Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23 24 25 26 last
Reageer Nieuw TopicWii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
MIME-codering stond uitgevinkt ... deze moet dus aan staan ...
Reg. datum: 29 augustus 2007
Ik heb al een software-update uitgevoerd maar dit had geen effect.
Weet iemand misschien of er een toets-combinatie is o.i.d. bestaat om de toetsen op te laten lichten?
Stuk, hier zijn ze opgelicht als de player actief is en dat lijkt bij jou ook te zijn gezien het wel kunnen bedienen van de toetsen.quote:kever678 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 02:07:
Onlangs heb ik een W960i van iemand overgenomen. Maar de Walkman toetsen die onder het scherm op horen te lichten wanneer Walkman draait geven geen licht. Ze werken wel, maar volgens vele sites horen ze ook zichtbaar te worden ipv zwart te blijven.
Ik heb al een software-update uitgevoerd maar dit had geen effect.
Weet iemand misschien of er een toets-combinatie is o.i.d. bestaat om de toetsen op te laten lichten?
Ik heb het wel gedaan op mijn telefoon... merk er nog niet veel van.
ChrisM wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:49 (18%)
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Reg. datum: 29 augustus 2007
Heb inmiddels contact opgenomen met SE service center en zij zullen de telefoon terug nemen ter reparatie.quote:Loekie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:26:
[...]
Stuk, hier zijn ze opgelicht als de player actief is en dat lijkt bij jou ook te zijn gezien het wel kunnen bedienen van de toetsen.
Toch bedankt voor je reactie.
Reg. datum: 25 mei 2004
Ik heb de service test van de touchscreen al gedaan, en daar zie je precies wat ik hierboven omschreven heb.
Suggestions anyone? (of eigen ervaringen in deze?)
Reg. datum: 04 december 2007
Ik zou het snelst denken aan een master reset. Niet alleen instellingen maar echt alles. Ik heb al een beetje zitten zoeken en ik kan geen configuratie dingetje vinden voor het touch screen al kan ik me bijna niet voorstellen dat dat er helemaal niet in zit.quote:DaFreakhead schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:11:
Ik heb nu iets raars.... De onderste 2 centimeter van de touchscreen werken niet meer. Wanneer ik echter op het bovenste deel ga met de stylus of vinger, pakt de w960 niet de plek die ik aanklik, maar een centimeter of wat bóven de plek die ik tap! (wanneer ik op vandaag tap zeg maar, dan krijg ik de verbindingssterkte te zien)
Ik heb de service test van de touchscreen al gedaan, en daar zie je precies wat ik hierboven omschreven heb.
Suggestions anyone? (of eigen ervaringen in deze?)
Als die reset niet werkt zou ik zoiezo een mailtje naar SE sturen. Kijken wat zij er van zeggen.
Reg. datum: 03 november 2007
Bedankt alvast
Reg. datum: 25 mei 2004
Het is al opgelost, spontaan weer... Wel een beetje typisch, niet? Ik heb hem altijd in het hoesje, wel in mijn broekzak dan, maar ja... Direct stuk gaan?quote:Amrod schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:07:
[...]
Ik zou het snelst denken aan een master reset. Niet alleen instellingen maar echt alles. Ik heb al een beetje zitten zoeken en ik kan geen configuratie dingetje vinden voor het touch screen al kan ik me bijna niet voorstellen dat dat er helemaal niet in zit.
Als die reset niet werkt zou ik zoiezo een mailtje naar SE sturen. Kijken wat zij er van zeggen.
Reg. datum: 11 juli 2007
Reg. datum: 30 maart 2007
links boven in je telefoonquote:Jeroen09 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:09:
Waar bewaren jullie het tap-pennetje? Heb de telefoon in het hoesje en steek dat pennetje daar maar bij maar heb het idee dat ik hem dan zo kwijt ben. Hoe doen jullie dat?
Reg. datum: 11 juli 2007
Dankje..voel me erg dom haha! Maar die in de doos was dus reservequote:
Nieuwste firmware werkt perfect. na 4 dagen op 18%. Da's dus goed te doen
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
Reg. datum: 23 juli 2006
Ik ben sinds december in het bezit van een W960i. Tot nu toe was ik erg tevreden. Gister was het echter erg warm en heeft mijn mobiel een tijd in een zwarte plastic zak gezeten. Ook heb ik hem een tijdje noodgedwongen in m'n sok gedragen.
Ik kan de master reset niet uitvoeren omdat je daar naar mijn weten het touchscreen voor nodig hebt. Ook krijg ik de telefoon niet van Snelle Overdracht modus af, met het gevolg dat ik de backupmanager van SE niet kan starten. Ik zou het toch fijn vinden eerst een recent backupje te maken vooral de telefoon van nieuwe firmware te voorzien via de SE update manager. Mocht het uberhaupt nog te fixen zijn via de software
Iemand tips/trucs?
Kan geen externe server vinden
http://w03.v762.net/app/v...dbdhkk/2X2CFh/hQZDb/22rm/...
[Doorgaan]
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En of het misschien iets te maken heeft met het niet meer werken van mijn touch screen?
Reg. datum: 04 december 2007
Het lijkt me echt heel erg sterk dat dit iets te maken heeft met het niet functioneren van het touchscreen. de browser en de besturingssoftware van het scherm zijn 2 hele andere dingen.quote:ketsiebetsie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:47:
Wat er misschien ook mee te maken kan hebben is dat ik 's middags uit het niets een WAP Push SI-bericht kreeg. Ik wilde het openen en werd direct naar een link geleid. Ik was echter niet aangesloten op een draadloos netwerk o.i.d. dus kreeg ik een leeg browserwindow en de melding:
Kan geen externe server vinden
http://w03.v762.net/app/v...dbdhkk/2X2CFh/hQZDb/22rm/...
[Doorgaan]
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En of het misschien iets te maken heeft met het niet meer werken van mijn touch screen?
En nu heb ik welgeteld één telefoontje gepleegd met de W960i (mooi toestel!) en mag nu nog even 3 weken door met de K800i.
| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!
Kun je een telefoon met naar ik aanneem vodafone-firmware wel updaten met de standaard SEUS? Ik kan me voorstellen dat vodafone hun eigen firmware laden en dat je alleen onder die firmware uitkomt als je het ding voor het updaten aanpast.quote:TheRitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:16:
Mijn W960i die ik zaterdag aanschafte bij Vodafone Amersfoort is alweer retour Ericsson! Ik had als één van de eerste acties de nieuwe firmware via SEUS geïstalleerd maar halverwege het updateproces kreeg ik een 'bewerking mislukt' melding. Herkansing was niet mogelijk, de telefoon werd door de SEUS software niet meer herkend. Dus naar een servicepunt geweest (Vodafone Zeist) maar ook daar klaptte hij er halverwege de update herhaaldelijk uit.
En nu heb ik welgeteld één telefoontje gepleegd met de W960i (mooi toestel!) en mag nu nog even 3 weken door met de K800i.
Jah het leek mij ook sterk. Maar ik dacht dat het handig was om het toch maar even te noemen omdat het een eigenaardig bericht was. Ik dacht heel even dat misschien door het bezoeken van die rare link er iets veranderd is in mijn instellingen/firmware waardoor mijn touchscreen uitgeschakeld zou zijn. Waarschijnlijk is dit niet eens mogelijk, maar het was gewoon toevallig dat ik dat rare wap bericht kreeg en dat dezelfde dag mijn touchscreen er mee ophield.quote:Amrod schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:25:
[...]
Het lijkt me echt heel erg sterk dat dit iets te maken heeft met het niet functioneren van het touchscreen. de browser en de besturingssoftware van het scherm zijn 2 hele andere dingen.
Iemand nog andere ideeen?
Ik heb het zelf niet geprobeerd!
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Ik krijg de telefoon nu niet meer aan, aangezien ik bij de taalkeuze gebruik behoor te maken van het touchscreen.. Dat het dus niet doet.. Even mijn oude nokia uit de kast pakken dus
ketsiebetsie wijzigde dit bericht 13-05-2008 21:42 (31%)
Reg. datum: 03 januari 2008
Iemand een oplossing?
thanks
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23 24 25 26 last