Reg. datum: 14 juli 2004
Nokia N95 (8GB) - Deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 163 164 165 166 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 03 februari 2005
Ja de Iphone is nice! Laatst een uurtje mee zitten pielen, maar het gadget gehalte is toch echt 100x groter dan van de N95. Jammer dat interne GPS en UMTS ontbreken, maar verderquote:dafmay schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:48:
[...]
Ik heb er een 8GB kaartje in en het werkt perfect !
Ps dit bericht via iPhone verstuurd...wat een gadget
Zit sterk te denken om er eentje aan te schaffen. Wat een verademing qua beeldscherm en heldere kleuren. Tevens vind ik hem heerlijk in bediening.
Voor meer iPhone discussie: [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 (just in case you didn't know)
Ginz wijzigde dit bericht 08-05-2008 17:38 (11%)
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 16 januari 2006
Rotateme: http://www.bysamir.fr/rotateme/. Je moet hem wel ff Signen. Succes!quote:nvanthoff schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:24:
Ik wil graag dat programma installeren waardoor je beeldscherm kantelt wanneer je de N95 kantelt, net als de iPhone kan. Maar dat progje zou hier onder software moeten staan, maar daar staat die niet. Kan iemand me vertellen hoe het progje heet of waar ik het kan downloaden?
Andere vraag, de N95-1 support alleen tot 2GB kaarten toch? Of kan je er ook een grotere kaart in steken? Ik zie namelijk dat ze te koop zijn tot 8GB...
Voor iemand die veel om de camera geeft is het niets...quote:bounzer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:41:
[...]
Ja de Iphone is nice! Laatst een uurtje mee zitten pielen, maar het gadget gehalte is toch echt 100x groter dan van de N95. Jammer dat interne GPS en UMTS ontbreken, maar verder![]()
Zit sterk te denken om er eentje aan te schaffen. Wat een verademing qua beeldscherm en heldere kleuren. Tevens vind ik hem heerlijk in bediening.
Ik vind de iPhone heel vet hoor begrijp me niet verkeerd maar die prachtige camera en gps van de N95 zijn toch wel heel vet!!!
Net terug van vakantie ongeveer 200 fotos gemaakt waarvan 75% niet onderdoet voor een normaal fototoestel
GoW _0_ 360 fan:)
Je hebt oa RotateMe, RotationPy en LandscapePro. Op de 8gb versie zit dit standaard in de laatste firmware.
Ja als gadget erg gaaf, en dan vooral het grote superheldere scherm en de geinige bediening. Maar als multi-functioneel apparaat gaat er niets boven de N95. Zoals Kernie al aangaf, de gps en goede camera zijn geweldig en ik zou mijn N95 dan ook niet vervangen door de iphone. Ik heb 'm 3 weken te leen van een vriend en kan dus nog even er mee spelen. Maar ik gok dat de nieuwigheid er bij mij na ongeveer 1 week wel vanaf is.quote:bounzer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:41:
[...]
Ja de Iphone is nice! Laatst een uurtje mee zitten pielen, maar het gadget gehalte is toch echt 100x groter dan van de N95. Jammer dat interne GPS en UMTS ontbreken, maar verder![]()
Reg. datum: 06 februari 2003
ruurdpotma wijzigde dit bericht 07-05-2008 21:00 (6%)
Reg. datum: 17 maart 2002
Dan heb jij een slechte normale foto toestel IMHO. De kleuren echtheid en scherpte van mijn digicam 4 mpix is toch duidelijk veel beter dan die van mijn N95 8gb.quote:kernie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:12:
[...]
Voor iemand die veel om de camera geeft is het niets...
Ik vind de iPhone heel vet hoor begrijp me niet verkeerd maar die prachtige camera en gps van de N95 zijn toch wel heel vet!!!
Net terug van vakantie ongeveer 200 fotos gemaakt waarvan 75% niet onderdoet voor een normaal fototoestel
[SAY NO TO SILVERS - SILVERS FUND TERRORISM]
Toch slaat de N95 geen slecht figuur. Ik ben op vakantie met familie, en hier slingeren tevens een HTC Touch Cruise, Canon 300D, 30D en 5D rond. Voor de kiekjes op 10x15 of 13x18-formaat is N95 uitstekend geschikt.quote:Z___Z schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:34:
[...]
Dan heb jij een slechte normale foto toestel IMHO. De kleuren echtheid en scherpte van mijn digicam 4 mpix is toch duidelijk veel beter dan die van mijn N95 8gb.
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Even een update... toestel is 3 weken geleden weggegaan ter reparatie en kwam na een kleine 3 weken terug met een software updatequote:In_The_Aire schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:52:
Ik heb een probleem met mijn N95 8GB. Ik heb de nieuwste firmware (15.0.015). Een aantal dagen geleden werkte het speakertje opeens niet meer (handsfreespeaker wel, 'bel'speaker niet). Ik hoor dus de andere persoon niet als ik bel, en de toetstoon werkt ook niet. Ik heb toen de batterij eruit gehaald en opnieuw aangezet, en daarna werkte hij nog steeds niet. Een half uur later opeens weer wel. Ik heb nu weer hetzelfde probleem. Speakertje werkt niet meer, ook 2 uur later niet.
Iemand dit eerder gezien?
Echt veel plezier heb ik er nog niet van gehad.
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Reg. datum: 02 december 2007
Ik heb sinds een paar dagen een Nokia n95 gekocht.
Nu heb ik even een paar vraagjes.
Ten eerste, de batterij is na een paar uur al leeg. (Denk aan 7-8 uur, is dit normaal?)
Ten tweede, als mijn slider dicht geklapt is er zon 5 MM 'vrij', waardoor ik hem dus lichtjes kan bewegen, (als ik de telefoon lichtjes schud, hoor ik het ook 'tikken') is dit normaal, of is dit een probleem bij mij?
En dan als laatste, wat is de laatste Firmware?
Mijn telefoon geeft aan dat ie 12.0.013 heeft, terwijl er al nieuwere firmware's zijn, toch? (Nokia updater zegt dat de nieuwste is geinstalleert).
Als je even de moeite neemt om dit forum (en al die andere over de N95, 1t/m 8, ) even door te kijken kan je zelf al je antwoorden vinden. Jouw vragen zijn al tientallen keren besproken......quote:Rprp schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:45:
Hey,
Ik heb sinds een paar dagen een Nokia n95 gekocht.
Nu heb ik even een paar vraagjes.
Ten eerste, de batterij is na een paar uur al leeg. (Denk aan 7-8 uur, is dit normaal?)
Ten tweede, als mijn slider dicht geklapt is er zon 5 MM 'vrij', waardoor ik hem dus lichtjes kan bewegen, (als ik de telefoon lichtjes schud, hoor ik het ook 'tikken') is dit normaal, of is dit een probleem bij mij?
En dan als laatste, wat is de laatste Firmware?
Mijn telefoon geeft aan dat ie 12.0.013 heeft, terwijl er al nieuwere firmware's zijn, toch? (Nokia updater zegt dat de nieuwste is geinstalleert).
Reg. datum: 02 december 2007
Jup, zag het net.quote:sonsan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:08:
[...]
Als je even de moeite neemt om dit forum (en al die andere over de N95, 1t/m 8, ) even door te kijken kan je zelf al je antwoorden vinden. Jouw vragen zijn al tientallen keren besproken......
Beetje te snel door het topic gespit, hehe.
Gevonden nu, thnx anyway.
Reg. datum: 02 februari 2004
Nou ben ik met je eens dat zijn vragen er al stonden, maar vind je het zelf reëel om iemand 8 topics te laten lezen? Met 1 topic ben je al lang genoeg bezig..quote:sonsan schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:08:
[...]
Als je even de moeite neemt om dit forum (en al die andere over de N95, 1t/m 8, ) even door te kijken kan je zelf al je antwoorden vinden. Jouw vragen zijn al tientallen keren besproken......
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
Reg. datum: 25 oktober 2004
Ja, mooi en al, maar heb je die in je N95-1 of je N95-2 (8GB), want ik vraag me toch af of mijn normale N95-1 die geleverd is met een 1GB kaartje en software versie 21.0.016 die 8GB kaarten aan kan, want in de handleiding staat dat er maar support is tot 2 GB...quote:dafmay schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:48:
[...]
Ik heb er een 8GB kaartje in en het werkt perfect !
Ps dit bericht via iPhone verstuurd...wat een gadget
in de 8GB kun je geen eigen kaartjes stoppen. Dus logischer wijs zal hij een N95-1 hebben. Zo een heb ik er ook, met 4 gb kaartje en dat werkt prima.quote:nvanthoff schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:50:
[...]
Ja, mooi en al, maar heb je die in je N95-1 of je N95-2 (8GB), want ik vraag me toch af of mijn normale N95-1 die geleverd is met een 1GB kaartje en software versie 21.0.016 die 8GB kaarten aan kan, want in de handleiding staat dat er maar support is tot 2 GB...
Overigens is dat, zelfs in dit topic, al meerdere keren besproken.
Nou vooruit, alleen deel 8 is ook goed. Maar dan wel helemaal lezen hè!quote:Thrilled schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:33:
[...]
Nou ben ik met je eens dat zijn vragen er al stonden, maar vind je het zelf reëel om iemand 8 topics te laten lezen? Met 1 topic ben je al lang genoeg bezig..
Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Reg. datum: 25 oktober 2004
Nu ook weer niet overdrijven. Als je de kwaliteit van de door jouw genoemde Canons vergelijkt met de N95 en jij vind de kwaliteit op 10x15 vergelijkbaar vraag ik me werkelijk af wat je/jouw familie met de Canons doet om zulke slechte foto's te krijgenquote:Fuzzillogic schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:46:
[...]
Toch slaat de N95 geen slecht figuur. Ik ben op vakantie met familie, en hier slingeren tevens een HTC Touch Cruise, Canon 300D, 30D en 5D rond. Voor de kiekjes op 10x15 of 13x18-formaat is N95 uitstekend geschikt.
De N95 heeft prima foto's: voor een camphone. Maar een echte camera en zeker een spiegelreflex heeft toch echt wat betere lensen en beeldsensoren dan de N95. En lensen/beeldsensor zijn toch nog altijd veel belangrijker voor een camera dan megapixels.
Maar nog belangrijker is natuurlijk de persoon achter de camera: ken genoeg mensen die zelfs met de allerduurste spiegelreflex op volautomatische autofocus en image stabilisatie toch nog onscherpe foto's krijgen.
Gebruik zelf mijn N95 camera heel erg zelden omdat ik de foto's eigenlijk onbruikbaar vind voor elk ander gebruik dan even snel leuk een snapshot waar kwaliteit er niet toe doet.
Snap daarom ook niet goed waarom iedereen zo enthousiast is over de N95 camera. OK, de foto's zijn (stukken) beter dan foto's van andere camphones, maar het is geen enkele vergelijking met een goede normale camera (wellicht afgezien van de echte budgetklasse camera's).
xahmol wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:26 (9%)
Specs hoofd PC F@H: ziggo-gebruikers.nl0xahmol
Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar
Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.
Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe
Pt0x wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:28 (0%)
Reden: spellingshizzle
Heb je McGuider zelf al gemailt erover oid? De hele site is nu actief...quote:Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:27:
Hallo,
Ik heb een n95 8gb en gebruik voor navigatie McGuider (sygic) de nieuwste versie beschikbaar![]()
Nou vraag ik mij al een aantal versies af of de TMC functie die hier in zit gebruikt kan worden. ik kan wel bij de GPS device wizzard aangeven dat ik TMC wil gebruiken maar dan vraagt sygic naar een poort van een dus aan te sluiten apparaat wat ik niet heb.
Ik dacht dat TMC op de n95 series wel zonder verdere randapparatuur zou werken. of heb ik dat helemaal mis? kan het wel, dan zou ik graag willen weten hoe
http://www.mcguider.com/nl/
En daar staat o.a.:
Zou je toch moeten zien.. aangezien volgens mij dat de enige plek is om het te kopenquote:Can I get real time traffic information?
TMC will be available in summer 2008 via software update. Please contact the Tele Atlas Service Centre or navigation.teleatlas.com for latest news.
Mau_Maus wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:35 (17%)
nog niet gedaan maar wel behoorlijk wat zitten zoeken op fora e.d. er wordt daar simpelweg niet over gesproken of er wordt niet beantwoord.quote:Mau_Maus schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:31:
[...]
Heb je McGuider zelf al gemailt erover? De hele site is nu actief...
http://www.mcguider.com/
mocht ik geen antwoord krijgen dan mail ik die mensen zelf wel.
Naja meestal is de juiste weg volgens mij om eerst zelf uit te zoeken en pas daarna hulp te zoeken in een forum, maar goed...quote:Pt0x schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:33:
[...]
nog niet gedaan maar wel behoorlijk wat zitten zoeken op fora e.d. er wordt daar simpelweg niet over gesproken of er wordt niet beantwoord.
mocht ik geen antwoord krijgen dan mail ik die mensen zelf wel.
Bedoel na je vraag ging ik gelijk zoeken. Zonder die vraag nooit gezien te hebben zelf of over nagedacht te hebben.. en kijk hoe snel ik je antwoord kon geven... maar goed
Yep wat hij zegtquote:Dandelion schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:13:
[...]
in de 8GB kun je geen eigen kaartjes stoppen. Dus logischer wijs zal hij een N95-1 hebben. Zo een heb ik er ook, met 4 gb kaartje en dat werkt prima.
Overigens is dat, zelfs in dit topic, al meerdere keren besproken.
En vergeet de zoekfunctie niet. Je hoeft niet het hele topic door te lezen om antwoorden te kunnen vinden.quote:Upquark schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:35:
[...]
Nou vooruit, alleen deel 8 is ook goed. Maar dan wel helemaal lezen hè!
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 163 164 165 166 last
Dit topic is gesloten.