Reg. datum: 27 februari 2001
Reg. datum: 27 februari 2001
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Forum » Spielerij » Role-Playing Games » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | ||
| ||
![]() |
HanH wijzigde dit bericht 09-05-2008 19:14 (99%)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Healbot >>
EU-Dunemaul || www.iron-edge.co.uk || http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&n=Cwave
TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-05-2008 19:07 (90%)
TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-05-2008 19:07 (98%)
PSN = NoTimeRemains
Zijn ook ervaringen over WoW.quote:NoTimeRemains schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:04:
[...]
mag ik hier even mijn vraagtekens bij zetten? ik vind het erg spammerig overkomen
Het is ook voor minder hardcore guilds een kick in the balls.. momenteel is het al simpeler om met Karazhan badges BT-kwaliteit gear te krijgen, straks kan je dus met 10 man ook alle content zien die normaal gesproken voorbehouden waren aan mensen die enorm veel tijd en moeite in het spel stoppen?quote:Neg schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:15:
Serieus, Blizzard weet van geen stoppen meer.
...
Echt ongelovelijk.
Blue-eagle wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:55 (43%)
10-man content != 25 content gearquote:Blue-eagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Het is ook voor minder hardcore guilds een kick in the balls.. momenteel is het al simpeler om met Karazhan badges BT-kwaliteit gear te krijgen, straks kan je dus met 10 man ook alle content zien die normaal gesproken voorbehouden waren aan mensen die enorm veel tijd en moeite in het spel stoppen?
Als Blizzard op dezelfde voet verder gaat zie ik deze game snel leeglopen. Wie zit er nou te wachten op - met alle respect - 10 miljoen newbies waar niemand de mogelijkheid heeft om boven de menigte uit te steken?
Er zal geen enkele drive meer zijn om het spel te spelen op deze manier. De hele magie is er vanaf
Trouwens, niet meer in Nihilum? Do tell
En kan je meer vertellen over je spellhaste bevindingen? Je hebt erg veel zie ik, cap je CH op 1 sec nu?
Gear is niet de issue, dat kan men toch al makkelijk krijgen zonder enige moeite (badges). Het probleem is dat iedereen nu (met 10 man zelfs) bij de allerlaatste bosses kan komen zonder al teveel moeite. Althans, daar lijkt het op.quote:jeroen84 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:58:
[...]
10-man content != 25 content gear
De 25 man raids geven nog steeds veel beter gear. We krijgen waarschijnlijk T7 en T7.5
T7 voor 10 man content en T7.5 voor 25 man content.
idd, zoals het nu met Kael'thas is in MgT is het wel cool vind ik, dat de mensen die KT niet te zien hebben gekregen toch beetje kunnen zien hoe die fight is. Maar ik moet er niet aan denken dat er 10 "newbies" (of hardcore guilds for that matter) straks de 10-man sneller clearen dan de 25-man en dat je dan eigenlijk al precies weet hoe de instance er voor de rest uit ziet "maar dan groter". Dan zou 25-man raiden eigenlijk dat kleine beetje epicness dat het nog heeft compleet kwijtraken.quote:Blue-eagle schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:30:
[...]
Gear is niet de issue, dat kan men toch al makkelijk krijgen zonder enige moeite (badges). Het probleem is dat iedereen nu (met 10 man zelfs) bij de allerlaatste bosses kan komen zonder al teveel moeite. Althans, daar lijkt het op.
Maargoed, 't is nog beta allemaal. Ik vind persoonlijk alleen de richting die Blizzard lijkt te kiezen niet bevordelijk voor mijn manier van spelen.
PSN = NoTimeRemains
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod
Waarom zitten ze dan nog in VREDESNAAM bij de Horde. Really, maak ze dan een aparte factie ofzo (zou wel cool zijn, op zichquote:• They're also advancing the Forsaken storyline, adding in uniquely Forsaken building architecture and giving the player more chances to help in their Wile E. Coyote-like quest to kill every living thing on Azeroth.
Dit klinkt écht gaaf.quote:• The new "vehicle" system will enable characters to "drive" an object around. One example Blizzard gave them: Players will fly over a human settlement being overrun with the Scourge, lowering a ladder down to pull up and rescue civilians. In one dungeon instance, players will be able to "liberate" some blue dragons that they can mount up and fly around, fighting their way up a massive tower.
En ik ben héél benieuwd hoe ze dit fatsoenlijk gaan uitwerken. Sommige bosses "verdienen" het eigenlijk ook niet om door 10 mensen verslagen te wordenquote:New "two-tier" raiding system
• All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 25-person and 10-person versions
- 25-person raiding progression is not dependent on 10-person raiding; players will not have to obtain keys or attunements in 10-person raids to participate in 25-person raids
- 10- and 25-person raids both have their own, independent progression paths
• Players will receive more, higher level rewards for completing the 25-person raid dungeons over the 10-person version
Dit klinkt redelijk vreemd, waarom zou de grootste anti-scourge factie in Northrend terugkeren in een trollish instance/gebied?quote:• The Argent Dawn faction returns in Zul'Drak.
Hier kan ik dus niet op wachten <3quote:• Grizzly Hills provides a pure hit of early-level nostalgia, a flashback to classic WOW.
Hier kan ik maar 1 ding op bedenken: LOOOOOOL!!!quote:Here, we help out the Tuskar walrus-men and join D.E.H.T.A. - Druids for the Ethical and Humane Treatment of Animals - in their campaign against the rapacious dwarf hunter Hemet Nesingwary
Assassinator wijzigde dit bericht 11-05-2008 02:21 (5%)