Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Back-up tiems now?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
Zerokewl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:41:
[...]

ga demoman en leg sticky neer bij elke sentry om elke enemy sticky weg te blaze ^^
4 pipebombs mollen ook een sentry als een engy hem repaired, veel succes met die wegkoppen :P

Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm

Reg. datum: 02 mei 2003

Waarom denkt iedereen op een public server dat ze onsterfelijk zijn als ze een uber krijgen :( ik had gisteren al 15 assists met een heavy...gaat ie naar buiten op 2fort om dat het koffertje op de brug ligt....ja met 8 tegenstanders eromheen... dat gaat dus niet lukken, zelfs niet met een uber... weg poging om "Big Pharma" te halen.
Die achievements waarbij je x tegenstanders of objecten moet killen met 1 enkele uber zijn niet te halen zonder een maatje die je wil helpen :'(

en 5 spies killen die om een medic roepen ga ik ook niet echt snel halen...ten eerste roepen ze niet vaak om een medic (ook niet op een public server)
ten tweede heb ik last van een of andere vreemde bug/feature waardoor bijna iedere spy (99 van de 100) die disguised zijn "Chris" heten ...dan wordt het spotten wel heel erg makkelijk. En natuurlijk voordat je aan die achievement denkt...heb je hem al gedood met de The Blutsauger...

@frickY hieronder
Dat weet ik...de spies waren disguised als diverse klassen en weinig als medic... veel als engineer, of demoman... en ik weet zeker (ik heb vaak achteraf even op tab gedrukt om te kijken of we die klasse hadden) dat we een of meerdere spelers van die klasse in ons team hadden op dat moment.

chrisO wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:33 (14%)

quote:
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:05:
Gister wilde ik "first do no harm" halen. Ik dus naar een public server met goldrush, spy natuurlijk. Gaat goed ben 1e, de persoon onder mij had 12 punten minder dan mij. Nieuw ronde, medic zijn. Alleen haalde iemand mij op 't laatste moment in :'( .
Slim.. gewoon eerst een paar rondes normaal spelen tot je bovenaan staat, en dan 1 ronde medic oor de achievement 8) Volgens mij heeft niemand hier nog aan gedacht :o

@chrisO
Spies krijgen een random naam van spelers uit het andete team die de class spelen zoals je disquised gaat. Als jij de enige medic bent, en een spy disquised als medic, dan zal hij dus jouw naam hebben.
Als hij disquised als iemand een class die niet voorkomt in het andere team wordt een random naam uit dat team gebruikt.

frickY wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:27 (24%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
frickY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:24:
[...]

Slim.. gewoon eerst een paar rondes normaal spelen tot je bovenaan staat, en dan 1 ronde medic oor de achievement 8) Volgens mij heeft niemand hier nog aan gedacht :o
Die tip heb ik van hier :9

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:33:
[...]

Die tip heb ik van hier :9
Je kan ook 's avonds laat gaan spelen op een Europese server waar lange maps worden gespeeld. 2Fort met 9 captures als limit... gewoon je werk doen als medic, dan kom je vanzelf hoger op de ranglijst en dan simpel wachten tot degene die boven je staan naar bed gaan ;-)

Echo Lima Victor India Sierra

Of je loopt een hele map lang als een verliefde pup achter Koetje aan (sta meestal toch 2e, achter Koetje) en als de ronde bijna op zn einde is, zeg je tegen Koeitje dat ie ff spec moet gaan... :Y)
I know, lame :P
[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

Of je speelt gewoon medic als normaal op vrijwel iedere willekeurige public server, alleen dan zonder te killen... Die achievement is echt simpel :S Zeker als de server niet helemaal vol zit, des te meer kans dat jij de rest gewoon onder het tapijt speelt!
Reg. datum: 08 september 2003

net als Gamespy al zegt bij 21. Autopsy Report
quote:
Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting above their ragdoll

We still haven't gotten this one, so we're not sure if this requires the enemy in question to actually take a screenshot as you taunt. That seems to be the case, as we've taunted at least a dozen times after kills (not assists) and have yet to get credit.
hoe zit dat nou?
want ik taunt ook vaak genoeg als medic erbij

heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

quote:
Languh schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:52:
net als Gamespy al zegt bij 21. Autopsy Report

[...]

hoe zit dat nou?
want ik taunt ook vaak genoeg als medic erbij
taunten boven zijn corpse, dus snel op g drukken zodra jij hem gekilld hebt. Kost een paar tries, en op een pub ben je meestal snel toast :)

bFunk wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:03 (1%)
Reden: typos en andere vaute englishe nederlansche ausdrunkingen

Back-up tiems now?
Reg. datum: 09 november 2005

Gewoon iemand doodmaken en direct op zn lijk gaan staan en taunten. Zodat hij je bij z'n "you've been killed by"-shot je ziet taunten.

Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm

naja, dan blijkbaar niet snel genoeg...
goed dat et nu rustig is in de server, want heb em meteen gehaald :)

Languh wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:02 (68%)

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

Ik heb tot nu toe al mijn achievements op de GoT server gehaald. Het is veel leuker om er voor te werken dan ze te lamen op die speciale maps of pubs met slechte spelers. Volgens mij hebben de meeste mensen(denk iedereen) op onze server die de ubersaw al hebben de achievements gewoon gelamed.

Ik moet er nu nog 3;
Big Pharma - tja weinig heavies op onze server en doordat er veel goede spelers zijn blijven de heavies niet lang genoeg leven.
Doctor Assisted Homicide - Ik moet nog 4 van de 20. Komt vanzelf wel. Je kan deze ook erg makkelijk halen door zelf vaak dood te gaan en je eigen nemesis te creëren maar dat vind ik lame.
FYI I am A Medic - Ik heb er nu 1 van de 5. Deze is erg moeilijk op de got server want er spelen al erg weinig spies en die roepen ook eigenlijk nooit om medics :(

Blast Assist heb ik ook erg lang overgedaan, telkens maar 4 kills met een crit uber. Maar uiteindelijk wel gehaald.
Medical Breakthrough met de demo was ook irri want normaal gesproken kom je nooit 5 gebouwen bijelkaar tegen. Soms 2 sentries en 2 dispencers maar das niet genoeg. Heb em uiteindelijk gehaald op corporation 2-2 bij die cap achter het glas. Vaak veel engies daar.
Ubi concordia, ibi victoria was ook irri want de vijand moet op de capture point staan en daar staan ze meestal niet. Heb em uiteindelijk gehaald op gravelpit B, redelijk groot CP point dus is de kans groter dat er veel mensen op lopen. Het schijnt ook mogelijk te zijn deze te lamen door een sniper te assisten op afstand maar das geen fun.
You'll Feel a Little Prick met de scout had ik vrij snel gehaald met marky op castle3 stage 1 offense. Je moet gewoon net ff 3 man tegen komen en een crit uber gebruiken. De scout kan met 1 crit schot veel classes in één keer killen, dus hij heeft 2 schoten per persoon. Hij is te doen als je scout een beetje kan aimen.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Veel succes met Big Pharma. Alsof jij of die heavy zo lang leven :Y)

Cabo wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:08 (5%)

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
Cabo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:06:
Veel succes met Big Pharma. Alsof jij of die heavy zo lang leven :Y)
Als jij nou es wat vaker om een medic gaat roepen O+ })

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Is wel een leuk psychologisch spelletje.

Express veel om medic gaan roepen als spy, zodat medic achievement-geil wordt en net alsof doet dat hij niet weet dat je spy bent, je gaat healen, en hem dan in een onbewaakt moment helemaal overhoop steken >:) Vanavond eens mee klieren :p

frickY wijzigde dit bericht 09-05-2008 15:59 (5%)

je komt toch wel leuke sprays tegen soms:

http://img128.imageshack.us/img128/2682/cpdustbowl0024mr2.jpg

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
frickY schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:24:
[...]
...
@chrisO
Spies krijgen een random naam van spelers uit het andete team die de class spelen zoals je disquised gaat. Als jij de enige medic bent, en een spy disquised als medic, dan zal hij dus jouw naam hebben.
Als hij disquised als iemand een class die niet voorkomt in het andere team wordt een random naam uit dat team gebruikt.
Wel leuk die namen. Heb al een keertje gehad dat ik langs 2 engineers stond met exact de zelfde naam... Dan maar op beide schieten om te kijken welke de spy is.

Ben zelfs al een keer mijn eigen naam tegen gekomen... Zag er best grappig uit :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"

Spychecks van mensen zijn soms veel grappiger. Dan schieten ze op je, en dan lopen ze door.
Steek je ze met iets minder health alsnog gewoon in de rug.
Veel mensen denken - gelukkig - dat 1x schieten genoeg is om een spy af te schrikken.

Reg. datum: 24 februari 2007

quote:
HertogJanNL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:44:
Of je speelt gewoon medic als normaal op vrijwel iedere willekeurige public server, alleen dan zonder te killen... Die achievement is echt simpel :S Zeker als de server niet helemaal vol zit, des te meer kans dat jij de rest gewoon onder het tapijt speelt!
Klopt, ik had hem ook snel gehaald, zonder er bij na te denken en door "gewoon" te healen. En de spy-die-medic-roept archievement is ook niet zo'n probleem lijkt me, je moet gewoon geduld hebben.

Je hoeft een archievement toch ook niet per se in een paar dagen te halen :S

Tja, ik wil het gewoon zsm, the ubersaw that is.

@Languh, lmao _O-

Reg. datum: 14 oktober 2006

the ubersaw is wel tof, maar daar lijdt de gamebalance toch wel een beetje onder denk ik. Want ik sla nu dus 10% minder snel dan met de oude saw maar krijg wel heel snel een übercharge, dus dat "nadeel" valt ontzettend mee. Maar de wijziging is zo miniem dat het eigenlijk niet uitmaakt in de balance. Iig heb ik plezier met de übersaw!

1600kb of shit

Ik heb momenteel 31/39 medic achievements en dat vind ik wel genoeg.. ^^

Ik ben wel benieuwd of er nog een reeks updates komt voor de andere classes. Zo ja, tot hoe lang gaat dat door? (immers, we betalen niet hiervoor)

ik vraag me af, wanneer de nieuwe achievements komen of je daar net als bij de medic al meteen wat achievements zou kunnen hebben. Zoals bij medic zoveel al geheald hebben dat je dan ook bijvoorbeeld zoveel mensen tegelijkertijd in de fik hebt gestoken of iets dergelijks..

Hoeveel medics denk je dat ik al heb gekilled die "uber ready" waren? Zal vast wel een achievement zijn. Maar wanneer de spy achievements komen ga ik gewoon pyro. Staks gaat iedereen de spy leuk vinden. :|

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
Dutchmega schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:36:
Ik heb momenteel 31/39 medic achievements en dat vind ik wel genoeg.. ^^

Ik ben wel benieuwd of er nog een reeks updates komt voor de andere classes. Zo ja, tot hoe lang gaat dat door? (immers, we betalen niet hiervoor)
Zolang Valve vindt dat het financieel verantwoord is om door te gaan. Ze hebben wel eens aangegeven dat ze TF2 nog lang zullen ondersteunen en dat alle classes updates krijgen maar het kan ook zijn dat ze er na nog wat upgrades en 4-5 classes mee kappen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: