[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 28 oktober 2001
De 46" staat voor €1902,- te koop bij Digitalstreet. Scheelt dus 6" in vergelijking tot MM. Voor de rest kun je toch gewoon garantie claimen bij de fabrikant/importeur wanneer er iets niet werkt bij de tv? Of moet je dan toch terug naar Digitalstreet...? Voor mij is Beuningen ook niet echt om de hoek. Maar voor dat geld wil ik best voor een €25 aan brandstof verspillenquote:madwurmz schreef op woensdag 30 april 2008 @ 02:03:
[...]
Scheelt zo'n 500 eutjes met mijn aanbetaling bij MM![]()
Toch geen spijt van m'n winkel-keuze, zo'n groot bedrag en groot artikel doe ik liever via een winkel om de hoek, toen Redcoon ze even niet kon leveren was ik eigenlijk geholpen bij deze keuze.
Trouwens bij Redcoon weer 'direct leverbaar'
Tekeningetje van de tv gemaakt, voor de liefhebber
Daarnaast heb ik ook niet zulke goede berichten gehoord over MM en hun garantieafhandeling...dus daar zou ik niet zo gauw iets kopen eerlijk gezegd
Ik loop nog te twijfelen tussen de 40" en de 46". Mijn vriendin wil niet een al te grote TV. Maar ik ben juist graag op de toekomst voorbereid (verhuizing etc, zodat we meer ruimte hebben). Momenteel zitten we ongeveer 2,5 meter vanaf de TV. Ik vraag me dus wel af of 46" niet té groot zal zijn voor die kijkafstand. Iemand ervaring daarmee?
RiCkY82 wijzigde dit bericht 05-05-2008 14:57 (25%)
Reden: toevoeging garantieafhandeling MM en ervaring Digitalstreet
Reg. datum: 07 november 2007
Ik zit met hetzelfde vraagstuk als jij... Wanneer er na een tijdje iets scheelt aan het toestel, kan ik dan aankloppen bij bijv. DigitalStreet of loopt het garantie/service verhaal dan via de importeur?
Wat betreft de kijkafstand... 46'' is veel te groot voor 2,5 m afstand. Doe je beelddiagonaal x 3 en je weet ongeveer wat een prettige kijkafstand is.
Gebeld met Exalto SA/NV (Phone 0032 2 355 00 55 )
Dit is het bedrijf dat de Toshiba toestellen levert aan Nederlandse winkels.
Ik was benieuwd welke leveranciers zij erkennen, met oog op garantie en service.
Toshiba ondersteunt Redcoon met dezelfde service als MM, zij had het over twee jaar garantie.
Als een toestel stuk gaat, dan worden deze toestellen terug naar Belgie gestuurd, dat geld zowel voor MM als Redcoon. (De winkel is het contact punt en je hoeft dus niets zelf met Toshiba te regelen)
Meer internet winkels: redcoon, Komplett en Amacom (wat is die laatste?), en er zijn er nog meer.
Wat betreft de kijkafstand... Hoe groter hoe beter, je meubels staan toch niet vast, verbouw de kamer dan desnoods als nodig..nieuwe indeling door je vriendin laten kiezen, is zij ook happy
madwurmz wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:31 (67%)
Reden: offtopic posts gedelete
Reg. datum: 01 april 2008
Vrijdag TV binnengekregen. Zaterdag gebeld over dooie pixels. Vrijdag opgehaald en de vrijdag daarop een nieuwe TV gekregen. Er werd verder niks gevraagd. Gewoon gezegd dat er dooie pixels waren en de TV werd omgeruild.quote:madwurmz schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:13:
Echter, ik heb dode pixels . Zaterdag gelijk opgebeld en ze komen hem weer ophalen. Daarna ben ik hem tot 10 werkdagen kwijt, helaas.
Omdat ik op de site niks kon vinden over dode pixels policy (zowel bij redcoon als bij toshiba), heb ik het gevraagd en het bleek dat ik hem kon omruilen. Dus voorlopig geef ik redcoon en toshiba het voordeel van de twijfel.
Ben wel een beetje benieuwd hoe dit is afgelopen.. Waarschijnlijk gewoon kunnen ruilen maar vraag me af of dit via Toshiba's service gaat of aankoop-op-afstand garantie.
Werkelijk een fantastische TV.
Alleen 1 puntje (of het een minpuntje is weet ik nog niet
- Op BBC is het WK snooker bezig (ondertussen natuurlijk weer net afgelopen) en op het overzicht van de tafel (vaste camera) zie je rond de ballen vervormingen (JPEG compressie?) Als er ingezoomed is, is alles super scherp.
Bij mijn vriend z´n TV (Philips 9732) was dit veel minder.
Beide hebben we digitale TV van Casema en een Samsung DCB-H360R.
Misschien is dit met een instelling te verhelpen, maar ik heb nog niks kunnen vinden.
Loopt verder alles een beetje vloeiend bij digitale tv/dvd? Geen last van happeringen?
Hoe vind je de bouw van het toestel? Stevig? Niet te dik?
Reg. datum: 01 april 2008
Voor de rest ben ik erg tevreden. Nog geen blue-ray gezien echter. Zit nog te twijfelen tussen een PS3 of een Harddisk recorder met blue-ray speler. (mijn vrouw is voor de laatste, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden en je kunt er niet GTA4 op spelen
Het mooi aan dit toestel is dat het met zijn 40' kleiner is dan de 37' van de philips. Door de dunne rand. Verder een stevige tv en mooi afgewerkt.
Wel geinig dat het toestel kleiner is dan een kleinere maat van Philips. Dit moet er prachtig uitzien met een beugel aan de muur.
Reg. datum: 21 december 2007
madwurmz wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:32 (97%)
Harrie86 wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:06 (17%)
madwurmz wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:33 (97%)
Reg. datum: 28 oktober 2001
Heb je nog info kunnen krijgen over welke dealers er hier in NL allemaal ondersteund worden door Toshiba? Anders neem ik zelf even contact op met Digitalstreet. Want het is voor mij het best veel geld. Liefst haal ik hem zo goedkoop mogelijk ergens vandaan. En dan maar hopen dat goedkoop niet duurkoop wordtquote:madwurmz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:05:
Had eigenlijk willen weten welke bedrijven nog meer erkend werden maar ik stond in het zonnetjezonder pen of pc dus niet naar gevraagt, hoe het met DigitalStreet zit weet ik dus niet.
Edit:
Zojuist nog ff op redail gedrukt en hiernaar gevraagd, uit haar hoofd was dit redcoon, Komplett en Amacom (wat is die laatste?), digitalsteet kende ze niet maar morgen moest ik even terug bellen voor de complete lijst..
RiCkY82 wijzigde dit bericht 06-05-2008 16:44 (68%)
Blu-ray zal in er de toekomst wel eens komen, maar hier zal zeker niet de nadruk op liggen.
hallo ;)
Nee, ik had die middag gebeld, redelijk voldaan gevoel, namelijk dat (o.a.) Redcoon gewoon okay is.quote:RiCkY82 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 16:39:
[...]
Heb je nog info kunnen krijgen over welke dealers er hier in NL allemaal ondersteund worden door Toshiba? Anders neem ik zelf even contact op met Digitalstreet. Want het is voor mij het best veel geld. Liefst haal ik hem zo goedkoop mogelijk ergens vandaan. En dan maar hopen dat goedkoop niet duurkoop wordt
Denk dat je het meest betrouwbare antwoord krijgt als je het bedrijf van Toshiba ff belt. (contact-info paar posts terug)
@ Zanderover Ik zou dan de 42Z3030D doen En de winkel, komplett, is (volgens pricewatch) de goedkoopste en erkend leverancier dus gewoon goeie service...
Ik denk dat 100hz een kwaliteit is die je moet overwegen als je het kan betalen..
Verder deze al gelezen? linkje naar forum over dezelfde keuze
madwurmz wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:34 (6%)
xbox360: Count Black
Reg. datum: 07 mei 2008
Zijn jullie bekend met dit issue? En zo ja, hoe kan ik het snel detecteren bij "mijn" eventuele exemplaar en welke opties heb ik dan?
Alvast bedankt.
Hier lees je dat ook vaak, de 42X3030 versie zou beter moeten zijn in SD, wellicht de ZF ook?quote:DKF-NL schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:23:
Twijfel zelf tussen 42Z3030D en 40ZF355D. Vanwege de prijs zou ik best voor de Z3030 willen gaan, maar er schijnen soms problemen te zijn met SD (zie http://www.trustedreviews...a-42Z3030D-42in-LCD-TV/p4). Op dit forum kan ik daar echter niets over terugvinden.
Zijn jullie bekend met dit issue? En zo ja, hoe kan ik het snel detecteren bij "mijn" eventuele exemplaar en welke opties heb ik dan?
Alvast bedankt.
http://www.reevoo.com/reviews/mpn/toshiba/42z3030db
edit: misschien is de PIXEL PROcessing V daar gewoon slechter in?
Zanderover wijzigde dit bericht 07-05-2008 20:54 (4%)
hallo ;)
kortom gewoon bestellen...
Nu ben ik benieuwd hoe ik dit het best kan aansluiten op de lcd. Is er verschil tussen de pc-ingang en de HDMI ingang?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last