Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
CiPHER

quote:
Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:51:
@Swiffer: kom je dan eigenlijk wel binnen die tijd dicht genoeg bij de sentry?
Nee, lang niet altijd. Ligt sterk aan waar de sentry staat. Als hij om de hoek staat en net de andere kant op aimt kom je ook sneller dichtbij dan over een langere open afstand.
Ik merk wel dat het als medic makkelijker is dichtbij te komen dan wanneer ik bijvoorbeeld ubered ben als demo. Ik weet niet of dat nou komt omdat de sentry anders tracked, of een ubered medic gewoon meer kan hebben ofzo :?

@JDeraGear
Dat weet ik zeker. Heb zo al menig engineer kunnen frustreren als pyro.
quote:
Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:22:
Volgens mij is het zelfs zo dat je de sentry kan 'manipuleren' dat de sentry zich ook tegen de engie richt. Dat je die niet zelf killed, maar dat deze wordt gekilled door z'n eigen sentry.
True. Heb dit een poosje als spy gepoogt; Uncloacken terwijl je in lijn mert sentry en engineer staat. De sentry begint dan te ratelen op de engineer die er tussen in staat. Erg grappig, alleen moeilijk om te overleven. Je moet optijd naar voren komen om de sentry te sappen want cloaken heeft geen zin meer als de sentry eenmaal gelocked is (doordat je geraakt wordt bllijft hij je zien).

frickY wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:56 (40%)

Pain does not hurt

Reg. datum: 30 december 2007

quote:
chrisO schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Klinkt alsof de teams niet helemaal aan elkaar gewaagd waren, is het niet leuker/beter als de teams wat meer aan elkaar gewaagd waren. Ik kan me niet echt voorstellen dat je voldoening krijgt van het over het andere team heenwalsen...

Waar kan ik trouwens de mappen Koth_backtown en Glass downloaden? ik wil ze later op een lan spelen, maar in de startpost missen de links en op fpsbanana kan ik ze ook niet vinden en Google geeft me enkel dode links :(
nee totaal niet, in het andere team zat alleen maar gotters ( dat niveau is tog niet laag?), maar die speelde totaal niet samen,
dus dan is het mooi omtezien dat een samenspelende team kan winnen tegen goede namen (zegmaar goede reputaties)
ik zat met een enkele got en veel bezoekers, dusja daar haal ik mijn voldoening vandaan O-)

Echo Lima Victor India Sierra

quote:
chrisO schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Klinkt alsof de teams niet helemaal aan elkaar gewaagd waren, is het niet leuker/beter als de teams wat meer aan elkaar gewaagd waren. Ik kan me niet echt voorstellen dat je voldoening krijgt van het over het andere team heenwalsen...

Waar kan ik trouwens de mappen Koth_backtown en Glass downloaden? ik wil ze later op een lan spelen, maar in de startpost missen de links en op fpsbanana kan ik ze ook niet vinden en Google geeft me enkel dode links :(
Glass staat momenteel nog nergens online. Behalve dan op de GoTserver :Y)
Er zitten nog een heleboel foutjes in die we er eerst moeten uitwerken. Vooraleer dat gebeurt is, raad ik aan Glass wat te vermijden... :)
PS: Laat wss nog wel ff op zich wachten. We zitten met CP_Depot ook officieel op valve time nu... :)
Expected playtest for CP_Depot: Next Week
Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
frickY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:53:
True. Heb dit een poosje als spy gepoogt; Uncloacken terwijl je in lijn mert sentry en engineer staat. De sentry begint dan te ratelen op de engineer die er tussen in staat. Erg grappig, alleen moeilijk om te overleven. Je moet optijd naar voren komen om de sentry te sappen want cloaken heeft geen zin meer als de sentry eenmaal gelocked is (doordat je geraakt wordt bllijft hij je zien).
Senrty, engineer en dispenser in één lijn. Dan achter de dispenser jezelf laten zien. :9
quote:
Elvis schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:44:
We zitten met CP_Depot ook officieel op valve time nu... :)
Expected playtest for CP_Depot: Next Week
_O-

Cabo wijzigde dit bericht 16-05-2008 18:01 (19%)

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
frickY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:53:
[...]

Nee, lang niet altijd. Ligt sterk aan waar de sentry staat. Als hij om de hoek staat en net de andere kant op aimt kom je ook sneller dichtbij dan over een langere open afstand.
Ik merk wel dat het als medic makkelijker is dichtbij te komen dan wanneer ik bijvoorbeeld ubered ben als demo. Ik weet niet of dat nou komt omdat de sentry anders tracked, of een ubered medic gewoon meer kan hebben ofzo :?
Da's makkelijk een Medic kan flink rennen en kan redelijk in de buurt komen van een sentry. Als ik als medic uber activeer probeer ik altijd de aandacht van sentries te trekken door naar voren te lopen. Enige risico is knockback.

Maar Cipher, dat sentries kwetsbaar zijn voor hun eigen splashdamage is nieuw voor mij. Zelf heb ik dat nog niet gezien en in sommige gevallen zou dat betekenen dat een sentry zichzelf opblaast. Kunnen we dat vanavond als het uitkomt even testen?

1600kb of shit

Niemand voegt mij tegenwoordig toe als een friend.. Mss komt dat omdat ik zowat heel GoT in mijn friends heb staan (111 friends :P)

Maargoed, ik speel de laatste tijd weer TF2, ik heb lange tijd geen tijd gehad wegens school/werk (40 uur school en 16 uur werken per week is kut ). Hopelijk kom ik weer op het niveau van Mistav/Koetje :)

Is er trouwens al IETS bekend over de volgende stap in TF2? Valve is zo akelig stil

Dutchmega wijzigde dit bericht 16-05-2008 18:23 (5%)

quote:
rinusnl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:25:
[...]

nee totaal niet, in het andere team zat alleen maar gotters ( dat niveau is tog niet laag?), maar die speelde totaal niet samen,
dus dan is het mooi omtezien dat een samenspelende team kan winnen tegen goede namen (zegmaar goede reputaties)
ik zat met een enkele got en veel bezoekers, dusja daar haal ik mijn voldoening vandaan O-)
Hopelijk laat ik je ego niet te snel leeglopen ;) maar een [got]-tag is geen TF2 kwaliteits keurmerk. Afgezien van dat je kan verwachten dat er Nederlands wordt gesproken en dat de meeste spelers via Tweakers op de servers zijn terecht gekomen zegt het op zich niks over het spelniveau. Veel regulars en goede spelers hebben niet eens een [got]-tag. Maar je hebt wel gelijk over samenwerking, een team dat goed samenwerkt kan altijd een team waarin iedereen voor zichzelf bezig is verslaan.

Echo Lima Victor India Sierra

de [GoT] Tag is idd geen garantie voor kwaliteit. Als ie gevolgd word door een cijfer van 1 tem 4 is het een andere zaak. Dan heb je van die whiners die voortdurend liggen te klagen dat hun team zuigt :Y) :P :D

Dus een got tag met een cijfer staat voor kwaliteit. Juist... _O-

This is the song La la la la

en de cijfers gaan van 1 tot en met 10 waarin 10 de beste is ? :+

Het wordt winter!
Reg. datum: 24 juli 2006

Tuurlijk ... en nu we toch bezig zijn.... eigenlijk zouden Cabo en Moonroach ons team (GoT 4) moeten joinen. Hebben we opeens een goede spy en een onverslaanbare sniper.

EDIT: WTF terwijl ik dit bericht typte (deed er vrij lang over want ik zit ook te werken) poste Cabo en Moonroach boven mij ! De VOORZIENIGHEID ! De Goden willen dat ze bij ons team komen !!!!!!

Kain wijzigde dit bericht 16-05-2008 19:22 (37%)

"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett

Reg. datum: 07 maart 2007

weet iemand off tf2 soort van eigen mouse acceleration functie heeft ingebouwt dat valt te tweake.
vanavond game naar 1 2 clicks zit me sensetivity in eens op 100% offzo.
speel met g9 mouse ;>
waar ik zelf ben achtergekome tbh met andere games.
voor 1 shot hitscan mouse aceleration off beter.
constante hitscan mouse aceleration on soms beter voor op close range

Zerokewl wijzigde dit bericht 16-05-2008 19:31 (31%)

Het wordt winter!

Gewoon een optie hoor .... mouse sensivity ... van 1 tot 10. Die van mij staat op 1.6 maar ik speel met een Lachesis op 4000 dpi.

EDIT: Je bedoelt acceleration ? Nee dat hangt af van de instellingen van je muis of die in windows.

Kain wijzigde dit bericht 16-05-2008 19:41 (28%)

"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

pak 6 spelers zonder cijfertje :P en nog beaten ze de gotters met cijfertjes ;)

Reg. datum: 08 september 2003

quote:
rinusnl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:45:

over het financiele stuk. ik wil best wat doneren per maand om de server draaiend tehouden.
ik denk dat meerdere personen dit ook een goede idee vinden.
want ja brain hoeft niet alles in zun eentje tebetalen. waar dan heel veel mensen profijt van hebben.
ik wil best wat geld doneren ( ben een arme student) maar 10euro is al genoeg. 10mensen die het ook doen hebbie al 100 euri bij elkaar voor de server O-)

miss een ideetjee?
ik heb hier zelf ook niet veel problemen mee mocht er need voor zijn..

quote:
Elvis schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:35:
de [GoT] Tag is idd geen garantie voor kwaliteit. Als ie gevolgd word door een cijfer van 1 tem 4 is het een andere zaak. Dan heb je van die whiners die voortdurend liggen te klagen dat hun team zuigt :Y) :P :D
Vandaar dat ik geen tag draag, ben voel me daar veelste goed voor :+

Canon 40D | 17-40 | 70-200 F4 IS | 100 2.8 Macro | (Foto)Blog - www.ydoschreuder.nl

Goldrush is echt briljant, zag daarnet een leuke spot SG opgezet door DamZ. Hij zei niet hoe hij er was gekomen dus heb ik het het zelf maar uitgevogeld :)

Plaatje op imageshack (popups!)

Plaatje op imageshack (popups!)

Goldrush zit vol verrassingen _/-\o_

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
CapTVK schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:42:
Goldrush is echt briljant, zag daarnet een leuke spot SG opgezet door DamZ. Hij zei niet hoe hij er was gekomen dus heb ik het het zelf maar uitgevogeld :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Goldrush zit vol verrassingen _/-\o_
Daarvan is een filmpje op youtube ofzo. Gewoon sentry bouwen en dan springen. Volgens mij kun je zelfs deels daar door de muur jumpen.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

CiPHER

quote:
rinusnl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:25:
nee totaal niet, in het andere team zat alleen maar gotters ( dat niveau is tog niet laag?)
Ligt eraan welke GoT-ters. Een grote meerderheid speelt sterk egoïstisch :)
quote:
maar die speelde totaal niet samen,
tàdá :+

Net ook na een uurtje server #1 weer eens een andere server opgezocht, en viel meop dat het teamspel daar veel sterker is. Zodra er een uber inging knalde het hele team naar voren. Een aantal richting de cap om te winnen, een aantal richting de spawn om het vijand bezig te houden. Was echt lekker spelen.

@CapTVK
Ik kies zelf wel eens een locatie voor mijn sentry, waar hij door een laag raam kan schieten. Als je hem upgrade naar lv3 raken de rockets het kozijn, en is hij met een paar keer schieten kapot. die sentries laat ik daarom soms express lv2.

frickY wijzigde dit bericht 16-05-2008 23:19 (47%)

Pain does not hurt

Dagen van gras, dagen van stro

quote:
Zerokewl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:28:
weet iemand off tf2 soort van eigen mouse acceleration functie heeft ingebouwt dat valt te tweake.
vanavond game naar 1 2 clicks zit me sensetivity in eens op 100% offzo.
speel met g9 mouse ;>
waar ik zelf ben achtergekome tbh met andere games.
voor 1 shot hitscan mouse aceleration off beter.
constante hitscan mouse aceleration on soms beter voor op close range
http://ariekanarie.nl/dump/wcafix_20080209.zip

Installeren en nooit meer last hebben van Windows mouse acceleration.
quote:
Cabo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:46:
Dus een got tag met een cijfer staat voor kwaliteit. Juist... _O-
Dat zei ie niet ;)

Kanarie wijzigde dit bericht 16-05-2008 23:24 (14%)

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

Zullen we het topic alsjeblíeft niet veranderen in een clanplayers VS pubplayers oorlog veranderen, dat is op de steamforums al genoeg zo :{

De mensen die dagelijks 's avonds op de pub te vinden zijn van GoT zijn echt supergezellig over het algemeen, en werken lekker samen en auwehoeren veel over de mic, daarom zit ik er nu ook zo vaak de laatste tijd.
Wat maakt het nou een drol uit wie beter is, als je maar lol hebt toch?

Vond Elvis z'n comment wel grappig, helemaal geen strijd ofzo hoor.

Word helemaal gek van m'n laptop, te warm enzo. Vandaag bijna gesloopt want wilde 't schoonmaken.
Ik kan nog wel op m'n dualcore pc spelen met 15" beeldscherm, alleen dan wel een goedkope videokaart kopen. Eigenlijk geen zin in 15", m'n laptop is 17".

edit: Had een jaar geleden een ventilator bij de blokker gekocht wat erg goed hielp tegen de warmte. Die verkopen ze weer.. Morgen even kopen :P

Cabo wijzigde dit bericht 17-05-2008 01:27 (18%)

Het wordt winter!

Daarom speelt Cabo dus nooit scout, zijn laptop kan hem dan niet bijhouden...

Even over die server. Kan iemand (ik zuig) een poll maken om even te peilen:
• Of er animo is om geld te doneren om het draaiende te houden?
• Hoeveel je per maand/kwartaal zou je in dat geval willen geven?
• Of helemaal niet

Zelf wil ik graag op de GoT servers gamen, en ben daarom ook wel bereid iets te doneren.
Reg. datum: 23 augustus 2006

quote:
DeX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:46:
Even over die server. Kan iemand (ik zuig) een poll maken om even te peilen:
• Of er animo is om geld te doneren om het draaiende te houden?
• Hoeveel je per maand/kwartaal zou je in dat geval willen geven?
• Of helemaal niet

Zelf wil ik graag op de GoT servers gamen, en ben daarom ook wel bereid iets te doneren.
zoals in een top op teamfortress.be ook te lezen is, is er best animo om Brain te sponsoren, maar misschien is het handiger om 'the Man' hier eerst zelf iets over te laten zeggen?
heb namelijk ook al begrepen dat hij de servers vanuit Spanje runt met een rode mantel een lange witte baard en zijn ping laag houdt via een sateliet verbinding...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: