Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Moonroach schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:43:
[...]

Ow ja dat was ik al even vergeten :o

hoe heb ik die achievement dan gehaald ? :?
cheat? exploit?

last fm || Shoot the f'ing medic

This is the song La la la la

Nee dat zou ik nog wel weten, :P misschien was het voor de tijd dat ik sniper was... dat moet denk ik bijna wel.. :D

ben benieuwd trouwens wat valve nu gaat doen..... qua updates ed.... ik hoop echt dat ze de achievements voor alle classes tegelijk uit gaan brengen mochten ze dat nog in de planning hebben.

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Moonroach schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:09:
Nee dat zou ik nog wel weten, :P misschien was het voor de tijd dat ik sniper was... dat moet denk ik bijna wel.. :D

ben benieuwd trouwens wat valve nu gaat doen..... qua updates ed.... ik hoop echt dat ze de achievements voor alle classes tegelijk uit gaan brengen mochten ze dat nog in de planning hebben.
Gok niet dat ze alle achievements tegelijk uit brengen....anders kan je wel > 6 maanden wachten... volgens mij was het de bedoeling om regelmatig 1 klasse toe te voegen (2+ zou beter zijn)

en misschien heb je alter ego's...ieder met een eigen steam account ;) ik zou je bankrekening er maar eens op na kijken, om te zien hoe vaak je Team Fortress 2 hebt gekocht ;)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Moonroach schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:09:

Jup, nu wil niemand meer vriendjes met je zijn... Ooit was je nog de lieve en onschuldige Polleke en nu moeten we het doen met de Bad ass Alter Ego Birdy..

last fm || Shoot the f'ing medic

Me w/o make up!

Na het free-weekend ook besloten om TF2 te kopen :D
Ik wil ook graag bij de GoT community van TF2, dus hier mijn steam pagina: link

1 persoon ken ik hier iig, koeitje :D we hebben nog bij de ut3 clan van GoT gezeten :)

Voor de rest ben ik nog een totale newb, maar dat komt wel goed :P

quote:
Damir schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:13:
[...]

Rechtermuisklik op TF2 bij steam -> Properties (Eigenschappen) -> Language (Taal)
Hmm dat helpt niet, alle ondertitels etc.. zijn nog steeds in het Nederlands :(.
Me w/o make up!

Je zult heel Steam in het Engels moeten zetten om ook de games in het Engels te krijgen.
Zie hier hoe dat moet.

Tauren Warrior
Reg. datum: 04 oktober 2004

Wat screens van vanavond :
Sniper Tyme!
http://xs227.xs.to/xs227/08194/cp_corporation_b20019390.jpg.xs.jpg
Au!
http://xs227.xs.to/xs227/08194/cp_castle30033648.jpg.xs.jpg

T!m0n wijzigde dit bericht 08-05-2008 21:46 (21%)

Reg. datum: 22 november 2000

Valve heeft de team fortress 2 achievement stats geupdate! :)

Ik vind dit soort statistieken altijd interessant om te zien omdat ze indirect iets zeggen over de grootte van TF2 community en de gedrevenheid. Ziet er naar uit dat de hardcore community (als ik uitga van "with friends like these") iets is gegroeid, naar 4,1% om precies te zijn. Verder kan je zien dat er nog maar 1 op de 20 spelers met een blutsauger rondloopt (milestone 1 4,8%)! Daarnaast heeft slechts10,9% van de medics surgical prep gedaan. Ubersaws zal je nog niet vaak zien, slechts 0,7% v.d spelers heeft er een.

http://www.steampowered.com/status/tf2/achievements.php

P.S.

Er klopt iets niet aan die medic achievements, het zijn nog de oude :?

CapTVK wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:46 (5%)

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

Joepie, ik behoor tot de 4.8% :P.

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Powered by Fender

quote:
en ik tot de 0,7 % xD...

jammer dat er niet bij staat hoeveel personen dat in totaal zijn =/

falcon4ever wijzigde dit bericht 08-05-2008 22:18 (17%)

quote:
Forcepoint schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:28:
Je zult heel Steam in het Engels moeten zetten om ook de games in het Engels te krijgen.
Zie hier hoe dat moet.
Bedankt he! Het is gelukt :), ik voelde mij al een noob omdat ik door iedereen afgemaakt wordt, maar dat Nederlands zag er helemaal klungelig uit...
heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

Ik wil ook graag in de GoT Steam community opgenomen worden: http://steamcommunity.com/id/bFunk

Ik hoop dat er nog een plekje is maar hoorde daarnet al op de GoT server dat het hopeloos is en dat het vol is en dat ik bij de grens gestopt wordt en weer naar huis gestuurd zal worden. En ik heb zolang gestudeerd :p.
[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

quote:
bFunk schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:35:
Ik wil ook graag in de GoT Steam community opgenomen worden: http://steamcommunity.com/id/bFunk

Ik hoop dat er nog een plekje is maar hoorde daarnet al op de GoT server dat het hopeloos is en dat het vol is en dat ik bij de grens gestopt wordt en weer naar huis gestuurd zal worden. En ik heb zolang gestudeerd :p.
Vol is vol ;)
heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

quote:
Kunnen we wel vriendjes zijn :). Mag ik wel blijven praten :D
Back-up tiems now?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
CapTVK schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:47:
Valve heeft de team fortress 2 achievement stats geupdate! :)

Ik vind dit soort statistieken altijd interessant om te zien omdat ze indirect iets zeggen over de grootte van TF2 community en de gedrevenheid. Ziet er naar uit dat de hardcore community (als ik uitga van "with friends like these") iets is gegroeid, naar 4,1% om precies te zijn. Verder kan je zien dat er nog maar 1 op de 20 spelers met een blutsauger rondloopt (milestone 1 4,8%)! Daarnaast heeft slechts10,9% van de medics surgical prep gedaan. Ubersaws zal je nog niet vaak zien, slechts 0,7% v.d spelers heeft er een.

http://www.steampowered.com/status/tf2/achievements.php

P.S.

Er klopt iets niet aan die medic achievements, het zijn nog de oude :?
Verbaas me er over dat maar zo weinig mensen Hard to Kill hebben gehaald :/ . En Dynasty. Volgens mij rekenen ze ook mensen mee die het alleen maar gekocht hebben ofzo :P

Moet trouwens zeggen dat ik de kritz krieg nu echt aan het waarderen ben, met Racio echt een paar mooie streaks gemaakt. Vooral als defense is het echt een goed alternatief voor een normale uber :).

Koeitje wijzigde dit bericht 09-05-2008 01:42 (9%)

Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm

Reg. datum: 23 augustus 2004

Second Opinion
ÜberCharge 2 teammates at once.

Hoe kan dat?!?

Trouwens had vandaag bij 2fort mn sentry in het water gezet, in no time 9 kills ik al blij schiet er in een keer iemand van boven een paar raketten boem dood :(

Dersan wijzigde dit bericht 09-05-2008 02:59 (55%)

Echo Lima Victor India Sierra

quote:
Dersan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 02:58:
Second Opinion
ÜberCharge 2 teammates at once.

Hoe kan dat?!?
Als je ff een google search of zelfs een search in dit topic had gedaan, had je dat al geweten.
Anywayz:
  • Ga naar options -> multiplayer -> advanced
  • Vink "Medigun continues healing without holding mouse button" uit.
  • Laad je uber
  • Heal iemand, zwier dan die uber aan
  • Wissel snel af tss je 2 targets

Gamespy heeft een lijst van de achievements en hoe je ze het beste kan halen.

http://pc.gamespy.com/pc/team-fortress-2/871474p1.html

Zelf heb ik nog wat moeite met een aantal achievements. Ik probeer ze vooral op pubservers te halen ipv GoT en het gemiddelde spelniveau ligt daar toch een stuk lager. Mensen weten niet hoe ze om moeten gaan met een crit-uber (blijven lukraak schieten of hollen gewoon naar binnen, ik d'r maar achter aan in de hoop dat ie raak schiet en de tegenstander en masse mist). Soms loopt het gewoon niet. Die scout en demoman achievement worden heel erg lastig zonder goede spelers.

Probleem wat ik ook heb is dat de meeste spies geen "medic!" roepen dus ik ben nog niet eens begonnen aan "FYI I am a medic"-achievement. :|

This is the song La la la la

quote:
CapTVK schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:52:
Gamespy heeft een lijst van de achievements en hoe je ze het beste kan halen.

http://pc.gamespy.com/pc/team-fortress-2/871474p1.html

Zelf heb ik nog wat moeite met een aantal achievements. Ik probeer ze vooral op pubservers te halen ipv GoT en het gemiddelde spelniveau ligt daar toch een stuk lager. Mensen weten niet hoe ze om moeten gaan met een crit-uber (blijven lukraak schieten of hollen gewoon naar binnen, ik d'r maar achter aan in de hoop dat ie raak schiet en de tegenstander en masse mist). Soms loopt het gewoon niet. Die scout en demoman achievement worden heel erg lastig zonder goede spelers.

Probleem wat ik ook heb is dat de meeste spies geen "medic!" roepen dus ik ben nog niet eens begonnen aan "FYI I am a medic"-achievement. :|
die achievement met de demoman had je gisteravond mooi in corporation kunnen halen ze hadden toen bij de cap behoorlijk wat troep 7 a 8 engineers die daar alles dicht bijelkaar hadden gezet 8)7

heb ze zelf allemaal, maar de achievement met de demoman en de scout hebben toch wel even geduurd voordat ik die had. Maar ze zijn mogelijk zelfs op de got servers

Die FYI kun je heel erg makkelijk halen op een public server daar zijn er hoopjes spys die de hele tijd om medic vragen ;)

Moonroach wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:59 (4%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

Gister wilde ik "first do no harm" halen. Ik dus naar een public server met goldrush, spy natuurlijk. Gaat goed ben 1e, de persoon onder mij had 12 punten minder dan mij. Nieuw ronde, medic zijn. Alleen haalde iemand mij op 't laatste moment in :'( .

Bij deze: "Blast Assist Assist in exploding 5 enemies with a single ÜberCharge on a Soldier."

Moet het die normale uber zijn?

Cabo wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:08 (20%)

quote:
Moonroach schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:58:
[...]

die achievement met de demoman had je gisteravond mooi in corporation kunnen halen ze hadden toen bij de cap behoorlijk wat troep 7 a 8 engineers die daar alles dicht bijelkaar hadden gezet 8)7

heb ze zelf allemaal, maar de achievement met de demoman en de scout hebben toch wel even geduurd voordat ik die had. Maar ze zijn mogelijk zelfs op de got servers

Die FYI kun je heel erg makkelijk halen op een public server daar zijn er hoopjes spys die de hele tijd om medic vragen ;)
Moonroach, ik was waarschijnlijk een van die engineers! :*) Zelf ben ik geen fan van sentry farms al zijn ze leuk om te zien. Sterker nog, ik raad het alle engineers af om dit te doen. Ze zijn veels te kwetsbaar voor een uber-demoman en als het fout gaat ben je gelijk al je SG's kwijt. Veel succes met je shotgun jongens!

Ik zal nooit zomaar een SG naast een andere zetten, liever een in de andere hoek dan twee op elkaar.

Blijkbaar ben ik te paranoia voor FYI ik schiet en bonesaw op iedereen die in de buurt komt. 8)

Reg. datum: 27 augustus 2004

Wat is FYI?

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

"For your information" :P.

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
CapTVK schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Moonroach, ik was waarschijnlijk een van die engineers! :*) Zelf ben ik geen fan van sentry farms al zijn ze leuk om te zien. Sterker nog, ik raad het alle engineers af om dit te doen. Ze zijn veels te kwetsbaar voor een uber-demoman en als het fout gaat ben je gelijk al je SG's kwijt. Veel succes met je shotgun jongens!

Ik zal nooit zomaar een SG naast een andere zetten, liever een in de andere hoek dan twee op elkaar.

Blijkbaar ben ik te paranoia voor FYI ik schiet en bonesaw op iedereen die in de buurt komt. 8)
ga demoman en leg sticky neer bij elke sentry om elke enemy sticky weg te blaze ^^

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: