Ben benieuwd wat dat ding moet gaan kosten, aangezien je met een dergelijke videospeler toch wel meer dan -laten we zeggen- 8GB wilt. 2x16GB kost al zo'n 200 euro, dus dat tikt nogal aan, als je ook nog een schep geld voor de speler zelf neer moet tellen. Ik vrees dat Cowon hier ietsje te snel mee is. Puur en alleen op SDHC-geheugen afgaan vind ik op dit moment een stapje te ver. Ik had er liever een flinke hdd in gezien. Zal lastig concurreren worden met de Archos AV700.
Wel vind ik het idee heel aardig. 2 SDHC slots en deze hopelijk samen laten werken. Het is goed dat ze hier mee doorgaan. Bij de D2 vond ik het al een succes, dat SDHC-slot. Dit zou best eens populair kunnen worden, helaas denk ik dat nu niet het juiste moment is.
Wel vind ik het idee heel aardig. 2 SDHC slots en deze hopelijk samen laten werken. Het is goed dat ze hier mee doorgaan. Bij de D2 vond ik het al een succes, dat SDHC-slot. Dit zou best eens populair kunnen worden, helaas denk ik dat nu niet het juiste moment is.