Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 december 2003

Ik heb dus 2 schattige poesjes die nooit op de tafel zitten, nooit iets doen wat niet mag...
Wel raar dat ik dan kattepootje zie op de vriezer, tafel en dus ook ps3.
Zullen wel aanloopkatjes zijn dan he?
Of ze gedragen zich niet als ik er niet ben.

Zou best wel een casemod willen doen, maar kan echt nog niets vinden op the WWW.
Iets met 220 volt erop ofzo?
Mijn katten vinden dat toch niet erg want die gedragen zich altijd super!

giulio

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
giulio schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:01:
[...]

Je mist echt weinig hoor :(
Ik denk toch dat hij een goed spel mist ;)

Reg. datum: 30 november 2006

Mensen vergeet gta4, vergeet gran turismo (komt waarschijnlijk een keer in 2010 uit) en vergeet rub a duck (de psn game der psn games),

ik heb de game der games gevonden... Race Driver Grid.

Wat is dat een vette game!!! supers nelheid, super gfx, super replays!!!, van dit spel krijg ik pas echt de rillingen in mijn buik.

GranCanaria wijzigde dit bericht 08-05-2008 19:39 (5%)

Reg. datum: 08 juli 2003

toch wel erg vette gameplay beelden van killzone:

http://www.evilgamerz.com/gameview/video.php?id=357

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

Reg. datum: 12 november 2007

Food for fanboys.
Uigebreide zorgvuldige vergelijking mét tekst en video.
http://www.eurogamer.net/...icle_id=137829&page=1

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
GranCanaria schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:39:
Mensen vergeet gta4, vergeet gran turismo (komt waarschijnlijk een keer in 2010 uit) en vergeet rub a duck (de psn game der psn games),

Wat is dat een vette game!!! supers nelheid, super gfx, super replays!!!, van dit spel krijg ik pas echt de rillingen in mijn buik.
Ik ben m nu aan het downloaden. Hoorde dat hij op de engine van DiRT draait, vind dat al een gaaf spel, nu met opgepoetste graphix is dat alleen maar beter.

Reg. datum: 02 november 2007

quote:

No way...
Inderdaad, Grid lijkt verdomde veel op Dirt...
En grafisch haalt hij het niet met Gran T.
Het lijkt wel of je met zo'n car op een ijsbaan aan het laveren bent!
Wordt dus idd wachten tot >:) 2010!

Reg. datum: 09 juli 2003

Jammer, problemen nog niet opgelost met GTA-4 :(

Ik wacht nog wel effe met aanschaf van de ps-3 .... roadhuisje ziet het nog niet zitten met al die enge problemen :)

Hoe meer ik op het internet zoek, hoe triester het wordt met de problemen.

Mischien toch maar een X-box :) ....... ziet er met GTA-4 zelfs beter uit.

Reg. datum: 22 juni 2004

GRID X360 demo 720p en 4X AA
GRID PS3 demo 720p en 2X AA en veel screentearing en wat framedrops.

Dus voor mensen die beide consoles hebben, de keuze is weer snel gemaakt. Toch wel grappig eigenlijk, deze engine is samen met Sony ontwikkelt.

Heb ze beide gespeeld btw.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
RoaDHouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:20:

Ik wacht nog wel effe met aanschaf van de ps-3 .... roadhuisje ziet het nog niet zitten met al die enge problemen :)

Welke problemen zijn niet opgelost? Die van de freezes? Ik heb hier op het forum eigenlij niemand meer gehoord over freezes, dus ik denk dat het behoorlijk opgelost is.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 14 december 2005

quote:
S2S schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:22:
GRID X360 demo 720p en 4X AA
GRID PS3 demo 720p en 2X AA en veel screentearing en wat framedrops.

Dus voor mensen die beide consoles hebben, de keuze is weer snel gemaakt. Toch wel grappig eigenlijk, deze engine is samen met Sony ontwikkelt.

Heb ze beide gespeeld btw.
Mischien handig als je een bron vermeld... (overloze vergelijkingshit begint me de keel ui te hangen...)

Reg. datum: 26 februari 2000

quote:

Net ff kort gespeeld, zometeen ff met G25. Maar ik vind de gfx helemaal niet super, net zo als bij Dirt, vonk ook niks. Erg blurry allemaal en veel HDR ofzo, de auto lijkt wel te gloeien.

Vind de ingame gfx weer een super teleurstelling vergeleken de eerste trailers, die waren erg mooi. Was bij de Dirt demo (niet gekocht) ook zo, de intro had ik van wtf sweet, en dan ingame.. omg what a let down. Jammer!

De AI is ook niet echt interesting? Ze rijden allemaal in 1 kluitje, ben je eerste 1 foutje ben je laatste.

tex5 wijzigde dit bericht 08-05-2008 22:21 (6%)

I'm a fool for GT5: 2 PS3's + 2 G25's -- PSN: tex555 & tex777 -- http://tex5.com/ps3/

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
cojones81 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:49:
[...]

Mischien handig als je een bron vermeld... (overloze vergelijkingshit begint me de keel ui te hangen...)
Pixelcounter van beyond3d.
quote:
Originally Posted by AlStrong View Post
Hey Quaz, Manager at gaf has taken some captures from the GRiD demo:

http://www.neogaf.com/forum/showpost...4&postcount=44

http://www.neogaf.com/forum/showpost...1&postcount=48

Looks like it has AF at least.

Most edges look great. A couple edges are not so great (in-car at the edge of the windshield).

it's 1280x720 4xAA
quote:
Originally Posted by AlStrong View Post
The PS3 demo is also up if you have time to check.

it's 720p 2xAA
http://forum.beyond3d.com...1159031&postcount=928

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Reg. datum: 16 september 2005

Maakt het trouwens uit hoe groot je portable harde schijf is als je hem in je PS3 wilt steken?

1 TB FAT32 zou bijvoorbeeld kunnen?

Reg. datum: 21 juni 2007

quote:
Djerique schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:54:
Maakt het trouwens uit hoe groot je portable harde schijf is als je hem in je PS3 wilt steken?

1 TB FAT32 zou bijvoorbeeld kunnen?
FAT 32 is maximaal 32 GB dus dat kan helaas niet. Verder geloof ik dat de SATA HDD die je kan upgraden maar tot 250 Gig gaat.

Reg. datum: 08 november 2003

Fat 32 is t/m 2TB

Wikipedia: File Allocation Table

de 32 betekent het aantal bits niet het het aantal Gigabyte's

Blueone wijzigde dit bericht 08-05-2008 22:06 (24%)

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Scientific progress goes Boink
Reg. datum: 07 mei 2007

quote:
Zak aarde schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:59:
[...]

FAT 32 is maximaal 32 GB dus dat kan helaas niet. Verder geloof ik dat de SATA HDD die je kan upgraden maar tot 250 Gig gaat.
Als je vanuit Windows zelf formateert wel ja, maar dat is geen beperking van de HDD of FAT32.
Je kan SwissKnife gebruiken, die gaat geloof ik tot 2TB op FAT32. (windows utility).

Swissknife: http://www.compuapps.com/download/swissknife/Swissknife.htm

Seraphus-Y wijzigde dit bericht 08-05-2008 22:24 (8%)

G4-450 Cube - 12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP

quote:
Zak aarde schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:59:
[...]

2 maal fout. FAT32 is hierboven al uitgelegd, en die SATA HDD kun je gewoon ook groter als 250GB nemen.

Reg. datum: 02 december 2007

quote:
RoaDHouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:20:

uit je laatste 2 posts lijkt het net of je een zwartkijker van beroep bent....pff wat een bonk negativiteit en klagen over de ps3 terwijl je er geen eens eentje hebt om te ervaren....

je moet niet ieder klein probleem wat in kleine percentages voorkomt onnodig opblazen. een 360 is ook niet altijd rozegeur en maneschijn. er is altijd wel WAT. 90% van de ps3 eigenaren heeft nooit ergens last van jouw gesuggereerde wereldproblemen......

pff sorry maar ik vond je laatste 2 post enorm vermoeiend en negatief.

Ongelofelijk, net mijn nieuwe gerepareerde PS3 terug na anderhalve maand en deze is ook niet goed. Bij GTA IV en Fifa 2008 loopt het spel vast en krijgt die artifacts na een tijdje spelen. Als hij daarna een paar uur afkoelt dan werkt het weer goed voor een tijdje. Als ik hem meteen probeer te spelen, dan krijg ik geen beeld of al heel snel artifacts. Het lijkt er dus op dat de PS3 te warm wordt. Ik vind dit echt schandalig en ga dus daarom een brief sturen om niet nog anderhalve maand te moeten wachten en weer met een kapotte opgescheept te worden.

Reg. datum: 14 december 2005

Waarvoor is ie in de eerste instantie weggeweest??

Kapotte laser, hij las geen enkele CD meer.

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

Hij staat niet op een te warme plek?
Dus dat hij niet in een kastje weggestopt is, maar ruimte heeft om af te koelen.

;[
Reg. datum: 20 augustus 2005

Ben net even bij de buurman geweest en heb GTA4 op een Panasonic plasma scherm gespeeld. Zag er ziekelijk goed uit (niet eens FullHD). Gewoon online met een 40Gb versie, geen enkele keer vastgelopen en toch zeker paar uur gespeeld.
Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Als ik moet 'Nitpicken" dan is het niet AA of resolutie die me het meeste opvalt maar de kleurdiepte! Beide versies zijn mooi dat is zeker waar maar wel iets..anders! Dat en wat is er aan de hand met de HDR? De belichting is anders op beide versies.

Maar het gaat om de gameplay en die is gewoon goed!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: