Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Ik zag vanmiddag bij MM rijswijk nunchunks liggen met extra knoppen! Ook zaten er anti-glij ribbels aan de zijkant. Ik had heel weinig tijd en wist zo snel niet uit te vogelen waar de twee extra knopjes voor waren, ook het merk heb ik niet onthouden.

Weet iemand hier wat ik bedoel en waar die knopjes voor zijn?

Er lagen ook nog 3 wii's maar die zullen inmiddels wel weg zijn.

Zullen wel gewoon Turbo-knoppen zijn. Of het is een draadloze nunchuck met sync en on/off buttons.

BarôZZa wijzigde dit bericht 09-05-2008 21:51 (46%)

7153-3112-9672-4711

De draadloze Nunchuck van Nyko gaat er hier wel komen. Vind de Nyko hardware alstijd erg prettig en draadloss klinkt goed. Iemand enig idee wanneer die beschikbaar komen? Want het beste dat ik heb gevonden is Mei 2008.

Verlanglijstje: SW:TFU, CoD5:WaW, GH4, The Conduit, PES2009 - Most wanted: The Conduit

IP in your face !

Die draadloze heb ik al regelmatig in de winkels zien liggen.. dus idd, die gaat er hier wel komen ;)
Ik heb er een gehad, merk geen vertraging in werking maar merkte wel dat de batterijen net zo snel leeggaan als de wiimote (duracel met aflees strip). Dat was voor mij aleen al reden om gewoon lekker met draadje te werken. Daarnaast wil die plug er ook wel eens afvallen als je heel hard heen en weer schud.

Insert coin: [=======]

quote:
BarôZZa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:41:
Zullen wel gewoon Turbo-knoppen zijn. Of het is een draadloze nunchuck met sync en on/off buttons.
Nee, ik zag wel een draadje zitten.

Overigens zou ik liever een grotere nunchunk hebben. Ik gebruik hem niet graag want hij is echt te klein in mijn handen. Mariokart kan ik beter met wheel dan met nunchunck. Chunk is wel nauwkeuriger maar dat kleine ding verplaats in mn hand tijdens het rijden en dan ipv links/rechts begin ik linksboven/rechtsonder in te drukken en dan stuurt ie niet.

quote:
BarôZZa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
Een zwarte case zou nog wel ok zijn, maar de kwaliteit is vaak net net zo goed als de originele.

Plexiglas, ledjes en stickers vind ik wel foeilelijk. Vooral van die tribals/vlammen. Doet me denken aan van die petjes in hun 'getunede' golfje.
Nou, ik moet zeggen dat onderstaande er best wel gaaf uitziet anders :D

http://www.consoleshop.com/images/cache/e2e22132b7326603187a6516456bd939.jpg

Alleen als je de case doet aanpassen dan zal de garantie op je Wii ook worden opgeheven wegens hardwarematige modificatie. Dat is dan wel weer minder.
Daarnet Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King ff gespeeld. Japans, dus begreep er niet veel van. Toch een paar (in-game) dagen kunnen volbrengen. Grafisch niet enorm interessant, alleen de charactermodels zien er goed uit, de rest is basic, net als de animatie. Het muziekje werkt ook wel op de zenuwen en er is enooorm veel tekst/filmpjes. Voor de rest was het wel vermakelijk, alleen duidelijk low-budget. Of het 15 euro waard is weet ik niet als je ziet dat je voor een tientje meer Metroid Prime of Battalion Wars hebt of voor 5 euro minder een N64 game die toch meer aanvoelt als een compleet spel.

Dr Mario was wel onverwachts leuk. De originele game kan me nog steeds niet erg veel bekoren. Vergeleken met puzzlespellen als Tetris, Tetris Attack, Puyo Puyo, Puzzle Fighter of Panic Bomber vind ik het wat saaier en minder diep. Wifi was wel grappig(je start met 5000 punten, net zoals in Mario Kart geloof ik... overigens werkte het daarna niet meer, hopelijk ben ik niet gebanned :+ ) en vooral de Wii mote versie was erg verslavend waarbij je met de pointer de pilletjes(meerdere tegelijk) neerdropt.

edit: werkt alweer, Japanse dames zijn ook beter dan ik in Dr Mario trouwens
quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:29:
[...]

[afbeelding]

Alleen als je de case doet aanpassen dan zal de garantie op je Wii ook worden opgeheven wegens hardwarematige modificatie. Dat is dan wel weer minder.
Totaal niks voor mij. Ik stoorde me er al aan als ik een berichtje heb en die drive blauw op blijft lichten. Kwam er later gelukkig achter dat je dat kon uitschakelen ;)

Dat soort dingen leiden me om één of andere reden altijd af.
A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:29:
[...]

[afbeelding]

Zo lijkt het net alsof er een halve gamecube inzit... ohnee, dat is ook zo ;) :+

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
R-Duin schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:43:
Lisse hiero, ook niet zo ver van leiden ;) (dan neem ik wel mijn vriendin mee :P)

Overigens, eigenlijk zoek ik nog een leuke Virtual Console game. Een sidescrolling vlieg spel, waarmee je je schip kunt upgraden met wapens e.d. Ik weet dat er diverse van zijn, maar ik zoek dus de mooiste / leukste. Iemand een idee welke ik het beste kan halen ?
Ik zou voor een van de R-type's gaan, maar de Gradius spellen zijn ook erg goed. Ik weet niet welke varianten er allemaal al op de Virtual Console beschikbaar zijn, kijk eens op http://www.vc-reviews.com/ zou ik zeggen voor reviews :)

Kute kitty-kat

Na een week aanmodderen met winkels in de buurt van m'n kantoorpand (elke dag even langs lopen "hebben jullie de Wii weer?"), heb ik het maar anders aangepakt. Heb een van de betere shops uit de Shop Survey d'r bij gepakt (Consoleshop.nl) en heb daar de bestelling geplaatst. In plaats van dat ik nu weken moet wachten, komt 't pakje vandaag binnen. Da's toch een stuk prettiger :)

Nu nog Mario Kart voor m'n meissie zien te regelen. Die is echt overal op :) Misschien eerst maar ff Galaxy, om d'r wat tevreden te houden :p Of Guitar Hero...

Oh, what a lovely tea party!.. <3

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Wanna quit this all...
Reg. datum: 24 april 2003

Als je nu echt geen zin hebt om te wachten, dan kun je het beste bestellen bij Amazon.de. Je betaalt daar iets van 5 euro verzendkosten naar NL. Ze hebben daar zowel Mario Kart Wii als de Wii zelf op voorraad, Daarnaast heb je gewoon Europese garantie (dus ook in NL). Het enige kleine nadeel is dat de handleidingen bij Mario Kart en Wii Sports alleen in het Duits zijn :).

...and become an accountant now. But I'm no good at math and besides the dollar is down. I want to scream I love you from the top of my lungs. But I'm afraid that someone else will hear me... You can only blame your problems on the world for so long.

White Rabbit

Ja, bestellen bij ConsoleShop lijkt me niet de slimste zet. Aangezien iedereen daar besteld kan het wel eens heel lang duren voordat je hem binnenhebt.

Last.fm - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

Kute kitty-kat

Ore? Nee hoor, hij's al onderweg. Ik heb twee barcodes voor m'n twee pakketten. Gisteren besteld en ligt nu ergens in 'n sorteercentrum. Met wat geluk is't er nog vandaag, anders maandag. Ze hadden gewoon genoeg spul op voorraad.

Amazon.de was natuulijk ook interessant geweest om van te weten. ;) Had ik de startpost iets beter moeten lezen. Maarja, ik wilde het even in NL houden...

Yokohama, Japan
Reg. datum: 25 april 2000

Ik heb gisteren Wii Fit in de winkel gehaald en ik heb hier in Delft bij de volgende winkels Wii's op voorraad gezien: FRS (3), van Leest (1), Dixons(veel). Hier blijft het bij, want in die volgorde ging ik zoeken en bij de derde winkel had ik Wii Fit.
7153-3112-9672-4711

quote:
monnick schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:16:
Ja, bestellen bij ConsoleShop lijkt me niet de slimste zet. Aangezien iedereen daar besteld kan het wel eens heel lang duren voordat je hem binnenhebt.
Consoleshop is een heeeeele fijne webwinkel. Voordeel in dit geval is dat ze geen backorders accepteren. Je kunt alleen een notification krijgen als er weer voorraad is. Als je kunt bestellen betekent dat dat er voorraad is. Qua service en support zijn ze super.

Ik heb mijn Wii daar ook besteld rond de launch, toen is er iets mis gegaan en waren er teveel bestellingen (voorraad heeft maar 33 minuten online gestaan). Kreeg toen zelfde dag keurig een telefoontje dat ze (nog) niet konden leveren (was nog voor de officiele launch) en dat ik of bestelling kon annuleren of dat ik de game CoD3 er gratis bij zou krijgen en dat ze waarschijnlijk volgende week konden leveren. Uiteindelijk heb ik de Wii een week na de launch gekregen met CoD3!

Verlanglijstje: SW:TFU, CoD5:WaW, GH4, The Conduit, PES2009 - Most wanted: The Conduit

Kute kitty-kat

Jeps, het leek mij ook een erg prettige winkel, na wat rondneuzen. De layout van de site is fijn en ze geven ruim zat informatie. Ook de klantenservice was snel en vriendelijk toen ik ze een telefoontje gaf.

Over de levering maak ik me ook geen zorgen :) T&T zegt "Chauffeur is onderweg" ^_^

Wii# 4843-9669-7435-1878
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:
R-Duin schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:43:
Lisse hiero, ook niet zo ver van leiden ;) (dan neem ik wel mijn vriendin mee :P)

Overigens, eigenlijk zoek ik nog een leuke Virtual Console game. Een sidescrolling vlieg spel, waarmee je je schip kunt upgraden met wapens e.d. Ik weet dat er diverse van zijn, maar ik zoek dus de mooiste / leukste. Iemand een idee welke ik het beste kan halen ?
Als ik jou was, zou ik voor Gate of Thunder gaan. Dat is een TurboGrafx SuperCD spel, kost 800 punten. Het ziet er erg mooi uit, heeft drie moeilijkheidsniveaus, en is op het makkelijkste niet te moeilijk en ook niet te makkelijk.
R-Type heb ik zelf ook. Die kost ook 800 punten (al is het geen CD spel), maar is wel erg moeilijk, en grafisch stelt het niet al te veel voor. Het spel is wel leuk, maar je moet bereid zijn elke level wel heel erg veel keer te spelen.
Als je een beginner bent is Air Zonk (let op: niet Super Air Zonk) ook wel een aanrader. Het ziet er erg grappig uit, en het is niet erg moeilijk. Ook kost het maar 600 punten.

Kute kitty-kat

Damn, wel dit is teleurstellend. De installatie was natuurlijk appeltje-eitje, maar het Wifi gebeuren werkt onverwachts absoluut niet. Ik heb'n Airport Express, dus ik verwachtte dat de installatie een eitje zou zijn; zij wordt zelfs door Nintendo aangeraden.

Ik heb m'n instellingen aangepast zoals sommigen aanraadden: 802.11b/g, channel 1. Maar toch blijft ie met 51330 terug komen.

De security staat op WPA2, wat de Wii gewoon hoort te kunnen. De Wii vindt m'n basestation zonder problemen, maar inloggen gaat niet. Ik heb geen MAC filtering aan staan, dus dat is het niet. Ik heb zo'n beetje alle passwords geprobeerd die ik kon bedenken: passkey, $passkey, kilometers-lange-HEX-string. Niets mag baten.

WPA heb ik ook geprobeerd, maar WEP of helemaal open vertik ik.

Iemand hier nog suggesties? * cailin_coilleach Googlet weer verder

EDIT

Fudge it... Gevonden...

Iedereen? Als je er heilig van overtuigd bent dat je iets wel/niet aan hebt staan, -controleer- het dan ook eerst! >:)

Ik dacht dat ik geen MAC filtering aan had staan. Dacht dat ik dat had uitgezet bij de omschakeling naar WPA2. Wel, niet dus :p

cailin_coilleach wijzigde dit bericht 10-05-2008 15:20 (18%)

Reg. datum: 13 oktober 2004

Als je alleen om te testen de wifi op wep zet of onbeveiligd, kan je in ieder geval checken of je wii wel online kan komen, lukt dat, dan zet je de beveiliging met stapjes omhoog.

Oke, niet meer nodig, maar misschien handig voor andere mensen. :D

RollieBollie wijzigde dit bericht 10-05-2008 15:23 (16%)

Reg. datum: 25 november 2003

Ik was vorige week voor een paar dagen in Frankrijk en daar liggen de Wii's en Wii-fit's tot aan het plafond toe opgestapeld in de winkels. Ik snap niet waarom ze hier in Nederland zo slecht te verkrijgen zijn... 8)7

Reg. datum: 13 oktober 2004

quote:
ThinkAboutIt schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:28:
Ik was vorige week voor een paar dagen in Frankrijk en daar liggen de Wii's en Wii-fit's tot aan het plafond toe opgestapeld in de winkels. Ik snap niet waarom ze hier in Nederland zo slecht te verkrijgen zijn... 8)7
Wat ik heb begrepen is dat Nintendo alles wat wordt geproduceerd verdeeld over de verschillende markten, waarbij er wordt gekeken naar hoe groot het percentage was wat er in het verleden is verkocht.
Dus stel dat Japan 40% verkocht, Amerika 40% en Europa de overige 20%, dan krijgt Nintendo Europe dus 20% van het totaal.
En Nintendo Europe verdeelt dat weer over Europa, dus Nederland zal helaas dan weinig verkocht hebben de laatste jaren voordat de Wii kwam. :(

En ik vind dat logisch, stel dat er in Amsterdam niemand een console/games zou kopen, zou je dan daar in ene wel grote stapels neerzetten?

Kute kitty-kat

Overigens... Wat een sjaakmethode zeg, die sterren inruilen voor puntenkaarten. Alleen nog maar kaarten van 100pnt en je mag er maar één per dag kopen... Dat gaat wel even duren zo :p

IP in your face !

Moet je er gewoon op tijd bij zijn, ik koop ze regelmatig van 500 punten. om 0:01 kun je er weer terecht.

Insert coin: [=======]

Kute kitty-kat

cool :) Wist niet dat dat elke dag opnieuw wordt gedaan... I'll keep an eye out...

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
Whollabilla schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:19:
[...]

Als ik jou was, zou ik voor Gate of Thunder gaan. Dat is een TurboGrafx SuperCD spel, kost 800 punten. Het ziet er erg mooi uit, heeft drie moeilijkheidsniveaus, en is op het makkelijkste niet te moeilijk en ook niet te makkelijk.
R-Type heb ik zelf ook. Die kost ook 800 punten (al is het geen CD spel), maar is wel erg moeilijk, en grafisch stelt het niet al te veel voor. Het spel is wel leuk, maar je moet bereid zijn elke level wel heel erg veel keer te spelen.
Als je een beginner bent is Air Zonk (let op: niet Super Air Zonk) ook wel een aanrader. Het ziet er erg grappig uit, en het is niet erg moeilijk. Ook kost het maar 600 punten.
Shmups! _/-\o_

Ik wou je truxton aanbevelen maar die is (nog) niet uit op VC, Vind het zelf een zeer leuk spel (alhoewel ik de moelijkheidsgraad wel hoog vind, speel de arcade rom). De pc engine versie schijnt beter te zijn dan de megadrive, mocht je later de keuze krijgen.

Verder kun je hier 2 'top 10 beste shmups op home consoles' filmpjes bekijken, veel van de games die in deze filmpjes genoemd worden zijn al wel uit op de vc.

http://nl.youtube.com/res...mp;aq=0&oq=top+10+shm

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3,VP2. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos, sf2 HD remix. Verwachte volgende aankoop: sf4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: