E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic#4 Vincent Dinkela (pits: 2), +23.799 sec. (41);
#5 Thomas Radioyes (pits: 2), +36.823 sec. (40);
#6 Justas Zukauskas (pits: 2), +52.620 sec. (40);
#7 Valentinas Jakimenko (pits: 2), +1 laps;
Valentinas Jakimenko and Vincent Dinkela are involved in an accident while trying to pass Vincent Dinkela for possition.
Sorry hoor, maar hoe kan dat OOIT "for position" zijn... Hij ligt meer dan een lap achter.
Maar goed, ik vleugel kwijt, en m'n P4 verloren en op P5 gefinished. Niet echt een fijne race, maar wel 98% DRP! Voor het eerst boven de 97%
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC
Naar wat voor kosten kijk je dan eigenlijk Reggie?quote:Joss schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:31:
[...]
Ben benieuwd wat ze in C1 gaan doen, want dat zijn toch veelal de managers die vanaf de start deze mannen in dienst hebben.
Ik denk dat ik eerst een aantal mechs en pitcrew laat lopen, dan een groot deel van de engineers en dan... Vind het zo zonde om vanaf "0" te moeten beginnen. Mn engineers/mechanics zitten nu namelijk zo tussen de 120 en 170. Pitcrew bijna allemaal 100 (gecapt).
Ik heb zelf geen last van dure staff, vanwege die fout begin S28 en ook de helft van mn pitcrew paar races terug. Ik betaal nu totaal 860k voor ze. Voor 60/65/40 gemiddelde skill.
Ikzelf zou mn pitcrew 1 voor 1 willen vervangen, misschien vanaf 80 skill ofzo, of vanaf een totaal kosten per soort staff wat ik nog moet bepalen dan. Engineers misschien helemaal weg als ik een goede designer zou krijgen, wat ze zijn niet echt kosten-efficient.
Maar goed, heb ik ook gepost op f1time.
Wow...you must be some kind of sorcerer...
756.565 + 701.236 + 1.187.341 = 2.645.142quote:Casper84 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:57:
[...]
Naar wat voor kosten kijk je dan eigenlijk Reggie?
Ik heb zelf geen last van dure staff, vanwege die fout begin S28 en ook de helft van mn pitcrew paar races terug. Ik betaal nu totaal 860k voor ze. Voor 60/65/40 gemiddelde skill.
Flinke kostenpost inmiddels toch, zeker als daar om de 11 races >30% bij komt.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Meteen bezuinigen die handel. Zal je alleen wat moeten incasseren op je uren en pits. Maar dat kan veel en veel goedkoper, ben je met me eens.
Ik kan er verder toch niet veel over zeggen, bijvoorbeeld hoeveel jij nu bespaart op het bestellen van onderdelen met 2 uurs mechs. Ik red mij wel met 10 uur (245k), die al effectief beginnen te worden overigens, en het bestellen van 5 of 6 onderdelen per race (1.4-1.8M), maar of dat nu goedkoper is in totaal...
Casper84 wijzigde dit bericht 15-05-2008 19:07 (139%)
En net toen ik dacht: "dan zal het wel niet", en ik aan mijn practice wilde beginnen. kreeg ik mijn nieuwe rijder.quote:kieknwatwort schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:44:
Ik ben even lost... zou er nou ook op woensdag een market moeten zijn?
Dit is wel een poosje zo geweest, maar de guide spreekt alleen over sunday markets.
En gisteren is geen market geweest...
Ik krijg misschien een nieuwe rijder, dus ik weet niet of ik nu met de huidige kan gaan afstellen.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...
F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Ik doe ongeveer hetzelfde als Casper en heb aan 10 repair uren echt voldoende, hoewel 1 of 2 extra uren wel handig zouden zijn, maar meer dan 12 ga ik echt niet aan houden.
Ik betaal overigens 2M per race aan onderdelen, beetje hoog maar ik kan het hebben, geef de voorkeur aan andere designgebieden. Twee races terug ook een nieuwe monocoque van 1,8M gekocht haha!
and I was like...whatever!
Staff was tot een halve maand geleden gecapt op 65.535 en daar kon ik me wel in vinden, maar dat was een bug en boem, alles wordt nu weer "gewoon" 30% duurder.quote:SanderF1 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:31:
Ik betaal zelf 340 + 350 + 500 = 1,2M per race aan de staff, je had al VEEL eerder in kunnen zien dat je staff te duur zou worden joh.
Gelukt!quote:Your access to the forum has been restricted until 2008-05-16 22:17:45. More details in your F1TIME mail.
In ons groepforum hadden we het over de kwalificatie, en Jon Payton vroeg: "Guess who's heavy".
Ik zei: "Mark Bunby" (vetklep is die gast
Nu m'n straf uitzitten
quote:Joss schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:57:
[...]
Gelukt!![]()
In ons groepforum hadden we het over de kwalificatie, en Jon Payton vroeg: "Guess who's heavy".
Ik zei: "Mark Bunby" (vetklep is die gast).
Nu m'n straf uitzitten
Geen goede laps in de kwalificatie, maar sta er op strategie wel redelijk tussen (3e voorlopig) denk ik. Nu een schietgebedje voor een top 5 klassering in de race
@Casper: Tsja, voor "Mark Bunby" zeggen kan je toch niet meer dan een dag geven neem ik aan?
Joss wijzigde dit bericht 15-05-2008 22:26 (13%)
Had ik vorige week... en ik denk dat er nog wel een keer eentje gaat volgen in de toekomst...
Af en toe de waarheid eens flink vertellen is lekker en de laatste keer heeft mijn scheldkannonade (en ban en extragratis bij) toch geholpen, aangezien die markt van de woensdag uiteindelijk teruggedraaid is...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Afgelopen race was de strategie toch redelijk goed, van een 6e plek op de grid naar een 2e plek gereden, met teamy strak achter me.
Deze race start ik weer op de 6e plek, Teamy op de 4e. Maar ik durf niet te zeggen dat alles voor ons op een stop meer staat. Van 2 verwacht ik het wel, 1 is een twijfelgeval en m'n directe concurent zeker niet. Dit wordt een lastige race om het podium te halen, zeker met "mister block" strak voor me op de grid
Good luck to you all!!
andrestouwe wijzigde dit bericht 16-05-2008 07:36 (7%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
"Mister Block"... LOL. Ik hoop niet dat hij je al te veel ophoudt...quote:andrestouwe schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 07:35:
Hoppatee, Racingday!!
![]()
Afgelopen race was de strategie toch redelijk goed, van een 6e plek op de grid naar een 2e plek gereden, met teamy strak achter me.
Deze race start ik weer op de 6e plek, Teamy op de 4e. Maar ik durf niet te zeggen dat alles voor ons op een stop meer staat. Van 2 verwacht ik het wel, 1 is een twijfelgeval en m'n directe concurent zeker niet. Dit wordt een lastige race om het podium te halen, zeker met "mister block" strak voor me op de grid.Eigenlijk wel jammer van m'n reeks podium finishes(alle races tot nu toe op het podium ) Maar eens kijken wat er overblijft van mijn buffer van 17 punten op de nummer 2....
Good luck to you all!!
Ribeiro had dus toch een hele slechte eerste Q ronde. Jammer voor mij, want ik moet hem deze race achter me zien te houden vanwege de cup. Zal moeilijk worden, want over het algemeen is hij de snellere van ons twee.
We zullen het zien straks. Ik hoop in ieder geval niet dat "Mister Broken Wings" mij een vleugel afkaapt...
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C2G1
Deze race wordt zeer interessant want is ee nvan die races waar ik denk dat bridgestones wel eens een groot voordeel kunnen hebben omdat die denk ik wel 2 stops op mediums gaan halen waar michelins naar 3 stops of harde bandjes zullen moeten.... we gaan het zien.... met mijn geluk dit seizoen zal het wel weer ploffende bandjes worden.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Iedere groep heeft wel z'n eigen block-gek(ken) he? Bij ons zijn er in de top 10 ook 2 zeer irritant en op de een of andere manier sta ik altijd pal (als in schuin, 1 plaats) achter 1 van die 2 als ik niet de pole hebquote:SanderF1 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:14:
Voorlopig P2 en de meesten hebben gereden, helaas op 0,063 seconde de pole niet vast kunnen houden, erg jammer aangezien de laatste Q lap niet optimaal was. Ik hoop dat de manager voor mij met minder blocking rijdt dan de laatste paar races, want dat was drama...
Het nadeel vind ik dat het altijd de "mindere goden" zijn, een stop meer dan gebruikelijk en volop blocken. Dat hoeft geen probleem te zijn, zolang ze niet tussen jou en een rivaal zitten. Maar heb het al een paar keer meegemaakt dat ik volop geblocked wordt, en de gast achter me ineens mij en de blocker inhaalt...quote:Joss schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:38:
[...]
Iedere groep heeft wel z'n eigen block-gek(ken) he? Bij ons zijn er in de top 10 ook 2 zeer irritant en op de een of andere manier sta ik altijd pal (als in schuin, 1 plaats) achter 1 van die 2 als ik niet de pole hebNu ook weer, inmiddels afgezakt naar P6 geloof ik, maar ik heb (ondanks de materiele problemen) wel vertrouwen in de race
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Reg. datum: 25 september 2002
Het begint langzamerhand vermoeiend te worden
Zijn we nu met zijn 3en in de gebanned van het forum clubje ?
I've Spoken Deal with it :D
Huh, heb jij ook een ban aan je broek? Wat heb jij dan gedaan?quote:Dauthi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:
Zijn we nu met zijn 3en in de gebanned van het forum clubje ?
Joss mag iig vanaf vanmiddag half 6 ofzo weer op t forum en mijn ban was vorige week 1 dagje...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 25 september 2002
I've Spoken Deal with it :D
Edit: Volgens mij ben ik uitgevallen vlak NA mn pitstop zonder fuel, en die orders heb ik zeker weten ingevuld
Edit2: Bij Fuel bij Race Orders staat dus overal 0...vergeten de hoeveelheid fuel in te vullen dus...en dat terwijl ik op P1 lag en sowieso een podium binnen had...
SanderF1 wijzigde dit bericht 16-05-2008 19:02 (48%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.