Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 93 94 95 96 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 oktober 2000

Het gaat simpelweg nooit goed komen.
Ze doen alle berekeningen aan de server kant en omdat je met lag rekening moet houden zal zelfs een multithreaded applicatie ook heel snel weer bij die bovengrens raken.
Vroeger was 200 al de absolute max. Nu is dat ongeveer 800 (?).
Kunnen ze dat oprekken naar 1200, 1600, 2000?
Krijg je geen allerlei nare bijeffecten zoals desync met multithreading?

En een bedrijf met een omzet van 17 Miljoen per jaar kan het zich ook niet permiteren om een supercomputer twv 50 Miljoen neer te zetten.

Maw is het nu niets anders dan pappen en nat houden.
Heb je lag dan heb je pech.

Whohooooo
Reg. datum: 17 mei 2005

quote:
Chubz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:28:
ok, nu heb ik 1 probleem... Mijn eve voice chat werkt om een reden niet :S weten jullie hoe ik dit kan fixen?
Probeer eens om de test de draaien in het menu, daar zit ergens een knopje om de ruis weg te halen, dan moet je wat praten en dan werkt et wel.

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Reg. datum: 10 februari 2006

quote:
Hoogie2004 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Probeer eens om de test de draaien in het menu, daar zit ergens een knopje om de ruis weg te halen, dan moet je wat praten en dan werkt et wel.
Dat doe ik maar ik hoor mezelf niet, maar ik met troubleshooting zegt ie dat er niks mis is

Chubb Chubbs ^^

bla bla!

quote:
ZFLaSH schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Ja, het is ergens belachelijk dat wij hier ons geld aan spenderen nietwaar? Fleetbattles is juist het gene wat EVE zo leuk maakt (correctie: Zou MOETEN maken).
Dit meen je toch niet serieus he ? zelfs als zouden fleetbattles werken zonder lag en desyncs en andere problemen, dan nog geef ik de voorkeur aan kleine intensiefe gevechten waarbij je tenminste echt wat hebt aan vaardigheden en het niet altijd neerkomt op wie de meeste guns brengt. Zelfde geld voor kleine raiding ops, etc

* craze_ snapt gewoon echt niet wat mensen zo aantrekkelijk vinden aan massive fleet battles. Visueel idd prachtig, voor de rest echt 10x niks imho.
Invader

nee precies, hoe groter de battle hoe sneller je dood bent. Als je twee evenredige fleets tegenover elkaar hebt die elkaar helemaal aan gort schieten dan is het compleet random of je dood gaat of niet, dat ligt maar net aan of je toevallig als target word gecalled. Er is geen strategy, gewoon brute force knallen, en das niet mijn idee van PVP hoor :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
wouter veltmaat schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:34:
Ze doen alle berekeningen aan de server kant en omdat je met lag rekening moet houden zal zelfs een multithreaded applicatie ook heel snel weer bij die bovengrens raken.
Het grote probleem dat ze nu hebben is dat ze max 1 node aan 1 systeem kunnen hangen en daarnaast de loadbalancing niet on the fly doen. Dit betekent dat je bij fleetbattles altijd op een shared systeem zit aangezien. Als alleen de loadbalancing al continue zou kunnen draaien zou je bij een fleetbattle altijd op een dedicated node kunnen draaien wat al veel helpt. Als daarnaast 1 systeem verdeelt zou kunnen worden over meerdere nodes ben je ook niet gebonden aan de max rekenkracht van 1 node (nu is dat natuurlijk heel lastig omdat je dan veel overhead tussen de nodes e.d. krijgt)

Verder weet ik niet of momenteel de lag van te weinig rekenkracht af komt of omdat ze de data niet snel genoeg binnen en weer naar buiten krijgen ?

Fleetbattles zijn echt niet zo relaxed vind ik, als je getarget bent, ben je binnen 20seconden wel dood ofzo :(

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

bla bla!

quote:
De_Bastaard schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:22:
Fleetbattles zijn echt niet zo relaxed vind ik, als je getarget bent, ben je binnen 20seconden wel dood ofzo :(
exact mijn punt. Met kleinere gangs hangt het veel meer van tactiek en samenwerking samen imho.
maargoed dat is ook waarom ik ondertussen niet meer in 0.0
Privateers hebben ondertussen EU terug gedec'd.... Zo leer ik het nooit :p Een kwartier voor de recruiting terug begon aaarrrrgh.. Wordt nog minstens een weekje solo dus wsl

Reg. datum: 24 maart 2007

quote:
ravenger schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:14:
nee precies, hoe groter de battle hoe sneller je dood bent. Als je twee evenredige fleets tegenover elkaar hebt die elkaar helemaal aan gort schieten dan is het compleet random of je dood gaat of niet, dat ligt maar net aan of je toevallig als target word gecalled. Er is geen strategy, gewoon brute force knallen, en das niet mijn idee van PVP hoor :)
Dat is nou echt een misconceptie.
Tactiek en skills spelen een grote rol in fleetbattles. Hoe dacht je dat het komt dat vaak in fleetbattles, de ene zijde compleet word weggevaagd terwijl de andere zijde ervanaf komt met minimale losses?
Een goede FC is van onschatbare waarde, maar ook individuele members kunnen meer doen dan alleen primaries afknallen.
Zo "leeroyde" ik 's in een gang in een hostile camp met carrier support. Wij waren met 25, zij met 40+ en 4 carriers. Uiteraard werden er primaries gecalled die bijna iedereen aanviel, maar ik zag op m'n overview een flycatcher en knalde die in luttele seconden aan gort. Dit was de enige dictor, en dus konden onze mensen wegvliegen om te reppen. Hierna zag in een AF die onze ceptors aanviel, ook die moest het onderspit delven, maaar ik was niet alleen op de KM, we waren met z'n 4en en hij was nooit geprimaried. Door onze DPS te spreiden en vooral strategische doelen aanvielen, konden we wegkomen met 3 vs 1 in kills, ondanks superieure numbers en DPS van onze tegenstanders.
Ik kan me ook nog een massive fleetbattle herinneren van SK vs Frege& friends. 100 vs 150. Wij kwamen ervanaf met 3 BS losses en een totaal van 7 tegen 70 kills. 1 van die BS losses was ik, omdat ik terugwarpte van een repair sessie en net nadat ik warpte kwam het bevel om weg te warpen. Daarbij landde ik ook nogeens klem in hun station. Staan dan ook iets van 50 schepen op m'n lossmail.

Nee, er is een reden dat sommige alliances sterk zijn, en anderen reut. En dat heeft weinig met aantallen te maken.
Ja, als je geprimaried wordt heb je weinig kans, maar met een goede vloot en goede members heb je wel kans om het te overleven.

Dat er bij fleetcombat geen skill bij komt kijken komt uit het brein van uberego's die vinden dat het ganken van miners met nanogangs het summum is van PvP. :P

Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
craze_ schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Dit meen je toch niet serieus he ? zelfs als zouden fleetbattles werken zonder lag en desyncs en andere problemen, dan nog geef ik de voorkeur aan kleine intensiefe gevechten waarbij je tenminste echt wat hebt aan vaardigheden en het niet altijd neerkomt op wie de meeste guns brengt. Zelfde geld voor kleine raiding ops, etc

* craze_ snapt gewoon echt niet wat mensen zo aantrekkelijk vinden aan massive fleet battles. Visueel idd prachtig, voor de rest echt 10x niks imho.
Dat meen ik wel. Roaming gangs zijn nog steeds harstikke leuk, maar ik vind het geweldig als ik in de capital gang zit met 60 caps en 200 support. Iets gaver is er echt niet, Zeker niet als we Pure posjes aan het pakken zijn. :)

En die lag is gewoon niet tof. Ik weet niet wanneer het breaking point in EVE is of wanneer er een nieuwe game komt die dit probleem niet heeft. Veel mensen in game zijn dit gekloot van CCP zat en als er bij een desync geen reimburstment is (policy) dan zakt mijn broek helemaal af.

Manga Lover

insgr member heeft een fimpje gemaakt over de lagfest van de pos siege in qcwa op de 7e: http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=767084

I am the Alpha and the Omega Mijn PC spec's | Trotse bezitter van een Rev E Macbook Pro 2.4ghz

Hey ugly! :)

Ambulation Character Creation details:

http://www.tentonhammer.com/node/32542

Ziet er wel behoorlijk vet uit :9

[WAR] BO "Caterpillar", SH "Anymall" & Zealot "Arcane" of Cratos Creed @ Eltharion (openRvR)

was: m.m
Reg. datum: 19 november 2000

quote:
wouter veltmaat schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:34:

En een bedrijf met een omzet van 17 Miljoen per jaar kan het zich ook niet permiteren om een supercomputer twv 50 Miljoen neer te zetten.

Maw is het nu niets anders dan pappen en nat houden.
Heb je lag dan heb je pech.
Met 200.000 betalende accounts halen ze 200.000 x 15 dollar = 3 miljoen dollar per maand op (ik middel de korting op langetermijn plans en de extra omzet die ze halen op euro-betalers even uit), wat dus al minstens 36 miljoen per jaar is. Tel daar nog een miljoen of 2 aan services (char transfers, portrait swap) bij op en je gaat al snel naar de 40 miljoen omzet per jaar.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Reg. datum: 12 juni 2003

quote:
Dutch2007 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:08:
[...]

ik heb hier een amilo pi 1536 van ~ jaartje oud, intel T2300, 1.66ghz 2x, en Ati X1300, die kan @ ~30fps premium gfx wel aan..
Kijk, dat is nog eens info waar ik iets mee kan! d:)b

Nog meer mensen met EVE laptopervaring (premium graphics)? :)
Reg. datum: 31 mei 2005

Wel laptop, geen premium. Mijn x700 ondersteund jammer genoeg geen shader model 3.0.

@MM, jij begrijpt het echt niet. Het is niet een kwestie van er gewoon meer geld tegen aan gooien.

Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Naluh! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:49:
[...]

Mijn Asus T7500 met GF8600GT DDR3 draait EVE vlekkeloos.. Totdat er 400 man in system zijn.

bla bla!

quote:
Naluh! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:49:
[...]

hangt echt af van de grafische kaart die er in zit. Wat ik toch vaak zie is dat de 1e generatie grafische kaarten voor laptops die shader model 3 ondersteunen er iets meer moeite mee hebben.

is er iets waardoor je met 2 characters op 1 account online kan zijn? :D

Chubb Chubbs ^^

quote:
Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:09:
is er iets waardoor je met 2 characters op 1 account online kan zijn? :D
nee 2e account ernaast nemenof gewoon 4 nemen en alle kanten van eve proberen :P

angel00008 wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:35 (11%)

yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online

quote:
angel00008 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:34:
[...]

nee e account ernaast nemen
is veel te duur :(

Chubb Chubbs ^^

quote:
meer ratten en dan time code cards kopen met isk ? = gratis ? :P

oftewel 4 accounts runnen met isk alleen is gratis spelen !

quote:
angel00008 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:02:
[...]

meer ratten en dan time code cards kopen met isk ? = gratis ? :P

oftewel 4 accounts runnen met isk alleen is gratis spelen !
tsja ik ben nog maar een noob in een cruiser :'(

Chubb Chubbs ^^

quote:
Chubz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:12:
[...]

tsja ik ben nog maar een noob in een cruiser :'(
komt vanzelf!

quote:
jep,
Kan iemand mij misschien helpen? ik probeer lvl 2 missions te halen maar duurt gewoon eeuwen, en ik heb gehoord als iemand lvl 3 missions met je doet dat je dan een REP boost krijgt. IGN is Proxzor

Chubb Chubbs ^^

Pagina: 1 2 3 4 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 93 94 95 96 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: