๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Niggers are red, niggers are blue. If you open up Photoshop and fuck with the hue.
De naam zegt het al: .partquote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:47:
Ik heb die link van codemasters gepakt, maar nu zit ik met yql8f1zr.part van 893 MB op m'n bureaublad... normaal verandert hij dit naar een .rar of .exe als hij klaar is, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet openen. Iemand een idee? Ik heb hem gedownload met de downloadmanager van FireFox 3b5.
De download is dus niet volledig gelukt, hij is corrupt. Openen gaat dus daarom ook niet lukken! Opnieuw downloaden dus (bijv: vanaf een andere locatie) en hopen dat ie nu wel goed helemaal binnenkomt.
Holoris wijzigde dit bericht 09-05-2008 21:50 (12%)
Reg. datum: 13 mei 2007
2) waar is mn achteruitkijkspiegel?
3) waarom spin ik wanneer ik toch TC aan heb staan?
(alle andere assists uit... ps3. Tja, zal wel verwend zijn door jarenlange GT3/4/5p blootstelling, geen idee...)
Het is wel aardig verder... wanneer je kunt sturen, maar verder... nee.
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
Ik had hem al opnieuw geprobeerd te downloaden met dezelfde file als source, maar als ik hem opnieuw download krijg ik een andere bestandsnaam voor m'n .part, dus hij continued die andere niet zeg maar. Jammer. Moet ik hem weer opnieuw downloaden met m'n gare 3Mbit lijntje.quote:Holoris schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:50:
[...]
De naam zegt het al: .part
De download is dus niet volledig gelukt, hij is corrupt. Openen gaat dus daarom ook niet lukken! Opnieuw downloaden dus (bijv: vanaf een andere locatie) en hopen dat ie nu wel goed helemaal binnenkomt.
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Niggers are red, niggers are blue. If you open up Photoshop and fuck with the hue.
"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!
1) alleen een slecht afgestelde auto gaat niet 100% rechtdoor met remmen, of bedoel je dat je probeert te sturen en remmen tegelijk? ik heb hier geen rare dingen meegemaaktquote:EfBe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:25:
1) Waarom ga ik 100% rechtuit wanneer ik rem?
2) waar is mn achteruitkijkspiegel?
3) waarom spin ik wanneer ik toch TC aan heb staan?
(alle andere assists uit... ps3. Tja, zal wel verwend zijn door jarenlange GT3/4/5p blootstelling, geen idee...)
Het is wel aardig verder... wanneer je kunt sturen, maar verder... nee.
2) achteruitkijkspiegel heb je zeker, moet je wel ff in car spelen, en anders gewoon de "achteruit-kijk-knop gebruiken
3) misschien hebben ze alleen een milde TC , en geen aggresieve. Deze beperkt dus de wheelspin maar kan het niet helemaal voorkomen. Is ook wel realistisch want ook race-auto's MET TC spinnen wel eens
je moet het niet vergelijken met GT5:P;
GRID = snelheid, meer arcade, damage, close racing
GT5 = mooie graphics, traag, zogenaamd simulatie, rare penalties om het spel artificieel moeilijk te maken
Phusebox wijzigde dit bericht 09-05-2008 22:41 (9%)
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Het ziet er wel heel mooi uit, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk (na D!RT)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Het is exact zoals ik verwacht, nog meer arcade-achtig gebeuk dan Race Driver. Met dat verschil dat de handling van de wagens nu echt zuigt. Rechuit rijden vanuit een bocht is onmogelijk, rechtuit remmen is onmogelijk, de AI maakt er één beukfest van en de graphics zijn matig, het is alsof er een halo rond de auto's hangt.
Drie keer niks.
DiRT niet gespeeld...quote:Heel vet om in de 360 versie in het menu je achievements voorbij te zien komen, en hoe ver je bent om er heen te behalen. Eerste game die ik dat op die manier zie doen.
Jij was toch degene die GT5 zo'n ramp vond? Je mening over GRID verklaart heel veel voor mijquote:GRID = snelheid, meer arcade, damage, close racing
GT5 = mooie graphics, traag, zogenaamd simulatie, rare penalties om het spel artificieel moeilijk te maken
Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 09-05-2008 22:54 (39%)
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 19 januari 2008
De PC trekt t prima op 1680x1050 met multisampling/AA op 4x. Vanaf 8x word t een beetje te veel voor de 8800 GTX
Tis wel verdomd lastig, ik heb de race met die BMW en Mustang nog redelijk makkelijk gehaald (op normal) maar dat driften...das echt vervelend lastig!
| Afleveringen van het WRC gemist? | Join Whatpulse AMD! |
Ik ben het volledig met je eens. Helaas het zelfde gelige waas als bij DiRT. De handling is irritant, zelfs met alle driving aids uit. En bij drifting kan je niet eens rechtdoor rijdenquote:Dr. Strangelove schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:52:
Net de demo gespeeld op de PS3.
Het is exact zoals ik verwacht, nog meer arcade-achtig gebeuk dan Race Driver. Met dat verschil dat de handling van de wagens nu echt zuigt. Rechuit rijden vanuit een bocht is onmogelijk, rechtuit remmen is onmogelijk, de AI maakt er één beukfest van en de graphics zijn matig, het is alsof er een halo rond de auto's hangt.
Drie keer niks.
Ow, en met 300km/h ergens tegen aan knallen, en dan gewoon door kunnen rijden. Had toch wel wat beters verwacht na het zien van de trailers, zowel grafisch als gameplay.
Chester wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:14 (11%)
iets beter misschien.
Morgen moet ik maar eens met 8x AA spelen. vond het nu een beetje wazig.
Met stuurtje is driften gewoon leip lastig
om over het racen maar niet te spreken
naja, ik ben iig verslaafd
Seat Leon 20VT | C.A.I. | N249 Mod| Forge Splt R| Xenon Dim. | LED stadslicht | Forge TIP |
Reg. datum: 20 augustus 2005
En mijn pc trekt het erg makkelijk @ 1024*768 en 2x AA. Iets van 40-50fps in de race met BMW
En mn pc haalt niet eens de minimum requirements...
6600GT
P4 2.6
1.5GB
Nee, maar wel met een 7950GT OC, dus ongeveer gelijkquote:Xtresis schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:06:
Ben nu ook aan het downloaden, nieuwe racegames moet ik altijd hebben. Iemand al hier met een 7900GTX gespeeld?
Maar goed wat racet dit klote omg
Het tweede imho..Je moet je hiervoor een niet bestaande rijtechniek aanleren...quote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:27:
[...]
Nee, maar wel met een 7950GT OC, dus ongeveer gelijkAlles op z'n hoogst, 16x AF, 4x MSAA, 1280x1024, draait prima soepel
Maar goed wat racet dit klote omgOf ik zuig gewoon ongelooflijk zwaar of dit spel zuigt gewoon qua sturen
Zoals eerder aangehaald, ik heb al moeite om normaal rechtdoor te kunnen rijden!quote:
Ik probeer het een andere keer wel. Het racen met de BMW vond ik heerlijk. Wel met een paar aids uit want anders is het té arcade maar ik voel goed hoe de auto reageert. Het is niet zoals echte sims maar even gauw een rondje rijden is daar niet bij en zie ik daarom liever games zoals dit. Ben alleen net zoals hierboven niet tevreden over de AI en het crash gebeuren maar ik heb het nog niet geprobeerd op de hogere moeilijkheidsgraden. Dat maakt, als het net zoals DiRT is, wel verschil als het goed is.
Mooi, weten we dat ook weerquote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:27:
[...]
Nee, maar wel met een 7950GT OC, dus ongeveer gelijkAlles op z'n hoogst, 16x AF, 4x MSAA, 1280x1024, draait prima soepel
Maar goed wat racet dit klote omgOf ik zuig gewoon ongelooflijk zwaar of dit spel zuigt gewoon qua sturen
Dat denk ik ook ja, ik zuig echt ongelooflijk en vind het nu al een frustrerend klote spel. Ben al een uur bezig maar het lukt me niet om m'n auto langer dan 10 seconden op de baan te houdenquote:GAIAjohan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:31:
[...]
Het tweede imho..Je moet je hiervoor een niet bestaande rijtechniek aanleren...
Ik heb alle hulpmiddelen al aangezet maar ik vind het nog steeds een hel. Any tips?
Need for speed Prostreet lukte me trouwens ook niet, die vond ik al even bagger sturen, en Test Drive Unlimited ook al... Ik ben gewoon aan het simpele rijden zoals dat vroeger was met Need for speed (Most wanted en dergelijken), dat was gewoon simpel.
Please kan iemand het me uitleggen?
Welke controls gebruik je?quote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
[...]
Dat denk ik ook ja, ik zuig echt ongelooflijk en vind het nu al een frustrerend klote spel. Ben al een uur bezig maar het lukt me niet om m'n auto langer dan 10 seconden op de baan te houden
Ik heb alle hulpmiddelen al aangezet maar ik vind het nog steeds een hel. Any tips?
Need for speed Prostreet lukte me trouwens ook niet, die vond ik al even bagger sturen, en Test Drive Unlimited ook al... Ik ben gewoon aan het simpele rijden zoals dat vroeger was met Need for speed (Most wanted en dergelijken), dat was gewoon simpel.
Please kan iemand het me uitleggen?
Automatisch schakelen (had eerst handmatig, maar ik wil eerst leren sturen, daarna ga ik wel weer terug naar handmatigquote:
Ik moet zeggen dat ik die 3e map (in de USA) erg mooi vind, bijzonder geslaagd. Mijn videokaart vond hem echter niet zo geslaagd, want ik kreeg net een crash van het spel, en nu zit ik in 800x600 oid te typen met 4-bit kleuren
@Xtresis, heb even gemeten en heb continu 25FPS. Komt waarschijnlijk doordat de FPS gelimiteerd is tot 25.
Avalaxy wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:59 (8%)
Reg. datum: 25 februari 2006
LoL, speel dan Toca 3quote:leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:
[...]
Automatisch schakelen (had eerst handmatig, maar ik wil eerst leren sturen, daarna ga ik wel weer terug naar handmatig), alle hulpdingen aan om de wagen te stabiliseren en makkelijkste moeilijkheidsgraad (basic).
Ik moet zeggen dat ik die 3e map (in de USA) erg mooi vind, bijzonder geslaagd. Mijn videokaart vond hem echter niet zo geslaagd, want ik kreeg net een crash van het spel, en nu zit ik in 800x600 oid te typen met 4-bit kleuren
Net even gespeeld......wat een vet spel is dit zeg!!!
Ni3lz wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:57 (5%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.