Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 augustus 2003

Poeh, gister een beetje aan de slag geweest met racedriver. Sowieso erg vet spel! Je hebt veel meer het gevoel daadwerkelijk te racen dan met de soort van 'vlot voortbewegende autoshow' die Gran Turismo Prologue heet.

Gran Turismo is mooi en leuk, begrijp me niet verkeerd, maar is veel te gelikt en te clinisch om je echt een racegevoel te geven. Ik wil stof happen, ik wil me zorgen maken over wat mijn tegenstanders gaan en kunnen doen, ik wil het gevoel hebben dat ik een gevaarlijke autosport beoefen, niet dat ik soort van opgevoerde tentoonstelling van mooie auto's afspeel. Verder wil ik mezelf kapot rijden als ik een fatale fout maak, niet even tegen de muur aanstuiteren en verder rijden.

Maar jesses wat een tijden zijn er neergezet in die tijdrit voor die BMW... Ik heb echt mn best gedaan, maar zo foutloos kan ik dus echt niet rijden _/-\o_

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
cojones81 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:17:
hehe.. Incoming news (phusebox ouwe f1 fanatic leest u mee??)

De f1 licentie is opgekocht door codemaster, hopelijk in 2009 een multiplatform game weer!!

bron: http://www.gamer.nl/doc/4...ormule-1-licentie-in-huis
Lekker dan :'( ben benieuwd...

PSNID : HoefMeistert

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Ik ben er echt blij mee. Van mij mag Geoff Crammond wel weer een gokje gaan maken en mee gaan doen in de ontwikkeling. Vond de Grand Prix serie echt stukken beter dan die zooi van EA....

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Als het net zo'n titel word als GRID hoeft het van mij niet, lijkt wel een kartbaan. Dan wordt het namelijk weinig beter dan de PS-versies.

Shiver23 wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:27 (4%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 16 april 2007

Zo gisteravond even de GRID demo gespeeld en vanochtend de BOURNE demo.

GRID: als eerste de american muscle race gedaan, erg vet!! Super snelheid gevoel, chaos. Het stuiteren over de heuvels was bv erg cool. Grafisch ziet het er goed uit, geen GT5p niveau maar zeker niet slecht. Maar goed, DIRT is grafisch ook erg mooi dus ik had niks anders verwacht. Daarna de circuit-race gedaan met de BMW, en dit was al een stuk minder. BMW voelt erg zwevend aan, geen ''feeling'' met de wagen zoals bij GT5p. Wel spectaculair, zo ging er bij mij op een gegeven moment een wagen 4 keer over de kop recht voor me op het rechte stuk. Werd blijkbaar getoucheerd, en ik dacht: what the f*ck!! Als laatste het driften: BAH, dit ZUIGT...

Overall conclusie: GRID is erg spectaculair, maar alleen de straatrace kon me echt bekoren. Ben benieuwd in hoeverre het driften een rol gaat spelen, want dat zuigt enorm. Auto's rijden wel aardig, lijkt op DIRT alleen daar vond ik het zwevende gevoel minder erg. Maybe dat het te maken heeft met het gravel bij DIRT, daardoor is het zwevende wat logischer als bij GRID.

BOURNE: Jezus, wat een toffe game. Vooral het vecht-systeem is erg cool gedaan en had erg vaak een ''holy mac, dit is vet'' gevoel. Takedowns zijn erg cool, en de sfeer en ''feeling'' van de Bourne movies is erg goed gekopieerd. Schieten werkt ook goed, autorijden was aardig. Het hoogtepunt v/d game is het vechtsysteem, het voelt erg goed aan.

Conclusie: Bourne is een vette game, en een aanschaf meer dan waard. GRID is nog even afwachten.

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Sorry, maar je hebt echt geen verstand van racen als je zegt dat de rijeigenschappen van Burnout meer realistisch zijn dan die van GT5P....

Auto's die afgesteld zijn om te racen hebben zowiezo een hele stugge vering. Bij rally is dat weer anders maar over een circuit zul je een raceauto nooit zien veren zoals je dat in burnout ziet.....
Dus de auto's zijn anders afgesteld :)
oke!

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Dus de auto's zijn anders afgesteld :)
oke!
Ik lees nu mn verhaal terug en het komt een beetje lomp over zie ik nu :X

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
maestrodesigns schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:18:
Poeh, gister een beetje aan de slag geweest met racedriver. Sowieso erg vet spel! Je hebt veel meer het gevoel daadwerkelijk te racen dan met de soort van 'vlot voortbewegende autoshow' die Gran Turismo Prologue heet.

Gran Turismo is mooi en leuk, begrijp me niet verkeerd, maar is veel te gelikt en te clinisch om je echt een racegevoel te geven. Ik wil stof happen, ik wil me zorgen maken over wat mijn tegenstanders gaan en kunnen doen, ik wil het gevoel hebben dat ik een gevaarlijke autosport beoefen, niet dat ik soort van opgevoerde tentoonstelling van mooie auto's afspeel. Verder wil ik mezelf kapot rijden als ik een fatale fout maak, niet even tegen de muur aanstuiteren en verder rijden.

Maar jesses wat een tijden zijn er neergezet in die tijdrit voor die BMW... Ik heb echt mn best gedaan, maar zo foutloos kan ik dus echt niet rijden _/-\o_
Ik heb ook geprobeerd de tijd te verbeteren, die Codemasters auto heb ik wel verslagen met een tijd van 1:16.nogwat, maar het wereld record lukt me niet om te verbeteren :( Die staat nu op 01:14.56 -> Leaderboard

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:26:
[...]

Als het net zo'n titel word als GRID hoeft het van mij niet, lijkt wel een kartbaan. Dan wordt het namelijk weinig beter dan de PS-versies.
Ik ben er niet blij mee hoor.. Lees ook dat ie gebruik gaat maken van de Ego-Engine (DIRt & GRID) wordt dus schaatsen met F1 wagens >:)...

PSNID : HoefMeistert

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
bramberk15 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:29:
BOURNE: Jezus, wat een toffe game. Vooral het vecht-systeem is erg cool gedaan en had erg vaak een ''holy mac, dit is vet'' gevoel. Takedowns zijn erg cool, en de sfeer en ''feeling'' van de Bourne movies is erg goed gekopieerd. Schieten werkt ook goed, autorijden was aardig. Het hoogtepunt v/d game is het vechtsysteem, het voelt erg goed aan.
Heb jij een account op het Amerikaanse playstation network ofzo? Ik zie hier de demo nog niet op het playstation network staan... de films vond ik geweldig, dus wil de game erg graag zien :)

Betreffe de F1 licentie: Codemasters kan er iets goed mee doen, maar als ze inderdaad de engine van DiRT gaan gebruiken houdt ik mijn hart vast. Althans, hopelijk bedoelen ze alleen de graphics engine en schrijven ze een nieuwe physics engine.

Toca waren aardige spellen, maar niet bijster realistisch. Het enige leuke wat Codemasters ermee kan doen is weer een Race Driver achtig iets maken waar je dus een career kunt spelen en dan niet zo simplistisch als Sony het altijd heeft afgedaan.

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

aaibaar

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:03:
[...]
Heb jij een account op het Amerikaanse playstation network ofzo? Ik zie hier de demo nog niet op het playstation network staan... de films vond ik geweldig, dus wil de game erg graag zien :)
Heb je nog geen Amerikaans account? Snel doen dan!
Vind sowieso de Amerikaanse playstation store een stuk overzichtelijker dan de Europese.
Daar heb je tenminste een 'demo' button waar alles demos netjes onder gesorteerd staan.

Heb toevallig vorige week nog een Japans account aangemaakt zodat ik "SIREN" kon downloaden, serieus wat een enge game is dat dan!
Het is overigens de eerste game waarbij ik even dacht dat ik naar een echt persoon zat te kijken zo realistisch ziet die hoofdrolspeler eruit!

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Heb je nog geen Amerikaans account? Snel doen dan!
Vind sowieso de Amerikaanse playstation store een stuk overzichtelijker dan de Europese.
Daar heb je tenminste een 'demo' button waar alles demos netjes onder gesorteerd staan.

Heb toevallig vorige week nog een Japans account aangemaakt zodat ik "SIREN" kon downloaden, serieus wat een enge game is dat dan!
Het is overigens de eerste game waarbij ik even dacht dat ik naar een echt persoon zat te kijken zo realistisch ziet die hoofdrolspeler eruit!
Is er wat te maken van Siren als je hem uit de japanse store haalt? Ik ben wel van de survivel horror :)

quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:15:
[...]

Smaken verschillen waarschijnlijk... Sorry, maar in GRID heb ik geen gevoel met de auto gaat het remmen z@@d lijkt het rijden imo meer op schaatsen dan racen.
GT heeft geen schade ala, echter heb ik wel "feeling" met de auto
Het zijn allebei spellen die gewoon niet lekker met de controller werken, je word eigenlijk gedwongen een stuur aan te schaffen, daarom laat ik ze lekker links liggen. Ik hoopte eigenlijk dat GRID echt een racer voor mij zou worden aangezien het een goede mix van realisme en arcade zou zijn, maar de besturing in de demo is zo bagger dat ik waarschijnlijk dit spel lekker stof laat vangen in de winkel.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:17:
[...]

Is er wat te maken van Siren als je hem uit de japanse store haalt? Ik ben wel van de survivel horror :)
Tekst is Japans, maar de audio in het spel is Engels. Het is even zoeken naar de controls, maar is zeker goed te spelen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

aaibaar

quote:
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:17:
[...]
Wijst zich helemaal vanzelf!
het is een demo dus de menu structuur is niet al te ingewikkeld.
De audio is idd in het engels. Echt vett spel!

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:29:
[...]

Wijst zich helemaal vanzelf!
het is een demo dus de menu structuur is niet al te ingewikkeld.
De audio is idd in het engels. Echt vett spel!
Dan gaan we die vandaag even binnen trekken :)

Reg. datum: 16 april 2007

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:03:
[...]

Yep, heb een EU/US en Japan account. Gebruik Japan bijna niet, maar US is echt een aanrader.

Wat betreft Bourne: als je de films vet vond, dan vind je dit ook erg gaaf. Het begint al in het openingsmenu, daar zit dat coole deuntje in van de Bourne films, wat bij mij altijd in mn hoofd blijft hangen. Ik weet niet of ze John Powell (composer v/d Bourne trilogie filmscore) ook hebben gestrikt, of gebruik mogen maken v/d licensie maar het is in ieder geval cool gedaan.

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
Marko1974 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:50:
[...]

uit je laatste 2 posts lijkt het net of je een zwartkijker van beroep bent....pff wat een bonk negativiteit en klagen over de ps3 terwijl je er geen eens eentje hebt om te ervaren....

je moet niet ieder klein probleem wat in kleine percentages voorkomt onnodig opblazen. een 360 is ook niet altijd rozegeur en maneschijn. er is altijd wel WAT. 90% van de ps3 eigenaren heeft nooit ergens last van jouw gesuggereerde wereldproblemen......

pff sorry maar ik vond je laatste 2 post enorm vermoeiend en negatief.
Nah, dat is niet negatief ik wil er graag 1 hebben maar dat neemt niet weg dat er wel problemen mee zijn.
Een beetje voorkennis kan een hoop problemen voorkomen en dat heeft nix met negatief te maken, ik sluit graag problemen uit.
Er wordt tegenwoordig zoveel rommel gemaakt.

quote:
RoaDHouse schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Nah, dat is niet negatief ik wil er graag 1 hebben maar dat neemt niet weg dat er wel problemen mee zijn.
Een beetje voorkennis kan een hoop problemen voorkomen en dat heeft nix met negatief te maken, ik sluit graag problemen uit.
Je moet niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest. Wat je leest komt 9 van de 10 keer of van de over-enthousiastelingen of van de mensen die problemen hebben.

De problemen die met GTAIV spelen komen het meeste voor bij de 60GB versie. Die is nu niet eens meer te koop en voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA. Krijg je toch een probleem heb je denk ik gewoon pech. Daarnaast is na de patch van gisteren veel verholpen.

Gewoon kopen dat ding en lekker gaan gamen :)

from Planet Verbs

quote:
kbloem schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:05:
[...]

Je moet niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest. Wat je leest komt 9 van de 10 keer of van de over-enthousiastelingen of van de mensen die problemen hebben.

De problemen die met GTAIV spelen komen het meeste voor bij de 60GB versie. Die is nu niet eens meer te koop en voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA. Krijg je toch een probleem heb je denk ik gewoon pech. Daarnaast is na de patch van gisteren veel verholpen.

Gewoon kopen dat ding en lekker gaan gamen :)
Ik wil niet lullig klinken maar hier geef je zelf een goed voorbeeld van, zoals je zegt 'niet teveel waarde hechten aan wat je op internet leest' .
Je zegt namelijk ' voor zover ik weet heeft de 40GB helemaal geen problemen met GTA'
Het zal al wel gemeld zijn en het is helemaal niet erg als je dat niet hebt gelezen, maar mijn gloedje nieuwe 40Gb versie (ps3+GTA pakket) had serieuse freeze problemen. (die door de workaround waren opgelost).

maar ff wat anders :
Is een usa account op een nl model gewoon toegestaan?
Als ik inlog met amerikaans account opent dan vanzelf de usa winkel? vraag me af waarom die niet hetzelfde is maar iig ben ik door bovenstaande berichten benieuwd naar deze winkel.

aaibaar

quote:
RoaDHouse schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]
De GTAIV probs zijn sinds enkele dagen de wereld uitgeholpen dankzij de patch, deze heeft R* echt razendsnel in elkaar geprutst.
Voor de rest heeft de PS3 een stuk minder problemen gehad dan de 360, denk aan de stekker transformers die door tapijten heensmolten en de bekende RROD.
Naar mijn mening zit je toch beter met een Ps3 vooral het feit dat er een blue-ray speler aanwezig is en alles ingebouwd is in het apparaat zelf.

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
madwurmz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
maar ff wat anders :
Als ik inlog met amerikaans account opent dan vanzelf de usa winkel? vraag me af waarom die niet hetzelfde is maar iig ben ik door bovenstaande berichten benieuwd naar deze winkel.
Yep. Sony heeft wel regiogebonden online PSN-winkels maar je kunt probeemloos fake accounts in andere landen aanmaken. Om daar aankopen te doen heb je een CC nodig, dat kan wel een probleem zijn (maar niet altijd, mijn NL Mastercard-CC doet het in de Amerikaanse store). Demo's zijn niet regiogebonden, je kunt probleemloos Japanse demo's installeren. Het is maar 1 keertje misgegaan bij de Amerikaanse demo van Uncharted die het niet deed op Europese PS3s. Dat is door Sony/Naughty Dog een dag later gefixt ook al was de demo helemaal niet voor Europeanen bedoeld.

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

Reg. datum: 02 augustus 2003

Misschien doe ik er iemand een plezier mee : Voor de mensen die in de buurt wonen van de grens met duitsland ; De mediamarkt aldaar heeft een actie :

- Alles vanaf 399 wordt naarbenden afgerond op de 1e honderd, dus 575 wordt 500 en 399 wordt 300 enz.

Leuk dacht ik ga mijn ps3 terugbrengen van 10 dagen oud en neem hem weer mee voor 300 euro. Maar je raad het al : De ps3 is nu ineens 379 bij de MM dus die actie gaat niet op. Wel had ik geluk en stond er nog een ps3+2 controllers + uncharted + prostreet setje van 499, die ging dus mee voor 400 euro :)

Wel interessant voor mensen die een gta4 bundle willen want die staat er voor 439 wat dus 400 wordt. Deze actie geldt voor alle producten en tot 17 mei. Pas wel op voor trucjes want ik zag ook een laptop die van de week nog 599 was nu ineens voor 639. Die gaat de winkel dan uit voor 600 maar is nog altijd 1 euro meer dan vorige week....

Playstations zat bij MM in lingen : ps3 met gt5 voor 379 (daar geldt de actie dus niet), ps3 gta4 pakket voor 439, wordt 400 rond. Als je snel bent nog zo'n 499 pakket voor 400, met 2 games en 2 controllers.

De bundle met remote, uncharted en 2 blurays hebben ze tijdelijk weggehaald....

HaseMike wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:49 (5%)

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
madwurmz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
[...]

maar ff wat anders :
ja en ja. :)

de stores zijn afwijkend door localisatie die nodig is vanwege de vele talen in europa.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: