quote:
whugos schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:42:
De Emtec bevalt wel, want kan heel veel tegelijk (backup storage, foto's bekijken op tv, video kijken en mp3 afspelen.
Maar wat achteraf een beetje tegenvalt is de user interface (mp3's staan in mappen onder elkaar en als je mapje Tina Turner wilt hebben, moet je helemaal naar beneden 'lopen') en het feit dat de TV of PC aan moet om muziek op te starten en naar een ander nummer te gaan (TV aan...TV uit...TV aan).
Ik heb al een beetje zitten zoeken op dit forum en wat verwijzingen, maar ik kan het niet echt vinden. Hier
http://www.tl-it.de/media/pages/visualmr.php?lang=e kwam ik bijvoorbeeld tegen dat je via een PocketPC kan 'navigeren', maar ik weet niet of dat op de Emtec werkt.
Weet jij/iemand een (niet te dure) oplossing waarmee ik alle mp3's op de Emtec prettiger kan afspelen en makkelijker (en het liefst ook nog een beetje mooier ) kan navigeren.
PS 1 Ja, ik las al dat playlist etc. ook al op jouw wishlist staat, maar ik sta op het punt om een dvd recorder te kopen en als het met de Emtec niet werkt moet het er één met een 'music server' of juke box worden.
PS 2 Is dit nu de plek voor vragen/berichten of moet ik het onder de review zetten?
Er is een playlist generator gemaakt, je kan hem op de wiki downloaden
Ik verwacht een nieuwe firmware met meer opties voor mp3 omdat de klachten uit alle hoeken van de wereld komen (heel veel cloons)
Die pocket pc toepassing ken ik en is een droom voor dit apparaat maar ik verwacht niet dat de officiele firmware dit gaat ondersteunen.... misschien een alternatieve firmware ooit, maar ik wacht nog steeds op antwoor dvan mele.cn (ik ga dus nooit meer iets horen

)
Ik heb zelf ook meer als 300 artiesten op mp3 en de enige manier waarop het scrollen sneller gaat is mappen aanmaken, a,b,c,d,e etc en daar de artiesten in die beginnen met die letter...
dan heb je nog maar 26 mappen om door te scrollen, maar ik ben met je eens dat het een waardeloze oplossing is...voorlopig is de player niet meer dan een opname en weergave apparaat van video materiaal die ook nog wat ondersteuning biedt voor jpg en mp3...
Ik heb zelf mijn HTPC weer in ere hersteld, werkt toch beter.... de emtec hangt eraan als Harddisk

wachtende op de nieuwe firmware...
De review is niet echt de plaats voor discussie denk ik, er zijn een aantal fora op internet waar meer bezitters van RTD1261 gebaseerde spelers samenkomen...kijk voor een overzicht op de wiki onder friends
Ik probeer dagelijks alle fora te checken op nieuwtjes en nieuwe vragen, sorry dat ik zo laat pas reageer op de twee laatste posts hier.
quote:
Ik zou het eens proberen op
www.moviecube.biz, de r700 is ook interessant, deze is identiek aan de r100 maar heeft hdmi (en een niet verlicht frontpaneel (beter))
zo komt er toch nog leven in dit topic