Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 december 2007

ina chtervolgingen is het niet erg om je snelheid kwijt te raken hoor, op een gegeven moment maakt de ander een fout waardoor jij dichtbij kan komen om een kogel door zen kop te jagen (bij mij is het altijd zo)

en anders: als je weet waar de persoon die je volgt instapt in zijn auto, van te voren zijn auto jatten en een stuk verderop dumpen

The cake is a lie!

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

In het begin had ik daar ook echt moeite mee idd. De truc is om de handrem maar voor een fractie van een seconde te gebruiken om in een slip te raken. Wat ik doe als een bocht nadert is eerst gewoon afremmen (zonder te sturen nog!), dan rem eraf en het stuur omgooien (remmend sturen werkt voor geen meter, dan ga je praktisch rechtdoor), en zodra je overstuur krijgt (wat vrij snel gebeurt) even 1 keer de handrem tappen. Hierdoor glijt je kont wat meer naar de buitenkant en krijg je een wat mooiere bocht. Vervolgens gas erop en gelijdelijk tegensturen terwijl je de bocht door gaat.

Dan moet je alleen nog even de feeling krijgen op welke snelheid het het best kan en wanneer je moet beginnen met sturen. Ik slip tegenwoordig nooit meer door - m'n auto draait altijd exact in de richting die ik op wil. Ik knal wel regelmatig zijwaarts tegen overig verkeer op, maar als je auto in de goede richting staat maakt dat niet zo heel veel uit. En soms rij ik te hard of begin ik te vroeg met sturen, en dan mis ik de straat - da's wat minder.

De motor heb ik nog niet onder de knie (rij ik ook niet zo vaak op overigens). In Vice City en San Andreas was het m'n favo voertuig en ik kon 'm perfect handlen (goed dat was wel op de PC met toetsenbordbesturing), maar in GTA IV vind ik het nog knap lastig.

.oisyn wijzigde dit bericht 09-05-2008 02:11 (19%)

Reacties die "fanboy" bevatten neem ik bij voorbaat al niet serieus.
[T.net karma monitor] - [Tomb Raider: Underworld] - [Deus Ex 3]

Reg. datum: 01 maart 2004

Deze mag zeker niet? :'( . Wilde hem graag delen met jullie. Weten dat het 'zeker niet mag' en dan toch linken :X Als je niet zeker bent, lees dan gewoon FAQ door voordat je iets doet en de kans loopt op een OW.

Zooo dope Massive B Soundsystem, Tuff Going en San Juan _/-\o_

All About da Weed 8) .

TheZeroorez wijzigde dit bericht 09-05-2008 08:31 (96%)

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Nederlander in Belgie

Ik zou inderdaad die link even weghalen voor een mod het moet doen.

Ben nu eindelijk begonnen met de missies... je zit wel helemaal in het verhaal vanaf het begin :)

Cause you HATE yourself. And you HATE this world. And you HATE the fact. That you HATE every moment!

Reg. datum: 30 december 2005

quote:
UgotHeinzzd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:03:
[...]

Wat is je probleem tegen updaten?
Niet alle Xbox360's hebben een HD?

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:20:
[...]
Maar wel een memorycard, daar kun je de updates ook op bewaren. Verder zijn de updates meestal niet zo groot.

Reg. datum: 11 oktober 2007

Ik heb de update gedaan (PS3) en heb nu het idee dat ik meer last van framedrops heb dan ervoor!
Misschien is dit toeval omdat ik in een nogal hectisch stukje terecht kwam, maar hebben anderen hier misschien ook last van?
Voor de update had ik zelden last van framedrops (ze vielen iig niet echt op)

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
NLxAROSA schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:20:
[...]
Er is geen GTA update, dus wss betreft het hier een Dsashboard update. Daar is geen Memory Stick of HD voor nodig.

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

ridipidi;sxt
Reg. datum: 02 oktober 2004

quote:
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood is :/ Hij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo ;(
Had ik ook last van tijdens het skydiven in ratchet and clank en stiekem ook bij dat eendjes in bad spel. Bij mij is het opgelost door de mini reset knop te gebruiken op de controller. Daarna deed die het weer normaal.
Reg. datum: 15 maart 2001

Ik heb problemen met de rockstar social club, heb gisteren m'n Xbox gamertag gelinkt met m'n account daar, maar als ik op GTAIV klik dat krijg ik de melding dat ik de game moet spelen, terwijl ik dat gisteren toch echt heel de avond gedaan heb. Gisteren was (na een vakantie) eindelijk de eerste avond dat ik 'm echt een beetje kon spelen en het speelt weer lekker en de characters zijn af en toe heel grappig.

Ik had hetzelfde met het koppelen van mn PSN account. Echter, toen ik het een paar uur later nog eens probeerde, werkte het wel weer :s

Study everything, You'll find something you can use

Volgens mij is die Socialclub website nog niet helemaal in orde, hij heeft mijn progress van gisteravond er ook nog niet bijgeteld en ik had ook die "zit" functie gebruikt bij een paar nummers maar die laat hij ook niet zien.
Ik weet dat ik die nummers (nog) niet kan kopen omdat ik geen usa resident ben maar hij zou ze toch wel moeten laten zien dacht ik.

Verder leek mij de functie dat je bij lui uit je friendslist kon kijken wat ze precies allemaal al hadden uitgespookt in Liberty City echt heel leuk maar dat kan ik (nog) nergens terugvinden...
Ik zie die marathon optie wel maar niet waar ik friends aan kan klikken.
:+ Lurker!

spoiler:
Ik kon niet door Snowblind en Deconstruction heen komen. Vriend van me komt langs. Heeft alles in ÉÉN keer gehaald...
Gewoon iedereen rustig neer knallen, hij mistte niet eens health.. damn!
Jammer dat het zulk lekker game weer is haha.. Maar ik ga weer lekker verder. Missies van Dimitri denkik...

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

Reg. datum: 14 november 2000

quote:
computergek schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:17:
Hehe, toen ik een uur geleden uit m`n safehuis kwam stond er een man aan de overkant in het wilde weg te schreeuwen. Toen ik hem wat beter ging bekijken bleek dat 'ie gewoon een bijbel in z`n hand had en dus het woord van God stond te verkondigen. _/-\o_
Die stond er bij mij ook... hij leefde niet lang... :P

It's dark but I don't want to find the light.

Xbox360: sh0cktrooper
Reg. datum: 24 oktober 2003

Ik deed gisteren de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" en wat wel jammer was..
spoiler:
Toen ik achter Frankie Garone aan ging schoot ik vrij snel zijn achterband lek. Hij reed echter op volle snelheid door en plotseling nadat we een brug over waren ging zijn motor wiebelen en kon ik hem zo neerschieten. Dit is een voorbeeldje waar de scripted action van het spel naar mijn idee heel erg tekort schiet.
Reg. datum: 03 december 2007

spoiler:
ik reed mezelf de eerste keer dood, de tweede keer was hij al dood voordat je bij die brandweer was :p

The cake is a lie!

Ready To Own
Reg. datum: 18 april 2007

quote:
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
Ik deed gisteren de missie "I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle" en wat wel jammer was..
spoiler:
Toen ik achter Frankie Garone aan ging schoot ik vrij snel zijn achterband lek. Hij reed echter op volle snelheid door en plotseling nadat we een brug over waren ging zijn motor wiebelen en kon ik hem zo neerschieten. Dit is een voorbeeldje waar de scripted action van het spel naar mijn idee heel erg tekort schiet.
Ik had hier een tijdje terug een post gelezen over scripted sequences, aan de ene kant kan het vervelend zijn, aan de andere kant kun je gewoon toffe scenes maken ( die jammergenoeg elke keer zullen voorkomen als je de missie opnieuw speelt. ).

Zonder scripted sequences is het moeilijk om echt vette actie scenes te maken...

XBL Gamertag = MMaRsu NL

Reg. datum: 13 december 2007

Ik vroeg mij trouwens wat af.
spoiler:
Op een gegeven moment moest ik een missie doen waarbij ik een dealer af moest maken die ergens op de eerste verdieping van de projects stond. (volgens mij was dit voor UL Paper, maar het kan ook fransis zijn geweest). Volgens die briefing moest ik een stap naar boven nemen en al zijn homeboys afmaken en dan hem. Op internet las ik ook dat je bij het vertrekken een boel agenten over je heen krijgt.

Ik heb die gast echter met een sniper gun van een afstand door zijn kop geschoten en ben er toen weer vandoor gegaan. Een tijdje later kreeg ik nog een missie omdat ik alleen die gast had afgemaakt er verder niemand.

Krijg je deze missie altijd? of heeft dat wat te maken met mijn minimale inspanning bij de eerste misse?

PK Fire
Reg. datum: 26 januari 2007

quote:
MMaRsu schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:25:
[...]

Ik had hier een tijdje terug een post gelezen over scripted sequences, aan de ene kant kan het vervelend zijn, aan de andere kant kun je gewoon toffe scenes maken ( die jammergenoeg elke keer zullen voorkomen als je de missie opnieuw speelt. ).

Zonder scripted sequences is het moeilijk om echt vette actie scenes te maken...
jah maar dat is nou net wat gta anders maakt dan de rest het doen en laten wat je wilt en dus ook missies aanpakken zou als jij dat wilt.

Reg. datum: 24 september 2000

quote:
Magni_NL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:35:
spoiler:
Krijg je deze missie altijd? of heeft dat wat te maken met mijn minimale inspanning bij de eerste misse?
spoiler:
Ik denk dat je 'm altijd krijgt. Ik ben in de 1e missie wel naar boven gelopen en heb zo'n beetje iedereen neergeschoten en moest daarna ook nog z'n opvolger afmaken. Of ik moet toevallig net hem hebben laten leven, maar dat lijkt me niet :)
Why so serious?
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Magni_NL schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:35:
spoiler:
Op een gegeven moment moest ik een missie doen waarbij ik een dealer af moest maken die ergens op de eerste verdieping van de projects stond. (volgens mij was dit voor UL Paper, maar het kan ook fransis zijn geweest). Volgens die briefing moest ik een stap naar boven nemen en al zijn homeboys afmaken en dan hem. Op internet las ik ook dat je bij het vertrekken een boel agenten over je heen krijgt.

Ik heb die gast echter met een sniper gun van een afstand door zijn kop geschoten en ben er toen weer vandoor gegaan. Een tijdje later kreeg ik nog een missie omdat ik alleen die gast had afgemaakt er verder niemand.

Die missie krijg je altijd....

Maar volgens mij kan je die eerste dealer helemaal niet van een afstand dood schieten.
spoiler:
De dealer rent namelijk het dak op. Als je hem tot het dak hebt gevold krijg je zo'n cutscene waarin je kan bepalen of je de dealer laat leven of dat je hem dood maakt.

Had het zelf ook met de sniper geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Gast overleefde een volle headshot...

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Reg. datum: 13 december 2007

quote:
RobbertC schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:46:
[...]

spoiler:
Ik denk dat je 'm altijd krijgt. Ik ben in de 1e missie wel naar boven gelopen en heb zo'n beetje iedereen neergeschoten en moest daarna ook nog z'n opvolger afmaken. Of ik moet toevallig net hem hebben laten leven, maar dat lijkt me niet :)
Jammer, had het wel brilliant gevonden als ze zo op je acties reageerden :)

Xbox360: sh0cktrooper
Reg. datum: 24 oktober 2003

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:47:
[...]

Maar volgens mij kan je die eerste dealer helemaal niet van een afstand dood schieten.
spoiler:
De dealer rent namelijk het dak op. Als je hem tot het dak hebt gevold krijg je zo'n cutscene waarin je kan bepalen of je de dealer laat leven of dat je hem dood maakt.

Had het zelf ook met de sniper geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Gast overleefde een volle headshot...
spoiler:
Ik zag hem op het balkon staan met zo'n rode pijl boven z'n hoofd en ben toen naar de andere kant van de straat gelopen en heb hem met de sniper afgeknald. Mission complete.
Elven wizard
Reg. datum: 27 april 2004

ook net gta iv gehaald wat een super spel.

Tukker_T wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:33 (64%)

Elven Wizard

quote:
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:16:
spoiler:
spoiler:
Dat is dus niet scripted, want dat is niet het normale einde. (heb zelfs gelezen dat die missie geen automatisch einde kent, op een gegeven moment gaat ie meestal rondjes rijden, maar ook niet altijd) De reden dat hij ineens ging wiebelen is waarschijnljk omdat zijn band eraf was gelopen, moet je zelf ook maar eens proberen, met een lekker band kun je nog aardig snel doorrijden maar zodra ie eraf loopt dan niet meer.
quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:47:
[...]

spoiler:

Dat is een andere missie, de missie die jij bedoeld is 1 van de eerste missies in het spel, die missie waar het hier over gaat zit halverwege het spel.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: