Hoofdcategorieën
Topicacties

Newsservers met binaries [deel 7]

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 januari 2006

quote:
De laatste zin van je post had je trouwens wel achterwege kunnen laten want dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Bedoel je nu mijn laatste zin of die van Thefxr. Altijd handig om te weten voor ik in de verdediging ga schieten... ;)

Reg. datum: 07 juni 2001

Ik ben het wachten zat en heb een abo genomen bij xs news.
Newscacher draaide toch ook via hun dus. :)

PSP Fat met CFW 5.00 M33-3 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
HTC Touch Diamond 1.93.404.1 NLD met S2U2 en HomeScreen PlusPlus UI

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
tweakernick schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Dat is alleen interessant als je veel upload. Downloaden van films is legaal :)
je bedoelt voorlopig is het downloaden nog legaal, behalve van software.
gezien de europese regelgeving, zal het niet lang meer duren voordat downloaden ook illegaal is.
let maar eens op hirsh ballin.
de tijd zal het leren.
had net ff een storing van astraweb, was binnen een uurtje opgelost ;)

Reg. datum: 15 oktober 2003

Als ik me niet vergis betalen we heffing op lege media voor ditsoort zaken
Software is inderdaad een ander verhaal :)
Reg. datum: 18 september 2006

Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.

Als ze de boel nou ook weer in de lucht krijgen, dan ben ik weer happy! :)

Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:
Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.

Ik ben blij voor je, tot nu toe heb ik geen cent terug mogen ontvangen

Reg. datum: 29 december 2003

@MarkBM: Hoop doet leven, ik wacht geduldig of Paypal me het eerste bedrag ook terug betaalt. Op het forum van Newscacher nog geen update.. :>

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:

Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb een service ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil aangezien ze de dienstverlening voor onbepaalde tijd hebben gestaakt, maar daar wordt totaal niet op gereageerd.

Persoonlijk heb ik helemaal geen vetrouwen in newscacher meer. Als je kijkt hoe alles afgehandeld is, de manier van bedrijfsvoering, hoe er met de abonees met omgegaan is en gebrek aan duidelijkheid en richtlijnen van de afgelopen 2 maanden kan ik mij persoonlijk niet voorstellen dat alles op een nette manier word opgelost laat staan een nieuw begin van deze toko. Het is alleen maar retoriek zonder inhoud. Blijf weg bij deze gasten.

quote:
ustinov schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:02:
[...]

Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb een service ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil aangezien ze de dienstverlening voor onbepaalde tijd hebben gestaakt, maar daar wordt totaal niet op gereageerd.
Heb 2 betalingen gedaan. Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.

Heb ook een geschil geopent voor het 2e bedrag, aangezien de server niet meer werkt en ik het vertrouwen kwijt was. Hier heb ik netjes antwoord op gekregen dat het gecompenseerd wordt in extra dagen als de dienst weer in de lucht is.

Eerst zien dan geloven, maar mijn vertrouwen is gedeeltelijk terug!

Reg. datum: 12 december 2007

quote:
MarkBM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:05:
Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.
Het klinkt alsof je die claim hebt ingediend via Paypal. Kun je dit bevestigen?

Of weet je zeker dat de terugbetaling het gevolg is van enige actie van NC?

Reg. datum: 04 november 2005

quote:
EricSmiler schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]

Ik heb ook mijn eerste betaling teruggekregen, maar wel na claimen bij Paypal. Dit terugbetalen is dus helemaal niet aan enige actie van Newschacher te danken...

quote:
EricSmiler schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]

Ik heb de claim ingediend bij paypal. Weet dus niet zeker of het een gevolg is van handelen van NC of dat paypal zelf de beslissing heeft gemaakt. Kan dat ook niet uit de historie halen van mijn claim.

Ik ben al lang blij dat ik mijn 1ste bedrag terug heb ontvangen!

ben het vertrouwen ook wel kwijtgeraakt..door alle crashes en dergelijken. Maar als het ze weer de lucht in gaan.. wil ik uiteraard mijn account wel weer gaan gebruiken heb immers betaald..

voor de resterende dagen totdag ze weer online komen maar even bij yabnews een accountje gemaakt.. werkt ook goed moet ik zeggen..

hopelijk zet newscacher zijn dienst wel voort! maar tot nu toe geen status update

Intel Quadcore Q6600 @ 3,0 GHz / 2x OZC 2048 / Geforce 9600 GT Aplha Dog Edition / 1 x 750gb Samsung F1 Spinpoint

het is inmiddels alweer een week geleden,dat newscacher op zwart ging. wat is nu een redelijke termijn dat het weer gaat lopen?

Mensen, gebruik je verstand. Newscacher bestaat niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat een usenet provider uberhaupt in zee zou gaan met deze mensen gezien de geschiedenis van de afgelopen tijd. Verspil je energie niet meer.

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
givemebeer schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:38:
Mensen, gebruik je verstand. Newscacher bestaat niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat een usenet provider uberhaupt in zee zou gaan met deze mensen gezien de geschiedenis van de afgelopen tijd. Verspil je energie niet meer.
Dat verwacht ik zelf ook niet meer. Het geld wat iedereen betaald heeft, is opgegaan aan de openstaande rekeningen van XS News. Kan me niet voorstellen dat de nieuwe provider even gratis account gaat aanmaken.

Maar goed ik heb een andere usenetprovider en als mijn account hersteld wordt dan is dat mooi meegenomen.

PSP Fat met CFW 5.00 M33-3 & NDS met R4DS 2Gb 1.18
HTC Touch Diamond 1.93.404.1 NLD met S2U2 en HomeScreen PlusPlus UI

Reg. datum: 02 november 2004

gelukkig vandaag mijn geld terug ontvangen via Paypal. Waarschijnlijk van de bevroren Paypal account van Newscacher.
Paypal had ook totaal geen reactie ontvangen van Newscacher op mijn claim, dus de claim is in mijn voordeel beslist.

Ben achteraf toch wel blij dat ik met Paypal betaald heb, bijna 70 euro terug!

Had ook een claim ingediend. Ongeveer een week geleden. tot nu toe geen cent ontvangen.

Reg. datum: 02 november 2004

op de website van paypal kun je zien wanneer er over je claim beslist wordt.

quote:
klaasvs31 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:11:
op de website van paypal kun je zien wanneer er over je claim beslist wordt.
Bedankt voor de info. Tegen partij heeft nog niet gereageerd volgens paypal.

Het forum van newscacher is ook al dicht, er kan niet meer gepost worden. einde oefening zoals hier een aantal beweren.

Reg. datum: 28 februari 2004

quote:
thefxr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Het forum van newscacher is ook al dicht, er kan niet meer gepost worden. einde oefening zoals hier een aantal beweren.
Het forum is (NOG) niet dicht , en berichtjes kunnen nog steeds geplaatst worden . Maar dat is dan ook zowat het enige wat werkt bij newscacher . :( :(

Vanaf zondag is er ook geen update meer geweest van Tom zelf , alles blijft (dood)stil :O :O
Is volgens mij niet echt een goed teken :? :?

Reg. datum: 19 februari 2008

Het forum is dicht

Antec Black, M2A VM HDMI, 3gb DDrII 800, 5600+, Scythe Ninja Mini, Mediaportal, TH-37px80

Reg. datum: 28 februari 2004

Ja, nu wel :( :(

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: