Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
giulio schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 04:35:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
Echt zielig, dan heb je zoveel power en gebruik je het zo slecht!
Ik gok niet dat ze zonder deze blur de graphics waar hadden kunnen maken met zo'n grote stad.

Nederlander in Belgie

quote:
Het ziet er niet uit, is een voorbeeld van slechte programmering voor de kleuterschool. Verhaal is 100% maar die blur????? lachen hoe slecht je het kan doen als programmmeur. Deeltje 5 hoef ik echt niet en deeltje 4 gaat zo lekker marktplaats op. Jezus wat een kutbeeld!!
:') Gelukkig kan jij het beter he. Anders ga je lekker Crysis spelen... ziet er geweldig uit! :)

spoiler:
Ik ben nog wel redelijk aan het begin van het spel. Leuk dat je zelf keuzes mag maken wie je vermoord en wie niet... heb dat homovriendje van Vlad laten leven en Vlad zelf vermoord... domme keuze? Die Rus had een grote bek tegen me :p

Edit: volgens mij had ik helemaal geen keuze 8)7

Cause you HATE yourself. And you HATE this world. And you HATE the fact. That you HATE every moment!

Hij die geeuwt
Reg. datum: 09 juni 2000

Fantastisch spel maar dat neemt niet weg dat je geen kritiek mag hebben. Ik ben het persoonlijk dan ook met giulio eens dat die blur gewoon te zielig voor woorden is. Het is niet alleen lelijk maar erger nog het ontneemt een hoop van de functionaliteit van het spel. Jij hebt het cynisch over Crysis en ondanks dat ik liever GTA speel dan Crysis wou ik dat je in GTA net zo ver kon kijken.

http://specs.tweak.to/12256

Compleet anders..

quote:
Dus jij vind iets slecht door een "blur"?

Overigens ben ik volgens mij 1 van de weinigen die blur een echte toevoeging vind in games. Ik zie zelf ook alleen wat ik recht voor me zie scherp, de omgeving is "geblurred".

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Hij die geeuwt
Reg. datum: 09 juni 2000

Blur kan ook een prima toevoeging zijn als het heel licht gebruikt wordt. Hier is het alleen ongelovelijk slecht toegepast. Misschien dat die gast in Oostenrijk ook wel last van slechte blur heeft.

http://specs.tweak.to/12256

Nederlander in Belgie

De blur valt mij ook op hoor, maar het stoort mij niet als ik in het spel zit. Het zou uiteraard mooier zijn als het er niet was en alles helemaal scherp en strak zou zijn, maar ik denk niet dat de huidige consoles zoiets aankunnen. Het is absoluut niet lelijk.

Gisteravond 2,5u achter elkaar gespeeld. Kon nog wel heel de nacht doorgaan maar ja :p

Cause you HATE yourself. And you HATE this world. And you HATE the fact. That you HATE every moment!

Reg. datum: 01 december 2006

Dan heeft die gozer zeker nog nooit DiRT gespeeld :P Dat is nog erger qua blur. Gelukkig Grid wat minder (zelfde engine). Maar ik ben nog beetje aan het twijfelen, geld aan me 2 wieler uitgeven, gemotoriseerd. Of console kopen. Denk toch dat het het 1ste wordt.

Console komt altijd nog, en hopelijk komt GTA IV naar pc en dan zie ik het wel.
Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
Ja want dat:
A: neemt lekker veel ruimte in voor 1 spel gezien je vista geinstaleerd moet hebben
B: Hoeveel mensen weten hoe dat moet?

:w

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Jankerd/zeikerd

quote:
Kom op zeg, heb je enig idee hoe zo'n spel in elkaar steekt? Als je, wanneer je met 120 miles per hour door de stad crosst, alles scherp wil zien, heb je ongeveer vier keer zoveel texturegeheugen nodig. Oh, en dan moet er ook meteen een Blu-Ray lezer in de console, omdat het lezen van de textures vanaf DVD niet snel genoeg meer gaat. Of maak een harddisk verplicht en... oh wacht, die is dan ook te langzaam. Ga jij nog even een paar honderd euro neerleggen voor een duurdere console omdat er meer supersnel geheugen in moet omdat jij geen blur wil? Prima, maar wacht nog wel even een jaar of vijf.

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.

Gisteren echt hard op een tegenligger gebotst, auto vloog direct in brand en passagier stapte brandend uit de auto. Echt gek die details

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
MrPino schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:52:
[...]

Daarom vind ik de sleep mode op de telefoon een verademing. Geen gezeik meer dat bijv. Roman een potje wil gaan darten terwijl ik ergens 20km. verderop lekker met een brandweerwagen aan het driften ben. In feite staat dan het hele spel 'stil' waardoor je op je dooie gemak alles kan verkennen.
Enige stomme is wel dat hij weer uit sleepmode komt als je zit-555-0100 belt of 911. :/

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Bij een missie met little Jacob zegt ie op een gegevens moment dat hij de ramen dicht wilt houden, omdat ie wil smoken. Ik sla dus mijn zijraam in. Dan zie je dus rook uit je raampje komen. Leuk detail weer.

I'll be back

baanaan

Iedereen zit zo te zeuren over die blur, maar als ik bijvoorbeeld een reclame op de tv (breedbeeld CRT) zie van GTA4 vind ik het er echt super mooi uitzien, en ook gewoon clear, niets blur. Ben ik nou niet zo kritisch, of gebruikt rockstar voor de reclames een ander spel :?

ik heb het trouwens over deze reclame (youtube kwaliteit is dramatisch, maar op tv ziet het er goed uit!)

Zoals je misschien wel snapt, ik heb het spel nog niet :P
me xbox moet nog gerepareerd worden, balen. maar ach.

Ik heb nog een vraagje, ik vond in de vorige delen k-chat en al die andere praatprogramma's zo vermakelijk. Heb je die ook weer in dit deel? Zou echt tof wezen.

Nog een paar weekies, en dan ben ik ook op XBL te vinden ! ;)

MethodP wijzigde dit bericht 10-05-2008 10:50 (11%)

xblive : methodpaul21

Jankerd/zeikerd

quote:
MethodP schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:48:
Iedereen zit zo te zeuren over die blur, maar als ik bijvoorbeeld een reclame op de tv (breedbeeld CRT) zie van GTA4 vind ik het er echt super mooi uitzien, en ook gewoon clear, niets blur. Ben ik nou niet zo kritisch, of gebruikt rockstar voor de reclames een ander spel :?

ik heb het trouwens over deze reclame (youtube kwaliteit is dramatisch, maar op tv ziet het er goed uit!)

Zoals je misschien wel snapt, ik heb het spel nog niet :P
me xbox moet nog gerepareerd worden, balen. maar ach.

Ik heb nog een vraagje, ik vond in de vorige delen k-chat en al die andere praatprogramma's zo vermakelijk. Heb je die ook weer in dit deel? Zou echt tof wezen.

Nog een paar weekies, en dan ben ik ook op XBL te vinden ! ;)
Natuurlijk poetsen ze het beeld dat ze in commercials gebruiken wat op :) Wanneer ze een filmpje maken kunnen ze alles mooier maken, omdat ze zelf bepalen wat er in beeld komt.

De radiostations zijn geniaal, vanmorgen nog zitten luisteren waarom Crystal Meth nou wél goed voor jou en ook voor je kinderen is, en wat het voordeel is van mummificatie. :P

Pas ook, wordt er een echtelijke ruzie uitgevochten in een talkshow, zegt de host ineens "Here, grab a weapon..." en daarna "Release the animals!" :P

Net met zweethandjes die bankoverval zitten spelen met de Ierse broertjes, en dámn wat een geweldige missie. Helaas kreeg ik onverwachts een shotgun onder m'n neus, en meneer agent kon het niet laten om de trekker over te halen. Einde oefening. Was maar goed ook, ik moet toch naar m'n werk. :+

CodeCaster wijzigde dit bericht 10-05-2008 10:59 (5%)

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.

quote:
Die blur maakt het enkel maar een stuk zwaarder voor de 360/PS3. Post-processing is zwaar en al helemaal niet simpel. Dus slechte programmering slaat nergens op, het is niet dat dit soort effecten automatisch onstaan in een game hoor...

Ze hebben er vast wel een duidelijk doel mee, net als dat ze in GTA III e.d. trails hadden. Maar daar kon je het gewoon uitzetten. Misschien dat er met een patch/update nog verandering in komt.

@ hierboven:
Die blur zat altijd al in de game, elke screenshot heeft het. Het is op sommige punten enkel wel goed zichtbaar en andere niet. Verder zal je de blur ook niet goed kunnen zien op SDTV lijkt mij.

Vanitas wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:04 (11%)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Right and wrong do exist
Reg. datum: 06 mei 2007

:z

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-05-2008 14:12 (99%)

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Die blur is juist 1 van de nieuwste grafische technieken, dat ga je de komende jaren in bijna elk 3D spel zien dus als je het bij GTA al niet trekt dan maak je borst maar nat.

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Het is waar Crysis ziet er beter uit maar hoeveel kunnen die game spelen? Meeste resources in GTA IV (zowel op de ps3/xbox360 en natuurlijk als die komt PC) gaan naar de AI, naar de physics engine naar allemaal belangrijke dingen die de stad echt tot leven maken en dat de prijs is dat de graphics "ietsje minder" zijn. GTA heeft er nooit echt goed uitgezien, ik kan vertellen dat ze alles uit de GTA III engine hebben geperst dat er inzat en zelfs de pc versie zal er niet al te goed uit! GTA IV is een nieuwe start en wauw!

In de history van GTA zijn ze nooit de mooiste game geweest maar GTA fans trekken zich daar niets van aan. Want het gaat om de gameplay! En met de physics engine en de stad die nu leeft! Mensen die reageren als je gaat schieten, sommige rennen weg anderen bellen de politie. Als je aangereden word bellen sommige voor een ambulance! Spul als dat is zo veel belangrijker dan geneuzel over resolutie en filters.

GTA IV is grafisch verbetert maar belangrijker de stad leeft nu! En dat is veel belangrijker dan hoe het eruit ziet! Als games dates waren dan is GTA de niet zo mooie maar wel slimme date. Een date die je kan verrassen! Een die kwa uitgaan gevarieerd is!

Crysis? blond, hoge hakken..kredietkaarten van vader..chihuahua aan een arm! Uitgaan? Het moet wel de laatste hippe club zijn he!

swampy wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:34 (18%)

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Jankerd/zeikerd

quote:
1shot1kill schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:17:
Die blur is juist 1 van de nieuwste grafische technieken, dat ga je de komende jaren in bijna elk 3D spel zien dus als je het bij GTA al niet trekt dan maak je borst maar nat.
Er is niks nieuws aan in plaats van één scène op 100% opacity, 5 scènes te renderen in één frame met elk 20% opacity maar dan steeds wat bewogen ten opzichte van elkaar. Het dient twee doelen. Het eerste is een gevoel van snelheid meegeven, en het tweede is onzuiverheden wegwerken. Onzuiverheden die ontstaan door het niet zo snel kunnen laden van textures...

CodeCaster wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:38 (4%)

Reg. datum: 28 november 2004

Bij deze GTA valt me de "blur" niet op. Vorige GTA's vond ik de default blur-achtige mode wel afschuwelijk, die zette ik ook meteen uit (geen idee meer hoe dat daar heette eigenlijk). Ik vind wel dat je goed kan zien dat de game intern op een lage resolutie gerenderd wordt en dan opgeblazen wordt naar 720p/1080p. Alles is nogal grof enzo. Ik stoor me er verder overigens niet aan.

Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgelet :P maar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Ik heb het niet meegekregen in het verhaal, of gewoon niet goed opgelet :P maar wat is de reden dat de bruggen dicht zitten in het begin? Ik kan me nog herinneren dat bij VC de bruggen dichtzaten om de storm die er aan zat te komen oid?
Dat is in praktisch ieder GTA deel zo, dat de bruggen in den beginne dicht zijn, omdat je dan simpelweg nog niet naar het andere eiland mag. Vergroot de spelervaring imho, doordat je nieuwsgierig bent wat er op het andere eiland zit ben je meer geneigd de storyline te volgen :)

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

Ja klopt ik snap hun bedoeling er mee, maar is er niet verteld in het verhaal wáárom ze dichtzitten? Of hebben ze gewoon meteen die bruggen 'dichtgegooid' om het inderdaad nieuwschierig te houden wat er aan de andere kant zit.

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator Spielerij
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

quote:
Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
Het is voor de gameplay, maar dit keer was het excuus dat de bruggen ook door terroristen gebruikt konden worden :P

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

I've Got Soul
Reg. datum: 29 april 2004

quote:
Manfred Grooten schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:38:
Ja klopt ik snap hun bedoeling er mee, maar is er niet verteld in het verhaal wáárom ze dichtzitten? Of hebben ze gewoon meteen die bruggen 'dichtgegooid' om het inderdaad nieuwschierig te houden wat er aan de andere kant zit.
Komt door terreurdreiging, dat vertelt Roman helemaal aan het begin.

Ehm, wat Terr zegt!

The Killer wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:50 (3%)

But I'm Not A Soldier

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: