Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
PS3 Junkie

quote:
MrPino schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Ook leuk, ik zie zo'n klote duif ergens in een donker steegje dus ik erop richten met free aim (LT half indrukken) en net op het moment dat ik die kutvogel om zou leggen druk ik iets te hard LT in waardoor ik opeens auto-aim op een smeris... 0.1 seconde voor ik de trekker overhaal, dus te laat om te reageren. KNAL! smeris een kogel in z'n mik en ik heb 2 sterren. Komt er natuurlijk ook net een politieauto aangereden met 2 boze agenten dus ik moest rennen voor mijn leven.
Het ergste was nog dat ik die tyfusduif daarna nooit meer gevonden heb omdat ik mijn god niet weet waar het was 8)
Om dat te voorkomen kan je ook free-aimen met de RT, hetzelfde als met de LT, gewoon zachtjes indrukken voor free-aim, en doordrukken om te schieten :)

quote:
Blaise schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:21:
[...]
Nou ja leegstaand, Zit natuurlijk vol met bad guys. Verpauperd of louche is misschien een beter woord.

Meerdere bijlmer-achtige flats, meerdere verpauperde huizen, drugshuizen, industriële gebouwen. Niet heel afwisselend, want het is steeds hetzelfde: iedereen vermoorden, soms korte cutscenes tussendoor, en op het laatst vlucht er vaak iemand.
Gek he in verpauperde buurten, maar het is juist heel divers, veel verschillende soorten objecten om als dekking te gebruiken en verschillende layouts. En de objectives zijn ook vaak anders en zelfs als er iemand probeerd te vluchten is dat steeds anders, auto, motor, boot, helicopter, het is allemaal langsgekomen.

Reg. datum: 08 maart 2007

quote:
Meelobee schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:38:
[...]

Om dat te voorkomen kan je ook free-aimen met de RT, hetzelfde als met de LT, gewoon zachtjes indrukken voor free-aim, en doordrukken om te schieten :)
Wist ik ook niet. Maar eens proberen dan. Thanx! :D

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

Reg. datum: 25 mei 2004

Ik zit nu op ongeveer 55% van de game, en ik verwacht (na het 1 en ander gelezen te hebben hier in het forum) dat het misschien nog 10 missies zijn en dat dan de storyline voorbij is, vandaar mijn vraag:
http://static.autoblog.nl/images/wp2007/GTA4%2001.jpg
Wie is zij? Ga ik haar nog tegenkomen in de storyline ofzo? Of moet dit een straat-hoertje voorstellen die ik ergens al toeterend kan oppikken? Ik heb deze vrouw namelijk nog nooit in GTA IV gezien.

En deze:
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/03/younglady_800x600-thumb.jpg

Ook nog nergens gezien.

Waar kom je 1 van deze 2 tegen?

MacBláát

Niko Bellic going to San Andreas

Laat het speculeren beginnen! Op zich, als Rockstar deze hint ook echt gaat waarmaken, zou ik het jammer vinden. GTA: San Andreas vond ik het minste uit de serie, vanwege CJ en het hele Grove Street-gedoe. Maar qua gameplay was het natuurlijk in orde. Maar dan slaat Rockstar wel Vice City over, dé beste GTA aller tijden. Hmm, afwachten dus.

PSN: memrtn

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
me_mrtn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:11:

Laat het speculeren beginnen! Op zich, als Rockstar deze hint ook echt gaat waarmaken, zou ik het jammer vinden. GTA: San Andreas vond ik het minste uit de serie, vanwege CJ en het hele Grove Street-gedoe. Maar qua gameplay was het natuurlijk in orde. Maar dan slaat Rockstar wel Vice City over, dé beste GTA aller tijden. Hmm, afwachten dus.
Misschien hoort dat bij de 360 DLC in de vorm van extra episodes. We zien wel, er zullen de komende tijden nog wel 100 geruchten komen aangaande dat onderwerp :)

Ik vond persoonlijk San Andreas overigens erg vermakkelijk.

PWM wijzigde dit bericht 09-05-2008 22:49 (4%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

MacBláát

Tuurlijk. Hoewel het mij onzinnig lijkt om als DLC een geheel nieuwe stad aan te bieden. Okay, de engine is er al, maar al die textures. En dan past dit totaal niet in het beeld wat Sam Houser eerder al zei van "je kunt een man op straat tegenkomen, welke je dan betrekt in de DLC".

offtopic:
Nog maar 2 nachtjes en dan ben ik weer bij mijn geliefde PS3 en GTA! O+ In het buitenland zitten, terwijl je weet dat GTA op je ligt te wachten thuis is niet leuk.

me_mrtn wijzigde dit bericht 09-05-2008 22:52 (24%)

PSN: memrtn

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
MrPino schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Ook leuk, ik zie zo'n klote duif ergens in een donker steegje dus ik erop richten met free aim (LT half indrukken) en net op het moment dat ik die kutvogel om zou leggen druk ik iets te hard LT in waardoor ik opeens auto-aim op een smeris... 0.1 seconde voor ik de trekker overhaal, dus te laat om te reageren. KNAL! smeris een kogel in z'n mik en ik heb 2 sterren. Komt er natuurlijk ook net een politieauto aangereden met 2 boze agenten dus ik moest rennen voor mijn leven.
Het ergste was nog dat ik die tyfusduif daarna nooit meer gevonden heb omdat ik mijn god niet weet waar het was 8)
Geweldig stuk verhaal, heb met er mee vermaakt!
Dit soort ongein herken ik wel, wel leuk dat ik niet de enige ben die dat overkomt.. ;)

Whoehoee,...plz shoot me!

Deze missie slaat echt alles,..ik lees van alles over snow storm, maar da's echt een eitje vergeleken met deze of ben ik nou zo'n lompeloempia............

I need help :( !
spoiler:
Ik zit nu in die missie dat Dimitrie je belazert heeft met die deal (geld of gelijk Dimitrie mollen. Ik koos voor de doekoe) uiteindelijk ben je op een dak en vlugt hij in een helie. Nico springt dan naar het landingsgestel en valt in het water. De bedoeling is dat je dat in een boot volgt,
het probleem is dat als je direct naar die boot zwemt je een stinger in je reet krijgt en DooD bent of je wacht heel even en mist de aansluiting met de heli waar Little Jacob in vliegt...ik bedoel W T F!
Dit stukje verneukt echt het spel naar mijn mening..
Iemand een hint? Doe ik iets verkeerd?...poging 12....!!!

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

NederCam.nl

quote:
me_mrtn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:11:

Anyone: GTA III bezoekje (Marco's Bistro) vanuit GTA SA?
Ok, dat was maar slechts een heeeel klein gedeelte, maar zoiets zou dus ook wel kunnen met GTA IV, klein uitstapje (En grafisch opgepoetst) stukje SA.

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Compleet anders..

Ik ben nu met mn eerste 2 procent bezig :P Wat krijg ik een heerlijk gevoel bij deze game zeg. Moet als non console gamer nog wel wennen aan controls et al, en ik ga nog wat vaak dood geloof ik. Net mn eerste date met Missy Michelle gehad, lopen we naar de bowling, zit ik ruzie uit te lokken, pakt 1 van die 2 gozers een mes en stab stab stab, Niko verpest zijn eerste date :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

quote:
Scrummie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:03:
Ik ben nu met mn eerste 2 procent bezig :P Wat krijg ik een heerlijk gevoel bij deze game zeg. Moet als non console gamer nog wel wennen aan controls et al, en ik ga nog wat vaak dood geloof ik. Net mn eerste date met Missy Michelle gehad, lopen we naar de bowling, zit ik ruzie uit te lokken, pakt 1 van die 2 gozers een mes en stab stab stab, Niko verpest zijn eerste date :P
Gewoon lekker je tijd nemen, zelf heb ik ook een mooie week op 3.5% gezeten, maar ben begin nu een beetje op gfang te komen.
Ondertussen leer je wel de besteuring kennen.

* wanneer je auto gaar is bel je 911, maar dan kom je toch in een keuze-menu, wie moet ik laten komen, politie, brandweer....?

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Noax schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:07:
[...]

* wanneer je auto gaar is bel je 911, maar dan kom je toch in een keuze-menu, wie moet ik laten komen, politie, brandweer....?
De ANWB? Bel de politie en jat die wagen als vervanging.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

RGGAAAAAAA!!!

Net verhaallijn uitgespeeld, 70% complete. Nu heb ik alle tijd om de stad te verkennen zonder gestoord te worden door telefoontjes. Ik ga niet voor de 100%, die duiven zoeken is een hel.
quote:
Gek he in verpauperde buurten, maar het is juist heel divers, veel verschillende soorten objecten om als dekking te gebruiken en verschillende layouts. En de objectives zijn ook vaak anders en zelfs als er iemand probeerd te vluchten is dat steeds anders, auto, motor, boot, helicopter, het is allemaal langsgekomen.
We verschillen dus van mening.

Iemand nog grappige dingen om uit te proberen in de stad? Mijn tip: maak foto's van de dames in de stripclub.

Blaise wijzigde dit bericht 10-05-2008 00:45 (57%)

quote:
Exorcist schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:35:
[...]

De ANWB? Bel de politie en jat die wagen als vervanging.
Grapjas, ik las dat je auto dan 'automatisch' weer klaar voor gebruik was....
Maar goed, politie-auto lenen kan ook, thnx anyways.

She could be you

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:
Ik zit nu op ongeveer 55% van de game, en ik verwacht (na het 1 en ander gelezen te hebben hier in het forum) dat het misschien nog 10 missies zijn en dat dan de storyline voorbij is, vandaar mijn vraag:
[afbeelding]
Wie is zij? Ga ik haar nog tegenkomen in de storyline ofzo? Of moet dit een straat-hoertje voorstellen die ik ergens al toeterend kan oppikken? Ik heb deze vrouw namelijk nog nooit in GTA IV gezien.

En deze:
[afbeelding]

Ook nog nergens gezien.

Waar kom je 1 van deze 2 tegen?
Ze heet Lola Del Rio, een prostituee die ergens in Liberty City zou rondlopen (Star Junction > Docks?). Maar volgens mij heeft nog niemand haar gezien in-game, dus of ze er echt is .......?

Je kunt haar profiel opzoeken in de LCPD database. Niet in een politieauto, alleen op de website.

Zamorano wijzigde dit bericht 10-05-2008 00:50 (4%)

Whoehoee,...plz shoot me!

quote:
Noax schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:41:
[...]

Grapjas, ik las dat je auto dan 'automatisch' weer klaar voor gebruik was....
Maar goed, politie-auto lenen kan ook, thnx anyways.
Op het moment dat je 9-1-1 toetst start je auto weer ;)

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Right and wrong do exist
Reg. datum: 06 mei 2007

ik vind um eigenlijk een beetje te gemakelijk , het nivea ligt nou niet bepaald hoog vind ik iemand hier nog meer last van ? :P

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Dedication to the hard music!
Reg. datum: 10 september 2005

Zou wel een stunt zijn voor Microsoft om proberen te regelen dat dit een Vista only game wordt voor de PC. Zou wel kut zijn, maar wel slim. Voor deze game zijn de mensen wel bereid over te stappen.

{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}

RGGAAAAAAA!!!

quote:
racer13 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:54:
ik vind um eigenlijk een beetje te gemakelijk , het nivea ligt nou niet bepaald hoog vind ik iemand hier nog meer last van ? :P
Nou last... Ik vind het wel prettig dat het niet al te moeilijk is. Ik heb er een hekel aan als een missie na meerdere keren proberen nog steeds niet lukt. Dan liever dat ik de meeste missies in één keer haal. Er zit in ieder geval genoeg uitdaging in.

156 Berlina
Reg. datum: 26 december 2001

quote:
Jokuh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:03:
Zou wel een stunt zijn voor Microsoft om proberen te regelen dat dit een Vista only game wordt voor de PC. Zou wel kut zijn, maar wel slim. Voor deze game zijn de mensen wel bereid over te stappen.
Dualboot >:) :w
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Jokuh schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:03:
MS is niet de uitgever, ik zie niet in waarom Take Two (of in de toekomst EA) Vista zou promoten.

Dedication to the hard music!
Reg. datum: 10 september 2005

Geld geld geld! :9
Met geld is alles te regelen :P

Jokuh wijzigde dit bericht 10-05-2008 01:18 (46%)

{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}

Reg. datum: 02 oktober 2001

quote:
Blaise schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:40:
Net verhaallijn uitgespeeld, 70% complete. Nu heb ik alle tijd om de stad te verkennen zonder gestoord te worden door telefoontjes.
Daarom vind ik de sleep mode op de telefoon een verademing. Geen gezeik meer dat bijv. Roman een potje wil gaan darten terwijl ik ergens 20km. verderop lekker met een brandweerwagen aan het driften ben. In feite staat dan het hele spel 'stil' waardoor je op je dooie gemak alles kan verkennen.

Reg. datum: 01 december 2003

Kritiek is prima, maar plaats het dan met onderbouwing en niet op zo'n kinderactige manier. Dit is gewoon trollen/flamen/bashen (doorhalen wat nvt is).

TheZeroorez wijzigde dit bericht 10-05-2008 14:11 (84%)

giulio

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: