Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 50 51 52 53 last

Nieuw Topic
GameFriends.nl
Reg. datum: 19 november 2000

Goed te horen dat veel mensen positieve PvP ervaringen hebben! Ik ben inmiddels erg benieuwd naar de game (en naar het aantal overstappers van WoW naar AOC hehe) :p.
So Fucking What
Reg. datum: 18 september 2003

Iemand zijn code al ontvangen van 12game? Hier namelijk nog niks.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Reg. datum: 28 april 2008

quote:
MrFl0ppY schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:14:
ik heb de code ook nog niet, helaas maar ik wacht die 3 dagen tog wel vanwege school

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
MrFl0ppY schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:14:
Ik vroeg me ook al af wanneer hij zou komen. Gekeken op de site en daaruit volgde:

''De Killer-Rhino code geeft ook toegang tot de 6 day head start via de Funcom website! Hiermee kunt u het spel tegen een vergoeding van 5 euro zes dagen eerder downloaden en spelen. Deze code kunt u rond 12 mei verwachten. Vanaf 17 mei kunt u beginnen met Age of Conan. De vergoeding betaalt u aan ontwikkelaar Funcom.''

Nog even geduld dus. ^^

Heeft iemand trouwens ervaring met de classes necromancer en demonologist? Ik las namelijk dat de necromancer wat meer uitdagender was om te spelen. Als dat daadwerkelijk zo is moet ik misschien mijn class keuze heroverwegen. >:)

Outcast 7x Gnome Warrior - Protheus 6x Draenei Shaman - Trollbane - Vykro 80 Dwarf Death Knight - Geecee 6x Gnome Mage -

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Forn schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:00:
[...]

Ik vroeg me ook al af wanneer hij zou komen. Gekeken op de site en daaruit volgde:

''De Killer-Rhino code geeft ook toegang tot de 6 day head start via de Funcom website! Hiermee kunt u het spel tegen een vergoeding van 5 euro zes dagen eerder downloaden en spelen. Deze code kunt u rond 12 mei verwachten. Vanaf 17 mei kunt u beginnen met Age of Conan. De vergoeding betaalt u aan ontwikkelaar Funcom.''

Nog even geduld dus. ^^

Heeft iemand trouwens ervaring met de classes necromancer en demonologist? Ik las namelijk dat de necromancer wat meer uitdagender was om te spelen. Als dat daadwerkelijk zo is moet ik misschien mijn class keuze heroverwegen. >:)
Kan je die 5 euro aan Funcom overmaken via de site als je eenmaal de verkregen code hebt ingevult?

---------------
Reg. datum: 25 juni 2003

quote:
Mimango schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:48:
[...]

Kan je die 5 euro aan Funcom overmaken via de site als je eenmaal de verkregen code hebt ingevult?
Jep, is nog pending hiero, en zodra dat van de credit card afgehaald wordt krijg je een email met de link naar waar je de 14gb client kan downen.
Credit card? is het ook mogelijk om met Paypal te betalen?

quote:
XtrmEend schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:31:
Credit card? is het ook mogelijk om met Paypal te betalen?
ideal word ook geaccepteerd. Moet je pay by cash kiezen. Paypal weet ik niet zeker.

Ik heb geld al betaald en al approved dus ze hebben het binnen, geen mail met download link nog. Maar dat komt omdat ie nog niet klaar is :)

Reg. datum: 23 april 2008

Paybycash en Paypal is toch bijna hetzelfde? Of zit ik nou verkeerd?

---------------

Ik heb net de link van funcom toegemaild gekregen, en de torrent achtige downloader looopt flink te ratelen :D
Hoop dat ik morgen snel de key binnen krijg van dimensionplus, kan verder echt niet wachten tot de 17e!
Toch maar besloten om voor een ranger te gaan als main.

hier staat iets
Reg. datum: 19 augustus 2005

Heh loopt de hele tijd van die clients te downloaden word je internet afgesloten net op de 17de omdat je te veel hebt zitten downloaden...

Zal wel niet.. maar zou es best kunnen. })

Main: Poysonivy 80 NE Druid @ Turalyon Alts: Persian 70 Draenei Hunter @ Turalyon | Plaag 70 Undead Warlock @ Blade's Edge

Ok ik heb net mn key ontvangen, heb een account aangemaakt, maar nu ben ik een beetje in de war bij hoe ik moet betalen voor de ¤5 early acces.
Aangezien ik geen creditcard heb, en ik paypal er niet tussen zie staan, heb ik Pay By Cash gekozen, maar de enige info die ik kan geven is mijn adres etc. Waar moet ik nou precies betalen?

Edit:

Ah gevonden, via View my account information kon ik naar betalingen gaan en iDeal kiezen.

XtrmEend wijzigde dit bericht 12-05-2008 03:26 (13%)

Reg. datum: 23 april 2008

Via welke site heb je je code ontvangen?

Op de www.12game.nl site staat nog altijd dat op 12 mei de code's binnen komen. Dus, laat die code vandaag maar komen, zou leuk zijn op een vrije dag.

quote:
Killerbees schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:53:
Via welke site heb je je code ontvangen?
Ik heb mn code via dimensionplus waar ik hem gekocht heb.

Reg. datum: 15 juli 2004

quote:
bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:36:
Ik heb net de link van funcom toegemaild gekregen, en de torrent achtige downloader looopt flink te ratelen :D
ik heb vrijdag al betaald met creditcard aan Funcom, maar nog geen download link :p

hmm, ik kijk net op https://register.ageofconan.com/account/ endaar staat een link :p

tyr wijzigde dit bericht 12-05-2008 11:22 (12%)

Reg. datum: 25 maart 2007

Voor de mensen die hun key nog niet hebben (zoals ik :(), maar toch alvast de game willen downloaden, hier is de link

---------------

quote:
hapSnap schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:24:
Voor de mensen die hun key nog niet hebben (zoals ik :(), maar toch alvast de game willen downloaden, hier is de link
Ik denk dat het verstandiger is eventjes op de officiele link te wachten mocht je die nog niet hebben.. er waren gistern ook een paar links op forums maar dat bleken foute versies te zijn. Blijft een gokje dan om 14giga te downen.
quote:
bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat het verstandiger is eventjes op de officiele link te wachten mocht je die nog niet hebben.. er waren gistern ook een paar links op forums maar dat bleken foute versies te zijn. Blijft een gokje dan om 14giga te downen.
Als je een account hebt moet je gewoon even inlogged, staat een download link dan bovenin.

Ik heb verder geen mail gehad met een link.

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
XtrmEend schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:01:
[...]

Ik heb mn code via dimensionplus waar ik hem gekocht heb.
hmm ik heb nog niks ontvangen van dimensionplus :(

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 08 mei 2003

quote:
bstard schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:03:
[...]

Wie weet komt deze link wel van een kennis van hapSnap die al wel een code heeft gehad... :)

Iemand met code hier die die link kan verifieren?

Bedankt hapSnap, ik heb idd ook nog geen code mogen ontvangen maar ik ben 'm aan het downloaden inmiddels. Dan kan dat iig niet meer de vertragende factor zijn later. d:)b

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

4 uur Cup-A-Soup

Hij wordt op dit moment ook geupload naar usenet:

http://www.binsearch.net/...an+Early+Access+EU+Client

Nog bezig met uploaden though.

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
Bizzarro schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:05:
Hij wordt op dit moment ook geupload naar usenet:

http://www.binsearch.net/...an+Early+Access+EU+Client

Nog bezig met uploaden though.
Bedankt, ben hem nu aan het binnen halen :Y)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Tauren Warrior
Reg. datum: 04 oktober 2004

Dat is dus de client die ook op de CD in de winkel komt zegmaar?
Daarmee kan je op de 20e spelen dan neem ik aan?

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 50 51 52 53 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: