quote:
Hah cool, BB4E van RtCW!
Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld met mijn clan toen het spel nog nieuw was
Moet misschien dan toch ook maar een character op Wildsoul aanmaken

Maar voorlopig hou ik het wel bij 1 character op RP-PvP Aquilonia. Dat wordt zo te zien dus ook de tweakers RP-PvP server? Het is iig. de enige die nu bekend is en alle early-access tweakers zullen daar dus wel op zitten.
Hopelijk zullen die 'instanced' zones de drukte een beetje beperken. Dat is dan toch wel weer mooi van dat er na een paar honderd spelers een nieuwe instance van de zone komt, anders wordt het wel heel erg druk op de PvP en RP-PvP servers. Ik vraag me af of ze nu wel een interface element hebben gemaakt om van instance te wisselen - zoals Guild Wars in towns bijvoorbeeld. Dat is toch wat handiger dan dat commando in te moeten typen als je samen met iemand wilt spelen die in een andere instance is gegooid.
Heeft iemand trouwens al een idee welke class je wilt spelen?
Ik zat te denken aan Guardian, aan de ene kant cool met zwaard/schild om veel damage op te kunnen vangen, maar aan de andere kant ook cool omdat je naar polearm kan switchen om dan massa's damage te doen. Plus nog eens die plate armor natuurlijk en als je armor crafter wilt worden dan heb je daar denk ik gelijk wat meer aan

Moet alleen wel zeggen dat Conquerer in die open beta ook erg leuk was. Het doet mij alleen een beetje teveel denken aan een Captain in Lord of the Rings Online, dus ik ga maar eens (voor het eerst) de echte tank class spelen - kijken hoe dat bevalt.