Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 september 2002

Tja, een telefoon met al deze opties zal vast wel komen (behalve IR dan), maar dan zijn er alweer andere functies die je er graag in wilt hebben waardoor het toestel te dik zou worden op dat moment...

quote:
paultje_007 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:49:
Ik hoop dat HTC een keer met een volledig Ultiem toestelletje komt.
Ik mis hier nog steeds enkele features:
- Geen (micro)SD (HC) Slot
- Geen IR
- Geen DVB TV
- Geen Slider met een keypad zoals N95 of full qwerty zoals de nieuwe Sony Xperia X1.
- Geen 5.0 MP Camera
- Geen Flitser bij de Camera (of lampje) !!!! (Altijd handig bij het zoeken naar je verloren sleutels! ;) )

Copy en Paste link hieronder als image niet verschijnt.
http://img159.imageshack....66/myultimatephonezh7.jpg
[afbeelding][/URL][/img]
Je noemt echt allemaal punten op wat verwaarloosbaar is. Behalve het uitbreidingsslot dan. En er komt ook nog een versie met toetsenbord dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Reg. datum: 11 mei 2003

Ik heb vorige week gekozen voor een E-ten M810 bij verlening van mijn abonnement.
Helaas bleek het toestel defect, en kreeg ik een ander toestel toe gestuurd, maar helaas bleek deze ook defect.
Ik heb in overleg met de winkel mijn telefoon "ingeruild" voor een Pre-Order van de Touch-Diamond.
Ben erg benieuwd naar dit toestel! Navigatie vind ik erg belangrijk, de bediening ziet er geweldig uit, WM6.1 en snelle hardware maken dit voor mij een erg aantrekkelijk toestel.

Maandje w8én nog :9

GSI Zuigt

Ik baalde als de stekker dat ik 2 weken terug een Touch Cruise heb gekocht. Ik wist toen nog niets van dit toestel af.... :X
Gelukkig heeft mijn pa het overgekocht van mij.

Pre-order Touch Diamond bij algebeld.nl _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kan niet wachten tot dat ik het heb. Vooral omdat ik nu geen last zal hebben
van het probleem "ontbrekende drivers". iGo draaide beter op mijn P3300!! 8)7

Wel vind ik het jammer dat ik geen SD kaart erbij kan zetten. Heb net een 16 GB kaart gekocht (voor de Touch cruie). |:(
Tevens gooi ik de standaard ROM eraf. Hoef al dat poespas niet. Leuk en aardig, maar na 2 dagen begin je er al aan te ergeren. Dan wil je liever snelheid ipv eye candy (in mijn geval dan)

vr6-only wijzigde dit bericht 17-05-2008 01:16 (37%)

1 keer is leuk, 2x is spam!

DaannO wijzigde dit bericht 17-05-2008 10:15 (98%)

Reg. datum: 15 maart 2001

Op zich is de tmobile versie ook niet verkeerd. Even flashen naar de standaard ROM van de Diamond. De zwaardere batterij bestellen en je hebt waarschijnlijk gelijk de mooie achterkant. Het enige probleem zijn dan nog de logo's op de voorkant.
Sales package. It’s very likely that the Diamond will come in a lackluster package, just like most other offerings from HTC, that is, it will include a headset, charger, data cable and the communicator itself. Extra accessories for the Touch Diamond will include a slip case, desk stand and a more capacious battery that will come with a bigger back cover, that will certainly add a couple of millimeters to its girth.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Reg. datum: 28 september 2003

Gelijk de mooie achterkant.??

Laatste keer dat ik keek vond ik die van T-Mobile een stuk lelijker dan de diamondshaped achterkant van de HTC versie.

Smaken verschillen blijkbaar...

Wat ik me afvraag is of door die extended battery de Diamond nog wel in zijn accessoire hoesje past.

ReVolpe wijzigde dit bericht 17-05-2008 11:20 (21%)

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Apple hoer

Dat zegt hij toch ook? Dat de standaard mooier is?

Reg. datum: 15 november 2005

Ik vind de T-Mobile versies van HTC apperaten echt niet lelijker dan de orginele, mijn touch vind ik zelfs mooier. De opneem en ophang knoppen zijn hierbij een kwart slag gedraaid en zien er veel steviger uit.

Reg. datum: 16 mei 2008

OK, waarom IR op de Diamond of de volgende generatie HTC's:
Idd, Bleutooth heeft IR overgenomen, maar ik vind het gewoon vet dat je je mobiele kan gaan gebruiken als afstandsbediening, en zeg nou zelf, de meeste huishoudelijke apparaten werken nog steeds met een IR afstandsbediening en niet een Bluetooth Remote Control.
Moet je voorstellen dat je mobiele al die afstandsbedieningen kan vervangen en misschien zelfs je autosleutels (nu of dan wel in de toekomst).

Ik bedoel wij hebben al 3 afstandsbedieningen alleen voor TV, DVD-R en DigiKabel.
Zo'n all-in-one afstandsbediening is relatief duur (voor een beetje elegant mooie, zie logitech), dus als het ook een functie op je nieuwe HTC kan zijn, dan is dat toch alleen een bonus? Ik bedoel het is toch alleen een klein chipje en een IR lampje erin bouwen dat neemt toch niet zoveel ruimte in?

Zo te zien op de specs van een aantal sites is de Raphael wel capable met SD-slot en een Cameralampje en een keys-slider. Ik denk dat ik nog effe wacht tot deze versie van de Touch uitkomt, misschien zit hier ook wel een betere batterij in. Is ie toch net een beetje beter dan de Diamond.

Reg. datum: 16 mei 2008

PS: Ik heb iets gelezen over een nieuwe GPS chip: de Global Locate A-GPS chip "de Hammerhead" en straks de "Hammerhead II". Deze zouden beter zijn dan de Sirfstar III (HTC p3300) en de Qualcomm One (HTC Diamond).
Ik hoop dat HTC ook deze chips binnenkort gaan gebruiken, want ze komen beter uit de polls dan alle andere chips.

Plus ik mis ook een TV-Out functie op de Diamond, de Raphael zou deze wel krijgen??? Weet iemand hier iets meer over?

Reg. datum: 11 mei 2003

De diamond in nog niet eens uit joh, en nu heb je het al over een opvolger 8)7

Reg. datum: 27 september 2007

quote:
paultje_007 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:00:
OK, waarom IR op de Diamond of de volgende generatie HTC's:
Idd, Bleutooth heeft IR overgenomen, maar ik vind het gewoon vet dat je je mobiele kan gaan gebruiken als afstandsbediening, en zeg nou zelf, de meeste huishoudelijke apparaten werken nog steeds met een IR afstandsbediening en niet een Bluetooth Remote Control.
Moet je voorstellen dat je mobiele al die afstandsbedieningen kan vervangen en misschien zelfs je autosleutels (nu of dan wel in de toekomst).

Ik bedoel wij hebben al 3 afstandsbedieningen alleen voor TV, DVD-R en DigiKabel.
Zo'n all-in-one afstandsbediening is relatief duur (voor een beetje elegant mooie, zie logitech), dus als het ook een functie op je nieuwe HTC kan zijn, dan is dat toch alleen een bonus? Ik bedoel het is toch alleen een klein chipje en een IR lampje erin bouwen dat neemt toch niet zoveel ruimte in?

Zo te zien op de specs van een aantal sites is de Raphael wel capable met SD-slot en een Cameralampje en een keys-slider. Ik denk dat ik nog effe wacht tot deze versie van de Touch uitkomt, misschien zit hier ook wel een betere batterij in. Is ie toch net een beetje beter dan de Diamond.
Kun jij aangeven op welke sites jij deze informatie gevonden hebt. Mijn voorkeur gaat in principe ook uit naar dit toestel.
Overigens heb ik antwoord van Tomtom gekregen op de vraag of Navigator 7 op de Diamond zit:

Geachte heer Terlouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom Customer Support.

De informatie waar u naar vraagt is op dit moment nog niet beschikbaar. Wanneer deze informatie wel beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt d.m.v. de TomTom nieuwsbrieven

U kunt uzelf inschrijven op de gewenste nieuwsbrieven door onderstaande stappen te doorlopen:

• Uw e-mailadres registreren voor de nieuwsbrieven van TomTom •

1. Log in op onze website (http://www.tomtom.com)
2. Klik op [My Profile]
3. Vink in de volgende pagina alle nieuwsbrieven van keuze aan
4. Klik onderaan de pagina op [Bijwerken]

Nu bent u ingeschreven op de nieuwsbrieven van uw keuze

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Reg. datum: 19 maart 2001

Heel interessant toestel....

ben al tijdje op zoek naar een nieuwe phone, en ik denk dat dit toestel het zoeken naar een iphone zeker heeft gestaakt.. :)
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Fried schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:45:
Heel interessant toestel....

ben al tijdje op zoek naar een nieuwe phone, en ik denk dat dit toestel het zoeken naar een iphone zeker heeft gestaakt.. :)
Helemaal mee eens, deze heeft zeker mijn voorkeur boven een iphone.

Ik twijfel tussen een pre-order van dit toestel of nog even doen met mijn mda compact en wachten op de raphael. Ik dacht ergens gelezen dat er gezegd is dat het na de Diamond nog "enkele maanden" zou duren voordat de raphael gereleased zou worden, is hier meer over bekend of helemaal niks?

Reg. datum: 28 september 2003

Helemaal niks. Wat je leest zijn pure speculaties.

Het enige dat HTC heeft gezegd is dat de Diamond het vlaggenschip van HTC is voor 2008.
Een Raphael met betere specs (lees aanwezigheid van microSD en keyboard volgens de geruchten) zou bovenstaande onderuit halen. En dus niet voor de hand liggend.

Verder wordt over het bestaan van de Raphael ontkennend gedaan door HTC.
Dit heb ik gelezen uit een interview met iemand van HTC op een Taiwanese website.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Manisch positief
Reg. datum: 09 oktober 2006

Ik kan alleen al niet wachten op de diamond om dan goed xda-developers te gaan volgen. Die mensen zullen ervan smullen...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Reg. datum: 16 mei 2004

quote:
sander-sp schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:44:
Ik twijfel tussen een pre-order van dit toestel of nog even doen met mijn mda compact en wachten op de raphael. Ik dacht ergens gelezen dat er gezegd is dat het na de Diamond nog "enkele maanden" zou duren voordat de raphael gereleased zou worden, is hier meer over bekend of helemaal niks?
Dan kan je beter wachten op de opvolger van de Raphael, dat schijnt echt een bere-apparaat te worden (kan je jezelf b.v. ook mee scheren). Verwacht 2009???

Reg. datum: 11 april 2007

*knip*

Verkeerde topic ofzo? :?

pven wijzigde dit bericht 19-05-2008 08:24 (86%)

echt een leuk apparaatje, zit nog tussen deze en de cruise te twijfelen. Maar het lijkt toch deze te worden. Enigste minpuntje misschien dat het niet mogelijk is om een extern sd-kaartje te gebruiken.

BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + Intel® 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm

quote:
ReVolpe schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:55:
Het enige dat HTC heeft gezegd is dat de Diamond het vlaggenschip van HTC is voor 2008.
Een Raphael met betere specs (lees aanwezigheid van microSD en keyboard volgens de geruchten) zou bovenstaande onderuit halen. En dus niet voor de hand liggend.
Maar een toestel met microSD en keyboard zal waarschijnlijk ook groter zijn dan de Diamond. Het is dan imho onterecht om over betere specs te spreken: hooguit andere specs. De Diamond kan vanwege zijn kleine formaat en toch zeer uitgebreide specs nog steeds het vlaggenschip blijven.
Het ligt er maar aan waar je (of liever waar HTC) het meeste belang aan hecht.

Reg. datum: 12 augustus 2005

quote:
sandeman schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:33:
[...]

Maar een toestel met microSD en keyboard zal waarschijnlijk ook groter zijn dan de Diamond. Het is dan imho onterecht om over betere specs te spreken: hooguit andere specs. De Diamond kan vanwege zijn kleine formaat en toch zeer uitgebreide specs nog steeds het vlaggenschip blijven.
Het ligt er maar aan waar je (of liever waar HTC) het meeste belang aan hecht.
Inderdaad.. Als je een keyboard toevoegt wordt ie een stuk dikker en dat hoeft van mij niet.. Liever zonder keyboard en lekker draagbaar. 4 GB is misschien niet zo heel veel, maar zou genoeg moeten zijn voor wat TomTom kaartjes, muziek, foto's en email ofzo..

Ik wacht de release van de Diamond wel af, als er voor die tijd nog een release date voor de Raphael komt kan ik dat altijd nog overwegen, komt die er niet koop ik gewoon de Diamond. Mijn compact (1) begint nu echt uit elkaar te vallen...

Reg. datum: 14 mei 2008

PDAshop over de diamond: "De nieuwe TouchFLO 3D-navigatie is opzienbarend snel".
Dan hebben ze zeker al de final retail version, want ik vond de interface op de videootjes echt niet "opzienbarend" snel, in tegendeel zelfs...

Ma goed, ik verwacht dat het in de final retail version geen problemen mag opleveren... Benefit of the doubt enzo ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: