"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett
[PC] Team Fortress 2, deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 51 52 53 54 last
Nieuw Topic9 assists voor Koeitje
Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm
Klopt heb ik ook al eens gehad, toen moest steam opnieuw opstarten ivm een updatequote:master070192 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:56:
Wou net een archievement bekijken, maar het ging niet. Er stond dat steam offline was, en online moest zijn. Maar steam is dus wel online... Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Pic: http://img413.imageshack.us/my.php?image=23595847aj4.png
off wordt dat gezien als cheaten
Zolang het geen exploit of hack is lijkt het mij dat het toegestaan is. Gewoon keys of sequences binden op een toets of muis toets is geen probleem. Of dit toegestaan is met een third person programma weet ik niet, maar met de console kan je ook prima macro's maken.quote:Zerokewl schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:50:
mischien domme vraag maar zijn mouse macro's toegestaan ?
Ik zag dat je bij 33%,66%,en 100% medic archievments nieuwe wapens krijgt..ok! Maar hoe kan je zien hoe ver je bent en als je dan bv bij 33 bent krijg je dan automatisch een wapen erbij in de server of moet je dat ergens kiezen?
De progress kan je in het main menu vinden bij achievements onder het kopje "medic achievements". Er zijn ook speciale achievements voor het halen van 33% 66% 100%, als je deze krijgt weet je gelijk dat je er genoeg heb. Die wapens kan je equippen via de bovenste optie in het hoofd menu, de naam hiervan weet ik zo gouw niet.quote:Dersan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:59:
Ik heb ook al gegoogled enzo maar nergens echt juiste antwoord op mn vragen..
Ik zag dat je bij 33%,66%,en 100% medic archievments nieuwe wapens krijgt..ok! Maar hoe kan je zien hoe ver je bent en als je dan bv bij 33 bent krijg je dan automatisch een wapen erbij in de server of moet je dat ergens kiezen?
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Is cheaten. Kijk maar naar de regelementen van de grotere toernooien.quote:Zerokewl schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:50:
mischien domme vraag maar zijn mouse macro's toegestaan ?
Gewoon alles met de hand, alleen dat is eerlijk tegenover je tegenstander.
Anders bepaald de mate waarin jij goede macro's kunt schrijven of jij wel of niet een kans maakt.
TF2: [GoT]Netherlands
post dan ook direkt link er bij waar dat staat bv ;> helpt ookquote:frickY schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:56:
[...]
Is cheaten. Kijk maar naar de regelementen van de grotere toernooien.
Gewoon alles met de hand, alleen dat is eerlijk tegenover je tegenstander.
Anders bepaald de mate waarin jij goede macro's kunt schrijven of jij wel of niet een kans maakt.
Plaatje op imageshack (popups!)
Ik gok dat mijn videokaart in het verleden een keer gebakken is (toen hij nog in een kleinere case zat) en dat hij daarom nu begint te etteren zodra hij warmer wordt als 80 graden.
Hoe dan ook, ik heb alle anti-aliasing, sexy shadows en andere troep al uitgeschakeld, maar nog steeds krijg je soms bovenstaande taferelen. Daar valt op zich nog goed mee te spelen, maar vanmiddag kreeg ik artifacts in mijn HUD, wat neerkwam op geflikker en geknipper waarvan ik haast epileptisch zou worden. Soms 'artifact' er ook een muur, waardoor er opeens een enorme, bruine balk over de halve map komt te staan, waarachter misschien wel, misschien niet mensen staan die me dood gaan maken. Bummer!
Dat lijkt me ook een kwestie van een vgachip die te warm wordt, kijk eens na of de fan op je grafische kaart nog goed draait enzo. Als er wat veel stof tussenkomt/-zit gaat zo'n fan wel een haperen en/of stil blijven staan...quote:Bart1983 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:24:
Heeft iemand wel eens het probleem gehad dat het water niet meer reflecteerd? In de map 2Fort kun je dat zien, daar is het wat stukje verder zwart en reflecteerd het niet meer. Ik heb in de instellingen reflect all ofzoiets aan staan dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook al andere drivers geprobeerd. Iemand dit probleem wel eens meegemaakt?
Heb je al eens geprobeerd je videokaart schoon te maken. Ik moet doe dit altijd elk half jaar. IK draai dan het dekseltje van de koeler af en daar zit dan een hoop opgehoopt stof dat ervoor zorgt dat de lucht niet meer lekker over het koelblok word geblazen.quote:LUH-3417 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:28:
Ik had er altijd al last van, maar de laatste tijd (met hogere temperaturen) wordt het steeds extremer: artifacts!
[afbeelding]
Ik gok dat mijn videokaart in het verleden een keer gebakken is (toen hij nog in een kleinere case zat) en dat hij daarom nu begint te etteren zodra hij warmer wordt als 80 graden.
Hoe dan ook, ik heb alle anti-aliasing, sexy shadows en andere troep al uitgeschakeld, maar nog steeds krijg je soms bovenstaande taferelen. Daar valt op zich nog goed mee te spelen, maar vanmiddag kreeg ik artifacts in mijn HUD, wat neerkwam op geflikker en geknipper waarvan ik haast epileptisch zou worden. Soms 'artifact' er ook een muur, waardoor er opeens een enorme, bruine balk over de halve map komt te staan, waarachter misschien wel, misschien niet mensen staan die me dood gaan maken. Bummer!
TF2: [GoT]Netherlands
Het is soms ook een voordeel, trouwens. Die artifact die je op die screenshot ziet, zijn van player models. Ik zie dankzij die models dus soms of er vijanden achter een muur staan. Een vorm van per ongeluk cheaten?
Reg. datum: 01 mei 2003
Met ATITool en vast nog meerdere tooltjes kan je alle temperatuur sensoren uitlezen, misschien zijn er wat geheugen blokjes overhit, want als de CPU overhit gaat het beeld op zwart geloof ik.
Jimmie wijzigde dit bericht 07-05-2008 19:52 (18%)
Pain is weakness leaving the body.
Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm
En opeens waren de nieuwe achievements verdwenen !
Ook was het zo dat tijdens het spelen (gisteren nacht tussen 12 en 2) ik geen enkele melding ingame kreeg dat ik een achievement haalde. Dus geen beker boven mijn kop. Maar toen ik later keek had ik er wel 12. Kan ik Valve hier over mailen ? Hoe krijg ik die 4 weer terug ? Sommige waren best lastig die ik ga ik echt niet opnieuw doen hoor. Lees ook deze thread van mij
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=680265
De achievement van het uberen van 10 vrienden kan ik nu dus nooit meer halen. Want die staat op 10/10 maar blijft grijs. Ik ga nu een support ticket in vullen. Dit is geenstijl van Valve.
"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett
De achievement servers zijn gisternacht een tijdje down geweest. Staat hier ook enkele posts boven. Valve mailen lijkt me de enige optie.quote:Kain schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:22:
He gisteren nacht heb ik 4 nieuwe achievements gehaald. Echter het equipen van een nieuw medic wapen werkte toen niet. Ik heb toen de game gesloten en een uur later opgestart.
En opeens waren de nieuwe achievements verdwenen !
Ook was het zo dat tijdens het spelen (gisteren nacht tussen 12 en 2) ik geen enkele melding ingame kreeg dat ik een achievement haalde. Dus geen beker boven mijn kop. Maar toen ik later keek had ik er wel 12. Kan ik Valve hier over mailen ? Hoe krijg ik die 4 weer terug ? Sommige waren best lastig die ik ga ik echt niet opnieuw doen hoor. Lees ook deze thread van mij
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=680265
De achievement van het uberen van 10 vrienden kan ik nu dus nooit meer halen. Want die staat op 10/10 maar blijft grijs. Ik ga nu een support ticket in vullen. Dit is geenstijl van Valve.
Reg. datum: 12 juni 2007
ja surge, dat was jij, diegene die zo HEEL mooi bleef staan bij stage 1 van goldrush. al moet ik zeggen dat ik nu ook ervaring heb he het is om zo een match te beginnen ^_^
http://www.teamfortress2f...759-ba87-bb1898f7f52a.jpg
Reg. datum: 22 november 2000
Robocopswitch gaat door z'n enkel op Goldrush
http://img59.imageshack.u...opswitchislookinggza9.jpg
En deze medic had beter een andere route kunnen kiezen
http://img87.imageshack.u...htmareislookinggoozx0.jpg
hidden fix in pl_goldrush kon server nie opkome error map differs on server
Fixed clients getting the "Reliable snapshot overflow" error
Fixed another unlimited UberCharge exploit
Fixed elevators not working in user maps
Networking optimizations
Zerokewl wijzigde dit bericht 08-05-2008 01:01 (42%)
Ja en de servers zijn nog niet geupdate dus ik niet niet spelenquote:Zerokewl schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:59:
nieuwe patch.
hidden fix in pl_goldrush kon server nie opkome error map differs on server
Fixed clients getting the "Reliable snapshot overflow" error
Fixed another unlimited UberCharge exploit
Fixed elevators not working in user maps
Networking optimizations
quote:Disconnect: Server uses different class tables.
GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.