Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Why so serious?
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:12:
[...]Dat is een andere missie, de missie die jij bedoeld is 1 van de eerste missies in het spel, die missie waar het hier over gaat zit halverwege het spel.
Ik bedoel zeker niet een van de eerse missies in het spel. Weet wel welke jij bedoeld: dat is de missie waar je voor het eerst leert klimmen via ladders en dergelijke.

Kan zijn dat er "halverwege" nog wel meer van die missies zijn. Maar het is inderdaad een missie van die Francis en je moet later nog een keer iemand omleggen die je toen vergeten bent. En die missie is zeker niet te doen door die gast met een sniper om te leggen... Had er zelfs een keer een raket op afgevuurd om het te proberen, maar je moet toch echt dat gebouw in om al die gasten af te maken en die dealer tot het dak te volgen.

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

spoiler:
Die missie is zeker wel te doen met de sniper rifle, want zo heb ik het ook gedaan. Voor dat gebouw staat een kraan, daar ben ik opgekloppen en vanaf daar een kogel door zijn hoofd geschoten, zonder dat ik langs zijn 12 handlangers moest.

Ready To Own
Reg. datum: 18 april 2007

quote:
NeSs schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:40:
[...]

jah maar dat is nou net wat gta anders maakt dan de rest het doen en laten wat je wilt en dus ook missies aanpakken zou als jij dat wilt.
Ja dat zou je denken maar bij GTA zijn de missies eigenlijk heel straightforward en heb je eigenlijk weinig keus om een ander pad te volgen hoe je bij bepaalde missies te werk gaat.

Ik zou bij veel missies waar je iemand moet uitschakelen het graag doen met een sniper vanaf een hoog gebouw, maar dat is dan niet mogelijk. Het zou vet zijn om bijvoorbeeld die bepaalde persoon te volgen, om hem dan op een door jouw bepaald moment te executeren.

Jammer dat dit niet mogelijk is, vrijheid qua gamewereld heeft GTA altijd gehad, maar met de missies zijn er vaak maar een beperkt aantal mogelijkheden om de missie te voltooien...

XBL Gamertag = MMaRsu NL

Reg. datum: 13 januari 2006

Het is mij gewoon gelukt met een sniper rifle aan de andere kant van de straat. kreeg 2 sterren omdat net meneer met de pet langsliep.Nadat ik die kwijt was kreeg ik mijn geld gewoon.

Wazzaaaaap enzo

quote:
MMaRsu schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
Ja dat zou je denken maar bij GTA zijn de missies eigenlijk heel straightforward en heb je eigenlijk weinig keus om een ander pad te volgen hoe je bij bepaalde missies te werk gaat.

Ik zou bij veel missies waar je iemand moet uitschakelen het graag doen met een sniper vanaf een hoog gebouw, maar dat is dan niet mogelijk. Het zou vet zijn om bijvoorbeeld die bepaalde persoon te volgen, om hem dan op een door jouw bepaald moment te executeren.

Jammer dat dit niet mogelijk is, vrijheid qua gamewereld heeft GTA altijd gehad, maar met de missies zijn er vaak maar een beperkt aantal mogelijkheden om de missie te voltooien...
Dat is inmiddels ook 1 van de minpuntjes die ik heb gevonden. Die enkele missies die ik heb gedaan, met name Little Jacob, kom je aancruizen in je supersnelle bak.. stukje cutscene en opeen is je pimpbak weg en staat die halfgare barrel van hem er.

Zelfde stomme is ook in dat steegje, moet je 3 gasten omleggen. Ik tactisch achteruit erin gereden (sneller weg), cutscene.. hoppa... je auto weer anders om.

Maar zo kon je dacht ik ook in GTA2 (3 weet ik niet) als je cops achter je aan had ergens wegduiken in een stuk waar ze je niet zagen of bij konden komen, vanzelf ging je wanted lvl omlaag. Nu lijkt het dat je die wanted-cirkel _moet_ uitrijden om er vanaf te komen. (zo dook ik een keer subway in en stuk rails/tunnel ingelopen en daar bijna 3 uur gestaan.. nog steeds wanted 2ster).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

www.neome.tk

Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen. Die vent stapte gewoon uit en er kwam geen politie...beetje raar ?

Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo. Kun je in deze versie ook op andere manieren aan geld komen of winkels overvallen ofzo ?

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *

Reg. datum: 13 december 2007

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Kan zijn dat er "halverwege" nog wel meer van die missies zijn. Maar het is inderdaad een missie van die Francis en je moet later nog een keer iemand omleggen die je toen vergeten bent. En die missie is zeker niet te doen door die gast met een sniper om te leggen... Had er zelfs een keer een raket op afgevuurd om het te proberen, maar je moet toch echt dat gebouw in om al die gasten af te maken en die dealer tot het dak te volgen.
Ik heb even gegoogled en ik denk dat jij de missies Holland Nights en A Long Way to Fall door elkaar haalt.

http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Walkthrough (daar kan je ff zoeken op namen voor omschrijving van missie)

The Almighty
Reg. datum: 23 december 2005

quote:
NeoMe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:36:
Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen.
Als je hem laat ontploffen (dus echt "boem", met vuur en dergelijke) dan komen er enorm veel van die geld-dingen uit. :) De waarde ervan op zich is geloof ik niet zo groot, maar het aantal geld-dingen is indrukwekkend. :D
quote:
Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo.
Dat kan nu nog steeds... tijdens de storymode krijg je vanzelf een keer bericht dat je dit moet doen.
spoiler:
Brucie gaat je een paar keer e-mailen om een mooie auto die je op moet halen en Stevie stuurt je smsjes met dat je een auto op moet halen.

C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300

Jankerd/zeikerd

Loop ik vlak voordat ik aan een missie wil beginnen even naar een hotdogverkoper om m'n health aan te vullen, maar doordat ik net over een hekje sprong rende Niko nog even door... tegen het kraampje van die vent. Kraam valt om, vent wordt boos en mept m'n laatste health eraf... :+

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.

Reg. datum: 29 november 2001

quote:
Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:02:
[...]

of gewoon met de shotgun "up close and personal".... just the way she likes it
Ik had een ongeluk gekregen met haar naast me, toen kwam de politie achter me aan en rende ze weg. Toen heb ik vol over haar heen gereden! Weet ff niet meer precies wat er daarna gebeurde, maar nu is ze er gewoon nog.

Wazzaaaaap enzo

quote:
Kun je iets doen met die geldwagens, zag er eentje rijden en had hem overvallen. Die vent stapte gewoon uit en er kwam geen politie...beetje raar ?

Nu zat ik te denken, in vorige delen kon je ook auto's verkopen in de haven enzo. Kun je in deze versie ook op andere manieren aan geld komen of winkels overvallen ofzo ?
Geldwagen kapot maken (grenade, rocketlauncher, of beuken met andere auto), daar zou aardig wat geld uit komen. Die auto's verkopen in de haven lijkt er niet meer te zijn, de taxi ritjes van Roman verdienen bagger slecht ($30-50 per rit).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:

Geldwagens moet je volgens mij helemaal kapot rijden, als ze ontpoffen komt er gewoon een hele shitload aan money uit :9
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:44:
[...]
Geldwagen kapot maken (grenade, rocketlauncher, of beuken met andere auto), daar zou aardig wat geld uit komen. Die auto's verkopen in de haven lijkt er niet meer te zijn, de taxi ritjes van Roman verdienen bagger slecht ($30-50 per rit).
Dat dus :)

Wootism wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:49 (25%)

Wazzaaaaap enzo

Verder werkt die ATM overval ook best lekker, $100-200 per keer. Gewoon erbij wachtne tot iemand pint, even stukje meelopen en omleggen. Auto pakken, politie afschudden en opnieuw :P

www.neome.tk

netjes...verder echt een tof spel...wat een details overal. Er zijn altijd nog wel gekke dingen, zoals dat niko elke x zijn eigen deur dichtloopt en weer open moet doen...wat een kluns. Verder kun je nog wel 100 dingen opnoemen die niet helemaal goed zijn maar die doen absoluut niet af aan het totale beeld van het spel. Die winkels/shops/bars etc, die mensen, de missies, de auto's en uiteraard de stad ! super allemaal.

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *

Wazzaaaaap enzo

Persoonlijk blijft GTA4 overhyped. Ik kom teveel 'missertje, jammer' momenten tegen, zeker vanuit reply-gehalte van GTA1-3 (SA nooit gespeeld btw). Ja, grappig die mensen en dingen, maar Mafia had veel van die features ook al en zelfs meer. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ze nog flink aan GTA4 blijven timmeren en/of dingen toevoegen/fixen, ipv er een massieve geldkoe van te maken.

Reg. datum: 11 september 2003

Massieve geldkoe? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:05:
Persoonlijk blijft GTA4 overhyped. Ik kom teveel 'missertje, jammer' momenten tegen, zeker vanuit reply-gehalte van GTA1-3 (SA nooit gespeeld btw). Ja, grappig die mensen en dingen, maar Mafia had veel van die features ook al en zelfs meer. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ze nog flink aan GTA4 blijven timmeren en/of dingen toevoegen/fixen, ipv er een massieve geldkoe van te maken.
Nou, voor het totaal plaatje is dit spel voor mij nog stukkkken beter dan mafia. besturing, verhaallijn vrijheid. En daarbij hebben ze ook nog al die kleine details erin gedaan, en dat die nou niet perfect zijn stoor ik me echt niet aan. En het is gewoon een massieve geldkoe, omdat het gewoon het beste spel van het jaar is, ze doen geeneens aan reclame in het spel, dus uitmelken ofzo kan je het niet noemen

Samsung LE32R81B - Xbox 360 - Logitech Z5400 - Nokia N95 - Pc@oertijd> binnenkort Asus L50vn / Asus M70Vn

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:
Massieve geldkoe? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
http://i29.tinypic.com/2r7oawn.jpg

quote:
MMaRsu schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:21:
[...]

Dit is nou juist de eerste GTA game waarbij je bij veel missies juist wel de vrijheid hebt om het op je eigen manier te doen, en dat er niet maar 1 manier is, natuurlijk zijn er missies die je op een bepaalde manier moet doen anders word het spel te makkelijk maar er zijn verschillende missies waar je gewoon ervoor kan kiezen het te doen zoals jij wilt. Zoals de missie hierboven besproken, die missie geeft eigenlijk aan dat je door een dozijn vijanden heen moet om hun leider af te maken terwijl je hem ook gewoon vanaf de kraan aan de overkant kapot kan knallen zonder ook maar iemand anders te vermoorden.
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:28:
[...]
Nu lijkt het dat je die wanted-cirkel _moet_ uitrijden om er vanaf te komen.
Ja natuurlijk moet dat, dat is het hele principe van van het nieuwe wanted systeem, ze zoeken je in een bepaald gebied, hoe meer sterren hoe groter het gebied, als je eruit rijd raak jij je sterren kwijt, maar dan moet je er even blijven bijdenken dat de politie ju nog steeds aan het zoeken is in dat gebied omdat ze niet weten dat je weg bent, de reden dat ze dat niet laten zien is omdat het dan moeilijk word om je duidelijk te maken dat je opnieuw politie achter je aan hebt mocht dat om de een of andere reden weer gebeuren.
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:57:
Verder werkt die ATM overval ook best lekker, $100-200 per keer. Gewoon erbij wachtne tot iemand pint, even stukje meelopen en omleggen. Auto pakken, politie afschudden en opnieuw :P
Straat aan beide kanten blokkeren met auto's, mensen die bij de automaat zijn geweest afknallen, weglopen en weer terug komen dan respawned hun geld, en de ambulances kunnen er niet komen door de blokkades die je hebt opgezet dus ze blijven dood.

Niet dat het nodig is want je bulkt van het geld in dit spel.

Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:18:
[...]
nog geen 'last' van gehad

6pack15 wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:20 (77%)

Samsung LE32R81B - Xbox 360 - Logitech Z5400 - Nokia N95 - Pc@oertijd> binnenkort Asus L50vn / Asus M70Vn

quote:
Bizar :P. Goed om te weten dat de posters boven mij dus niet letterlijk "massive" als "massief" hebben vertaald, dat zou namelijk echt bizar lelijk en foutief taalgebruik zijn.

quote:
1shot1kill schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:18:
[...]

En je kan toch niks met je geld.

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:05:
ben ik niet met je eens mafia was een heel goed spel, maar zoveel details als gta 4 bevat had mafia zeker niet. Mafia was een soort van gta 3 maar dan met realisme het speelde anders, maar meer dan dat ook niet. Als je bijvoorbeeld ziet hoe een auto iedere keer weer anders kapot wordt gereden of dat wanneer je met grote snelheid tegen de achterkant van de auto aan knalt de bestuurder dood is, de auto in de fik vliegt of gewoon een deuk heeft. Ook het schieten is in gta 4 een stuk mooier uitgewerkt. Schiet je op iemand zijn been dan valt die gewoon neer en het verschil tussen een uzi en shotgun is ook duidelijk te merken. Maar ook de vele interacties met de mensen om je heen. En dat zijn slechts enkele voorbeelden.

IMO is het spel veel beter dan mafia, maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat het spel inmiddels alweer een aantal jaartjes oud is. De sfeer is anders en als je daar niet van houd dan is het al snel slechter dan mafia.
quote:
6pack15 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:19:
[...]

nog geen 'last' van gehad
Speel je geen storyline missies? Want dan moet je gewoon meer geld hebben dan je ooit kan uitgeven. Tenzij je vaak dood gaat en niet een game herlaad want dat kost je steeds 10% van je geld.

Reg. datum: 21 augustus 2003

Weet niet of dit al voorbij is gekomen. Maar als je lang genoeg een burn-out maakt klappen uiteindelijk je banden.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: