Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
White Rabbit

Last.fm - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

Reg. datum: 30 maart 2007

Lijkt me idd gaaf als meer games het wii balance board gaan gebruiken(vooral een boks game zoals fight night)

Wil iemand trouwens mijn wii fit club nintendo code hebben? stuur maar een pm als je intresse hebt

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Er is een nieuwe beta versie van de Gecko Region Free loader uit. Nu kan ik wel voorbij die deur in MP3 komen waar ik eerst niet voorbij kwam. :) Lang leve snelle fixes! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 13 oktober 2004

quote:
Captain N schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:14:
Er is een nieuwe beta versie van de Gecko Region Free loader uit. Nu kan ik wel voorbij die deur in MP3 komen waar ik eerst niet voorbij kwam. :) Lang leve snelle fixes! :D
Lang leve open source. ;)

Back in NL. T_T

Ghehe, dat zou nog mooier zijn natuurlijk. Maar ach, ik ben allang blij dat ik weer verder kan met Metroid. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

IP in your face !

Ga dan toch MP maar eens spelen. Heb mijn GC ook weer uit de kast gehaald en aangesloten op mijn pc monitor, de drempel is dan ff lager om een potje te spelen. Dan begin ik eerst maar eens met MP1.

DukeBox wijzigde dit bericht 07-05-2008 22:21 (104%)

Insert coin: [=======]

Me = Wii

quote:
BarôZZa schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:06:
Zelda hack maakt natuurlijk niks uit met Metroid Prime 3. MP3 kwam voor de hack uit en niemand heeft nog problemen met de hack gehad.

Klinkt gewoon als een corrupte disc.
Hij had al eerder aangegeven dat hij de Gecko Loader ging gebruiken met zijn JPN console + PAL MP3. Dus kon het wel degelijk aan Z:TP + SD kaartje liggen. En ik had dus ook gelijk.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

White Rabbit

Net weer een uurtje The Godfather gespeeld. Wat blijft dat een topper, staat echt in de top 4 van beste Wii games als je het mij vraagt! _o_

Last.fm - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro (Gamertag: Monnick)

Back in NL. T_T

quote:
Vincent7 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
Hij had al eerder aangegeven dat hij de Gecko Loader ging gebruiken met zijn JPN console + PAL MP3. Dus kon het wel degelijk aan Z:TP + SD kaartje liggen. En ik had dus ook gelijk.
Huh? Aan die Zelda hack lag het niet hoor, die bootte prima die Gecko loader. In de Gecko loader zat echter blijkbaar nog een bugje, maar dat is nu opgelost. :)

Captain N wijzigde dit bericht 07-05-2008 22:47 (47%)

Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
Leuk nieuws, er is ook uitgekomen dat deel 3 van Rayman Raving Rabbids dit ook gaat ondersteunen. Het is fijn om te zien dat de markt het balance board zo gemakkelijk accepteerd.
Me = Wii

quote:
Captain N schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Huh? Aan die Zelda hack lag het niet hoor, die bootte prima die Gecko loader. In de Gecko loader zat echter blijkbaar nog een bugje, maar dat is nu opgelost. :)
Z:TP + SD kaart staat nu toch wel voor homebrew nu? Daarmee bedoelde ik ook de Gecko Loader. Maar goed ik zal de volgende keer wel duidelijker zijn :>

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

quote:
monnick schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:45:
Net weer een uurtje The Godfather gespeeld. Wat blijft dat een topper, staat echt in de top 4 van beste Wii games als je het mij vraagt! _o_
Hehe, ik heb een paar dagen geleden Zelda Twilight Princess nog maar eens aangeslingerd. Had hem nog niet uitgespeeld dus dat werd hoog tijd :P
Ik moet sowieso meer games nog gaan uitspelen. Ik koop eigenlijk teveel games waardoor ik geen tijd meer heb om de vorige uit te spelen.
quote:
Vincent7 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
[...]

Nee, het ligt niet aan de Zelda Hack of het SD kaartje. Hooguit aan de Gecko Loader die erop staat. Met de Zelda Hack of het SD kaartje zelf is niks mis.

Het probleem is de game die niet gemaakt is om op een JPN console te draaien.
Reg. datum: 09 mei 2003

Is Scarface voor de Wii gelijk aan Scarface voor de PS2?
Afgezien v/d bediening v/h spel...

Back in NL. T_T

quote:
BarôZZa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 02:02:
Nee, het ligt niet aan de Zelda Hack of het SD kaartje. Hooguit aan de Gecko Loader die erop staat. Met de Zelda Hack of het SD kaartje zelf is niks mis.

Het probleem is de game die niet gemaakt is om op een JPN console te draaien.
Hoe dan ook, hij doet het nu. :) Ik ben nu na nog wat intense gevechten op Elysia teruggekeerd naar Bryyo, zonder resets of vastlopers. :) Erg coole game dit, stukken beter dan MP2 wat mij betreft. Die kon me nooit echt boeien. Die dark/light world vond ik zo'n gehannes, geef mij maar gewoon 1 wereld. :)

Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
Noax schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:49:
Is Scarface voor de Wii gelijk aan Scarface voor de PS2?
Afgezien v/d bediening v/h spel...
De inhoud van de game is hetzelfde op een paar kleine aanpassingen na. Hij is grafisch wel mooier en de framerate is een stuk beter. De besturing werkt ook wel goed en ik vind het de beste GTA kloon voor de Wii tot nu toe.

Leef om te leven

quote:
Rakkerzero schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:02:
[...]

Hehe, ik heb een paar dagen geleden Zelda Twilight Princess nog maar eens aangeslingerd. Had hem nog niet uitgespeeld dus dat werd hoog tijd :P
Ik moet sowieso meer games nog gaan uitspelen. Ik koop eigenlijk teveel games waardoor ik geen tijd meer heb om de vorige uit te spelen.
Daar heb ik ook vaak last van, daarom ga ik geen games meer kopen totdat Super Smash Brothers Brawl hier uit is.

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Eet nooit gele sneeuw!

quote:
LOST schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:13:
Iemand al ervaring met "Dancing Stage" voor de Wii ?
Subtiele kick. Ik heb hem op het verlanglijstje voor mijn trouwfeest gezet (mijn aanstaande wil hem ook graag). Maar ik ben nog wel benieuwd naar praktijkervaringen.

Iemand?
IP in your face !

^ Ik had hem al een tijdje geleden gekocht omdat Wii fit nog even op zich liet wachten.

Ik had Mario Dancing stage al op de GC, de GC versie heeft mij niet lang kunnen boeien, de story mode was niet erg leuk ik en mijn vriendin waren er snel op uitgekeken (met name omdat de vele nintendo tune's niet echt leuk waren).

De Wii versie is geheel nintendo onafhankelijk, de mat gaat gewoon in de GC poort net als de originele nintendo matten, deze kun je dus ook gewoon gebruiken voor 2 players.

De nummers zijn naar mijn idee goed gekozen, redelijk wat afwisseling en best nog wat recent werk.
Overigens zijn het niet de originele nummers, allen zijn nagezongen echter ik hoor geen verschil of ze zijn zelfs beter origineel.

Als je workout doet kun je er ook de wiimote en nunchuck bij gebruiken om te klappen en te zwaaien.. best leuk.

Ik moet wel zeggen dat sinds ik Wii Fit en MK Wii heb ik het spel niet meer aangeraakt heb. Vermoedelijk komt het wel weer uit de kast bij een oudjaars avond o.i.d.

Oh je.. of ie het waard is te kopen.. tja, als je een dancing stage fan bent denk ik het wel, alhouwel hij volgens mij niet zo moeilijk is/word als je wel eens op youtube ziet (die gekke jappaners ;))
Het is dat ik hem in een inpuls kocht voor 39¤, anders had ik hem denk ik niet meegenomen, misschien later wel als ik uitgekeken was op MKW en WF.

DukeBox wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:31 (15%)

Insert coin: [=======]

quote:
Captain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:31:
[...]

Hoe dan ook, hij doet het nu. :) Ik ben nu na nog wat intense gevechten op Elysia teruggekeerd naar Bryyo, zonder resets of vastlopers. :) Erg coole game dit, stukken beter dan MP2 wat mij betreft. Die kon me nooit echt boeien. Die dark/light world vond ik zo'n gehannes, geef mij maar gewoon 1 wereld. :)
MP3 vind ik idd een erg aardige game. Ben nu op 25% ofzo. Speel het op normal, maar had misschien beter voor hard kunnen kiezen. De vijanden zijn allemaal vrij slap. Zeker als je de 'hypermode'(of hoe ze het ook noemen) ingaat knal je ze allemaal te gemakkelijk weg.

En sommige momenten zijn wel saai. Als je weer eens terug moet lopen naar je vliegtuig of een level in omdat je nu eindelijk dat ene deurtje kan openen.

Ook het gebrek aan genoeg save points vind ik wel irritant. Dan had ik liever gehad dat je op meer plekken kon saven en je health niet aangevuld werd.
Back in NL. T_T

quote:
BarôZZa schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:36:
En sommige momenten zijn wel saai. Als je weer eens terug moet lopen naar je vliegtuig of een level in omdat je nu eindelijk dat ene deurtje kan openen.
Dat is juist de charme van de Metroid reeks, dat je steeds weer nieuwe gebieden in kunt doordat je nieuwe wapens/skills hebt gekregen. :)

Mijn foto's op Flickr.

quote:
Captain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:45:
[...]

Dat is juist de charme van de Metroid reeks, dat je steeds weer nieuwe gebieden in kunt doordat je nieuwe wapens/skills hebt gekregen. :)
Zelfde verhaal met Zelda. Alleen is dat in Twilight Princess wel veel minder dan in de oudere Zelda games. En dat vind ik wel jammer.

Edit:
Was ik nog vergeten te vertellen. Vandaag heb ik Boom Blox bij de Mediamarkt gescoort. Was er toch om een ventilator te kopen, dus gelijk maar het spel meegenomen samen met een component cable (ouders zijn een weekje weg, dus de HD televisie is vrij :P ) + GC memory card.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:27 (26%)

Reg. datum: 24 september 2003

Heb het topic al een tijdje niet gevolgt (zo weinig tijd...) maar is er nu homebrew uit waarmee je je wii regio vrij kan maken? werkt dit ook voor een pal console met US games? en heeft iemand toevallig een linkje met meer info?

En captain N, als je nog iemand met een pal console in de buurt van leiden zoekt ooit mag je wel bij mij langs komen ;)

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Back in NL. T_T

b3n666, thanks. Misschien sowieso wel een leuk idee om een keer een Wii-avondje oid te houden? Sannr komt ook uit Leiden, en volgens mij nog wel een aantal mensen hier in dit topic.

Anyways... check Gecko Region Free. :)

Mijn foto's op Flickr.

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
b3n666 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:32:
Heb het topic al een tijdje niet gevolgt (zo weinig tijd...) maar is er nu homebrew uit waarmee je je wii regio vrij kan maken? werkt dit ook voor een pal console met US games? en heeft iemand toevallig een linkje met meer info?

En captain N, als je nog iemand met een pal console in de buurt van leiden zoekt ooit mag je wel bij mij langs komen ;)
Zoiets ?

nieuws: Hackers krijgen bootleg Wiiware draaiend op normale Wii

Pagina: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: