Reg. datum: 06 september 2006
HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 september 2006
Reg. datum: 11 april 2007
http://mobile.brando.com....;dept_id=&cat_id=0695
Weet iemand of het makkelijk te vervangen is??alvast bedankt
Heb nu trouwens Skype op mn touch, werkt prima. Vooral handig als ik naar New York ga. In de lobby's van hotels heb je vaak draadloos internet en dus voor 2 cent per minuut naar vaste nummers bellen in NL...
HTC action screen krijg ik helaas niet aan de praat, instaleren van .cab lukt prima maar zowel de sd als de gewone versie doen niks. Ik heb geen idee waar ik bij dat actionscreen kan komen:S. Naja, verder werkt hij top.
Alleen jammer dat ze bij ons op de vu geen oplossing hebben om met je win/mob device op het beveiligde netwerk in te bellen. Is hier iemand die een leuk progje weet die over weg kan met encryties ed...?
Hoop dat iemand hier iets voor weet. Alvast bedanktquote: vu.nlOp 28 maart upgraden wij het draadloze netwerk van de VU-campus: we
stoppen dan met WEP-encryptie. Om vanaf die datum draadloos te kunnen
internetten met je notebook zul je moeten verbinden via veel veiliger
WPA- of WPA2-encryptie.
DIZONO.com
DIZONO.com
Reg. datum: 12 november 2007
Dit moet lukken. Ik zit zelf op de TU/e. Alle universiteiten zitten op het netwerk EDUROAM. Kijk even of je dit signaal kunt oppikken. Zo ja: verbinden met de volgende instellingen.quote:Enzo Dizono schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:27:
@Gi005: Dat is niet duur trouwens.... Displex ga ik heel voorzichtig van het weekend proberen.
Heb nu trouwens Skype op mn touch, werkt prima. Vooral handig als ik naar New York ga. In de lobby's van hotels heb je vaak draadloos internet en dus voor 2 cent per minuut naar vaste nummers bellen in NL...
HTC action screen krijg ik helaas niet aan de praat, instaleren van .cab lukt prima maar zowel de sd als de gewone versie doen niks. Ik heb geen idee waar ik bij dat actionscreen kan komen:S. Naja, verder werkt hij top.
Alleen jammer dat ze bij ons op de vu geen oplossing hebben om met je win/mob device op het beveiligde netwerk in te bellen. Is hier iemand die een leuk progje weet die over weg kan met encryties ed...?
[...]
Hoop dat iemand hier iets voor weet. Alvast bedankt, ik hou jullie op de hoogte over displex!
Netwerkkey automatisch verkrijgen, autenticatie PEAP. (Geen opties instellen)
Dan verbinden vraagt ie om gebruikersnaam en wachtwoord (van je computer accounts aldaar).
Reg. datum: 15 november 2005
Ik heb er een via ebay gekocht, *klik* deze heeft een kabeltje en dan het verloop stukje voor de jack, lijkt mij prettigger dan een masieve. Ik hoop dat je er wat aan heb.quote:matthijsvdL schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:55:
Weet iemand trouwens of er zaken in NL zijn waar je dit dingetje kan krijgen? [afbeelding]
1. Messchien een stomme vraag, maar hoe is de video-afspeelkwaliteit nou eigenlijk?
Op reviews op youtube, zie ik dat de Touch eerst overgeclocked moet worden, gewone online reviews melden er eignelijk niets over, en hier in de TS word een alternatief programma aangehaald...
2 Hoe zit het eigenlijk met Die XL variant (Htc Elfin) Nergens zie ik die in een webshop staan
Reg. datum: 07 mei 2008
http://www.htc.com/us/FAQ_Detail.aspx?p_id=64&act=sd
Werkt dit ook goed op de Nederlandstalige Touch
Moet je al je programma's handmatig weer installeren of kan dit ook via active sync?
WMP op Windows Mobile is brak, amper codecs support, gewoon dat programma in de TS gebruiken, en dan werkt het perfect, ook zonder overclocken.quote:lasharor schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:48:
Iemand messchien nog een antwoord op mijn vragen? :
1. Messchien een stomme vraag, maar hoe is de video-afspeelkwaliteit nou eigenlijk?
Op reviews op youtube, zie ik dat de Touch eerst overgeclocked moet worden, gewone online reviews melden er eignelijk niets over, en hier in de TS word een alternatief programma aangehaald...
Batterijverbruik is bij TCPMP overigens ook prima, gisteravond een mixje aangezet van bijna 3 uur, in slaap gevallen dus de hele mix van bijna 3 uur heeft helemaal gespeeld, vanochtend wakker geworden en bij inschakelen display zie ik dat ik 12% batterij heb gebruikt, dat red ik in een kwartier al met een potje monopoly (mijn nieuwe verslaving !!!).
Als je je Touch dus gaat gebruiken voor audio/video dan zou ik zeker een andere mediaplayer installeren, mijn voorkeur na 4 verschillende te hebben geprobeerd gaat absoluut naar TCPMP uit.
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Edit: ik heb nog finding nemo en sharktale in divx op 240x320. Werkte prima op mn mio 168. Ga dat ook maar eens proberen op mn touch. Via windows movie maker kun je trouwens filmpjes ook vrij makelijk optimaliseren voor een pda/mda
Enzo Dizono wijzigde dit bericht 07-05-2008 22:25 (28%)
DIZONO.com
Reg. datum: 28 april 2008
Ik had ondertussen al een soortgelijk kabeltje gekocht van HTC zelf, die kan je dan ook als headset gebruiken want er zit ook een micorfoontje in het blokje. Gewoon verkrijgbaar bij PDAshop e.d.quote:Taarmen schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:45:
[...]
Ik heb er een via ebay gekocht, *klik* deze heeft een kabeltje en dan het verloop stukje voor de jack, lijkt mij prettigger dan een masieve. Ik hoop dat je er wat aan heb.
Maar iemand anders heeft hier vast nog wat aan, het is goedkoper dan wat ik heb gekocht (23 euro)
Ander probleempje: ik heb het PocketCM toetsenbord er op gezet, v 0.14
Deze heeft nog geen NL woordenboek. Maar als ik nu overschakel naar het gewone touch toetsenbord wat al op het toestel zat, heeft deze ook geen woordenboek meer. Is dit nu gewoon weg, of kan ik dit ergens aan en uit zetten?
Iemand al een oplossing voor de music tab die het bij mij niet doet bij HHC?
DIZONO.com
Reg. datum: 08 september 2002
Alleen heb ik nu geheugen problemen. Als ik de muziek speler opgestart heb (niet die mediaplayer van windows), en ik gooi daarna nog een programma aan zeurt hij al dat hij te weinig geheugen heeft. En mijn oude had dit zekersteweten niet. Het programma heeft zo'n 2200kb nodig om te draaien. Verder staat er niks meer op dan op mijn oude Touch, eigenlijk zelfs minder.
Heeft iemand hier vaker problemen mee gehad??
AMD Athlon 64 3000+ | 2x 512MB Kingston DDR-400 | Gigabyte K8NMF-9 | Maxtor 200GIG HD | XFX 7600GT 256MB | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Creative I-Trigue L3450
Check even of je een Elf of een Elfin had voor reparatie. En wat je nu hebt. Bij mij hadden ze bij de reparatie van mijn Elfin er vrolijk een Elf moederbord in geplaatst en hoppa, heft minder geheugen.quote:Tha Ertenal schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:25:
Na mijn touch terug gekregen te hebben van een tweede keer reparatie vanwege het steeds vastlopen van mijn mobiel, was ik erg blij met de woorden dat alles behalve de buitenkant vernieuwd was. Er zit nu zelfs zo'n nieuw touch toetsenbord op wat erg handig werkt. En tot nu toe is hij nog niet vastgelopen, dus dat probleem is gelukkig opgelost.
Alleen heb ik nu geheugen problemen. Als ik de muziek speler opgestart heb (niet die mediaplayer van windows), en ik gooi daarna nog een programma aan zeurt hij al dat hij te weinig geheugen heeft. En mijn oude had dit zekersteweten niet. Het programma heeft zo'n 2200kb nodig om te draaien. Verder staat er niks meer op dan op mijn oude Touch, eigenlijk zelfs minder.
Heeft iemand hier vaker problemen mee gehad??
AMD Athlon 64 3000+ | 2x 512MB Kingston DDR-400 | Gigabyte K8NMF-9 | Maxtor 200GIG HD | XFX 7600GT 256MB | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Creative I-Trigue L3450

Het touch gedeelte werkt nog geloof ik, maar ben ik niet geheel zeker van. Nu kan ik op ebay een los LCD scherm kopen en die er zelf in proberen te zetten, of hem ter reperatie aanbieden bij T-mobile. Als de prijsopgave van de reparatie te hoog uitvalt is het dan waard om zelf het scherm te vervangen of is dit onbegonnen werk?
-Tim- wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:28 (48%)
Reden: Stuk over garantie zelf uitgekomen.
Reg. datum: 07 maart 2008
Reparatie zelf is goed te doen. Zie bijgevoegde linkjes.
1. Het uit elkaar halen: http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/
2. Een nieuw scherm aanschaffen: http://www.pda-parts.nl/index.php?cPath=111_633
quote:-Tim- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:16:
Net terug van potje voetballen, telefoon stuk. Waarschijnlijk iemand op gaan staan, helaas...
[afbeelding]
Het touch gedeelte werkt nog geloof ik, maar ben ik niet geheel zeker van. Nu kan ik op ebay een los LCD scherm kopen en die er zelf in proberen te zetten, of hem ter reperatie aanbieden bij T-mobile. Als de prijsopgave van de reparatie te hoog uitvalt is het dan waard om zelf het scherm te vervangen of is dit onbegonnen werk?
Yep, dan had je inderdaad een Elf, een 64Mb model. Dan ben ik ook bang dat je met die geheugenproblemen blijft zitten.quote:Tha Ertenal schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:46:
right, ik zie nu dat ik een ELF0100 heb. dat zal wel een elf zijn dus. Is alleen beetje moeilijk om te kijken wat ik hiervoor had he? Want die is wegKan ik dan een nieuwe eisen vanwege dit geheugen probleem? Nouja, ik doe het gewoon. Orange is opzich wel mee werkend, maar dan moet ik em weer weg brengen...
Even gebeld met de orange technische dienst, en die heeft mij de oplossing gegeven om af en toe even een soft reset uit te voeren. 1 a 2 keer per dag. Wat is dit voor onzin?? Nouja, heeft ook niet geholpen, dus ga er nog eens achterna.. tnx iig voor de infoquote:DizzyWeb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:54:
[...]
Yep, dan had je inderdaad een Elf, een 64Mb model. Dan ben ik ook bang dat je met die geheugenproblemen blijft zitten.
Ik had ook een kapot scherm, bij pda-parts.nl een nwe gehaald (119 euro) en zelf erin gezet, is niet al te lastig.quote:kwabbernootje schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:39:
Tim,
Reparatie zelf is goed te doen. Zie bijgevoegde linkjes.
1. Het uit elkaar halen: http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_htc_touch/
2. Een nieuw scherm aanschaffen: http://www.pda-parts.nl/index.php?cPath=111_633
[...]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Die is op ebay toch wel 3x goedkoper. Of zie ik nu iets over het hoofd?quote:Roeligan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:04:
[...]
Ik had ook een kapot scherm, bij pda-parts.nl een nwe gehaald (119 euro) en zelf erin gezet, is niet al te lastig.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.