"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 februari 2005
Als je met je headset op bezig bent met je stylus, lijkt het me onhandig dat de plug-in zich boven het apparaat bevindt. Of je zou de bedrading achterlangs moeten laten lopen, wat het des te meer logisch maakt dat de plug-in zich beneden bevindt. Althans dat lijkt mij, heb zelf weinig ervaring met dit soort gevallen, ik ben echter wel vaak bezig met me PDA terwijl ik me headset op heb, bv. tijdens muziek luisteren in tram, ik hoop dat de bedrading dan niet in de weg gaat zitten.quote:RoD schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:06:
[...]
Die mag je uitleggen. Hoe zitten je oordopjes in de weg als je de oordopjes er van boven in steekt? Verder niet onlogisch aangezien dit niet bepaald uniek is.
Reg. datum: 14 mei 2008
HTC Raphael?! Das dan nu ook mijn persoonlijk favoriet geworden!quote:Shiver23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:23:
[...]
Dus je wilt de HTC Raphael? Dat is een Diamond met toetsenbord en uitbreidbaar geheugen ipv ingebouwde 4GB. Mijn persoonlijke favoriet, maar dus nog niet officieel aangekondigd.
Ik had wel van de Raphael gehoord, maar wist niet dat het een diamond was met qwerty... dus ja, ik kruip net onder een rots vandaan en de zon doet pijn aan mn ogen
Problem is... langer wachten...want hijs dus nog niet eens officieel announced
Hou het aub ontopic hier. Dus puur lullen over de X1 en niet over andere pda's etc. Die mogen gewoon hun eigen topic krijgen
DaannO wijzigde dit bericht 15-05-2008 21:49 (10%)
Ay ay cap!quote:Hou het aub ontopic hier. Dus puur lullen over de X1 en niet over andere pda's etc. Die mogen gewoon hun eigen topic krijgen
Dus die X1 he... hij lijkt me best...lang eigenlijk. ik zal het formaat op papier tekenen en uitsnijden, dan heb ik een idee hoe groot hij werkelijk zal zijn
Mijn laatste update was een mail van SonyEricsson klanteservice op 29 april 08:
Geachte meneer Kortenbach,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De Sony Ericsson X1 wordt verwacht in de tweede helft van 2008.
Op dit moment kunnen wij geen datum noemen dat het precies op de markt zal uitkomen.
grtz Dyko
edit:typo
Dyko
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
Ik denk sowieso dat het niet de bedoeling is dat je al te veel met je stylus gaat werken. Die panel-interface suggereert dat je met je vingers moet werkenquote:hittman_nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:25:
[...]
Als je met je headset op bezig bent met je stylus, lijkt het me onhandig dat de plug-in zich boven het apparaat bevindt. Of je zou de bedrading achterlangs moeten laten lopen, wat het des te meer logisch maakt dat de plug-in zich beneden bevindt. Althans dat lijkt mij, heb zelf weinig ervaring met dit soort gevallen, ik ben echter wel vaak bezig met me PDA terwijl ik me headset op heb, bv. tijdens muziek luisteren in tram, ik hoop dat de bedrading dan niet in de weg gaat zitten.
Tevens is het zo dat als je echt bent aan het werken op je X1, ik denk dat je hem heel vaak in landscape-mode vasthoudt. Vanwege het keyboard enzo. Dan zit de bedrading dus ook niet in de weg, omdat die aan de zijkant zit...
Ik ben trouwens vandaag nog even bij een vodafone-winkel binnengelopen en daar keken ze me een beetje beduusd aan toen ik vroeg of ze al iets wisten of de releasedatum van de Xperia X1. Ze zeiden dat ze dit nog niet wisten, maar het leek alsof ze van die hele telefoon nog nooit hadden gehoord...
Reg. datum: 08 maart 2006
Jij denkt dat de winkelmedewerkers zo up to date zijn en allemaal op MobileCowboys, Engadget e.d. kijken? NO WAY, die staan daar om te verkopen en denken dat meer megapixel beter zou moeten zijn en dat de iPhone DE mobiel 'to get' isquote:RicX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:10:
[...]
Ik denk sowieso dat het niet de bedoeling is dat je al te veel met je stylus gaat werken. Die panel-interface suggereert dat je met je vingers moet werken
Tevens is het zo dat als je echt bent aan het werken op je X1, ik denk dat je hem heel vaak in landscape-mode vasthoudt. Vanwege het keyboard enzo. Dan zit de bedrading dus ook niet in de weg, omdat die aan de zijkant zit...
Ik ben trouwens vandaag nog even bij een vodafone-winkel binnengelopen en daar keken ze me een beetje beduusd aan toen ik vroeg of ze al iets wisten of de releasedatum van de Xperia X1. Ze zeiden dat ze dit nog niet wisten, maar het leek alsof ze van die hele telefoon nog nooit hadden gehoord...
Dat zou ik ook niet verwachten dat ze t weten..
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Reg. datum: 14 februari 2006
$1000 dollar is al langsgekomen, maar gok maar op iets wat ERG in de buurt komt van de TyTn II en de Touch Daimond, en goedkoper dan de iPhone!quote:rd4 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:25:
Zijn er al prijzen bekend van het apparaat? Ik hoor prijzen die tussen de 600 en 1000(!) euro zijn...
Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11
Daarnaast bleek dat nieuwere prototypes aanzienlijker sneller zijn geworden, nog steeds niet wat het moet zijn maar er zit voordering in!
Heb jij misschien een link of bron naar de mededeling dat er ook mobieltjes met een ander OS aan gaan komen in de XPERIA lijn?
[edit] Bedankt voor de link!
ppaddo wijzigde dit bericht 19-05-2008 08:26 (5%)
http://www.inxperia.com/i...line-could-run-other-osesquote:ppaddo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:57:
Hoe kom je aan deze wijsheid? De P5i "Paris" is een Symbian based toestel. Het lijkt er dus in ieder geval op dat de P-serie voorbehouden blijft aan Symbian.
Heb jij misschien een link of bron naar de mededeling dat er ook mobieltjes met een ander OS aan gaan komen in de XPERIA lijn?
sonnybravo wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:45 (0%)
Reden: typo
Reg. datum: 13 oktober 2006
Take a look: http://www.wmexperts.com/...diamond_vs_xperia_x1.html

Ik ben niet naief hoor! Ik weet dat ze met een beetje geluk hun eigen reet weten te vinden, maar deze medewerkers krijgen meestal wel memo's of briefings over toestellen die eraan gaan komen.quote:sergeklapwijk schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:15:
Jij denkt dat de winkelmedewerkers zo up to date zijn en allemaal op MobileCowboys, Engadget e.d. kijken? NO WAY, die staan daar om te verkopen en denken dat meer megapixel beter zou moeten zijn en dat de iPhone DE mobiel 'to get' is.
Dat zou ik ook niet verwachten dat ze t weten..
Deert niet om toch eens te vragen, niet?
Nee maar kwilde t punt maken, wat je zegt, die kunnen hun eigen reet niet vinden..quote:RicX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:58:
[...]
Ik ben niet naief hoor! Ik weet dat ze met een beetje geluk hun eigen reet weten te vinden, maar deze medewerkers krijgen meestal wel memo's of briefings over toestellen die eraan gaan komen.
Deert niet om toch eens te vragen, niet?
Of je zou met een manager of een official van Vodafone moeten spreken. Die in de winkel staan, zijn meestal studenten die hun kost verdienen en niet echt van wanten weten behalve inhoud van hun abo's.. Idd deert niet, maar weinig kans van slagen:P
sergeklapwijk wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:11 (5%)
Snap jij dat laatste plaatje nou (op de site van je opgegeven link)? Ligt het aan mij of ziet daar de Diamond er aanzienlijk langer uit dan de Xperia?? Klopt toch niet? Want op het 1ste plaatje (onder het kopje Touch Diamond vs. the Xperia X1) zie je ze naast elkaar en daar zijn ze zowat even lang...quote:Me Ton schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:45:
ik kwam net een hands on tegen waar de Xperia X1 met de HTC Diamond wordt vergeleken. Veel foto's en heel interessant om ze zo naast elkaar te zien. In gedachte hebbend dat de Xperia een uitschuifbaar toetsenbord en geheugenkaart slot heeft vind ik hem niet veel dikker als de Diamond.
Take a look: http://www.wmexperts.com/...diamond_vs_xperia_x1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal wel weer scheel kijke, heb ik wel vaker last van
edit: ik denk dat ik eruit ben... hij houdt de diamond waarschijnlijk dichter bij de camera dan de xperia... silly me... optical illusions are a real mindf*ck
sonnybravo wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:46 (9%)
Da's eind oktober...
Overigens staat in de Change History van de white paper dat deze 16 mei jl. bijgewerkt is ('Second released version'), wellicht is dat voor sommigen relevant.
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Reg. datum: 24 september 2005
Nou wordt het wel heel erg laat, eerst juni, dan september en nou misschien oktober. Als de x1 VOOR juli uit komt, dan neem ik die, ik ga anders echt niet tot september/oktober wachten en helemaal niet als mn abbo in augustus afloopt en ik in juli op vakantie ga (kan ik lkkr spelen).quote:Wicked_Wy schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:56:
Een vriend van me werkt bij de Belcompany, en hij sms'te me vanochtend dat de X1 in week 44 verwacht wordt...
Da's eind oktober...
Er zullen denk wel meer mensen zijn die de htc touch diamond nemen als die veel eerder dan de x1 uit komt.
Reg. datum: 24 september 2005
de htc touch diamond komt zelfs in mei (http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond-2368.php)quote:fanste schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:32:
[...]
Nou wordt het wel heel erg laat, eerst juni, dan september en nou misschien oktober. Als de x1 VOOR juli uit komt, dan neem ik die, ik ga anders echt niet tot september/oktober wachten en helemaal niet als mn abbo in augustus afloopt en ik in juli op vakantie ga (kan ik lkkr spelen).
Er zullen denk wel meer mensen zijn die de htc touch diamond nemen als die veel eerder dan de x1 uit komt.
wat zijn nou de belangrijkste verschillen tussen de sony ericsson xperia x1 en de htc touch diamond?
Scherm van de X1 is groter, X1 heeft toetsenbord, X1 heeft uitbreidbaar geheugen waar de Diamond 4GB flashgeheugen intern heeft zitten, X1 heeft een batterij met bijna de dubbele capaciteit van de Diamond (1500 vs. 900 mAh).quote:fanste schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:
[...]
de htc touch diamond komt zelfs in mei (http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond-2368.php)
wat zijn nou de belangrijkste verschillen tussen de sony ericsson xperia x1 en de htc touch diamond?
Shiver23 wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:58 (3%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Dit topic is gesloten.