GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
[PC] Team Fortress 2, deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last
Nieuw Topic2fort is te krap voor 12v12, en de stages in hydro zijn ook vrij crap.quote:Rutger Mulder schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:34:
Ik vind het erg jammer dat we haast nooit meer hydro en 2fort spelen op de server. Granary heeft opzich wel een grote comeback gemaakt bij veel mensen.
Ik ben af en toe al die capture point maps wel erg zat en zou graag eens wat meer capture the flag doen.
Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm
Voorheen draaide die, ook incl hlstats- op #2. Maar omdat de server nauwelijks gebruikt werd ben ik deze gaan verwaarlozen.quote:krakbracket schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:10:
Fricky, is het misschien mogelijk om iets van een RTV/ nominate systeem op server 2 te gooien? zodat je zonder admin de map kunt wisselen bij voldoende spelers? afgelopen woensdag waren met team 3 op de server en, populair als we zijn, hadden we de server zo redelijk vol, alleen haakte veel mensen na verloop van tijd weer af omdat Castle maar blééf duren.
Op een gegeven moment is de server overgezet naar een sneller (win2k3) systeem, maar heb daarop niet meer de moeite genomen de plugins weer te installeren.
Mocht daar behoefte aan zijn, wil ik wel een uurtje vrij maken die er weer op te gooien.
De server "hoort" overigens 24/7 goldrush te draaien, maar castle staat nog als startup map. Ben ik vergeten te veranderen na de reboot van vorige update.
@Koeitje,.
Dan kan ik ze wellicht op #2 in de roulatie gooien, die heeft maar 18 slots (9vs9).
frickY wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:05 (4%)
"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett
Reg. datum: 27 augustus 2004
Awesome!quote:Brainstorm schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:25:
Ow voor de duidelijkheid, alleen mappen met minimaal 20 (?) stemmen zijn getoond. Je moet minimaal 15 minuten spelen en dan dood gaan, dan komt de vote naar voren. Eventueel kun je ook handmatig je vote geven. Opvallend detail: handmatig voten wordt voor bijna 100% alleen gedaan door mensen die een lage rating willen geven aan de map.
Viel me ook op hydro nooit meer langs komt, terwijl dat een halfjaar geleden wel anders was.
Is het misschien mogelijk om ervoor te zorgen dat het voten op maps uitstaat, bijvoorbeeld op bepaalde dagen. Het is erg vioorspelbaar wat het resultaat gaat zijn van vier maps waaruit gestemd moet worden.
Zo kunnen ook minder populaire maps gespeeld worden wat ik soms wel wil.
Cabo wijzigde dit bericht 10-05-2008 18:39 (20%)
Reg. datum: 02 februari 2003
--- van broma is een final verschenen
--- van es_dyanamite is een geupdate versie pl_dynamite verschenen met de nieuwe entities van de payload/goldrush map.
edit: geen rare dingen gedaan zoals vlaggen laten vallen enzo...
iain wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:35 (28%)
I used to be an atheist, until I realised I was god.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Ha! stats! Gelukkig is dit een bevestiging van mijn idee dat Broma een baggermap is. Verder kan ik me zeker vinden in de andere resultaten, alleen roswell en castle staan een beetje laag. Ook wel content met het feit dat labor zo populair isquote:Brainstorm schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:23:
Map Aantal stemmen Gemiddelde waardering (1-5)
Veel mapvotes enzo
Reg. datum: 02 mei 2003
te krap? onzin! En een kleinere map zou jou voor meer actie moeten zorgen (je komt elkaar sneller en meer tegen...) Ik speel erg vaak op 2fort mappen, juist omdat er vaak grote gevechten/confrontaties zijn op de brug of in de kelder van 1 van de basises...quote:Koeitje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:59:
[...]
2fort is te krap voor 12v12, en de stages in hydro zijn ook vrij crap.
Geen ruimte om te manuvreren, waardoor het eindigt in een spamfest. Tevens amper kans om met de intel te ontsnappen tegen elk beetje redelijk team. ctf_well is weer het andere uiterste. Ik wacht nog steeds op de perfecte ctf map.quote:chrisO schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:51:
[...]
te krap? onzin! En een kleinere map zou jou voor meer actie moeten zorgen (je komt elkaar sneller en meer tegen...) Ik speel erg vaak op 2fort mappen, juist omdat er vaak grote gevechten/confrontaties zijn op de brug of in de kelder van 1 van de basises...
Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm
Reg. datum: 01 mei 2003
Als ze nou een remake maken die wat dichterbij het origineel zit zou veel mooier en leuker zijn.
Wat mij opvalt in die votings is dat castle3 wel redelijk scoort maar niet geweldig. Het is nog steeds m'n favo custom en tot nu toe voor mij de enige die echt Valve niveau haalt qua speelbaarheid en ook belangrijk de herspeelbaarheid.
Waar broma grafisch zeker in de buurt zit van Valve mappen qua afwerking is de layout storend aan de gameplay, weet niet wat het precies is, maar vind het nog steeds geen geweldige map. (komt ook terug in de cijfers)
cp_labor is op zich wel leuk, maar al die krappe ruimtes vind ik niet fijn bij het spelen, daarom verbaas ik me dat ie zo hoog scoort
cp_warpath_final was in z'n originele versie als tfc map een erg leuke map, maar deze remake is grafisch slecht en de layout is totaal niet aangepast richting de huidige tf2 stijl. Wat het uiteindelijk na een paar potjes tot een vervelende map maakt... Wederom verbazing over de hoge score
Pain is weakness leaving the body.
Last.fm
Er is niks mis met de grootte van die maps. Er zal alleen maar meer actie zijn.quote:Koeitje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:59:
[...]
2fort is te krap voor 12v12, en de stages in hydro zijn ook vrij crap.
Enige nadeel voor de stathoeren is dat je veel sneller dood zal gaan (tenzij je defense speelt).
2fort is één van de meest gespeelde TFC maps maar in TF2 is men meer bezig met zn eigen score dan die van het team. Veel mensen hebben ook niet de dicipline om eens de defense shift opzich te nemen op 2fort.
GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Nee, het is vrijwel onmogelijk om te cappen. Zeker icm de respawntijd die zo lang is dat de intel al lang en breed gerecoverd is. Kan je wel roepen dat je team dat ook moet doen, maar binnen in de vijandelijke basis is het meestal gewoon einde verhaal. Tevens heb je weer eens geen ruimte om lekker te bewegen op de meeste plekken op de map. Ik zie graag veel hoogte verschillen en veel cover. Daarom begin ik badlands en granary de laatste tijd enorm te waarderen. Movement > spam.quote:Rutger Mulder schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:20:
[...]
Er is niks mis met de grootte van die maps. Er zal alleen maar meer actie zijn.
Enige nadeel voor de stathoeren is dat je veel sneller dood zal gaan.
Misschien moet ik zelf maar eens de perfecte ctf map gaan maken
Koeitje wijzigde dit bericht 11-05-2008 00:28 (4%)
Last.fm
jullie wete onderhand wel hoe sneaky ik ben.
corperation bv vind nog meevale op paar punte behalve 1 punt dat punt weg uit die map zou map geschikt zijn anders niet.
bv 6 sentry's op laaste punt kan eeuwe dure off lukt gewoon nooit
wou dat er nog grotere uitgebrijde versie van kwam tbh.quote:Koeitje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:16:
Broma spawns zijn te dicht bij de eerste 2 caps, dat is het denk ik. Er is een remake van de oude well, en die sucked echt zwaar hard. Labor is inderdaad vrij krap, geen ruimte om te manouvreren terwijl dat ook juist iets is waarmee je een gevecht in jou voordeel kan beslechten.
tis nogal goeie map voor scout voor hit run tactics.
compare met castle 1e cp is er weinig hit run aan tbh bv.
behalve dat uitgebreid kan door blijf dodge ;>.
anyway als ik maps opnoem die ik goed vind zelf.
cp_gravilpit
cp_granary cp_pro_granary
cp_well
ctf_well
ctf_2fort met maybe wat minder spelers.
cp_badlands. tbh zou ctf versie van moete kome
zijn er waarschijnelijk nog wel meer.
cp_dustbowl is 1 van minst favoriete.
gewoon echt te klein als ik me hide and seek tactics zou gebruike echt nuteloos als begrijp wat ik bedoel.
en ofc pl_goldrush vooral laaste punt
iets meer wege om binne base bij intel te kome maybe.quote:Jimmie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:07:
ctf_well is zelfs te groot voor 32 man
Als ze nou een remake maken die wat dichterbij het origineel zit zou veel mooier en leuker zijn.
Wat mij opvalt in die votings is dat castle3 wel redelijk scoort maar niet geweldig. Het is nog steeds m'n favo custom en tot nu toe voor mij de enige die echt Valve niveau haalt qua speelbaarheid en ook belangrijk de herspeelbaarheid.
Waar broma grafisch zeker in de buurt zit van Valve mappen qua afwerking is de layout storend aan de gameplay, weet niet wat het precies is, maar vind het nog steeds geen geweldige map. (komt ook terug in de cijfers)
cp_labor is op zich wel leuk, maar al die krappe ruimtes vind ik niet fijn bij het spelen, daarom verbaas ik me dat ie zo hoog scoort![]()
cp_warpath_final was in z'n originele versie als tfc map een erg leuke map, maar deze remake is grafisch slecht en de layout is totaal niet aangepast richting de huidige tf2 stijl. Wat het uiteindelijk na een paar potjes tot een vervelende map maakt... Wederom verbazing over de hoge score
te open nee.
te groot ook niet ;>
heb het over ctf_well ;>
Zerokewl wijzigde dit bericht 11-05-2008 01:17 (153%)
Reg. datum: 27 augustus 2004
Iedereen heeft wel voorkeur voor een bepaalde map, dat heet smaak en dat varieert. Update elke maand de got server met nieuwe maps en haal de maps met de minste stemmen uit rolatie. Zo opgelost.
Zodat alleen de regulars en goede spelers kunnen voten en niet die mensen die maar één keer op de server komen. Ingame vind ik die vraag gewoon erg irritant omdie altijd terug komt en ik te druk met het spel ben dus ik druk maar wat in en ik denk dat er meer mensen zijn die dat doen.
"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett
@KAIN
Je Hoeft niet te drukken hoor? Gaat vanzelf weg als je even wacht
De score van castle snap ik wel. De map is wel sterk, alleen de spawnpoints zijn redelijk ruk. Ik vote daarom altijd Average of Good. Ik denk dat meer mensen dat doen, hence the score.
Hydro heb ik maar amper gespeeld...
Not before CP_Depot is finished, you don't!quote:Koeitje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:23:
Misschien moet ik zelf maar eens de perfecte ctf map gaan maken
Ik meen mij te herinneren dat ik gezegd had dat de playtest (van het eerste deel) van CP_Depot deze week zou plaatsvinden. Wel, ik moet een paar details toevoegen en nog wat scripten, maar dan is dat toch al af. Dus euh, in de week van 12/05 gaan we zeker testen!
Geloof er geen reet van Elvisquote:Elvis schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:33:
Ik vind 2Fort ook wel leuk, je moet echt gaan samenwerken als defense & offense als je wil cappen, anders speel je 20min tot een stalemate.
Hydro heb ik maar amper gespeeld...
[...]
Not before CP_Depot is finished, you don't!
Ik meen mij te herinneren dat ik gezegd had dat de playtest (van het eerste deel) van CP_Depot deze week zou plaatsvinden. Wel, ik moet een paar details toevoegen en nog wat scripten, maar dan is dat toch al af. Dus euh, in de week van 12/05 gaan we zeker testen!
Last.fm
Behalve als je 1, 2 en 3 gebruik voor weapon changes... Nooit begrepen waarom die votes op dezelfde keys zitten.quote:frickY schreef op zondag 11 mei 2008 @ 08:52:
@KAIN
Je Hoeft niet te drukken hoor? Gaat vanzelf weg als je even wacht
You can't always get what you want. I can, but you can't.
T!m0n wijzigde dit bericht 11-05-2008 12:54 (3%)
kom zo geregeld op een 24/7 2fort server, en de laatste keer dat een team de map binnen de tijd heeft gewonnen is lang geleden. maar op één van de GoT serverts moet het toch wel te doen zijn met al die teamplayers?!quote:T!m0n schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:46:
Met 2fort, als beide teams goede sentries hebben, kom je er echt amper doorheen, aangezien nooit 100% van de server samenwerkt lukt het echt zowat niet.
Ik vind alleen wel dat de sentries te moeilijk kapot te krijgen zijn (zonder ubers en demos). Vroeger kon je net om het hoekje kijken en zo de sentry beschieten met je nailgun dat hij niet terug schoot maar tegenwoordig is dat onmogelijk. De sentry schiet direct
Ik vind het echt jammer dat de scout zo slecht op capture the flag maps is omdat hij geen onbewaakte sentries kan killen. De pistol is gewoon kut en hij heeft te weinig ammo bij zich. Ik hoop dat de scout snel z'n achievement pack krijgt.
Rutger Mulder wijzigde dit bericht 11-05-2008 16:06 (11%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.