[a]http://www.google.com[/a]
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Gunner schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:09:
[...]
spoiler:Ik denk dat als je Playbox X zou afmaken dat Dwayne niets meer met je te maken wilt hebben denk ik. Verder heb je voor beide personages al wel 100% van de missies gedaan anders krijg je die keus niet denk ik om er eentje af te maken. Ik heb zelf ook voor Dwanyne gekozen.
World of Warcraft: Sunar lvl 70 Paladin, Holtz lvl 70 Hunter, Eiebora lvl 70 Draenei Shaman, Sco lvl 70 Troll Priest, Broight lvl 66 Warrior @ Stormrage
- = Site = - ...
Vet, je krijgt ook Health erbij van de Hoeren
Kun je trouwens nog ergens hoertjes oppikken voor wat autosex of kan dat niet meer...
NeoMe wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:15 (36%)
* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *
quote:gideon82 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:11:
[...]
spoiler:Dwayne wordt gewoon je buddy. That's it.
quote:
Kan gewoon nog, even zoekenquote:NeoMe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:12:
Vet, je krijgt ook Health erbij van de Hoeren
Kun je trouwens nog ergens hoertjes oppikken voor wat autosex of kan dat niet meer...
haar laten uitstappen, neerknallen en je geld terug
Die paaldansers in de stripclub eerste eiland kunnen trouwens niet dood
SinergyX wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:14 (9%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vond wel lache, en hij heeft wel een paar goede punten.quote:
Nice review!
quote:RobbertC schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:10:
[...]
spoiler:Ja, dan had je zijn huis als safehouse gekregen. Bovendien ben je dan vrienden met Dwayne (niet dat dat veel uitmaakt, maar goed...). Je krijgt dan trouwens geen geld, maar als je bij die missie bent is geld toch al niet meer zo'n issue.
Chuck Norris counted to infinity - twice
quote:SinergyX schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:45:
Begreep ergens rond de 20%. Ik zit nu net voorbij de 15%, gok dat de vast contact na Vlad (rimini?) je wel toegang uiteindelijk geeft.
Thx beide.quote:bender_th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:50:
[...]
spoiler:nadat je je eerste missie voor/met playboy X hebt gedaan
Cause you HATE yourself. And you HATE this world. And you HATE the fact. That you HATE every moment!
quote:Piels schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:30:
[...]
spoiler:Als je vrienden bent met Dwayne, kun je hem bellen om een groepje gangsters te laten komen
[a]http://www.google.com[/a]
Reg. datum: 13 november 2005
Als je dat al gaaf vind, dan moet je eens springen valk voordat je aangereden wordt.quote:Castor385 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:53:
Wat ik wel gaaf vind: Als je zonder uitkijken een straat oversteekt, wordt ik nogal eens aangeredenOok door politie. Meestal kan de bestuurder het niet navertellen.
Reg. datum: 13 mei 2005
Study everything, You'll find something you can use
Het is hier geen martkplaats.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:51 (48%)
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
Wat krijg ik dan te zienquote:yzf1kr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:12:
[...]
Als je dat al gaaf vind, dan moet je eens springen valk voordat je aangereden wordt.
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Mijn zus kwam ook al kijken waarom ik helemaal in een scheur lag voor de televisie. Had een 180 om mn as gemaakt en sirene nog aan staanquote:johnnyv.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:
Gister alweer een mooi detail. Reed in een politiewagen met de sirenes aan met 5 sterren ofzo op de vlucht. Sloeg over de kop en op één na gingen alle zwaailichten kapot. Mooie was dat de sirene ook kapot was en ik nu een vrij hilarisch kapot sirene geluid produceerde
Iemand al trouwens gelukt om met launcher of grenaat een auto de lucht in te krijgen? Elke auto die ik op blaas hopt wat omhoog maar niet echt spectaculaire luchtshows
SinergyX wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:45 (14%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
is leuk als je word aangereden terwijl je net de telefoon opneemt, weg stuk van verhaal en opnieuw bellen kan weer niet.quote:Shiver23 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:02:
[...]
Zo heb ik ook wat ruzie gehad met scripted events. Na een missie had ik nog 3 sterren wanted level, maar ging Niko ook de oprachtgever bellen. Aan de telefoon kun je niet rennen of een auto instappen, dus ik moest kiezen om op te hangen en het meerendeel van het telefoongesprek te missen, of doodgaan. Het maar voor het eerste gekozen, maar mis wel een stuk verhaal daardoor.
Zo had ik ook een date met kate, maar stond op haar adres ook een missie voor één van haar broers. Gevolg was dat ik in een missie terecht kwam én dat Kate pissed was dat ik niet was komen opdagen, terwijl ze in de cutscene nota bene zelf de deur opendoet.
en als je in een auto word opgepakt kan je je niet eens verzetten, erg leuk na halve stad doorrijden, perongeluk agent platgereden, auto kapot, andere auto pakken, andere agent loop naar deur, busted, wapens kwijt, alles verpest. opnieuw laden en stuk opnieuw rijden
ik snap dit ook niet helemaal, je kunt je beter verzetten tegen een arrestatie en doodgaan dan opgepakt worden omdat je bij een arrestatie al je wapens kwijt ben en als je doodgaat mag je ze houden.
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
daarom ben ik ook nog nooit gearresteerd. Een stuk of 30 keer doodgegaan dat wel... maar nooit m'n wapens kwijt... kost mi veel te veel moeite om weer al je favo wapens in goeie hoeveelheden op te duiken...quote:KillaH87 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:49:
[...]
ik snap dit ook niet helemaal, je kunt je beter verzetten tegen een arrestatie en doodgaan dan opgepakt worden omdat je bij een arrestatie al je wapens kwijt ben en als je doodgaat mag je ze houden.
ik zit nu trouwens op 38% met 30 uur gespeeld en heb eindelijk t 2e eiland unlocked!
Ik vind het centrum echt niet normaal stoer. alleen 1 keer rustig doorheen gereden en t viel me op hoeveel auto's er te zien zijn... zekers een stuk of 20 minstens! en al die reclames zijn echt supervet!
Prachtspel!
Ben bezig met die most wanted missies en nu kan ik gewoon voor de deur 911 bellenquote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:
[...]
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkant
achterom in t steegje staat er 1, niemand die het merkt
Gamehubs GTA IV trouwens vandaag binnengekregen..
quote:gideon82 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:
[...]
spoiler:Je krijgt idd ook z'n safehouse. Was ik even vergeten te melden. Ik wist niet dat je Dwayne z'n vriendin kon bellen, zal wel komen omdat ik hem een btje links laat liggen
Laatst nog 1tje gepakt die midden voor het kantoor stond met een paar agenten op de stoep naast de auto. Niemand die wat doet hoorquote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:
[...]
of je gaat naar het politiekantoor op het middelste eiland, aan de westkant
achterom in t steegje staat er 1, niemand die het merkt
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Reg. datum: 06 november 2006
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
Al staat er politie bij, dan duw je de wagen verderop naar een andere plek met een andere auto, en stap je vervolgens inquote:Kaasplank schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:
[...]
Laatst nog 1tje gepakt die midden voor het kantoor stond met een paar agenten op de stoep naast de auto. Niemand die wat doet hoor
SoaDmaggot wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:27 (51%)
Trephix.com
Reg. datum: 13 december 2007
Enige echt handige is little jacob. al mag die ook wel eens wat dichterbij gaan parkeren :-)
Reg. datum: 01 maart 2004
AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.