Hoofdcategorieën
Topicacties

[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
geen
Reg. datum: 12 juli 2001

quote:
Taenadar schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:41:
Kan er nog 1 gebruiken..

Me highscore blijft een beetje vast zitten in de top 300-400. Ik snap niet hoe onroptom al meer dan 200k punten kan hebben :S
Vraag 't hem eens :)

(Hij heeft meer dan 80 tradeboten en je krijgt aardig wat punten per geinvesteerd stuk goud)

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
_Arthur schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:05:
[...]

Vraag 't hem eens :)

(Hij heeft meer dan 80 tradeboten en je krijgt aardig wat punten per geinvesteerd stuk goud)
Ik heb er nu 74 (+/- 100k op plaats 20) , je krijgt iets van 250 punten per 100.000 die je uit geeft. Ik ben pas echt gaan stijgen toen ik veel ben gaan pillagen. Daarmee krijg je veel gold en goods, gold voor schpen en goods voor te bouwen wat ook punten oplevert.

Hierbij een link naar een interessant Greasemonkey-script, het toont onderaan je pagina van Ikariam een overzicht met alle resources die je hebt, welke gebouwen aan het bouwen zijn, hoe lang het nog duurt, etc.

Link:
http://userscripts.org/scripts/show/25124

Net geinstalleerd en werkt top. Ook kun je daar een prima Greasemonkey-script vinden voor auto-login:
http://userscripts.org/scripts/show/23591 . Maak een bookmark aan naar 'http://www.ikariam.org/index.php' en je bent klaar. Ik heb er nog een gesture aan toegevoegd en nu kan ik helemaal makkelijk inloggen. Als je de bookmark maakt, vergeet de index.php niet...
Als je begrijpt wat ik bedoel
Reg. datum: 21 juni 2006

Ben enkele dagen geleden met Ikariam begonnen,
en tot dusver lijkt het een interessant browser game:Y)

Nu heb ik ~3 dagen terug een bericht via mijn embassy verzonden, met de vraag
of het mogelijk is de GoT alliance te joinen...
Heb tot dusver nog niets gehoord, dus ik dacht, probeer het eventjes via het forum...

Zijn er op het moment bepaalde voorwaarden of iets dergelijks, zo ja, welke,
want dan ga ik kijken of ik daar aan kan voldoen..

Heb inmiddels 3 colonies, Sulphur, wine en marble en een goede vriend heeft een glass colony,
dus helpen elkaar enigszins uit de brand als het op glass/sulphur aankomt...

Anyways, tot ingame hoop ik!

Jaefster
Ingame; Vhall

"Nothing is ever easy"

quote:
Jaefster schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:31:
Heb tot dusver nog niets gehoord, dus ik dacht, probeer het eventjes via het forum...
probeer het eens via dit forum : http://mathijs.info/ikariam/
quote:
Zijn er op het moment bepaalde voorwaarden of iets dergelijks, zo ja, welke,
want dan ga ik kijken of ik daar aan kan voldoen..
Volgens mij is de enige voorwaarde dat het duidelijk is dat je een GOT'er bent, maar kijk even in het forum wat ik hierboven noem :)

Als je begrijpt wat ik bedoel
Reg. datum: 21 juni 2006

Dank je Redwing, ik zal zo dat forum eens opzoeken!

"Nothing is ever easy"

quote:
redwing schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:51:
[...]
Ik ben ook altijd op zoek naar cultural treaties : Epsilon > Soubyos[57:54] > GoT Veldhoven :)
En mijn vaste plekkies zitten vol, maar ik heb nog 1 museum in aanbouw welke morgenochtend af is. Oftewel nog 1 plekkie te gaan :)
En ik heb weer plekkies vrij. Per direct 2 maar aangezien ik net een nieuwe colony heb komen er daar nog 4 of 5 bij de komende dagen.

geen

quote:
redwing schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:13:
En ik heb weer plekkies vrij. Per direct 2 maar aangezien ik net een nieuwe colony heb komen er daar nog 4 of 5 bij de komende dagen.
1 verstuurd.

Reg. datum: 24 oktober 2004

En nog een van mij.

Heb ook nog wat cultural treaties nodig @ 86:44 (GoT_BusterRock) :)

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

Distracting you
Reg. datum: 14 mei 2004

Eventjes kort reclame voor het forum van de alliance en het irc-kanaal:
Forum:
http://mathijs.info/ikariam/index.php (hier zijn ook lijsten te vinden van mensen met museumplaatsen)

Irc:
irc.tweakers.net:6667
#Ikariam (lekker kletsen :+ )

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

Zeg maar aa
Reg. datum: 28 juli 2006

quote:
B-Buster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:07:
En nog een van mij.

Ik zit op 87:54 (GoT Karpathos), maar heb geen idee hoe et werkt :P

Two little goblins out in the sun, down came a gryphin and there was one. | Flickr || NIEUW!1!!11one! Canon Eos 1000D

geen

quote:
B-Buster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:07:
En nog een van mij.

Mischien intressant om de GoT Alliance te joinen? Er zijn plekken vrij zover ik weet.

Verder heb ik je een cultural treaty verstuurd.

Ja, we moeten meer mensen in de GoT-alliance hebben die fanatiek met Ikariam bezig zijn (dat is namelijk wel handig voor de punten).

En verder ben ik nog op zoek naar 3 cultural treaties op 56:15... Dus, wie! :)
Reg. datum: 24 oktober 2004

Ik wil best joinen. Als er ook nog een plekje vrij is voor m'n compagnon (Martinspire) in onze huidige alliantie (MaBu) :P

Die heeft ong. 38.000 punten, ik 40.000 geloof ik.

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

geen

quote:
B-Buster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:53:
Ik wil best joinen. Als er ook nog een plekje vrij is voor m'n compagnon (Martinspire) in onze huidige alliantie (MaBu) :P

Die heeft ong. 38.000 punten, ik 40.000 geloof ik.
Zover ik weet is er nog plek (zat).

Meld je even aan op het forum: http://mathijs.info/ikariam/index.php Als je binnen mag verstuur je via je embassy een request om te joinen en refereer je aan je aanmelding op 't forum.

Koekje erbij?
Reg. datum: 02 december 2004

Iemand hier nog cultural treaties? Ik zit op Piecaios[92:72] -> Cookie Factory

Kan nog wel een stuk of 5 gebruiken. :)

Remember, remember the 5th of November.

quote:
Koekjes schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:30:
Iemand hier nog cultural treaties? Ik zit op Piecaios[92:72] -> Cookie Factory

Kan nog wel een stuk of 5 gebruiken. :)
Je mag er mij altijd eentje sturen. Momenteel zit ik weliswaar vol maar mijn museum op mijn nieuwe eiland gaat nu van 3 naar 6/7 dus binnen een paar dagen heb ik weer plekken vrij en accept ik hem wel.

quote:
redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Je mag er mij altijd eentje sturen. Momenteel zit ik weliswaar vol maar mijn museum op mijn nieuwe eiland gaat nu van 3 naar 6/7 dus binnen een paar dagen heb ik weer plekken vrij en accept ik hem wel.
Let er wel op dat je requests kunnen verlopen... :)

quote:
SanderTje! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 02:06:
[...]

Let er wel op dat je requests kunnen verlopen... :)
Sinds wanneer is dat dan ? Op de testserver heb ik nl. wel eens een request zo rond de 2 weken laten wachten voordat ik kon accepten. Hij was toen wel uit mijn mail verdwenen, maar als je in je overzicht van musea kijkt kun je via daar ook mailen en door handelsgut annehmen (oid) alsnog accepten.

(en zowiezo accept ik binnen een paar dagen dus dat zal wel goed komen ;) )

redwing wijzigde dit bericht 19-05-2008 08:16 (7%)

Koekje erbij?
Reg. datum: 02 december 2004

quote:
redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Heb er even 1 verstuurd.

Is het trouwens handig om alles in je museum te gooien (upgraden) of moet je wat balans houden tussen de tavern en het museum?

Remember, remember the 5th of November.

Leipe shit ouwe!

Ik heb zojuist m'n account opnieuw aan moeten maken om één of andere reden :X

Juiste wereld, accountnaam en wachtwoord maar hij bestond gewoon opeens niet meer... Dus op (wederom) Epsilon een account aangemaakt met exact dezelfde naam, en 't kan gewoon?

Iemand anders hier last van gehad? Gelukkig gisteren begonnen, maar als ik iedere dag opnieuw mag beginnen gaat 't feest natuurlijk niet door.

Ravencrest >> Snappie / Warlock 70 >> Doria / Shaman 70 >> Wietzakje / Druid 70 >> Gixxer600 - Leipe shit ouwe!!!

quote:
Koekjes schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
[...]
Heb er even 1 verstuurd.

Is het trouwens handig om alles in je museum te gooien (upgraden) of moet je wat balans houden tussen de tavern en het museum?
Vanavond zal ik hem accepten dan is er weer een leveltje bij mijn museum.

Verder doe ik iig een beetje een combinatie. Ten eerste omdat een museum heel veel kost om te bouwen (lvl8-> lvl9 is 57709 wood en 25648 marble). Daarnaast moet je je musea wel vol zien te krijgen en houden. Als er mensen stoppen heb je toch vervangers nodig en ik merk dat dat steeds lastiger wordt. Een tavern is wat goedkoper te bouwen maar daarbij moet je wel op je wijnvoorraad letten, aan de andere kant kun je dat altijd zelf regelen als je een wijn-eiland hebt. Beide hebben dus zijn voor en nadelen.
quote:
Snappie88 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:34:
Ik heb zojuist m'n account opnieuw aan moeten maken om één of andere reden :X

Juiste wereld, accountnaam en wachtwoord maar hij bestond gewoon opeens niet meer... Dus op (wederom) Epsilon een account aangemaakt met exact dezelfde naam, en 't kan gewoon?
Heb je nadat je je account had aangemaakt wel al iets gebouwd ?

Leipe shit ouwe!

quote:
redwing schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:08:
[...]

Heb je nadat je je account had aangemaakt wel al iets gebouwd ?
Yup, port, academy en barracks, en was bezig towncenter up te graden :S

Ravencrest >> Snappie / Warlock 70 >> Doria / Shaman 70 >> Wietzakje / Druid 70 >> Gixxer600 - Leipe shit ouwe!!!

quote:
Snappie88 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:26:
[...]

Yup, port, academy en barracks, en was bezig towncenter up te graden :S
Vreemd dan. Als je nl. binnen 5 uur nadat je je account hebt aangemaakt zou je account nog 2 dagen normaal moeten blijven bestaan, 2 dagen in inactive mode en pas daarna verdwijnen.

Reg. datum: 17 oktober 2005

Na aanleiding van mijn vorige posts:
quote:
ik had voor het weekend mijn account op vakantie mode gezet, wil ik net weer inloggen zie ik dat mijn account gebanned is. Heeft iemand dit al eerder gehad? Beetje wazig allemaal, ik doe volgens mij niks verkeerd. Ik val bijna nooit iemand aan, ben gewoon rustig mijn empire aan het opbouwen.
Kon in de tussentijd allang weer spelen, krijg ik vandaag deze mail binnen:
quote:
You were banned for abusing the in-game message reporting system. In the future, please only report messages that contain vulgarity, real life threats, or racist content. Your ban will expire in less than 48 hours.
Ik ben me van niks bewust, heb die functie volgens mij nog nooit gebruikt. Maakt eigenlijk ook niets meer uit, ik kan alweer een tijdje spelen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: