Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 163 164 165 166 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 maart 2005

Weet iemand of je je scherm ook anders om kunt draaien zodat je full-screen hebt.

Heb momenteel ook rotate me erop staan maar hierbij gaat het ook niet mee.
Het is best ververlend omdat ik met mijn carkit anders tegen de ruitenwisselschakelaar aan zit, Ik wil het gebruiken tijdens het navigeren.

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
Thrilled schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:33:
[...]

Nou ben ik met je eens dat zijn vragen er al stonden, maar vind je het zelf reëel om iemand 8 topics te laten lezen? Met 1 topic ben je al lang genoeg bezig..
Wel eens van de Quicksearch gebruik gemaakt bovenaan elke topic ?? ;)

Reg. datum: 17 juli 2007

Stappenteller.

Misschien leuk voor een aantal hier. Kom je nog eens achter de PC vandaan... :D

http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
_leon_ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
Weet iemand of je je scherm ook anders om kunt draaien zodat je full-screen hebt.

Heb momenteel ook rotate me erop staan maar hierbij gaat het ook niet mee.
Het is best ververlend omdat ik met mijn carkit anders tegen de ruitenwisselschakelaar aan zit, Ik wil het gebruiken tijdens het navigeren.
Hoe bedoel je? 90 graden, 180 (op zijn kop) of 270 graden?

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Hoe bedoel je? 90 graden, 180 (op zijn kop) of 270 graden?
Zeg maar 270 graden (full screen op zijn kop)

Bij rotate me kun je het scherm maar naar 1 kant laten draaien, Misschien samir een mailtje sturen

This is a Nokia fan!!

Versie 2.1 Beta van Samir die kan dit al..
Hoef je dus geen mail te sturen, alleen een beetje goed zoeken..

Wanna have symbian applications?? Check me out!!

quote:
Ski.... schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:53:
Versie 2.1 Beta van Samir die kan dit al..
Hoef je dus geen mail te sturen, alleen een beetje goed zoeken..
Je hoeft sowieso geen mail te sturen hoor... maar te doneren, of wachten tot de final komt.

En ook Landscape Pro kan het.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 10-05-2008 19:39 (5%)

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Je hoeft sowieso geen mail te sturen hoor... maar te doneren, of wachten tot de final komt.

En ook Landscape Pro kan het.
Was wel op de site geweest maar heb zelf nog niet gedoneerd en dan kun je nog niet op het forum.

Toch maar ff doen, heb toch al een paypal account.

iig bedankt

Reg. datum: 04 april 2004

Ik heb 2 vraagjes over deze, in mijn ogen, waardeloze telefoon.

1ste probleem is dat ik de tijd elke keer opnieuw moet instellen als ik hem aanzet.
2de probleem is dat als ik mijn muziek wil vernieuwen dat hij vast loopt.

(hijs overigens al 3 keer naar dynafix geweest, weten jullie of ik nu niet gewoon een nieuwe kan eisen, bij of nokia, of dynafix, of belcompany?)

Dali: In Admiration of Music

Reg. datum: 30 oktober 2001

kwartiertje zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden, ook unboxing filmpjes bekeken van n95 maar ook nada

mijn vraag, waar kan ik terecht voor een line out kabel voor de nokia95. dit om de n95 8gb aan te sluiten op de aux ingang van de bmw 1 serie

C2D Q6600 - GA-P35 DS3R - Antec P180 - 8GB GeIL PC6400 - WD Raptor 74GB & 3 x WD 250GB - 8800GTS 512mb - DELL 2407WFP - Logitech Z-5500 - Nokia E71 - HPdv5000

quote:
SYQ schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:39:
kwartiertje zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden, ook unboxing filmpjes bekeken van n95 maar ook nada

mijn vraag, waar kan ik terecht voor een line out kabel voor de nokia95. dit om de n95 8gb aan te sluiten op de aux ingang van de bmw 1 serie
Hier misschien
http://allekabels.nl/
Reg. datum: 19 april 2005

Heeft hier iemand een programma waar tijdschema's voor treinen in staan?

ik kan via google wel dingen vinden voor ppc, palm en wm6 maar niet voor symbian

vv delta
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
EurEx schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:

1ste probleem is dat ik de tijd elke keer opnieuw moet instellen als ik hem aanzet.
2de probleem is dat als ik mijn muziek wil vernieuwen dat hij vast loopt.

(hijs overigens al 3 keer naar dynafix geweest, weten jullie of ik nu niet gewoon een nieuwe kan eisen, bij of nokia, of dynafix, of belcompany?)
Standaardprocedure bij Belcompany is na de derde reparatie een claim neerleggen bij Nokia. Gewoon naar Belcompany gaan dus. Goeie kans dat je hele binnenwerk geswapt wordt.

Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

Real people

quote:
EurEx schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:26:

Ah, ik dacht dat ik de enige was. Heb ik ook! Datum + tijd..

Ik heb een ander probleem (ben de N95 inmiddels écht zat - wat een probleemkind): ik ontvang pas berichten, nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Dat allemaal sinds mijn smsgeheugen vol zat. Inmiddels heb ik 250 berichten verwijderd én een FW-update gedaan, maar niets helpt... Op dit moment verwijder ik nog maar eens 800 berichten, maar ik vrees dat dat geen oplossing zal zijn.

Herkenbaar? Iemand een oplossing?

Anders nog iets?

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
domien-online schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Ik heb een ander probleem (ben de N95 inmiddels écht zat - wat een probleemkind): ik ontvang pas berichten, nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Dat allemaal sinds mijn smsgeheugen vol zat. Inmiddels heb ik 250 berichten verwijderd én een FW-update gedaan, maar niets helpt... Op dit moment verwijder ik nog maar eens 800 berichten, maar ik vrees dat dat geen oplossing zal zijn.

Herkenbaar? Iemand een oplossing?
Ik vermoed toch dat het probleem 'm in de enorme hoeveelheden opgeslagen smsjes zit. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je het probleem nog steeds hebt als je sms geheugen leeg is en je een fw upgrade hebt gedaan. Ik denk dat de telefoon gewoonweg niet overweg kan met zulke enorme hoeveelheden smsjes, hoe vreemd dat dan ook mag klinken (al klinkt het mij wel logisch, maar goed).

Kun je die smsjes niet op je pc zetten oid ? Waarom zou je uberhaput 800 smsjes willen bewaren...ontgaat mij echt volkomen 8)7

dafmay wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:18 (8%)

Reg. datum: 03 februari 2005

Dit verklaart mijn problemen denk ik ook een beetje. Ik heb nu 1500 smsjes in mijn inbox en ik begin te merken dat ie dat niet echt leuk vindt. Inbox opent traag, berichten afleveren gaat traag.
Tevens heb ik de laatste tijd problemen met de netwerk dekking. Ik heb op sommige momenten als ik mijn N95 uit mijn broekzak haal om te kijken of ik iets heb ontvangen gewoon compleet geen netwerk. En dit midden in de binnenstad waar ik volle dekking zou moeten hebben. Ik moet dan mijn toestel uit -en aan zetten en dan is het weer goed. Het vervelende hiervan is dat je dus niet weet hoelang je al onbereikbaar bent geweest.

Blijf het kansloos vinden dat de N95 na ik-weet-niet-hoeveel firmware updates nog steeds geen stabiele telefoon is.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
bounzer schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:40:
Dit verklaart mijn problemen denk ik ook een beetje. Ik heb nu 1500 smsjes in mijn inbox en ik begin te merken dat ie dat niet echt leuk vindt. Inbox opent traag, berichten afleveren gaat traag.
Tevens heb ik de laatste tijd problemen met de netwerk dekking. Ik heb op sommige momenten als ik mijn N95 uit mijn broekzak haal om te kijken of ik iets heb ontvangen gewoon compleet geen netwerk. En dit midden in de binnenstad waar ik volle dekking zou moeten hebben. Ik moet dan mijn toestel uit -en aan zetten en dan is het weer goed. Het vervelende hiervan is dat je dus niet weet hoelang je al onbereikbaar bent geweest.

Blijf het kansloos vinden dat de N95 na ik-weet-niet-hoeveel firmware updates nog steeds geen stabiele telefoon is.
Heb je al geprobeerd de 1500 smsjes te verwijderen van de telefoon / geheugenkaart, en daarna een fw upgrade te doen? Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vermoed dat de issues te maken hebben met de enorme hoeveelheden opgeslagen berichten. Maar goed, ik denk dat ik hier tegen een muur sta aan te lullen :? Ik begrijp dat sommige mensen het normaal vinden dat een telefoon 1500 berichten in de inbox makkelijk en zonder problemen moet aankunnen, ik weet echter dat dit technisch gesproken helemaal niet zo automatisch "normaal" hoeft te zijn.

Dus...probeer eens een fw upgrade op een kale telefoon, zonder al die smsjes. Dan weet je meteen ook of de netwerk issues opgelost zijn.

quote:
domien-online schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Is al aantal keer voorbij gekomen.. Zeker in deel 8

Waaronder bij mij... Na 2de reparatie heb ik via Belcompany de helft van mijn aankoopbedrag terug gehad... 370 euro... En dan hield ik dit defect... Ik vind het prima... ik zet hem niet meer uit of aan, maar herstart hem, en dan geen probleem

Mau_Maus wijzigde dit bericht 11-05-2008 17:51 (30%)

Reg. datum: 30 januari 2002

Ik heb een Conceptronic CH3SNAS met upnp / DLNA ondersteuning aangeschaft. Nu zou ik graag m'n Nokia N95 8GB via DLNA laten babbelen met 't NASje. Ik denk dat dit geen probleem zal zijn. Waar ik wel benieuwd naar ben, is of ik ook films met losse ondertitelingen (*.srt) kan bekijken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Robert Webbe
Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Mau_Maus schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:51:
[...]

Is al aantal keer voorbij gekomen.. Zeker in deel 8

Waaronder bij mij... Na 2de reparatie heb ik via Belcompany de helft van mijn aankoopbedrag terug gehad... 370 euro... En dan hield ik dit defect... Ik vind het prima... ik zet hem niet meer uit of aan, maar herstart hem, en dan geen probleem
Als je dan ook nog Vodafone hebt, dan kun je de tijd uit het netwerk laten lezen en synchroniseren. KPN ondersteunt dat niet, van T-Mobile weet ik het niet.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

quote:
robertwebbe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:29:
[...]

Als je dan ook nog Vodafone hebt, dan kun je de tijd uit het netwerk laten lezen en synchroniseren. KPN ondersteunt dat niet, van T-Mobile weet ik het niet.
T-mobile doet dat ook niet helaas... Ik dacht eerst ook dat dat een oplossing was toen der tijd, maar helaas

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Is er geen S60-programma waarmee je eens in de zoveel tijd (bv startup van je N95) je klok kan synchroniseren met een NNTP-server?

* pven heeft er niet naar gezocht
Tukker
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
pven schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:35:
Is er geen S60-programma waarmee je eens in de zoveel tijd (bv startup van je N95) je klok kan synchroniseren met een NNTP-server?

* pven heeft er niet naar gezocht
Toch is het echt de bedoeling dat je zelf even op zoek gaat voordat je hier zomaar lukraak vragen gaat stellen. :+ ;)

Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."

Nevermind..

SanderTje! wijzigde dit bericht 12-05-2008 01:35 (120%)

quote:
dafmay schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:06:
[...]

Heb je al geprobeerd de 1500 smsjes te verwijderen van de telefoon / geheugenkaart, en daarna een fw upgrade te doen? Zoals ik eerder heb aangegeven, ik vermoed dat de issues te maken hebben met de enorme hoeveelheden opgeslagen berichten. Maar goed, ik denk dat ik hier tegen een muur sta aan te lullen :? Ik begrijp dat sommige mensen het normaal vinden dat een telefoon 1500 berichten in de inbox makkelijk en zonder problemen moet aankunnen, ik weet echter dat dit technisch gesproken helemaal niet zo automatisch "normaal" hoeft te zijn.

Dus...probeer eens een fw upgrade op een kale telefoon, zonder al die smsjes. Dan weet je meteen ook of de netwerk issues opgelost zijn.
Zelf heb ik meer dan 1500 smsje op mijn telefoon en ondervind geen hinder hiervan. Maar goed.. Ik had er ook niet aangedacht dat dat een probleem zou kunnen worden. Zal het eens in de gaten houden :P

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 163 164 165 166 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: