Nee, lang niet altijd. Ligt sterk aan waar de sentry staat. Als hij om de hoek staat en net de andere kant op aimt kom je ook sneller dichtbij dan over een langere open afstand.quote:Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:51:
@Swiffer: kom je dan eigenlijk wel binnen die tijd dicht genoeg bij de sentry?
Ik merk wel dat het als medic makkelijker is dichtbij te komen dan wanneer ik bijvoorbeeld ubered ben als demo. Ik weet niet of dat nou komt omdat de sentry anders tracked, of een ubered medic gewoon meer kan hebben ofzo
@JDeraGear
Dat weet ik zeker. Heb zo al menig engineer kunnen frustreren als pyro.
True. Heb dit een poosje als spy gepoogt; Uncloacken terwijl je in lijn mert sentry en engineer staat. De sentry begint dan te ratelen op de engineer die er tussen in staat. Erg grappig, alleen moeilijk om te overleven. Je moet optijd naar voren komen om de sentry te sappen want cloaken heeft geen zin meer als de sentry eenmaal gelocked is (doordat je geraakt wordt bllijft hij je zien).quote:Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:22:
Volgens mij is het zelfs zo dat je de sentry kan 'manipuleren' dat de sentry zich ook tegen de engie richt. Dat je die niet zelf killed, maar dat deze wordt gekilled door z'n eigen sentry.
frickY wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:56 (40%)
Pain does not hurt