Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
RoaDHouse schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:36:
Ik dacht dat ps3 geweldig was. Nu hoor ik hier allemaal framerates die "inkakken" begin nu wel een beetje twijfels te krijgen over de ps3.

Een jaar geleden kan ik me een stuk op het internet heugen over het potentieel van de ps3, het apparaat was tot alles in staat en het zou nog jaren duren voor dat de games het maximale van de ps3 zou vergen. Nou, daar blijft dus al weinig van over :(

Mischien kan ik toch maar beter een nieuwe videokaart in de pc gooien voor dat geld.
Als ik ergens hekel aan heb is het wel het inkakken van de FPS.
Inzakkende framerates heb je altijd, er is geen spel waar dat niet inzit, misschien GT3/4 op de ps2, maar voor de rest... altijd wel ergens framedrops, OOK op de pc (juist!). Als je denkt dat het plezier er minder om is, vergis je je. Het kopen van een console (in mijn geval eerst een ps2 een paar jaar geleden) was een van mn beste aankopen ooit. Tuurlijk gaat er wel eens wat kapot, maar dat is bij de pc niet anders.
quote:
Dan nog de problemen met GTA-4 ... vastlopers kapotte DVD spelers enz...
Mijn euforie voor de ps3 is al een stuk gezakt.
Tja, als je alle problemen die 5 miljoen mensen meemaken samenschraapt dan is het klote. Maar bekijk het eens zo: als je alle kansen bekijkt dat een kind bij geboorte een of andere enge ziekte/aandoening heeft, dan is het een wonder dat er nog zoveel mensen rechtoplopen en weten wie ze zijn ...

het is jouw geld, maar ik zou het echt investeren in een console ipv in een videokaart op de pc.

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Computer says no

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:46:
[...]

Kan je met de streamprogramma geen playlists maken? Volgens mij gaat dat prima.
Bedoel je media streamen vanaf een pc ofzo of alleen met een streamprogramma een playlist maken en die dan op de PS3 zetten.

Dat laatste zou een goed idee zijn, het eerste niet echt, ik wil geen twee apparaten aanhebben, als ik een tweede apparaat zou willen zou ik wel gewoon een mediacenter PC neerzetten en helemaal de PS3 niet gebruiken hiervoor.

Maar snapt een PS3 extern aangemaakte playlists? Dat zou heel erg helpen!

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Jheroun schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:10:
[...]

Bedoel je media streamen vanaf een pc ofzo of alleen met een streamprogramma een playlist maken en die dan op de PS3 zetten.

Dat laatste zou een goed idee zijn, het eerste niet echt, ik wil geen twee apparaten aanhebben, als ik een tweede apparaat zou willen zou ik wel gewoon een mediacenter PC neerzetten en helemaal de PS3 niet gebruiken hiervoor.

Maar snapt een PS3 extern aangemaakte playlists? Dat zou heel erg helpen!
In dat geval moet ik je helaas teleustellen. Ik bedoelde de eerste optie.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 10 oktober 2006

Postbank peoples :)

zitten er nu 2 controllers bij :P ??

http://www.gamernode.com/...starterpack1201727492.jpg

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
Zo mooi is die aanbieding ook weer niet, gewoon een controller. ;)

Reg. datum: 12 oktober 2002

Even een vraag ik lees het topic al een tijdje heb laatst ook een ps3 gekocht, nu ben ik natuurlijk druk gta aan het doen (zonder problemen) maar ik had gelezen dat mensen meerdere accounts maken voor shops in verschillende landen omdat daar andere demos staan. Nu heb ik een account gewoon aangemaakt maar wil ik er dus nog meer maken voor de andere shops. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen. Kan iemand me hier kort uitleg over geven hoe ik een ander account maak en welke landen ik dan moet hebben?

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

Uitloggen op je huidige account, en dan bij de meest linkse icoon in de XMB kun je een nieuw hoofd-account aanmaken.

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | 2x 100cm witte paraplu | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Reg. datum: 12 oktober 2002

quote:
Nik schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
Uitloggen op je huidige account, en dan bij de meest linkse icoon in de XMB kun je een nieuw hoofd-account aanmaken.
Dankje :) maar welke landen hebben een eigen shop ?

Reg. datum: 10 oktober 2006

amerika japan belgie

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Reg. datum: 08 november 2003

Ik vroeg me eigenlijk af of de formule 1 reeks eigenlijk ook weer op de ps3 komt.

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

Reg. datum: 01 december 2003

Ik had net gta voor het eerst gespeeld, na dagenlang burnout is het racen wel errug wennen.
Heb nog niet echt kunnen vinden of en waar ik alles in kan stellen, maar de x voor rennen vind ik wel onhandig als je met de linker joy moet lopen, rechts sturen en die x wil ik graag ergens anders.

Die blur is heftiger als ik had verwacht, dus hoop dat ik eraan kan wennen.
Wel leuk verhaallijn waar ik al heel snel inzat, dat wel.
Maar bij installatie had ik direct al een 1.10 update van 18 megabyte.
Is dat de update voor gta waar jullie het over hebben?
Wil mijn ps3 niet kwijt namelijk :)

giulio

Acties: [view]

Door: TheZeroorez
Moderator Spielerij
Reg. datum: 09 september 2005

Modbreak:
Ook hier geldt: Houd het ontopic, en dat is de postbank niet.

Q.E.D.

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
giulio schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:53:
Ik had net gta voor het eerst gespeeld, na dagenlang burnout is het racen wel errug wennen.
Heb nog niet echt kunnen vinden of en waar ik alles in kan stellen, maar de x voor rennen vind ik wel onhandig als je met de linker joy moet lopen, rechts sturen en die x wil ik graag ergens anders.

Die blur is heftiger als ik had verwacht, dus hoop dat ik eraan kan wennen.
Wel leuk verhaallijn waar ik al heel snel inzat, dat wel.
Maar bij installatie had ik direct al een 1.10 update van 18 megabyte.
Is dat de update voor gta waar jullie het over hebben?
Wil mijn ps3 niet kwijt namelijk :)
Dat was die update ja :9

Ik vind de controlls juist goed, echt weer het gta gevoel :D
De rechter joystick moet je gebruiken voor de camera, de linker moet je gebruiken om te sturen, druk je joystick naar rechtsboven en je loopt naar rechts, dan kun je de x gebruiken om naar rechts te rennen.

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
EfBe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:32:
Ik heb net die Haze demo zitten te bekijken, bij het begin staat het beeld even stil dus kun je goed kijken hoe en wat, maar als ik die graphics van heel dichtbij bekijk, en als dit 576p is dan is GTA 4 op de PS3 echt 320x200 gerenderd, zeker wanneer je in de auto zit aldaar.

Dus ik heb mn twijfels over die pixelcounters. Naja, is ook niet zo boeiend. De demo zelf nog niet echt lang gespeeld, maar wel lang genoeg dat ik al een gloeiende hekel krijg aan die intens domme opmerkingen van je makkers. Waarom moet dat geneuzel altijd van doorspekt zijn van die clicheopmerkingen uit 3e rangs actiefilms uit de jaren 80...
Simple je zit in het "amerikaanse" team met de beter wapens en belangrijker..drugs! Diegenen in dit leger zijn echt .. 3e rangs actie film helden! Ooit opgevallen? In shooters gemaakt door amerikanen zijn bijna altijd amerikanen domme brutale veroveraars! Even een dorpje "bevrijden" jippie ka jee! *phiew* *BOOOOM*

Okay gelukkig zijn er dan ook slimmere shooters zoals Rainbow Six Vegas en Call of Duty maar geesh!

swampy wijzigde dit bericht 07-05-2008 23:13 (6%)

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 25 mei 2005

Vanavond even GTA IV gespeeld en na het downloaden/installeren van de patch gingen mn fans (60gb launch ps3) ingame vrij hard blazen. Nooit last van gehad zou het iets met de patch te maken kunnen hebben? Afgelopen dagen zat GTA gespeeld maar tijdens het spelen voor de patch zaten de fans niet zo te loeien als nu. Lijkt wel een xbox 360 nu *lol*

Reg. datum: 11 april 2008

quote:
djerror schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:49:
Vanavond even GTA IV gespeeld en na het downloaden/installeren van de patch gingen mn fans (60gb launch ps3) ingame vrij hard blazen. Nooit last van gehad zou het iets met de patch te maken kunnen hebben? Afgelopen dagen zat GTA gespeeld maar tijdens het spelen voor de patch zaten de fans niet zo te loeien als nu. Lijkt wel een xbox 360 nu *lol*
Daar had ik vandaag ook last van, dat mijn fans harder gingen draaien. Al dacht ik zelf dat het door het warme weer kwam :P. Zelf heb ik een 40 GB (net nieuw van de Toys R Us, als GTA4/GT5P-pack). Ik ga het morgen wel opnieuw proberen en dan kijken of het blijvend is, al hoop ik van niet want nu is ie luider dan mijn pc :P.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Reg. datum: 12 november 2007

#Hooikoorts alert# Verse pollen in de lucht. Stemmen a.u.b

Poll: Jouw favoriete game van het moment
Grand Theft Auto IV
GT5 Prologue
CoD4: MW
Rainbow Six Vegas 2
Condemned 2: Bloodshot
Dark Sector
Burnout Paradise
Haze
GRID
andere game
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=287874&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Why so serious?
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Michael Knight schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:19:
[...]Titels graag! :) Dan ga ik die ook wat testen.. (vind ik leuk om te doen :9 )

Wat mijzelf en anderen al is opgevallen tijdens een avondje dvd`s/hddvd/bluray testen, is dat veel dvd`s met animatiefilms het er vrij beroerd vanaf brengen op de 360+upscaling... soms zelfs zo erg, dat het lijkt alsof je kijkt naar een slechte divx (veel artifacts bij bijv de Pixar/Dreamworks intro).
Sowieso Hitman en verder nog een paar andere rare Japanse films.
Kan de titels wel gaan noemen,maar denk dat je er toch niet veel wijzer van wordt.
Ik ook niet van allemaal, want mijn Japans is niet zo denderend...

En een animatiefilm vergelijken is zeer moeilijk, want dan speelt je tv ook een gigantische rol in. In verband met de kleuren en diepte daarvan. En als je eenmaal Ratatouille op Blu-Ray hebt gezien dan kan je zo veel upscalen als je wilt, maar de dvd versie is dan toch echt minder :)

Had toenstraks even Haze gespeeld en vind de graphics echt zeer goed te doen. Het is geen Call of Duty 4 inderdaad, maar het scheelt niet veel. ALs je dicht bij een bosje / struik staat dan ziet het er inderdaad niet super uit, maar gelukkig doe je dat niet zo vaak.. Begin is wel wat chaotisch, dus wist niet precies wat te doen maar verder liep de besturing wel goed.
Vergelijking met Halo vind ik niet geheel terecht, de sfeer en de lay-out zijn toch heel anders. Halo oogt een stuk vrolijker..

Zeer groot minpunt vind ik wel het springgeluid... net of je toch andere dingen aan het doen bent dan springen... :s

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
KillaH87 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:00:
Haze is dus niks voor mij, ik vind het gewoon niet lekker spelen.

enigste wat ik leuk vond is mijn 3 teammaten in de nek slaan en dan zelf een overdosis nectar nemen, lekker flippen met zijn allen en ziet er wel leuk uit maar verder heeft het spel niets te bieden.

hoop toch dat free radical wat meer moeite stopt in Time Splitters 4 (3 is nog steeds de beste console shooter die ik heb gespeeld)
Hey, ja Timesplitters 3 was de max _/-\o_ Ik verwacht ook veel van deel 4, tamelijk arcade shooter maar O zo compleet (single en coop campaign, met zijn twee van op de bank online knallen, 4 speler offline deathmatchen enzo, Curling a monkey,....), en dan die humor!

Ik heb Haze gepre-ordered maar dat ga ik maar annuleren, als ik hoor dat je door planten kan lopen, lijken en kogels verdwijnen, lage resolutie,.... Waarom werd die game dan uitgesteld in de eerste plaats?

De release is ook slecht geplanned nu GTA4 er is. Daar hou ik me de komende weken / maanden wel mee bezig 8)

PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: Resistance 2, Fallout 3, Midnight Club: LA, Fifa 09, GTA4, Wipeout HD, Beijing 2008. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Reg. datum: 09 juni 2005

quote:
EfBe schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Inzakkende framerates heb je altijd, er is geen spel waar dat niet inzit, misschien GT3/4 op de ps2, maar voor de rest... altijd wel ergens framedrops, OOK op de pc (juist!). Als je denkt dat het plezier er minder om is, vergis je je. Het kopen van een console (in mijn geval eerst een ps2 een paar jaar geleden) was een van mn beste aankopen ooit. Tuurlijk gaat er wel eens wat kapot, maar dat is bij de pc niet anders.

[...]

het is jouw geld, maar ik zou het echt investeren in een console ipv in een videokaart op de pc.
Videokaart upgrade op de pc: prijs nieuwe kaart- prijs verkoop oude kaart = 100 euro bij mij.
Van één PS3 kan ik dus 4 keer de videokaart upgraden (processor gaat toch wel 3 jaar mee).
Consolegames zijn tot 2x zo duur (internetwinkels, zeker enige tijd na release).

Toch denk ik hard na over een (tijdelijke) overstap naar een console. Argumenten zijn welkom.

Reg. datum: 30 juni 2005

Sinds gister de trotse bezitter van een PS3. Heb meteen een aantal games erbij, te weten;

Resistance - Fall of men
Uncharted
R&C - Tools of destruction
GT5
NFS Pro street
GTA 4

Games draaien allemaal goed en het ziet er goed uit. Alleen hoe forceer ik 1080p bij games? Want zodra ik 720p uitschakel, starten games op 578p. Same voor geluid eigenlijk. Ik wil graag dolby en DTS horen, maar volgens mij draaien alle games alleen maar stereo. Hij is aangesloten op een receiver die ondersteuning biedt voor alle functies.

Dan nog een klein punt, hij staat helemaal vrij, maar hij maakt best wel een kabaal. Ik had begrepen dat die lekker stil zou zijn, in tegenstelling tot die Xbox360 straaljager die ik hiervoor had. Maar ik betwijfel op de 360 niet stiller was, eigenlijk weet ik het wel zeker 8)7.

Helaas heb ik geen handleiding erbij (2e hands).

Biostar TP45, E8400 (4,3Ghz), 4870 1Gb, 4Gb PC8000, VelociRaptor 150Gb

Reg. datum: 14 december 2005

In de video opties in XBM handmatig resolutie veranderen ipv automatisch, dan krijg je de resolutie opties: Vink 720p en 1080i uit en je zou 1080 p moeten krijgen.

Reg. datum: 17 mei 2003

quote:
Frank76NL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:52:
[...]

Videokaart upgrade op de pc: prijs nieuwe kaart- prijs verkoop oude kaart = 100 euro bij mij.
Van één PS3 kan ik dus 4 keer de videokaart upgraden (processor gaat toch wel 3 jaar mee).
Consolegames zijn tot 2x zo duur (internetwinkels, zeker enige tijd na release).
PS3-games zijn regiovrij dus je kunt goedkoop importeren. Daarnaast houden de games veel langer hun waarde vergeleken met PC-games dus je kunt ze makkelijker voor een redelijk bedrag verkopen.
quote:
Toch denk ik hard na over een (tijdelijke) overstap naar een console. Argumenten zijn welkom.
PS3-voordelen tov PC

- Geen gezeur met continu drivers upgraden
- Alle games hebben gegarandeerd de optimale performance, nu en in de toekomst
- Geen DRM (denk aan PC-versie van Mass Effect en Spore)
- Mediacenter-mogelijkheden in de huiskamer
- HD-films dankzij Blu-Ray
- Console heeft heel andere gamesselectie dan PC (denk ook aan Japanse games)
- Games komen eerder uit op consoles
- Het is comfortabeler gamen op de luie bank dan achter je bureau
- Consolegaming is een andere spelervaring

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

quote:
Woodsy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:06:
Sinds gister de trotse bezitter van een PS3. Helaas heb ik geen handleiding erbij (2e hands).
http://www.us.playstation.com/Support/PS3/Manuals

}:O (Google)

quote:
ymmv schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:13:
PS3-voordelen tov PC

- Geen gezeur met continu drivers upgraden
- Alle games hebben gegarandeerd de optimale performance, nu en in de toekomst
- Geen DRM (denk aan PC-versie van Mass Effect en Spore)
- Mediacenter-mogelijkheden in de huiskamer
- HD-films dankzij Blu-Ray
- Console heeft heel andere gamesselectie dan PC (denk ook aan Japanse games)
- Games komen eerder uit op consoles
- Het is comfortabeler gamen op de luie bank dan achter je bureau
- Consolegaming is een andere spelervaring
Wat mij vooral in games aanspreekt is online teamplay met mic/voip. Ik heb begrepen dat dat bijna standaard is op Xbox Live. Hoe is dat op PSN?

Frank76NL wijzigde dit bericht 08-05-2008 09:19 (198%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: