Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 last

Nieuw Topic
MMORPG Addict
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
Drelaz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:50:
Hebben degene die AOC gepre-orderd hebben bij dynabyte al hun key ontvangen? Ik echter nog niet. Net gebeld en volgens hun zijn de keys wel verstuurd (ook naar mij) maar ik heb nog niks ontvangen. Het zou kunnen zijn dat het ff duurd voordat het mailtje bij mij aankomt maar ik betwijfel het (mailtjes die ik van een ander e-mail adres naar mezelf stuur komen direct aan). Als jullie hem ook niet ontvangen hebben dan stel ik voor dat jullie even bellen. Dan zit er terminste wat druk op.

edit: Behalve die meneer hierboven want die heb ik al op IRC gesproken :).
Ik heb de CE besteld, maar nog niets ontvangen. :/

Warhammer Online (Burlok): lvl 3x Disciple of Khaine (active) | AoC (Aquilonia): lvl 80 Cimmerian Ranger (temporarily retired)

Reg. datum: 21 januari 2004

Hmm, nog geen key van Dynabyte ontvangen, kan zijn dat, omdat me mailserver down is (al een tijdje vreesch ik) ik me email adres al een week of 2 veranderd heb, mss hebben ze toch naar de verkeerde gestuurd.

Maar es gaan bellen dinsdag :P

Edit:

Overigens, goddelijke patch, had net wel effe een licht bug (lijkt erop alsof hij 2 x de lighting uitvoert). Maar voor de rest loopt het als een trein :D. Nu wachten op de release en kijken hoe het met dx10 zit.

PS. @ degene's broer die vond dat er teweinig verschil tussen characters zat. Ik zou wachten met dat te beoordelen tot je lvl 40+ zit. Voor lvl 20 is het allemaal vrij hetzelfde...

Selsery wijzigde dit bericht 09-05-2008 21:31 (45%)

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

quote:
FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:43:
Heb ook mijn pre-order key gehad. Met mijn stomme kop zelfs nog early access gedokt terwijl ik pas vanaf de 20e kan spelen :D

Nou ja, toch nog 3 daagjes.
Ik heb ook mijn key gehad van dynabyte.

Alleen heb ik pay by cash gekozen, omdat dit ook lokale banken (ideal?) toestaat, maar ik zie nu geen manier om ook daadwerkelijk te betalen.

Maar m'n account zegt wel:

Your Products

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan
Account status
Open

Beetje confused, maar alles lijkt dus goed te gaan ook al heb ik niet daadwerkelijk betaalt :S

Reg. datum: 07 januari 2003

Iemand al een pre-order key ontvangen van BOL, Play of GCShop?

Heb nog niks van Dynabyte ontvangen, maar heb zojuist wel een e-mail gehad waarin ze AoC adverteren..

Reg. datum: 25 maart 2007

quote:
aeon21 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:52:
Iemand al een pre-order key ontvangen van BOL, Play of GCShop?

Heb nog niks van Dynabyte ontvangen, maar heb zojuist wel een e-mail gehad waarin ze AoC adverteren..
Van GCShop nog niets ontvangen, al verwacht ik dat ze hem toch wel zeer binnenkort op gaan sturen:
quote:
Omdat de uitgever graag wil dat we alle keys in 1 keer aanvragen hebben we dit nog niet gedaan. Je mag de key echter minstens een week voor de release verwachten zodat je nog gebruik kan maken van de headstart.
Aan de andere kant, 7 dagen voor release = 16 mei = 1 dag voor early access -_-

Reg. datum: 23 april 2008

Ik heb gepre-ordered bij GCShop, maar nog niks ontvangen

Reg. datum: 17 maart 2008

afgelopen week een mailtje naar GCshop gestuurd, hieonder het antwoord

Beste Edwin,

Wij verwachten de codes begin volgende week binnen te krijgen en we zullen ze dan ook meteen gaan versturen.

Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
info@gcshop.nl
www.gcshop.nl

Stop!.... Continue
Reg. datum: 13 december 2001

Ik geloof dat ik hier in dit threat las bol.com niet aan de 3-day head start doet. Maar krijgen we die andere stuff wel? XP ring, drinking cup, extra storage en rhino?

WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE

Reg. datum: 04 november 2003

quote:
Beetje confused, maar alles lijkt dus goed te gaan ook al heb ik niet daadwerkelijk betaalt :S
Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.
quote:
aapenootjes schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:14:
[...]

Dan moet je naar een betalingsoverzicht ofzo gaan, daar kun je dan op een knop pay now oid duwen.
Ah ik zie het nu, bedankt.

Voor het geval nog iemand het zoekt later:

Payment History, dan onder status is een knop, die druk je dus in. Dan kan je iDeal etc. kiezen :)

Ik had niet door dat het een knop was :P

Reg. datum: 01 december 2002

quote:
T!m0n schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:15:
Maar er komen dus gamecards in de winkel voor dit spel?
Ja - bij veel winkels kan je ze ook al bestellen. GCShop heeft ze nu lekker goedkoop - 20 euro voor 2 maanden dus daar heb ik er gelijk 1 met het spel mee besteld.

Het spel doet het nu ook weer voor mij. Alleen met mijn hoogste character kan ik helaas niet meer spelen (dan crasht mijn PC), maar nieuwe characters en andere characters gaan wel. En ik weet niet wat ze hebben gedaan, want ik heb geen grote patch downloads gezien, maar het zal wel wat gedownload hebben want het spel werkt ineens geweldig! Die miracle patch bestond dus echt, want laadtijden zijn nu vrijwel gehalveerd! Hopelijk fixen ze nog wat crashes en random kleine bugs voordat het spel live gaat, maar zoals het er nu naar uit ziet is het toch vrijwel klaar voor release :)

PS: Vind niemand anders het jammer dat die Stygians zo lelijk zijn? Sommige stygian NPC's zijn best aantrekkelijk, maar om zelf zoiets te maken is mij niet gelukt - het enige wat eruit komt is lelijk, lelijk en nog eens lelijk. Is het iemand anders wel gelukt om nog iets aantrekkelijks van een Stygian te maken?

Sowieso zijn de standaard character opties voor een groot deel vrij lelijk. Als je kijkt naar WoW dan is het duidelijk dat mensen wel snel gaan voor de aantrekkelijke characters (de server waar ik op speelde had 5x zoveel alliance als horde en veel daarvan had dezelfde paar facial features gekozen) dus is het een beetje vreemd dat maar 2-3 standaard opties echt aantrekkelijk zijn (bij cimmerian/aquilonian, stygian heeft er 0). Ze zeiden dat je weinig klonen zou tegen komen en iedereen kon herkennen van gezicht, maar ik denk dat we vrij veel van dezelfde gezichten zullen zien. Zelf zal ik gewoon gaan experimenteren met sliders dus dat zal wel uniek zat worden, maar het is toch een beetje jammer dat onder de standaard opties er waarschijnlijk maar een handvol zijn die massaal gebruikt gaan worden.

---------------
Reg. datum: 25 juni 2003

Heb m'n Dynabyte Key ook binnen, gelijk de early access en 6maanden subscription geregeld via de creditcard. Patch zag er goed uit, ik ben er helemaal klaar voor :D
Stop!.... Continue
Reg. datum: 13 december 2001

Servers zijn weer up. Moet zeggen er zijn veel bugs ed verholpen maar ik ga nooit PvP spelen ;)
Het is grappig om mensen af en toe te ganken, als ranger is dat ook geen probleem, maar dat ben ik heel snel zat. Ik wil gewoon PvE en niet constant kijken of ik afgemaakt wordt of niet.
Dus dit was even een leuke test maar ik ga de OB niet meer spelen. Ik wacht met smart op de retail

WoW Nighthoof 70 Shaman ~ Naulion 70 Druid Argent Dawn RP-PvE

[#]aXe
Reg. datum: 10 december 1999

Ik heb mijn key ook ontvangen van Dynabyte. Werkte allemaal prima alleen is de FunCom website beetje vaag met de menu opties. Heb er erg veel zin in :D

C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
aXe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:47:
Ik heb mijn key ook ontvangen van Dynabyte. Werkte allemaal prima alleen is de FunCom website beetje vaag met de menu opties. Heb er erg veel zin in :D
Denk dat ik dinsdag mijn code krijg, had in het begin mijn twijfels of ik dit spel wel zou gaan kopen maar nu begin ik er toch wel veel zin in te krijgen :)

Ik zit te denken aan welk character wel leuk zal zijn en welke ik zal gaan kiezen, maar aangezien ik de Beta compleet heb gemist heb ik geen idee van de sterkte van de verschillende keuzes.

Ranger lijkt mij wel leuk, iemand hier ervaring mee?

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
FunkyTrip schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:47:
[...]

Ik hoop het juist wel. Achteruitgang is saai. Verlies je uren werk omdat je gegankt wordt. De meeste world PvP in de online games die ik gespeeld heb waren trouwens sowieso meestal eenrichtingsverkeer. Veruit de meeste PvPers gaan toch vooral voor de easy kill. Helemaal als je items kan verliezen bij doodgaan. Als iemand me aanvalt is hij meestal een paar levels hoger of ben ik op low health of in gevecht met een monster. Zo voorspelbaar.

Geef mij maar gewoon speelplezier. Als je doodgaat in WoW kun je gelukkig snel weer verder gaan waar je mee bezig was. Vind een 3 minute corpserun eigenlijk al saai.
Daar ben ik het mee eens. Dat achteruitgang-door-pvp-kills systeem is cool op papier, omdat het inderdaad een bepaald gevoel van spanning kan meebrengen. Maar in de realiteit komt het inderdaad toch altijd neer op die easy-kills van net iets lagere levels zodat er net geen penalty is maar wel een redelijke makkelijke kill, low health kills, kills wanneer iemand bezig is met 5 mobs etc. Als ze daar wat tegen kunnen doen, heb géén idee hoe je zoiets flikt, kan het wel erg cool worden. Maar ik ben skeptisch.

quote:
Crowmeister schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:07:
Servers zijn weer up. Moet zeggen er zijn veel bugs ed verholpen maar ik ga nooit PvP spelen ;)
Het is grappig om mensen af en toe te ganken, als ranger is dat ook geen probleem, maar dat ben ik heel snel zat. Ik wil gewoon PvE en niet constant kijken of ik afgemaakt wordt of niet.
Dus dit was even een leuke test maar ik ga de OB niet meer spelen. Ik wacht met smart op de retail
Ach het is ook dat nu iedereen zelfde level is en niemand weet waar ze heen zouden kunnen gaan + dat ze weten dat hun char toch weer verwijderd word.

Gewoon druk nu dus en iedereen gaat ervoor.

Zelf ben ik uit de stad enzo weg gegaan, beetje de wildernis in. Beetje exploren en ik dood de mensen die ik tegenkom (paar mensen die questen etc).

Ik ga zeker op pvp, heb al een guild met 50+ members, 90% wou pvp (inc. ik) dus pvp word het ^^.

Ik kan echt niet kiezen welke class ik nou straks naar 80 ga brengen.
Guardian vind ik tot nu toe het leukste denk ik, Full plate armor, en met een polar-arm naar voren chargen. Maar ook de ranger is leuk om te spelen op level 20.

Reg. datum: 27 februari 2000

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan echt maar niet beslissen welke class ik ga spelen. Ze zijn allemaal wel leuk. Als eerste character toch een voorkeur voor melee class. Maar dan nog zijn er veel opties.

Gigabyte P35-DS4 | Intel Core2Quad Q6600 @ 3Ghz | G.Skill 4GB DDR2-800 | EVGA 8800GTS640 | HP W2207H

Reg. datum: 15 juli 2004

heb daarnet mn account geactiveerd met de early acces code en 1 maand gametime naast mn gamecard, maar weet iemand of je op de 17de kan spelen met de closed beta client? of moet je een aparte client downloaden? Het lijkt me het laatste, ik kan alleen geen download link vinden op die account site.

---------------

quote:
tyr schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:33:
heb daarnet mn account geactiveerd met de early acces code en 1 maand gametime naast mn gamecard, maar weet iemand of je op de 17de kan spelen met de closed beta client? of moet je een aparte client downloaden? Het lijkt me het laatste, ik kan alleen geen download link vinden op die account site.
Die download link is idd nog niet bekend gemaakt, komt in dezerdagen, waarschijnlijk de 14e. En ja, je moet de client opnieuw downloaden zoals het er nu naaruitziet. Heel misschien dat die patchbaar wordt gemaakt, maar zelfs officiele posts van funcom mensen waren daar mistig over: ze wisten het nog niet.
---------------

Woow was dat nice spelen vandaag; de PVP zit heerlijk inelkaar. Net die kleine stuns en knockbacks die 't leuk maken, geen chain fears, polymorphs, mezzes of stunns. Ook de healing met me bearshaman werkt erg lekker als je aan de aoe gewend bent. Collision , stamina/sprinten .. maakt dat 't geheel veel meer interesanter dan elke MMO die ik eerder gezien heb. Een minigame toen in 't PVP weekend was best aardig, maar world pvp nu op 'tzelfde level (20) is al stukken leuker :D Het is een lange tijd geleden dat een spel me zo boeide als de huidige Open Beta van AoC.

Enige minpuntje so far is het water waar je altijd out of combat kan raken. Misschien is dat nodig voor een save haven, maar ik kwam regelmatig spelers tegen die een beetje rond je water kant bleven hangen en stieken probeerden te ganken. Als 't dan misging renden ze snel de zee in en kon je ze niets meer doen. AFAIK heeft elke class stealth, en is 't voor iedereen mogelijk gank zones te ontvluchten als je dat wilt zonder dat je 't water in hoeft.
[#]aXe
Reg. datum: 10 december 1999

quote:
Crowmeister schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:58:
Ik geloof dat ik hier in dit threat las bol.com niet aan de 3-day head start doet. Maar krijgen we die andere stuff wel? XP ring, drinking cup, extra storage en rhino?
Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.

Bij mij staat nu dus ook dat ik een Rhino krijg. De 8-slot belt krijg je ook (maar staat niet aangegeven op de site). En "drinking cup"? Ik heb in ieder geval een XP-Ring erbij (CE) en later (niet bij de start) krijgen de mensen ook zo'n "drinking cape".

Gelukkig kies ik dit keer voor de PvE servers, want ik heb geen zin meer in dat gedoe met PvP. Ik ga wel PvPen als ik daar zin in heb en niet wanneer het een ganker uitkomt ;)

C2DUO 2,4 Ghz;2 Gb DDR2 Kingston;GTS 8800 640Mb;Creative X-Fi;2x320 Gb HD's

quote:
aXe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:03:
[...]

Uiteraard, wat ze bedoelen is dat ze jou niet een key kunnen opsturen om aan die pre-start mee te doen (dit zal wel geregeld zijn met een bedrijf en daar had BOL geen zin in ofzo. Moeten ze allemaal bijhouden wie er een heeft gekregen en wie niet, etc. etc.). Volgens mij gooien ze die "key" gewoon bij je order in en mag je hem zelf als je de doos krijgt nog eens invullen. Zie het maar als zo'n kortings coupon met een code die je kan invullen bij je account gegevens.

Bij mij staat nu dus ook dat ik een Rhino krijg. De 8-slot belt krijg je ook (maar staat niet aangegeven op de site). En "drinking cup"? Ik heb in ieder geval een XP-Ring erbij (CE) en later (niet bij de start) krijgen de mensen ook zo'n "drinking cape".

Gelukkig kies ik dit keer voor de PvE servers, want ik heb geen zin meer in dat gedoe met PvP. Ik ga wel PvPen als ik daar zin in heb en niet wanneer het een ganker uitkomt ;)
Ik ben gestopt met WoW omdat PvP daar totaal niks meer aan was. Alles was ge-instanced. Ik kijk uit naar de PvP in AoC :) :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 50 51 52 53 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: