Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 163 164 165 166 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,

Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar O-)

Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.

Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe :D
Sygic heeft deze functie op het moment nog niet, pas later dit jaar. Maar je kunt bijv Route66 Mobile 7 gebruiken voor TMC. Dat doe ik ook, dus naast navigatie met Sygic.

Why are we here..

quote:
Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:36:
[...]

Naja meestal is de juiste weg volgens mij om eerst zelf uit te zoeken en pas daarna hulp te zoeken in een forum, maar goed...

Bedoel na je vraag ging ik gelijk zoeken. Zonder die vraag nooit gezien te hebben zelf of over nagedacht te hebben.. en kijk hoe snel ik je antwoord kon geven... maar goed
Ik stel mijn vragen liever direct aan personen als ik iets niet kan vinden, aangezien die er niet zijn ga ik naar een minder direct forum toe zoals got want hier geven mensen snel reacties.

Het antwoord wat je mij hebt gegeven is een verwijzing en zoals ik je heb verteld wil ik dit best gaan doen maar aangezien ik niet zoveel zin heb om een hele mail op te stellen naar een of ander sloveens (ofzo) bedrijf, en vervolgens 4 weken moeten wachten op een antwoord vraag ik het eerst hier. nu goed?

plus.. ik had je onderstaande "bij gevoegde" gedeelte nog niet gelezen, maar ja. dit heb ik ook gelezen ja, enkel zit er in de huidige versies wel een Traffic knop die grayed-out is.

Pt0x wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:50 (9%)

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

quote:
Z___Z schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:34:
[...]

Dan heb jij een slechte normale foto toestel IMHO. De kleuren echtheid en scherpte van mijn digicam 4 mpix is toch duidelijk veel beter dan die van mijn N95 8gb.
Ik kan denk ik gewoon goed fotos maken :P tuurlijuk je moet ze niet enorm gaan uitvergroten etc. voor normaal afdruk werk en normaal op pc bekijken vind ik ze absoluut niet onder doen (mits je natuurlijk op alle details etc gaat letten..) :D

GoW _0_ 360 fan:)

Why are we here..

quote:
dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:40:
[...]

Sygic heeft deze functie op het moment nog niet, pas later dit jaar. Maar je kunt bijv Route66 Mobile 7 gebruiken voor TMC. Dat doe ik ook, dus naast navigatie met Sygic.
?? :) je bedoeld dat je 2 navigatie systemen naast elkaar draait, sygic voor nav en r66 voor tmc?
zit je dan niet elke keer te switchen?

Reg. datum: 05 december 2007

Ik maak gebruik van het ophalen van email in de standaard applicatie uit Messaging. Nu zou ik graag een shortcut hiervoor hebben maar dit lijkt niet altijd te kunnen (althans: de ene emailbox is wel te selecteren als shortcut en de andere niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Kan je alleen een shortcut op je stand by scherm krijgen voor pop mailbox? Het lijkt erop dat dit niet lukt voor IMAP of zou het ergens anders aan kunnen liggen?
Bij de mailbox zelf zie ik bij mijn pop mailbox een rood sterretje en bij mijn imap mailbox folder zie ik dit niet :|

Vraagje 2: ik kan nog steeds binnen geeneen applicatie de Help functie opvragen. Ik heb gelezen dat er iemand anders is op dit forum die hier ook last van heeft (Mau_Maus naar mijn herinnering). Is hier al meer over bekend?

Reg. datum: 07 maart 2005

quote:
quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,

Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar

Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.

Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe
Heb je McGuider zelf al gemailt erover oid? De hele site is nu actief...

http://www.mcguider.com/nl/

En daar staat o.a.:
quote:
Can I get real time traffic information?
TMC will be available in summer 2008 via software update. Please contact the Tele Atlas Service Centre or navigation.teleatlas.com for latest news.
Zou je toch moeten zien.. aangezien volgens mij dat de enige plek is om het te kopen
Kan je flitspalen en trajectcontroles inladen in de nieuwe final versie van Sygic?

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
mobile625 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Kan je flitspalen en trajectcontroles inladen in de nieuwe final versie van Sygic?
Kon in de eerste versie al

Reg. datum: 05 december 2007

quote:
[...]

Ja, heb dit gister getest.

quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Ik stel mijn vragen liever direct aan personen als ik iets niet kan vinden, aangezien die er niet zijn ga ik naar een minder direct forum toe zoals got want hier geven mensen snel reacties.

Het antwoord wat je mij hebt gegeven is een verwijzing en zoals ik je heb verteld wil ik dit best gaan doen maar aangezien ik niet zoveel zin heb om een hele mail op te stellen naar een of ander sloveens (ofzo) bedrijf, en vervolgens 4 weken moeten wachten op een antwoord vraag ik het eerst hier. nu goed?

plus.. ik had je onderstaande "bij gevoegde" gedeelte nog niet gelezen, maar ja. dit heb ik ook gelezen ja, enkel zit er in de huidige versies wel een Traffic knop die grayed-out is.
Ik weet niet, maar ik qoute ook een stukje tekst, die op die site van mcguider staat, in mijn bericht :S

En daar staat dat ze verwachten in de zomer van 2008 met een update... Dus zal niet lang duren

Reg. datum: 25 oktober 2004

quote:
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:58:
Nu heb ik flink ruzie met het signen van m'n symbian sis bestanden, de beschrijving in het Blog van Micheal, waar een link naar staat in Deel 7, werkt niet meer. Je moet nu ineens een TC trustcenter certificaat hebben!? Anders kan je niet je DevCertRequest progje gebruiken. Maar een certificaat kost je minimaal 13,50 ¤. Weet iemand nog een gratis mogelijkheid!?
Of kan iemand vertellen hoe je nu überhaupt kunt signen?

Why are we here..

quote:
Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:52:
[...]

Ik weet niet, maar ik qoute ook een stukje tekst, die op die site van mcguider staat, in mijn bericht :S

En daar staat dat ze verwachten in de zomer van 2008 met een update... Dus zal niet lang duren
dat stukje tekst bedoel ik dus, mijn reply kwam voor je dat stukje erbij had geedit. maar maakt niet uit.

quote:
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:52:
[...]

Of kan iemand vertellen hoe je nu überhaupt kunt signen?
Ja, gewoon via Open Signed Online
Reg. datum: 15 januari 2003

Ook een vraagje... je kunt printen vanf de N95, toch?
Kan dat ook via een netwerkprinter? Ik heb thuis een HP printer via mijn router aangesloten.
zou ik via WLAN met de N95 ook foto's kunnen printen? (tot nu toe lukt het iig niet)

Art.36 lid. 3: Een panda mag over een andere panda geen seksuele opmerkingen maken.

quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:03:
[...]

dat stukje tekst bedoel ik dus, mijn reply kwam voor je dat stukje erbij had geedit. maar maakt niet uit.
ok, naja volgende keer bij een 2de reactie nog maar is de post goed lezen ;)
Maar toch had je die info ook makkelijk zelf ff kunnen opzoeken, maar goed hopelijk is het je nu duidelijk.

DPC team ziggo-gebruikers.nl

Hmm, kriig net dit bericht in mijn RSS reader van de Nokia Software Update RSS feed:
quote:
Microsoft Vista support temporarily removed
from Nokia Software Update News:
Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
Kennelijk werkt NSU niet goed met Vista SP1 of zo? NSU werkte iig bij mij tot zeer recent prima, maar heb het na installatie van SP1 nog niet geprobeerd bij gebrek aan nieuwe firmware.

xahmol wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:20 (15%)

Specs hoofd PC F@H: ziggo-gebruikers.nl0xahmol

quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:45:
[...]

?? :) je bedoeld dat je 2 navigatie systemen naast elkaar draait, sygic voor nav en r66 voor tmc?
zit je dan niet elke keer te switchen?
Alleen als ik TMC wil gebruiken (lees : zo af en toe onder het rijden), dan zet ik Mobile7 aan. Maar je kunt beide apps naast elkaar en tegelijkertijd gebruiken.

quote:
[...]

Yep, werkt perfect.

quote:
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:18:
Hmm, kriig net dit bericht in mijn RSS reader van de Nokia Software Update RSS feed:

[...]

Kennelijk werkt NSU niet goed met Vista SP1 of zo? NSU werkte iig bij mij tot zeer recent prima, maar heb het na installatie van SP1 nog niet geprobeerd bij gebrek aan nieuwe firmware.
Bij mij werkt NSU (nieuwste versie!) prima op Vista SP1.

Why are we here..

quote:
dafmay schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Alleen als ik TMC wil gebruiken (lees : zo af en toe onder het rijden), dan zet ik Mobile7 aan. Maar je kunt beide apps naast elkaar en tegelijkertijd gebruiken.
Ok, gebruik je dan nog een extra antenne of gaat dat gewoon via GPRS ofzo?

quote:
Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:31:
[...]

Ok, gebruik je dan nog een extra antenne of gaat dat gewoon via GPRS ofzo?
Via gprs verbinding, ik heb Mobile7 aangegeven dat ik zelf handmatig verbinding wil opzetten (zodat ik kosten in de hand houd, ik heb namelijk geen databundel).

dafmay wijzigde dit bericht 08-05-2008 14:21 (13%)

Reg. datum: 25 oktober 2004

quote:
Kijk, dat zag er ff fantastisch uit, maar toen ik braaf mijn IMEI invulde, het e-mail adres waarmee ik ben geregistreerd bij https://www.symbiansigned.com en de sis selecteerde (in mijn geval rotateMe_2_0.sis) kreeg ik deze foutmelding!?

FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200087b5 )

Hoe los ik dat op!?

quote:
nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Kijk, dat zag er ff fantastisch uit, maar toen ik braaf mijn IMEI invulde, het e-mail adres waarmee ik ben geregistreerd bij https://www.symbiansigned.com en de sis selecteerde (in mijn geval rotateMe_2_0.sis) kreeg ik deze foutmelding!?

FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200087b5 )

Hoe los ik dat op!?
Ik geloof dat alleen versie 2.1 beta 2 daarmee werkt op het moment. Later zorgt ie dat alle apps die iopensign aankunnen. Als ik de mail van Samir goed lees.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 08-05-2008 14:43 (8%)

quote:
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:18:

[...]

Je hebt gelijk, Nokia ondersteund op dit moment geen Vista todat er een nieuwe versie is, dit stond vandaag op hun site:
quote:
Microsoft Vista support temporarily removed - 8 May 2008
Support for Microsoft Vista has temporarily been removed from the Nokia Software Updater. This is due to recent changes in certain Microsoft Vista configurations that cause the Nokia Software Updater to become unstable. Other Microsoft Operating Systems are not affected. Support will be reintroduced as soon as possible. We apologise for any inconvenience this may cause.
DPC team ziggo-gebruikers.nl

quote:
Barfman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:00:
[...]

Je hebt gelijk, Nokia ondersteund op dit moment geen Vista todat er een nieuwe versie is, dit stond vandaag op hun site:

[...]
Dank met het confirmeren met exact dezelfde quote als ik zelf al gaf ;) Geeft niet, ben alleen wel nieuwsgierig wat dan die issues zijn omdat NSU bij mij onder Vista dus nooit problemen gaf en iig bij dafmay dus ook onder SP1 prima werkte. Ben dan toch erg nieuwsgierig wat die 'certain Vista configurations' zijn.

Specs hoofd PC F@H: ziggo-gebruikers.nl0xahmol

quote:
xahmol schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:06:
[...]

Dank met het confirmeren met exact dezelfde quote als ik zelf al gaf ;) Geeft niet, ben alleen wel nieuwsgierig wat dan die issues zijn omdat NSU bij mij onder Vista dus nooit problemen gaf en iig bij dafmay dus ook onder SP1 prima werkte. Ben dan toch erg nieuwsgierig wat die 'certain Vista configurations' zijn.
Ik zal zodra ik weer thuis ben eens kijken welke versie van NSU ik nu precies heb draaien. Overigens draai ik Vista Home Premium SP1 (UK).

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 163 164 165 166 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: