Ik vroeg mij af... Sinds ik HTC Home Customizer erop gezet heb, kan ik meer makkelijk switchen tussen mijn weather-plugin steden. Eerst kon ik gewoon op mijn stad drukken en kreeg ik een menuutje waarin alle opties stonden, nu is 't gehele menu leeg! Kan ik hier iets tegen doen?
quote:
Vraag me alleen af of dit consequenties heeft voor de stevigheid waarmee de slot vast zit. Maakt dit 'm niet lam??
Verder las ik net groot nieuws over de driver issues:
quote:
HTC komt toch met drivers voor de HTC TyTN 2
Een bron die dicht bij All About Phones staat en dicht bij HTC heeft te kennen gegeven dat HTC binnenkort met een rom update zal komen waarin wel drivers zitten om de hardware te ondersteunen.
Onze bron is één en de zelfde als die van onze Route 66 Mobile 8 scoop en geld dus als zeer betrouwbaar. Volgens de bron zal HTC aan het eind van deze maand met een rom update komen waarin de drivers voor de Qualcomm chip zijn verwerkt. Hij claimt dat HTC de licentie heeft afgekocht bij Qualcomm en hierdoor de MSM7200 eindelijk volledig kan ondersteunen. Door middel van een rom-update zullen de drivers geïnstalleerd worden en hierdoor moet het apparaat vloeiend werken.
Het is nog niet bekend of HTC ook voor de andere apparaten een rom-update zal uitgeven met de drivers
bron
Het is nog niet duidelijk of dit ook voor de polaris geldt, maar ik verwacht het wel.
Verder staat in dit topic bevestigd dat ook de WM6.1 update voor de polaris gaat gelden. Deze stond eerder niet in de lijst.