Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
HaseMike schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:47:
Misschien doe ik er iemand een plezier mee : Voor de mensen die in de buurt wonen van de grens met duitsland ; De mediamarkt aldaar heeft een actie :

- Alles vanaf 399 wordt naarbenden afgerond op de 1e honderd, dus 575 wordt 500 en 399 wordt 300 enz.....
Wel een geniale actie!
Hoewel de mensen die naar een mooie GTAIV deal opzoek waren even hadden moeten kijken naar Toys"R"Us! (welke volgens mij ook al enkele keren voorbij is gekomen op dit forum.

Daar kreeg je dus het pakket PS3+GT5 voor 399 eu. En bij aankoop van dat pakket kreeg je een gratis copie van GTAIV erbij!
Vond ik wel een mooie actie waar volgens mij vrij weinig mensen iets vanaf wisten aangezien de winkel om half 10 open ging en ik er in mijn eentje al om 9 uur stond :D
Om half 10 waren het er 5 waarvan er maar 3 voor het Ps3 pakket gingen en de rest voor het gelijke Xbox pakket.

Ik voorspel dat bij de Mediamarkt in Duitsland ineens veel producten 101, 201, 301, 401, 501, 601 enz Euro kosten. ;)

hmm ik heb ook de demo van GRID gespeeld, maar nu ik ineens van die driftzooi erbij zie baal ik wel van mijn pre-order.
Verder zijn de muscle cars wel leuk, maar de BMW wagen glijdt veel te veel, alsof je op ijs rijdt.

Het driften is dus niks voor mij, kom niet verder dan 150k in 2 pogingen, computer haalt 750k op difficulty normal... :S

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Gadsie!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Phusebox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:25:
hmm ik heb ook de demo van GRID gespeeld, maar nu ik ineens van die driftzooi erbij zie baal ik wel van mijn pre-order.
Naar mijn idee en ervaring met de demo is GRID hbehoorlijk hehyped om de buzz van GT5 prologue af te halen. Rond die tijd kwamen namelijk de strakke filmpjes op het net. Nu ik de demo heb gespeeld vind ik het een enorme domper door de glijerige auto's. Misschien ben ik nu GT5 gewent maar GRID komt nieteens in de buurt qua ervaring.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Net nog even de Bourne demo gedaan. Erg goed bedacht en speelt lekker. Het vechten was even proberen, maar iets minder buttonbashen gaat al een stuk beter. Het spel speelt als een soort non-stop quicktime-event met tussendoor vechten, schieten (met coversysteem uiteraard) en autorijden. Ik vond de preciesie bij het schieten niet heel lekker, maar daar heb je bourne-sense voor. Het rijden slaat helaas helemaal nergens op helaas. Ook erg fijn dat het spel 1080i ondersteund voor mijn tv-tje. De graphics zijn niet supergoed, maar ruim voldoende en het loopt behoorlijk soepel allemaal.

Helaas toch wat minpunten waarvan ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen. Het vele laden haalt een hoop van de snelheid uit het spel. Ieder keer als je een checkpoint opnieuw doet moet er geladen worden wat allemaal net te lang duurt. Een ander probleem had ik met het geluid dat soms hapert of even wegvalt. Dat laatste zal vast opgelost worden in de definitieve versie. Ik hoop dat ze ook wat verzinnen op het eerste deel. Het lijkt mij ook nog wel leuk als je een heel level in 1x terug zou kunnen zien, omdat je soms tijdens het spelen niet helemaal meekrijgt wat er gebeurt omdat het zo snel gaat.

Eindconclusie is dat het voor mij een grote verrassing is. Kan een erg leuk spel worden. Als het maar geen heel kort spel wordt en de laadtijden verkort worden.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
madwurmz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
[...]

Ik wil niet lullig klinken maar hier geef je zelf een goed voorbeeld van, zoals je zegt 'niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest' .
Je zegt namelijk ' voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA'
Het zal al wel gemeld zijn en het is helemaal niet erg als je dat niet hebt gelezen, maar mijn gloedje nieuwe 40Gb versie (ps3+GTA pakket) had serieuse freeze problemen. (die door de workaround waren opgelost).
Wat ik daarmee wil zeggen is dat er bij Sony volgens de laatste berichten enkele tienduizen klachten binnen zijn gekomen. Fuck it, laten we zeggen 100.000 klachten. Hoe veel procent is dat op de 12 miljoen verkochte consoles?

Reken uit je kanzen op een defecte PS3 als je die nu koopt met GTA IV..... Ik zou me er niet door laten afschrikken.....

Ayzén
Reg. datum: 28 december 2006

quote:
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:17:
[...]

Wat ik daarmee wil zeggen is dat er bij Sony volgens de laatste berichten enkele tienduizen klachten binnen zijn gekomen. Fuck it, laten we zeggen 100.000 klachten. Hoe veel procent is dat op de 12 miljoen verkochte consoles?

Reken uit je kanzen op een defecte PS3 als je die nu koopt met GTA IV..... Ik zou me er niet door laten afschrikken.....
heleprobleem is simpel met gta4 en de ps3 , het online gebeuren gebruik je geen internet op je ps3 ? zou je er nooit last van hebben simpel

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
Cidolfas schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:46:
[...]
Een externe schijf stop je dus niet in je PS3, dan zou het een interne schijf zijn.

Een externe HDD kan je met USB aan je PS3 koppelen. Of er al 2TB externe HDD's zijn weet ik niet eigenlijk :P
:) Ik doelde meer hierop:
http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/ps33.jpg
Zou deze externe HD ook 1 TB kunnen zijn? MEt andere woorden kan je 1TB ook in de zikant proppen? ;)

Reg. datum: 11 oktober 2007

dat zou kunnen als ze die hebben. Op dit momene zijn die er nog niet. en hierboven staat ook ergens, dat het nu al wel kan, maar dan moet je dus via een kabeltje werken en het klepje eraf laten.

En nogmaals........het is en blijft een interne HD :P

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:22:
[...]
:) Ik doelde meer hierop:
[afbeelding]
Zou deze externe HD ook 1 TB kunnen zijn? MEt andere woorden kan je 1TB ook in de zikant proppen? ;)
Waarom noem je het een externe HD als die intern zit? Nogal verwarrend natuurlijk. Dit is een 2,5" HDD. Die is er niet in 1TB. Wel in 500GB, maar volgens mij alleen nog maar met een te hoge behuizing, al is die wel aangekondigd. Je kan wel zelf een kabel bouwen zodat je de interne HD extern krijgt. Dan kun je een 3,5" HDD aansluiten.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 16 september 2005

Thanks, ik dacht dat die ingang voor een externe HD was bedoeld, maar dat was dus voor de invoer van een interne HD.

Reg. datum: 10 oktober 2006

ach ja , zo op het plaatje is ie half extern he :P

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Reg. datum: 14 december 2005

Yehee, me 60 gb uit de reperatie terug na 5 weken!!

Aangesloten, aanzetten... Komt ie niet verder dan een geel lichtje en hij slaat weer uit... Oftwel, mijn gerefurbished 60 gb is een doa... :( :( 8)7

Nu mag ik m weer gaan opsturen en weer wachten... Ter compensatie een spel gekregen die ik al had... met een dooi mus lekker gemaakt heet dat dacht ik..

Nu nog blijer dak die 40 gb 5 weken erbij heb gehaald....

Net de Bourne demo gespeeld, dat hand to hand combat is wel leuk gedaan, maar dat schieten werkt echt niet. En waar ik echt een bloedhekel aan heb zijn quicktime events en die gaan voor mij dit hele spel verpesten wat een drama is dat zeg, en als je er dan 1 mist ook gelijk weer 30 seconden laadtijd, echt belachelijk.

aaibaar

quote:
Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:36:
Thanks, ik dacht dat die ingang voor een externe HD was bedoeld, maar dat was dus voor de invoer van een interne HD.
Nou ff voor de duidelijkheid:

INTERNE HDD
Deze moet dus intern worden ingebouwd anders werkt hij gewoonweg niet.

http://hardwarelogic.com/articles/reviews/misc/Seagate750/HDD_1.jpg

EXTERNE HDD
Deze is standalone en heeft geen verdere hardware nodig om te functioneren.

http://www.licasdigital.com/assets/images/Archives...bloodyarchives_B8B7/western_digital_MyBook_Premium_1C10.jpg

Professor Wootism

Reg. datum: 15 februari 2000

Volgens een mailtje v/d Japan store, hebben ze in Japan nu bundels met MGS4 en een dual shock controller icm een witte/zwarte/zilveren PS3. Op termijn zal er dus ook wel zoiets in de EU verschijnen.

The problem isn't easy access to guns, but easy access to oxygen.
Certain people shouldn't be breathing. -- Don Feder

(ノ゚-゚)ノ⑨) PSN ID: Atomsk73

aaibaar

quote:
Atomsk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:01:
Volgens een mailtje v/d Japan store, hebben ze in Japan nu bundels met MGS4 en een dual shock controller icm een witte/zwarte/zilveren PS3. Op termijn zal er dus ook wel zoiets in de EU verschijnen.
Vraag ik me af aangezien de witte PSP ook al niet naar Europa komt!
Mijn vriendin heeft de witte geïmporteerd en moet toch wel zeggen dat het zeer de moeite waard is!
Die zilveren die het wel tot europa heeft gehaald is echt lelijk :X

Reg. datum: 30 november 2006

Ik heb vandaag mijn postbank ps3 ontvangen, zijn er meer mensen die hem ook al binnen hebben?

Reg. datum: 19 april 2005

quote:
Atomsk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:01:
In Japan verschijnt heul veul wat niet in Europa uitkomt helaas... don't hold your breath! Hoewel, in combinatie met een zwarte is niet zo heel bijzonder natuurlijk.
quote:
Ik heb vandaag mijn postbank ps3 ontvangen, zijn er meer mensen die hem ook al binnen hebben?
Nee niet weer vijf pagina's he... wat maakt dat nou uit... :?

WaterVuur wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:55 (23%)

Jv3

Reg. datum: 30 november 2006

quote:
WaterVuur schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:53:
[...]

Nee niet weer vijf pagina's he... wat maakt dat nou uit... :?
Wat bedoel je daar precies mee? dat je geen zin hebt in dat mensen hierover gaan praten?

Dit hele topic staat vol met mensen die spellen bestellen uit webshops en wanneer ze die binnen krijgen enz enz enz.

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
GranCanaria schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? dat je geen zin hebt in dat mensen hierover gaan praten?

Dit hele topic staat vol met mensen die spellen bestellen uit webshops en wanneer ze die binnen krijgen enz enz enz.
Dat webshop geneuzel is dus ook verboden. Tijdje terug wat er ook een modbreak vanwege dat postbank gedoe. Ook al kan het mij niks schelen, we willen hier geen modjes boos maken O-)

Zijn er ook mobiele telefoons die je met bluetooth kan connecten en dan foto's ed kan overzetten? Of werkt dit bij geen enkele telefoon? (tot nu toe met eentje geprobeerd, wat niet werkte)

jdm8 wijzigde dit bericht 09-05-2008 18:01 (15%)

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Nou ff voor de duidelijkheid:

INTERNE HDD
Deze moet dus intern worden ingebouwd anders werkt hij gewoonweg niet.

[afbeelding]

Professor Wootism
Close but no cigar.

Dit is een voorbeeld van de juiste interne HDD (het moet nl een notebook-HDD zijn).

http://lib.store.yahoo.net/lib/directron/wd800ue01.jpg

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
ymmv schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:02:
[...]

Close but no cigar.

Dit is een voorbeeld van de juiste interne HDD (het moet nl een notebook-HDD zijn).

[afbeelding]
Ook voor jouw geen koekje :+ , zo eentje moet het zijn. SATA dus.
http://ztronics.com/store/images/SeagateMobile160.jpg

quote:
GranCanaria schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:53:
yup :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Reg. datum: 13 juni 2007

quote:
offtopic:
hmm, ik lees toch al van een aantal mensen dat ze de postbank PS3 al hebben mogen ontvangen... Maar ik heb hem dus nog niet :/ wel een bevestiging gehad en geld afgeschreven e.d. maar nog geen track&trace of iets..

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: