Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 maart 2007

nvm delete

Zerokewl wijzigde dit bericht 08-05-2008 03:18 (86%)

Community Person
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
Fixed another unlimited UberCharge exploit
*O* _/-\o_ *O*

Dat werd tijd :)

rm -rf *

quote:
Rutger Mulder schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:16:
Ja en de servers zijn nog niet geupdate dus ik niet niet spelen :'(
#2 is gereset en geupdate.

Gisteren the orange box en mijn nieuwe gpu binnen gekregen, TF2 opgestart. Begreep in het begin niet precies wat ik nu moest doen, maar na een kwartiertje begon ik het wel door te krijgen.
Wat ik mij alleen afvroeg:
-Het is bij mij allemaal in het Nederlands, hoe kan ik dit veranderen?
-Ik was gisteren de enige medic, is het altijd zo dat mensen liever een class spelen die dmg uitdeelt?
Reg. datum: 30 april 2007

quote:
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:54:
Gisteren the orange box en mijn nieuwe gpu binnen gekregen, TF2 opgestart. Begreep in het begin niet precies wat ik nu moest doen, maar na een kwartiertje begon ik het wel door te krijgen.
Wat ik mij alleen afvroeg:
-Het is bij mij allemaal in het Nederlands, hoe kan ik dit veranderen?
-Ik was gisteren de enige medic, is het altijd zo dat mensen liever een class spelen die dmg uitdeelt?
Rechtermuisklik op TF2 bij steam -> Properties (Eigenschappen) -> Language (Taal)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:54:
Koester het moment van enige medic zijn. Neen, het is niet de reden die jij opgeeft. Er zijn genoeg vaste medics te vinden online (Elvis, Codemann, Psyduck, ikzelf) en door de update (nieuwe achievements en unlockable weapons) zijn er een boel andere medics bijgekomen. De afgelopen dagen is er een overschot aan medics geweest waardoor de vaste medics niet tot nauwelijks medic hebben gespeeld.

Neemt niet weg dat medic altijd het ondergeschoven kindje is geweest van de classes, maar door de nieuwe wapens zal het wel weer een boost krijgen.

last fm || Shoot the f'ing medic

Reg. datum: 02 mei 2003

ik vind dat Valve wel iets mag gaan doen aan de engineer klasse, zodat een engineer ook punten krijgt voor gebruik van z'n teleporter/dispenser. Ik zat gisteren op een Goldrush server (stage 1). we waren snel in de buurt van het laatste cp van die stage, maar daar hield de verdediging zeer goed stand. Een engineer aan onze zijde had dus een goed geplaatste teleporter, waardoor iedereen van ons team snel vanaf de spawn bij het front was. Er stond een sentry ter verdediging etc... En we wonnen het uiteindelijk en dat kwam dus voornamelijk, omdat iedereen snel bij het front kwam mbv die teleporter... Die werd uiteindelijk 53x! gebruikt... en ja de engineer stond op de op 9e plaats binnen het team...
Moedigd je niet echt aan om engineer te spelen zo...

Maar je individuele score maakt toch niet zoveel uit? Zolang je team maar wint en jij daar flink aan bijgedragen hebt?
ShRiMp0ViSs|ab0x
Reg. datum: 27 augustus 2007

Je krijgt er toch ook punten door? Je hebt als enineer trouwens ook niet voor niks een shotgun.. Bij dustbowl zie ik best wel vaak engineers in de top 3 staan.. Maar ik weet niet of je punten krijgt door te healen met een dispenser..

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;

Dunder-Mifflin, Inc.

quote:
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:03:
Maar je individuele score maakt toch niet zoveel uit? Zolang je team maar wint en jij daar flink aan bijgedragen hebt?
Dan zou je net zo goed alle scores kunnen afschaffen, want het maakt dan ook niet uit hoeveel kills een soldier bijvoorbeeld heeft. Het is juist fijn dat jij (en anderen) kan zien hoe goed je het binnen het team doet, imho.

Overigens krijg je volgens mij inderdaad wel punten voor transports. Eén punt per 2 of 3 transports geloof ik, en de keren dat je er zelf doorheen gaat tellen niet mee.

Voor de dispenser krijg je volgens mij niets, terwijl een goed geplaatste dispenser (bijvoorbeeld in 2forts bij de ingang voor HW/Demo defense) heel veel verschil kan maken.

Gizz wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:38 (12%)

Canon EOS 5D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
Gizz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Dan zou je net zo goed alle scores kunnen afschaffen, want het maakt dan ook niet uit hoeveel kills een soldier bijvoorbeeld heeft. Het is juist fijn dat jij (en anderen) kan zien hoe goed je het binnen het team doet, imho.

Overigens krijg je volgens mij inderdaad wel punten voor transports. Eén punt per 2 of 3 transports geloof ik, en de keren dat je er zelf doorheen gaat tellen niet mee.

Voor de dispenser krijg je volgens mij niets, terwijl een goed geplaatste dispenser (bijvoorbeeld in 2forts bij de ingang voor HW/Demo defense) heel veel verschil kan maken.
Klopt, maar ook dat je maar 2 punten krijgt voor een flag capture als scout bv is ook heel erg matig vind ik...vooral in 2fort als ik dan scout rush ik elk keer die basis in en sja je wordt wel heel vaak kapot geschoten, maar als je hem eenmaal hebt kan je ook weer snel de basis uitrushen...en dan capture je, krijg je 2 punten... :( sta dus ook vaak redelijk onderaan als ik als scout speel....

Maar net zoals engineer, als je bv in 2fort de intel gaat verdedigen, het werkt wat je doet is echt supernuttig maar je krijgt er ook zo weinig punten door...als spy krijg je wel veel punten met destroyen enzo als je het een beetje goed doet.

Verder, wat is volgens jullie de beste plek voor een sentry op 2fort?

quote:
Gizz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Dat zou ik niet zo heel erg vinden, dan zien mensen tenminste niet dat ik zo slecht ben :D. Iemand trouwens die dat andere steam spel savage 2 speelt? Dat ziet er ook wel grappig uit, maar zag dat er nog geen thread voor was.
Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
StephaN900 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Dat zou ik niet zo heel erg vinden, dan zien mensen tenminste niet dat ik zo slecht ben :D. Iemand trouwens die dat andere steam spel savage 2 speelt? Dat ziet er ook wel grappig uit, maar zag dat er nog geen thread voor was.
Mij maakt die score ook niet veel uit, alhoewel is het wel leuk om te zien wie er beter is of wie een betere teamspeler is etc. Zelf vindt ik ook dat badges het spel echt leuker maken, maar de wijzen dat ze unlocks aan badges hebben gebonden vindt ik niet zo'n goede keus. Het zou veel beter zijn geweest als de unlocks aan je score met een bepaalde class waren gebonden. Bijvoorbeeld op 1 Miljoen, 5 Miljoen en 10 Miljoen punten. Badges zijn leuk, maar ik vindt niet dat ze de speler moeten stimuleren om deze te gaan hunten.

Offtopic:
Heb Savage2 gezien maar jammer genoeg speelde heel weinig mensen het. Toen hij nog niet op steam was het aantal spelers tegelijk online altijd onder 100. Dit hebben ze nu waarschijnlijk expres weg gehaalt op de main site, en daar in de plaats die Steam Ad gezet. Als meer spelers het gaan spelen omdat hij op steam gaat dan ga ik zeker deze kopen, ziet er gruwelijk vet uit. :)

Savage2.

Reg. datum: 12 juni 2007

fixed elevators op costom maps ?
ehmm. ohkay, als ik dat grapje nog maar een keer uit kan halen ^^

er stond een engineer met een sentry ergens op de 2e verdieping van een custom map, dus ik spring in de lift, laat die engineer weten dat ik er ben, die engie hopt vervolgens ook in de lift, en ik hop eruit, deurtjes gaan dicht... was leuk ^^

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
Dark_Matter schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:39:
fixed elevators op costom maps ?
ehmm. ohkay, als ik dat grapje nog maar een keer uit kan halen ^^

er stond een engineer met een sentry ergens op de 2e verdieping van een custom map, dus ik spring in de lift, laat die engineer weten dat ik er ben, die engie hopt vervolgens ook in de lift, en ik hop eruit, deurtjes gaan dicht... was leuk ^^
Hoop er eerlijk gezegd op dat het hiermee het probleem van vastzitten in verschillende liften is opgelost. Soms waren ze notoir onbetrouwbaar. Op labor heb ik tot 3x toe klemgezeten bij die kleine liftplatforms bij de spawn "zal me toch geen 3e keer gebeuren?" 8)7

Full Flavor
Reg. datum: 28 februari 2001

:'( ik zou gister _eindelijk_ mijn "with friends like these" achievement halen, maar net op voor het moment dat de 7e op de server kwam, vliegt steam eruit... oh well, die achievement is me gewoon niet gegund...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Reg. datum: 01 december 2002

Weet iemand hier misschien hoe het kan dat mijn "Head of the Class" achievement niet unlocked is terwijl deze wel op 9/9 staat? Is het een bug, of moet ik toch nog even een rondje alle classes langs gaan (al denk ik dat ik ze de laatste paar dagen allemaal wel meerdere rondes gehad heb)?

Verder een geweldig spel. Gisteren nog een aantal matches gespeeld met wat vrienden en de engineer is toch wel mijn favoriet. Leuk een sentry neer planten en dan met de shotgun alles afslachten, heerlijk. Wel jammer dat er regelmatig veel te veel medics zijn - de meeste games heb je er niet bijzonder veel last van, maar soms is wel 40% van de server medic en dan wordt het wel een beetje eentonig.
quote:
SniperFox schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:37:
[...]

Offtopic:
Heb Savage2 gezien maar jammer genoeg speelde heel weinig mensen het. Toen hij nog niet op steam was het aantal spelers tegelijk online altijd onder 100. Dit hebben ze nu waarschijnlijk expres weg gehaalt op de main site, en daar in de plaats die Steam Ad gezet. Als meer spelers het gaan spelen omdat hij op steam gaat dan ga ik zeker deze kopen, ziet er gruwelijk vet uit. :)

Savage2.
Ik heb het twee dagen geleden gekocht toen bekend werd dat het op Steam beschikbaar was. Ik wou het eigenlijk al eerder kopen (want Savage 1 was vet en die had ik ook gekocht), maar ben er nooit aan toegekomen - nu dat het ook op Steam was was dat het perfecte moment natuurlijk. Het spelersaantal vanochtend lag op iets van 94, nu ligt dat aantal boven de 100 (als je op de site ingelogd bent kan je het wel nog zien). Ter vergelijking: een tijdje terug lag dat rond de 20 en misschien 40 of 50 bij peaktimes.

Gisteravond na TF2 voor het eerst deze Savage 2 gespeeld en het speelt echt goed. Volgens de forums zijn de spelersaantallen nu al vele malen hoger dan voor Steam en ik moet zeggen dat ik gisteravond en vanochtend geen problemen had om servers te vinden. Je kan het natuurlijk ook even zelf proberen met de 5-uur-online-play demo om te kijken of het je bevalt.

Reg. datum: 26 juli 2006

quote:
iain schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:45:
:'( ik zou gister _eindelijk_ mijn "with friends like these" achievement halen, maar net op voor het moment dat de 7e op de server kwam, vliegt steam eruit... oh well, die achievement is me gewoon niet gegund...
Ik haalde gisteren die achievement wel eindelijk. Was de enige van de normale die ik nog moest hebben en ik heb de afgelopen dagen ongeveer iedereen en alles waar ik mee speelde toegevoegd aan mijn friendslist. :)

Volgens mij is het trouwens zo dat je hem pas krijgt aan het einde van de ronde. Ik weet niet of je heel de ronde met zeven vriendjes moet spelen, of dat je gewoon ooit met z'n achtten online moet zijn. Enfin, wel een lastige om te krijgen.

This is the song La la la la

volgens mij moet je een hele ronde spelen met die 7 vrienden, en dan aan het eind van die ronde heb je de achievement gehaald.

tenminste zo heb ik de mijne wel destijds gehaald :+

Moonroach wijzigde dit bericht 08-05-2008 14:51 (18%)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Moonroach schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:49:
volgens mij moet je een hele ronde spelen met die 7 vrienden, en dan aan het eind van die ronde heb je de achievement gehaald.

tenminste zo heb ik de mijne wel destijds gehaald :+
Maar je hebt toch helemaal geen vriendjes? ;)

Je moet inderdaad een hele ronde spelen, maar volgens mij was er gisteravond iets met de achievementserver ofzo. Ik weet dat copy er last van had met z'n achievement en weaponunlock dus wellicht ook dat jij hierdoor de achievement niet kreeg.

last fm || Shoot the f'ing medic

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
chrisO schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:00:
ik vind dat Valve wel iets mag gaan doen aan de engineer klasse, zodat een engineer ook punten krijgt voor gebruik van z'n teleporter/dispenser.
Inderdaad. Als je merkt hoe erg het team geholpen wordt hiermee (ook op CP maps zoals Dustbowl). vaak staat bij mij de teleporter blauw/roodgloeiend bij de tweede capture point van het tweede deel van Dustbowl.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Have you been hopped?

Volgens mij krijg je toch telkens een punt als iemand van je teleporter gebruikt maakt?
Reg. datum: 27 augustus 2004

In HLXstats misschien. Maar niet in TF2 officiële puntensysteem.

Full Flavor
Reg. datum: 28 februari 2001

ik had hem nog niet gezien, dus daarom post ik hem maar:

Saving Private Ryan, Team Fortress 2 Style

I used to be an atheist, until I realised I was god.

This is the song La la la la

quote:
Mik! schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:04:
[...]
Maar je hebt toch helemaal geen vriendjes? ;)
Ow ja dat was ik al even vergeten :o

Hoe heb ik die achievement dan gehaald ? :?

Moonroach wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:04 (13%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: