Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:08:
En tommy vercetti, is dat niet uit voorgaande GTA? :P
Vice City ;)

Reg. datum: 21 april 2002

Kun je trouwens een trap omhoog klimmen? Ik kan het niet voor elkaar krijgen ?

Reg. datum: 22 april 2007

quote:
burnoutpc schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:48:
Kun je trouwens een trap omhoog klimmen? Ik kan het niet voor elkaar krijgen ?
Een ladder bedoel je? Ja dat kan. Gewoon erbij gaan staan en dan op Y knop (X360)

Een trap gewoon naar voren erop lopen.

Mocht je een ladder bedoelen dan is dat op de PS3 het driehoekje.

Reg. datum: 21 april 2002

ah merci, probeerde vanalles, maar het lukte me maar niet.

Angelina Jolie Addict

Eindelijk uitgespeeld, na 46 uur. Zit nu op precies 90,00% completion. Moet eigenlijk alleen die duiven en de stunt jumps nog volgens mij. Morgen op werk maar even maps uitprinten :+

Angeloonie wijzigde dit bericht 08-05-2008 21:57 (19%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

Ja, dé...
Reg. datum: 07 november 2000

Nou Boppers, ik heb inmiddels ook wat vragen:

- Die moordenaar in het park, waar je met name 'op internet' (in-game dus) veel over leest, is dat een sidemissie waar je zelf nog wat aan kan doen? Ik heb wel eens een nachtje door het park gedwaald maar dat schoot niet op.

(28% af nu, misschien komt het nog...)

- Heeft het zin om die duiven te gaan vinden, behalve voor 100% compleet? Ik heb er nu 30 afgemaakt maar er liggen nog geen wapens bij mijn flatje.

Verder vind ik het jammer dat ik geen ambulance of brandweermissies meer kan doen, niet kan inbreken, best wel weinig huizen en winkels in kan (en daar ook maar weinig goodies aantref) en dat ik GTA San Andreas nu niet meer kan aanzien ;-)

warnas wijzigde dit bericht 08-05-2008 22:00 (9%)

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

Angelina Jolie Addict

quote:
warnas schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:57:
Nou Boppers, ik heb inmiddels ook wat vragen:

- Die moordenaar in het park, waar je met name 'op internet' (in-game dus) veel over leest, is dat een sidemissie waar je zelf nog wat aan kan doen? Ik heb wel eens een nachtje door het park gedwaald maar dat schoot niet op.
spoiler:
Dat is een sidemissies via zo'n poppetje op de radar
quote:
- Heeft het zin om die duiven te gaan vinden, behalve voor 100% compleet? Ik heb er nu 30 afgemaakt maar er liggen nog geen wapens bij mijn flatje.
spoiler:
Als je ze all 200 hebt krijg je een Annihilator (helicopter met machineguns)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

Wazzaaaaap enzo

Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood is :/ Hij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo ;(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Aan de sixaxis heb je toch niets in dit spel, het enige wat nog enigzins werkt is het herladen en dat kun je ook gewoon met een knop doen.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Ik dacht even die sixaxis tutorial te doen, toen ik tot de ontdekking kwam dat mijn 'sixaxis' beetje dood is :/ Hij blijft maar naar links/voor leunen, heb mn PS3 pas net een maand ofzo ;(
FF Sony bellen, heb je waarschijnlijk vrij snel een nieuwe.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 06 juni 2007

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:00:
[...]

spoiler:
Dat is een sidemissies via zo'n poppetje op de radar

[...]

spoiler:
Als je ze all 200 hebt krijg je een Annihilator (helicopter met machineguns)
over die heli:
spoiler:
de heli is ook te vinden op het dak van het politiebureau van het middelste eiland, ongeveer in het midden aan de oostelijke kant. Het is gemakkelijk te vinden met een andere heli, die je ook nodig hebt om op het dak te geraken.

HD Ready

quote:
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:13:
Wat hierboven al aangegeven is, je hebt er toch geen fuck aan.
En ach boeiend, heb je nu mooi een reden om een DS3 aan te schaffen. Die is toch veel fijner :P (weet je tenminste of je een auto hebt aangetikt, gaat die gelijk trillen)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Da Pimp
Reg. datum: 07 juni 2001

weet iemand hoe ver ik van missie snow storm zit als ik zojuist
spoiler:
player-x omgelegd heb?
?

FireFoz wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:47 (5%)

Weet er ff geen

hmm.... kweenie....
Reg. datum: 14 december 2001

..

STIMPPYYY wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:03 (98%)

PC 1: Office PC 2: Allround

Reg. datum: 23 oktober 2006

quote:
FireFoz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:46:
weet iemand hoe ver ik van missie snow storm zit als ik zojuist
spoiler:
player-x omgelegd heb?
?
Snow storm al gedaan en heb die gast nog niet omgelegd ;)

Whoehoee,...plz shoot me!

quote:
STIMPPYYY schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:55:
Wat is dit voor redicoulous gedoe.

Koop ik een Xbox 360 met GTA IV moet ik updaten anders kan ik het spel niet spelen wat is dit voor klote zooi?
Wat is je probleem tegen updaten?

I need help :( !
spoiler:
Ik zit nu in die missie dat Dimitrie je belazert heeft met die deal (geld of gelijk Dimitrie mollen. Ik koos voor de doekoe) uiteindelijk ben je op een dak en vlugt hij in een helie. Nico springt dan naar het landingsgestel en valt in het water. De bedoeling is dat je dat in een boot volgt,
het probleem is dat als je direct naar die boot zwemt je een stinger in je reet krijgt en DooD bent of je wacht heel even en mist de aansluiting met de heli waar Little Jacob in vliegt...ik bedoel W T F!
Dit stukje verneukt echt het spel naar mijn mening..
Iemand een hint? Doe ik iets verkeerd?...poging 6.....

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
een update is toch gewoon gratis :?

"Ik weet niet wat ik gisteravond heb gedaan maar ik denk dat het mijn hobby wordt" | Playstation 3 @ Samsung Syncmaster 940MW (aka HD Next-Gen Budgetgaming) | Online Games: Warhawk, Call of Duty 4 & GTA IV | PSN ID = JeeKaa

I'll Be Back
Reg. datum: 28 februari 2000

quote:
Wat maakt dat nou weer uit?

Rival24 wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:10 (0%)
Reden: Oh.. beetje laat :P

Da Pimp

quote:
arjen9551 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:59:
[...]

Snow storm al gedaan en heb die gast nog niet omgelegd ;)
haha das wel typisch :D van wie heb je hem gekregen?

Weet er ff geen

I'll Be Back

Ik probeer de "Liberty City (5)" achievement te halen, maar daarvoor moeten alle nog levende vrienden me 90% lief vinden. Het probleem is alleen dat Dwayne altijd zijn voicemail aan heeft staan en ik dus geen afspraak met hem kan maken. In het verleden heeft hij weleens opgebeld, maar toen negeerde ik hem omdat ik dan druk bezig was met iets anders. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Da Pimp

quote:
Rival24 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:30:
Ik probeer de "Liberty City (5)" achievement te halen, maar daarvoor moeten alle nog levende vrienden me 90% lief vinden. Het probleem is alleen dat Dwayne altijd zijn voicemail aan heeft staan en ik dus geen afspraak met hem kan maken. In het verleden heeft hij weleens opgebeld, maar toen negeerde ik hem omdat ik dan druk bezig was met iets anders. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
je kunt hem bellen met direct een afspraak maken, als dat niet kan kan je geen afspraak maken denk ik..

ik bedoel te zeggen dat als je dwayne select, er bovenaan alleen "all" staat, en daar onder dan bijv "drinking", "bowling" etc. staat. als je een van die kiest nemen ze wel op.

Weet er ff geen

I'll Be Back

quote:
FireFoz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:33:
[...]

je kunt hem bellen met direct een afspraak maken, als dat niet kan kan je geen afspraak maken denk ik..

ik bedoel te zeggen dat als je dwayne select, er bovenaan alleen "all" staat, en daar onder dan bijv "drinking", "bowling" etc. staat. als je een van die kiest nemen ze wel op.
Mja het probleem is dat die er nu niet meer bij staan. Ik heb overigens de storyline al uitgespeeld, misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
programulator
Reg. datum: 26 september 2000

quote:
joriske18 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:32:
[...]

over die heli:
spoiler:
de heli is ook te vinden op het dak van het politiebureau van het middelste eiland, ongeveer in het midden aan de oostelijke kant. Het is gemakkelijk te vinden met een andere heli, die je ook nodig hebt om op het dak te geraken.
Waar dan? Er zit wel een klein bureautje een paar blokken ten zuiden van je safehouse daar, maar daar kun je net op landen en er staat geen andere heli op. Is het een groot gebouw? En hoe hoog? En is er een heli-pad?

.edit: ah er zit nog een LCPD met heli-pad ongeveer op de helft van de hoogtes tussen de broker bridge en de algonquin bridge. Maar daar staat geen annihilator op hoor. Op dit moment niet iig.

.oisyn wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:52 (13%)

Reacties die "fanboy" bevatten neem ik bij voorbaat al niet serieus.
[T.net karma monitor] - [Tomb Raider: Underworld] - [Deus Ex 3]

Reg. datum: 05 februari 2008

Klein vraagje, ik speel het nu al een tijdje (op de 360) maar als ik 1 ding maar niet onder de knie kan krijgen is het om, met auto's, fatsoenlijk door de bochten te gaan met de handrem, zodat ik in achtervolgingen niet zoveel snelheid verlies. Het nadeel is, is dat ik 9/10 keer een gigantisch spin maak en stil kom te liggen, zodat ik alsnog de achtervolging verlies. En als het me dan eens goed lukt, heb ik géén idee hoe ik het geflikt heb :P Wat is jullie manier om op die manier, of een betere manier, bochten aan te pakken?

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: