Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
CodeCaster schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:44:
Loop ik vlak voordat ik aan een missie wil beginnen even naar een hotdogverkoper om m'n health aan te vullen, maar doordat ik net over een hekje sprong rende Niko nog even door... tegen het kraampje van die vent. Kraam valt om, vent wordt boos en mept m'n laatste health eraf... :+
Ik had gisteren weer eens met Little Jacob afgesproken in een steegje, net een missie gedaan en health echt zo goed als op.
Koop ik bij hem wat ik nodig heb en loop ik rustig die steeg weer uit, hoor ik achter me een gegrom van een motor...komt LJ echt lomp hard uit die steeg gescheurd, hij schept me op de motorkap en ik ben dood!
programulator
Reg. datum: 26 september 2000

Niet zeuren, je houdt je wapens iig als je dood gaat in deze GTA :P

Reacties die "fanboy" bevatten neem ik bij voorbaat al niet serieus.
[T.net karma monitor] - [Tomb Raider: Underworld] - [Deus Ex 3]

Wazzaaaaap enzo

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:
Massieve geldkoe? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Simpel, game neer ploppen en alleen maar cashen. Ubisoft is daar een bekende in ;) Goed, ze zijn al flink binnen qua verkopen, maar hoe zal dit spel verlopen op langer termijn qua nieuwe features en fixes?

Maargoed, Mafia was enkel voorbeeld omdat het zo'n beetje de enige is die enigzins te vergelijken is met GTA. Natuurlijk kan Mafia niet tippen aan hedendaagse engines etc, het spel is al weer jaren oud.

Maar ik bedoel juist de QoL (Quality of Life) features. Kleine dingen die het geheel net iets mooier maken. Zo had Mafia ook taxi's, ging je daar mee rondrijden hoorde je vanzelf een voetganger om een taxi vragen. Je krijgt destination, rijden maar. Kan je natuurlijk zeggen, maar dat is GTA niet. Maar ze zetten er wel minigame bowlen, blog, dart en pool in (QoL features).

Het blijft ook gewoon een grandioos spel, ik hoop alleen dat ze er door op blijven bouwen. Daarbij, het spel is pas net uit, ik ga rustig verder genieten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

White Rabbit

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Simpel, game neer ploppen en alleen maar cashen. Ubisoft is daar een bekende in ;) Goed, ze zijn al flink binnen qua verkopen, maar hoe zal dit spel verlopen op langer termijn qua nieuwe features en fixes?

Maargoed, Mafia was enkel voorbeeld omdat het zo'n beetje de enige is die enigzins te vergelijken is met GTA. Natuurlijk kan Mafia niet tippen aan hedendaagse engines etc, het spel is al weer jaren oud.
offtopic:
Heb je eerste screens van de nieuwe Maffia game gezien? :9~

Last.fm - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:39:
Niet zeuren, je houdt je wapens iig als je dood gaat in deze GTA :P
Als je doodgaat wel, als je wordt opgepakt niet.
Je kunt beter wegrennen van de politie en je dan dood laten schieten, dan je laten oppakken.

|\|()()|3
Reg. datum: 20 maart 2002

Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt. Voor de kenners, een beetje hetzelfde als dat RE4 op de GC ook had.

Ik heb de xdoos aangesloten met de 3 kabeltjes (zonder tussenblokje). Is dit te verhelpen door betere kwaliteit kabels o.i.d.?

Xbox Live Tag: Nightwish1980

Reg. datum: 20 november 2004

quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt. Voor de kenners, een beetje hetzelfde als dat RE4 op de GC ook had.

Ik heb de xdoos aangesloten met de 3 kabeltjes (zonder tussenblokje). Is dit te verhelpen door betere kwaliteit kabels o.i.d.?
Ik gebruik zelf de VGA cable kit van MS, geen last van hier op een reeds geteste CRT bak (Ilyama). Sindskort speel ik op een 24" TFT, helaas heeft die geen 1:1 pixel mapping.. alles is net even iets gestretcht (1920x1200 ipv 1920x1080).

AMD X² 4200+ 2,2Ghz, 2x 1024mb Corsair PC3200c2 Pro, ASUS EN8800GTS 512MB, ASUS A8N32-SLI Deluxe, SB Audigy4, 2x WD5000KS SATA2, Seasonic 500watt PSU, Samsung Syncmaster 245B

Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Speel je geen storyline missies? Want dan moet je gewoon meer geld hebben dan je ooit kan uitgeven. Tenzij je vaak dood gaat en niet een game herlaad want dat kost je steeds 10% van je geld.
jeuju, , 10 % ? das echt veel. Ik ga best vaak dood ja, kzit nu op 29% ofzo, en i kheb 30.000 denk ik ofzo

Samsung LE32R81B - Xbox 360 - Logitech Z5400 - Nokia N95 - Pc@oertijd> binnenkort Asus L50vn / Asus M70Vn

programulator

quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
Ik speel GTA op een CRT tv met een XBOX 360 en vind het beeld wat raar. Nu is dit mijn eerste xbox 360 game (heb het ding een paar dagen), maar als je goed kijkt dan is het beeld niet helemaal, gecoverd. Er lopen kleine horizontale zwarte lijntjes door het beeld, waardoor het allemaal wat vaag overkomt.
Resolutie wel hoog genoeg ingesteld? CRT's kunnen lage resoluties niet vullend maken, omdat de electronenstraal maar 1x per beeldlijn van links naar rechts gaat. Een horizontale lijn op 640x480 krijgt dus dezelfde dikte als een lijn op 2048x1536. Dit nog even naast het feit dat een lage resolutie natuurlijk sowieso voor een waziger beeld zorgt ;)

.oisyn wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:24 (7%)

Reg. datum: 13 december 2007

quote:
ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Je kunt beter wegrennen van de politie en je dan dood laten schieten, dan je laten oppakken.
Wordt de rest hier nog wel eens opgepakt dan? Ik ben inmiddels op 40% van de game en ben nog niet een keer opgepakt, natuurlijk wel vaak genoeg door de politie doodgeschoten natuurlijk. Heb ook heel zelden dat ze uberhaubt dichtbij komen en dat ik me los moet maken. Ik weet dat ik bij voorgaande delen van GTA veel meer tijd in het politiebureau heb moeten doorbrengen.

Ja 10%, ik hebt iets gelezen dat als je minder dan 10000 hebt dat het dan minder is maar ik denk niet dat het waar is want toen ik er zelf achter kwam dat het 10% was had ik nog nog niet eens 10000.
quote:
monnick schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:04:
[...]

offtopic:
Heb je eerste screens van de nieuwe Maffia game gezien? :9~
Ja, hoop dat ze daar nog aan werken, die straten zijn zo leeg, al als je het vergelijkt met het 3.5 jaar oude San Andreas. Laten we niet beginnen met vergelijken van hoeveel objecten er in de GTA 4 straten staan.
quote:
ijskonijn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Beste is gewoon een savegame laden, ben je én geen wapens kwijt én niet 10% van je geld kwijt.

programulator

Met 1 of 2 sterretjes wel. In het begin wist ik ook nog niet dat je nog weg kon rennen als je al met je handen omhoog stond. Vanaf 3 sterretjes beginnen ze sowieso te knallen volgens mij.

Maar ik voorgaande delen was het wel zo dat als je werd neergeschoten door de politie dat je dan alsnog bij het politiebureau terecht kwam. Nu spawn je buiten een ziekenhuis, ongeacht de manier waarop je om het leven bent gekomen.

Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%? Ik had gisteren de one man army achievement, maar daarna had ik niet gesaved omdat ik ontzettend zat te kutten met de politie steeds en dus gigantisch veel had uitgegeven aan wapens en ziekenhuiskosten :). De politie-patriot rijdt trouwens echt super, stukken beter dan de gewone patriot. En 't blijft jammer dat je de RPG niet vanuit de auto kunt schieten :P. Wel weer cool dat je nu wel handgranaten kunt laten vallen.

.oisyn wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:31 (35%)

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:26:
Maar ik voorgaande delen was het wel zo dat als je werd neergeschoten door de politie dat je dan alsnog bij het politiebureau terecht kwam. Nu spawn je buiten een ziekenhuis, ongeacht de manier waarop je om het leven bent gekomen.
Ik had iets gelezen dat het verschilt, als je echt dood dood bent dan kom je in een duurder ziekenhuis terecht dan dat je gewoon dood bent.
Stond tenminste in een review van IGN....

The Almighty
Reg. datum: 23 december 2005

quote:
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%?
Lijkt me niet. In dat geval zou de game op de PS3 inhoudelijk anders zijn dan op de Xbox 360. Rockstar kennende zouden ze dat nooit doen... grafisch is er misschien een klein verschil, maar in principe streven ze ernaar om de games zoveel mogelijk identiek te houden. De achievements van de Xbox 360 zijn een leuke extra, maar tellen voor zover ik weet nergens aan mee in het spel zelf.

GTACrime wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:35 (27%)

C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300

programulator

Goed punt idd, daar had ik even niet aan gedacht.

My dæmon

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:32:
[...]

Ik had iets gelezen dat het verschilt, als je echt dood dood bent dan kom je in een duurder ziekenhuis terecht dan dat je gewoon dood bent.
Wat is het verschil tussen gewoon dood en echt dood dood? :9
Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
Magni_NL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Wordt de rest hier nog wel eens opgepakt dan? Ik ben inmiddels op 40% van de game en ben nog niet een keer opgepakt, natuurlijk wel vaak genoeg door de politie doodgeschoten natuurlijk. Heb ook heel zelden dat ze uberhaubt dichtbij komen en dat ik me los moet maken. Ik weet dat ik bij voorgaande delen van GTA veel meer tijd in het politiebureau heb moeten doorbrengen.
Ik heb me 1 keer laten oppakken om te zien wat gebeurde, zelfde als bij alle andere GTA's dus. Heb erna m'n laatste save geladen. Voor de rest ben ik ook nog nooit opgepakt, je kunt altijd wel proberen weg te rennen
quote:
GTACrime schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:34:
[...]

Lijkt me niet. In dat geval zou de game op de PS3 inhoudelijk anders zijn dan op de Xbox 360. Rockstar kennende zouden ze dat nooit doen... grafisch is er misschien een klein verschil, maar in principe streven ze ernaar om de games zoveel mogelijk identiek te houden. De achievements van de Xbox 360 zijn een leuke extra, maar tellen voor zover ik weet nergens aan mee in het spel zelf.
Denk zelf ook niet dat achievements meetellen voor 100%, achievements is een functie van Xbox Live en niet specifiek van GTA IV. Je vindt de achievements in GTA IV zelf ook niet terug, alleen in het Dashboard

ijskonijn wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:40 (33%)

|\|()()|3

quote:
.oisyn schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Resolutie wel hoog genoeg ingesteld? CRT's kunnen lage resoluties niet vullend maken, omdat de electronenstraal maar 1x per beeldlijn van links naar rechts gaat. Een horizontale lijn op 640x480 krijgt dus dezelfde dikte als een lijn op 2048x1536. Dit nog even naast het feit dat een lage resolutie natuurlijk sowieso voor een waziger beeld zorgt ;)
hmm, da's wel interessant wat je zegt. Echter, welke resolutie bedoel je precies. Kan je op de xbox iets instellen of is dit op de TV zelf? Ik zit nu op het werk, dus kan het niet checken.
Ik dacht alleen maar 50 of 60hz in te kunnen stellen (60hz gebruikt).

Thanks alvast!

Puik
Reg. datum: 14 januari 2002

quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:44:
[...]

hmm, da's wel interessant wat je zegt. Echter, welke resolutie bedoel je precies. Kan je op de xbox iets instellen of is dit op de TV zelf? Ik zit nu op het werk, dus kan het niet checken.

Thanks alvast!
Je kunt ook instellen wat voor type beeldscherm je gebruikt, met allerei verschillende formaten.
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:44:
[...]

Thanks alvast!
Volgens mij kan je indd alleen PAL50 of PAL60 kiezen als je hem via scart of composite kabels aan je beeldbuistv hebt hangen. Ik heb zelf ook al zitten klooien en ben ook niet zo te spreken van de beeldkwaliteit om mijn Phillips Breedbeeld Beeldbuis. Ik kan de sms'jes niet eens lezen. Uiteindelijk toch de xbox maar op mijn 22" Samsung 226BW gehangen, wat een verschil tussen dag en nacht is.
quote:
Wom schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Je kunt ook instellen wat voor type beeldscherm je gebruikt, met allerei verschillende formaten.
Ik ga na het werken ook even kijken! Hopelijk heb ik die setting over het hoofd gezien.. Ik kan me namelijk echt alleen pal50/pal60 en standaard/widescreen herinneren.

F0kke wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:50 (19%)

Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW

ik heb de PS3 versie en daar kan ik wel gewoon de SMSjes lezen op mijn normale Philips breedbeeld sd tv.
quote:
Tellen achievements eigenlijk mee voor de 100%? Ik had gisteren de one man army achievement, maar daarna had ik niet gesaved omdat ik ontzettend zat te kutten met de politie steeds en dus gigantisch veel had uitgegeven aan wapens en ziekenhuiskosten :). De politie-patriot rijdt trouwens echt super, stukken beter dan de gewone patriot. En 't blijft jammer dat je de RPG niet vanuit de auto kunt schieten :P. Wel weer cool dat je nu wel handgranaten kunt laten vallen.
Nee die tellen niet, want de PS3 heeft geen achievements.

En hoe wil jij een RPG waarbij je 2 handen nodig hebt vanuit een auto schieten terwijl je ook nog moet sturen? :P
quote:
[...]

Dat is niet zo, je kan maar op 1 manier dood en je komt gewoon bij het ziekenhuis die het meest dichtbij is terecht.

|\|()()|3

quote:
Wom schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. :?

Reg. datum: 05 maart 2008

quote:
[...]

Volgens mij kom je gwn terecht in het dichtsbijzijnde ziekenhuis van de plek waar je dood bent gegaan.

Edit: Ik zie dat het net boven ook al is geposted 8)7

ProduQ wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:15 (6%)

Puik
Reg. datum: 14 januari 2002

quote:
Warfare schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:05:
[...]

Is dit ergens op je XBOX zelf, in de game of op de tv zelf? Ik begrijp niet precies wat je bedoeld. :?
Op de Xbox zelf in het settings tabblad.
Reg. datum: 08 december 2007

Ik zit nu op 65%, en heb het spel uitgespeeld, weet iemand wat ik nog allemaal kan doen om die 100% te halen?

En tellen duifen doodschieten ook mee voor 100%?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: