ik terug denk aan het debakel M$ internet explorer.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.