Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 mei 2005

REP boost als in? betere standing?

Als je met iemand anders samen lvl 3s doet, en het als gang missie wordt teruggemeld, dan wordt de standing increase verdeeld over de deelnemers.
Lvl 2 missies zullen altijd meer tijd kosten dan lvl 1 missies, maar als je een cruiser hebt met redelijke fitting moet het toch nog met redelijk tempo gaan. Welk schip gebruik je met welke fitting?

Iemand ervaring met drones tegen nano ships. Doen warrior IIs nog redelijke schade? En als ik een drone navigation computer fit, kan ik dan beter warriors of hobgoblins gebruiken (beide is een beetje zonde van drone bay).

Reg. datum: 10 februari 2006

quote:
furby-killer schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:35:
REP boost als in? betere standing?

Als je met iemand anders samen lvl 3s doet, en het als gang missie wordt teruggemeld, dan wordt de standing increase verdeeld over de deelnemers.
Lvl 2 missies zullen altijd meer tijd kosten dan lvl 1 missies, maar als je een cruiser hebt met redelijke fitting moet het toch nog met redelijk tempo gaan. Welk schip gebruik je met welke fitting?

Iemand ervaring met drones tegen nano ships. Doen warrior IIs nog redelijke schade? En als ik een drone navigation computer fit, kan ik dan beter warriors of hobgoblins gebruiken (beide is een beetje zonde van drone bay).
Ik gebruik een thorax met nice fitting maar het word echt saai

Chubb Chubbs ^^

Reg. datum: 24 maart 2007

Train battlecruisers en stap in een myrm -> LVL 3's.
Vanaf lvl 3 begint het interessant te worden qua rewards+LP's.
Met een beetje tanking skill+drones veeg je zo hele rooms leeg zonder dat je je om je tank hoeft te bekommeren. In lvl 3's moet je al wel een beetje aan aggro management gaan doen. DWZ, niet alle NPC's in de room naar je toe trekken. En lees de missie details.
Dan nog FF en je zit in een Domi lvl 4's te doen, en als die saai worden join je een 0.0 alliance en voordat je het weet kun je niet meer begruipen dat je vroegah die stomme missiesw deed. :+

quote:
ZenTex schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:47:
Train battlecruisers en stap in een myrm -> LVL 3's.
Vanaf lvl 3 begint het interessant te worden qua rewards+LP's.
Met een beetje tanking skill+drones veeg je zo hele rooms leeg zonder dat je je om je tank hoeft te bekommeren. In lvl 3's moet je al wel een beetje aan aggro management gaan doen. DWZ, niet alle NPC's in de room naar je toe trekken. En lees de missie details.
Dan nog FF en je zit in een Domi lvl 4's te doen, en als die saai worden join je een 0.0 alliance en voordat je het weet kun je niet meer begruipen dat je vroegah die stomme missiesw deed. :+
ik moet eerst naar lvl 2 missions in mn cruiser, me battlecruiser krijg ik maandag als al mn skills klaar zijn.

Chubb Chubbs ^^

Moet ik zeggen dat ik lvl 3s in myrm nog allemaal met een omni tank heb gedaan (dus geen mission specific tank). Ging prima op een enkele missie na waar ik moest wegwarpen.

Hey ugly! :)

quote:
Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:37:
[...]
Ik gebruik een thorax met nice fitting maar het word echt saai
Als missies saai beginnen te worden, probeer dan eens wat anders. Dat is nu net het leuke aan EVE. Net als vele newbs, deed ik ook louter missies in het begin om aan isks te geraken. Tegen dat ik aan level 3 missies zat, was ik het kotsbeu (zelfs zodanig dat ik enkele keren overwoog om met EVE te stoppen :+ ). Ik heb toen een hauler alt en trader alt gemaakt (beiden vergen nauwelijks tot geen skill training) en begonnen met hub2hub trading (in-station trading kan ook, maar vind ik te saai) en sindsdien stromen de isks vlot binnen en kan ik met mijn main focussen op wat ik graag wil doen: PvP :)
Ik wil maar zeggen dat veel newbs schijnen te denken dat missies runnen de enige/beste isk-maker is binnen hun handbereik, terwijl dat helemaal niet zo is.

[WAR] BO "Caterpillar", SH "Anymall" & Zealot "Arcane" of Cratos Creed @ Eltharion (openRvR)

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

http://evajobse.net/TakeCare/movie.php

Ik heb gelachen en gestemd met al mijn chars :D

Ongeacht haar punten, die voor eenieder zullen verschillen of je ze goed vindt of niet, ze heeft het tenminste door en agh tis een hollander en ook nog eens een vrouw (en ze rijdt in kek wagentje!)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

bla bla!

quote:
yared schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:33:

Ongeacht haar punten, die voor eenieder zullen verschillen of je ze goed vindt of niet, ze heeft het tenminste door en agh tis een hollander en ook nog eens een vrouw (en ze rijdt in kek wagentje!)
mja ach enigzins langdradig en totaal niet mijn punten :P

Wel orgineel en slim aangepakt, dat moet ik d'r nageven. Aangezien ze gewoon rekent op alle nerds die nu op haar gaan stemmen onder het motto "Omg it's a girl!!!111one!!" :P
quote:
craze_ schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Wel orgineel en slim aangepakt, dat moet ik d'r nageven. Aangezien ze gewoon rekent op alle nerds die nu op haar gaan stemmen onder het motto "Omg it's a girl!!!111one!!" :P
bier en tieten ! :P

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

quote:
ambi schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:02:
[...]

Als missies saai beginnen te worden, probeer dan eens wat anders. Dat is nu net het leuke aan EVE. Net als vele newbs, deed ik ook louter missies in het begin om aan isks te geraken. Tegen dat ik aan level 3 missies zat, was ik het kotsbeu (zelfs zodanig dat ik enkele keren overwoog om met EVE te stoppen :+ ). Ik heb toen een hauler alt en trader alt gemaakt (beiden vergen nauwelijks tot geen skill training) en begonnen met hub2hub trading (in-station trading kan ook, maar vind ik te saai) en sindsdien stromen de isks vlot binnen en kan ik met mijn main focussen op wat ik graag wil doen: PvP :)
Ik wil maar zeggen dat veel newbs schijnen te denken dat missies runnen de enige/beste isk-maker is binnen hun handbereik, terwijl dat helemaal niet zo is.
doe ik ook vaak, heb net 2 dagen geprobeerd om te pvpen in een fleet maar moet nu echt terug naar die schijt missies O-)

Chubb Chubbs ^^

bla bla!

quote:
mja idd zeker in eve hoeft maar 1 aandachtsgeil huppelk*tje voorbij te komen en een overgrootdeel van de playerbase hangt aan d'r lippen :p

meerdere malen meegemaakt ingame.
Tank n00bje :P

Heb voor de lol eens een trial account doorgespeeld, en heb besloten om toch maar eens te upgraden naar een full account :P
Ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier heb ik aan EVE toch wat meer lol dan de gemiddelde wow achtige MMO.
Ik ben alleen wel veel bezig met lezen en FAQ's nalopen om een beetje inzicht te krijgen in hoe skills inmekaar steken etc etc.
Iemand nog tips voor een starting noob die net een frigate inmekaar heeft weten te flansen?

I am weaker than you, therefor I ask you for freedom, because that is according to your principle; When I am stronger than you I take away your freedom, because that is according to my principle' - Louis Veuillot (1813 - 1883)

Reg. datum: 14 oktober 2005

zoals een tijd geleden ook al is gezegd, staat er op http://hammer-eve.blogspot.com/ een heleboel informatie voor nieuwe spelers. bovendien is het alom bekende gezegde erg belangrijk: don't fly what you can't afford to lose ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

Reg. datum: 24 maart 2007

Noordfront update:

Insrg capituleren.
TRI stopt.
Solar verliest alle POSes in FIX space, FIX heeft nu sov 3.
FVCKAS downen cyno jammer in R6.
ED Nyx down.

Wie zegt nu dat het noorden/Drone regions saai zijn?

Wist niet dat het zo slecht met insurgency ging.

Vraagje, wat stop ik in myrm drone bay voor pvp? Ik kan geen t2 ogres gebruiken, dus houd ik het maar op medium-small drones. Ik heb zowiezo:
5x hammerhead II
5x warrior II
5x Vespa ECM-600

Dan heb ik nog 25 m^3 over.
Ik zat te twijfelen tussen 1x hammer + 3x warrior als reserve of 2x hammer + 1x warrior.

editje: damn op eve o forums zeiden ze dat mom slechte fitting had, toch maar eens bekeken. Slechte fitting is understatement zeg. Zonder ooit een capital te hebben gevlogen zie ik ook dat dat een circus fitting is zeg :/

furby-killer wijzigde dit bericht 13-05-2008 08:59 (23%)

quote:
furby-killer schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:50:
Wist niet dat het zo slecht met insurgency ging.

Vraagje, wat stop ik in myrm drone bay voor pvp? Ik kan geen t2 ogres gebruiken, dus houd ik het maar op medium-small drones. Ik heb zowiezo:
5x hammerhead II
5x warrior II
5x Vespa ECM-600

Dan heb ik nog 25 m^3 over.
Ik zat te twijfelen tussen 1x hammer + 3x warrior als reserve of 2x hammer + 1x warrior.

editje: damn op eve o forums zeiden ze dat mom slechte fitting had, toch maar eens bekeken. Slechte fitting is understatement zeg. Zonder ooit een capital te hebben gevlogen zie ik ook dat dat een circus fitting is zeg :/
een capital die als tackler fungeert en dual sensor boosters jup circus fitting for sure..

maja blijkbaar hebben meer mensen last van het vinden van de perfecte fitting of was het geld op na alle officer mods :+

en tja het noorden/drone regions is zeker wel leuk.. hoop alleen dat goon ons niet komt overvloeden met all hun noobs/spies etc fdz system zijn all meerdere capitals gespot dus het word deze week ook feest gok ik zo.

edit : als antwoord op je vraag gooi er wat warrior II's bij zijn altijd handig en ze zijn verekte snel.

angel00008 wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:29 (4%)

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
craze_ schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Ik heb op 'r gestemd gezien de overvloed aan testosteron die we toch al hebben in Eve. Overigens moet ze wel iets aan haar engels doen, de uitspraak is echt gruwelijk slecht voor iemand die in een engelstalige branche aan de slag is/wil.

Reg. datum: 25 februari 2005

Mwah ik kan nog wel een stem uitbrengen maar ik zou zo niet weten op wie..TornSoul is een redelijk goeie kandidaat en ook Jade Constantine valt bij mij in de kijker puur omdat ze allebei veel ervaring hebben op de vele gebieden die EVE te bieden heeft. Eva aan de andere kant speelt mijn inziens veel te solo en heeft beperkte ervaring op vele gebieden ook al speelt ze sinds launch. Veel van haar speerpunten komen ook niet echt overeen met mijn mening alhoewel de huidige situatie mbt het suicide ganken ook wel iets mag veranderen...daar zijn overigens wel meer kandidaten mee bezig dus dan vervalt al een reden om op haar te stemmen.

Ik ben het overigens eens met de opmerking dat ze wel wat aan de engelse uitspraak zou mogen doen want ik heb toch het idee dat ze een grote kans maakt puur vanwege de "bier en tieten" factor..
Ik zou me eigen dood schamen als nederlander met iemand in zo'n positie die echt nederlands engels praat... om maar even een quote te maken uit een of ander boekje over hoog geplaatste nederlanders en hun uitspraken; "jor wajf is a very goed kok" :X

Even over iets anders; Dat filmpje wat op de vorige pagina langs kwam over ambulation is echt verrektes interessant O+ ..Ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat werken.

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Reg. datum: 24 december 2001

Hoe moet je er zelf voor staan wil je naar de drone-regions gaan om te ratten?
Wat raden jullie aan, aan:

- schip
- corp
- solo/ party

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

quote:
PsychoHellDude schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:00:
Hoe moet je er zelf voor staan wil je naar de drone-regions gaan om te ratten?
Wat raden jullie aan, aan:

- schip
- corp
- solo/ party
drone regions betekenen een paar dingen

1 : geen bounty's alles zit in de compounds
2 : aangezien je met compounds zit moet je een corp vinden die dat van je koopt (zodat je jou ''bounty'' krijgt)
3 : rats geven alle dmg types af dus het is een beetje kijken wat je wilt sommige gaan er met domi's heen anderen ravens enz
4: solo ratten gaat niet omdat je de compounds naar een station/pos moet slepen je hebt dus altijd een ''hauler buddy'''nodig

en ik verwacht weinig ratten over de komende tijd met goon die eraan komt huppelen.

hmm ok...
wat is dan een luceratieve manier om aan isk te komen :)

heb het wel even wat gehad met de missies...

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Druid 70 - Aggramar
Reg. datum: 26 juli 2006

Van het weekend heb ik mijn retriever gekocht. Het minen gaat nu wel een heel stuk sneller. Met zijn 3-en "even" een mission belt leeg geplukt met roids van 90k veld. Dat was een leuke kennismaking met fleetmining.

Deze week ga ik voor mijn alt een bestower kopen zodat ik niet telkens terug naar een station hoef te vliegen om mijn Itty te pakken.

May you live in interesting times!

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
yared schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:33:

Ze is idd wel typisch maar ook gedreven. En met enthousiasme bereik je meer dingen bij CCP dan met wilde plannen. En ze is ook nog eens niet heavy pvp geinteresseerd wat ik een plus punt vindt.
Qua kandidaten vind ik Hardin ook een goede want hij is een veteraan die kritisch is maar ook met goede verhalen komt.

Jade is een grote egotrip IMHO die wat mij betreft mag optyfen en Tornsoul een ouwe piraat waar ik persoonlijk niets mee kan qua verhaal.

quote:
PsychoHellDude schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:52:
hmm ok...
wat is dan een luceratieve manier om aan isk te komen :)

heb het wel even wat gehad met de missies...
tja gewoon in 0,0 ratten waar geen drones zijn :P ?

dan moet ik toch iets betere set-up hebben van de passive shield drake die ik nu heb :')

Pagina: 1 2 3 4 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: