[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 mei 2005
Wie zou moeten winnen met ishkur vs arazu?
Had dat vandaag in low sec belt, zijn drones lieten mijn shields en daarna armor met razend tempo naarbeneden gaan. Maar mijn drones + blasters en web vernietigde zijn drones, een paar kon ie terugtrekken maar die gingen daarna alsnog eraan. Zijn rails deden lang niet genoeg schade om meer dan deukje te veroorzaken. Hij had 1 drone vernietigd van mij, en een paar beschadigd. En een paar keer had ik hem bijna in web range, maar kon ie ontsnappen voor ik target lock op hem had (hij was nogal met damps aan kloten). Uiteindelijk is ie weggewarpt in armor + cap leeg + geen ammo meer. (met zijn mwd was ie stuk sneller).
Daarna kwam ie terug in enyo voor leuk gevecht. Had ging gelijkmatig op, hij had geen web dus nam ik afstand om zijn blasters minder effectief te maken. Toen was ie blijkbaar door zijn cap heen, en zakte zijn armor ineens in. Ik probeerde weer dichterbij te gaan, maar hij kon wegwarpen doordat ik alleen 7.5km scram heb ivm minder cap gebruik en dat ik toch in blaster range vecht.
Hij hing 200km bij een andere belt vandaan, ik wachte netjes in belt todat hij zijn armor had gerepped (kon hem toch niet pakken daar). Toen kwam ie terug en vielen we elkaar weer aan. Deze keer was ik aan het winnen, warpt er een huggin in die mijn target kende, en niet in positieve manier, dus die ging hem ook aanvallen en kwam op killmail erbij, terwijl ik hem anders alleen had vernietigd. Dus uiteindelijk maakte het voor hem niet veel uit.
Dit zijn wel gevechten waarvoor je het doet imo. Eerlijke partijen (1v1 in dit geval met aan elkaar gewaagde schepen) en beide partijen willen pvp'en. Na afloop void ammo uit zijn wreck gehaald, we waren in local aan chatten en toen ik zei dat ik liever had dat zijn null ammo het had overleefd trade hij null ammo tegen void ammo die ik uit zijn wrak had gehaald.
Reg. datum: 24 maart 2007
64 caps down, geconfirmeerd. Dit maakt het de grootste capfight ooit qua losses in de geschiedenis van EVE!
En het mooiste is: Het gaat nergens over. Een miniscuul stukje drone space.
@Furby: Verdorie, je hebt wel altijd mooie solo fights.
Elke vagabond die mij engaged als ik in een drake zit lach ik vierkant uit
- je dps breekt mijn tank niet
- je drones zijn binnen een minuut allemaal stuk waardoor je dps nog lager is en je weer langs een friendly station moet om nieuwe te halen
- na deze minuut is je cap al aardig op en kun je je mwd niet meer laten runnen de hele tijd. M'n warrior II's vreten aan je elke keer als je wmd uit staat. Bovendien krijg je dan een hele lading missiles op je dak.
Inderdaad, de vaga kan altijd rennen, maar solo haal je alleen kills tegen domme spelers.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Goed, Raven vs Rapier dacht ik. We alignen gewoon en zien wel wat er gebeurd (was niet in de mood aangezien ik dezelfde trip nog een aantal keer moest maken om wat schepen naar 0.0 te slepen. 7 jumps dus goed te doen
Ik kom uit cloak, in recordtijd heeft hij me gelocked en scrammed en begint... ja wat eigenlijk? Hij heeft toch ruim bijna een minuut kunnen knallen in totaal en aan het eind had ik nog 80% shield over zonder enige rep (buffertank
Ik lock hem, een volley nam een flinke hap uit zijn shield en activeer mijn neut. Schijnbaar nano-rapier want hij ging er meteen vandoor. (merkte ik trouwens pas toen hij al lang en breed op ruim 50km afstand zat...)
Zelf ook maar gewoon mijn reis vervolgd. Voortaan zijn neuts standaardissue op al mijn battleships.
Reg. datum: 12 juni 2003
Reg. datum: 23 oktober 2000
Dan kan je ook faction ammo gebruiken voor een beetje meer schade. En je hebt geen last van T2 ammo penalties.quote:Kornflakes schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:53:
Fout. Ook al gebruik je T1 ammo in een T2 gun, je krijgt nogsteeds bonussen van de spec skill. Het is neit veel, maar alle kleine beetejs helpen. Ook is het vaak zo dat de best anmed duurder is dan T2 (kijk naar launchers)
Ja, maar dan kan je ook faction ammo in T2 guns stoppen voor nog een beetje meer schadequote:wouter veltmaat schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:28:
[...]
Dan kan je ook faction ammo gebruiken voor een beetje meer schade. En je hebt geen last van T2 ammo penalties.
Hoe doen andere mensen dat hier trouwens? Ik heb 1 EVE client op fullscreeen aan op mijn main monitor (1680*1050), en een andere EVE client windowed op mijn secondary monitor (1024*768 window op een 19" 1280*1024 monitor).
Ik merk wel een groot verschil in performance t.o.v alleen single client draaien, wat waarschijnlijk door een wat (te) oude CPU komt (Ahtlon 64 3800+ o.i.d.), RAM + GPU moet voldoende zijn (2GB + 8600GT 512MB).
Draeg 80 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 60 / 11
Als hij competent was had ie je heel lang kunnen tackelen, dmv disruptor overheaten en orbitten buiten neut range met MWD pulsen. Als hij vrienden in de buurt had gehad was je dan het haasjequote:MazeMouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:
Gisteren engaged door een Rapier op gate in mijn Raven.
Goed, Raven vs Rapier dacht ik. We alignen gewoon en zien wel wat er gebeurd (was niet in de mood aangezien ik dezelfde trip nog een aantal keer moest maken om wat schepen naar 0.0 te slepen. 7 jumps dus goed te doen)
Ik kom uit cloak, in recordtijd heeft hij me gelocked en scrammed en begint... ja wat eigenlijk? Hij heeft toch ruim bijna een minuut kunnen knallen in totaal en aan het eind had ik nog 80% shield over zonder enige rep (buffertank)
Ik lock hem, een volley nam een flinke hap uit zijn shield en activeer mijn neut. Schijnbaar nano-rapier want hij ging er meteen vandoor. (merkte ik trouwens pas toen hij al lang en breed op ruim 50km afstand zat...)
Zelf ook maar gewoon mijn reis vervolgd. Voortaan zijn neuts standaardissue op al mijn battleships.
Great minds think in parallel gutters.
Ik zat in een verder volledig blue systeem op vent met nog meer friendlies die in de buurt zaten....quote:Count schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:50:
[...]
Als hij competent was had ie je heel lang kunnen tackelen, dmv disruptor overheaten en orbitten buiten neut range met MWD pulsen. Als hij vrienden in de buurt had gehad was je dan het haasje
De kans dat zijn vrienden er eerder zouden zijn dan de mijne als hij dat zou proberen is vrijwel nihil
Plus het was op een redelijk actief gebruikte gate dus ik denk dat hij uberhaupt het risico niet zou willen nemen daar te lang te hangen
MazeMouse wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:30 (12%)
Ik had ongeveer hetzelfde een paar dagen geleden... Allees was het in mijn geval een ishtar die mij engagde in mijn raven. Gelukkig redelijk tank gefit + heavy unstable neut... Toen hij in struct was is ie toch maar weggewarped... jammer... had hem graag afgemaakt.quote:MazeMouse schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:04:
Gisteren engaged door een Rapier op gate in mijn Raven.
Goed, Raven vs Rapier dacht ik. We alignen gewoon en zien wel wat er gebeurd (was niet in de mood aangezien ik dezelfde trip nog een aantal keer moest maken om wat schepen naar 0.0 te slepen. 7 jumps dus goed te doen)
Ik kom uit cloak, in recordtijd heeft hij me gelocked en scrammed en begint... ja wat eigenlijk? Hij heeft toch ruim bijna een minuut kunnen knallen in totaal en aan het eind had ik nog 80% shield over zonder enige rep (buffertank)
Een heavy neut vergroot de overlevingskans van een solo raven enorm... Nog een paar F.O.F.'s erbij en je hebt een kans tegen ecm boats.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Reg. datum: 30 juli 2007
Hoe vind ik trouwens jullie corps?
Groeten
Reg. datum: 07 oktober 2006
Als de rapier slim was had hij een domi disruptor and had ie geen punt gehad met tacklen en met 2 sensordampners was ie ver gekomen...quote:Count schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:50:
[...]
Als hij competent was had ie je heel lang kunnen tackelen, dmv disruptor overheaten en orbitten buiten neut range met MWD pulsen. Als hij vrienden in de buurt had gehad was je dan het haasje
ALS
Burner23 wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:44 (3%)
Great minds think in parallel gutters.
Reg. datum: 19 september 2005
ik heb hier een amilo pi 1536 van ~ jaartje oud, intel T2300, 1.66ghz 2x, en Ati X1300, die kan @ ~30fps premium gfx wel aan..quote:Naluh! schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:18:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een niet al te dure laptop die EVE kan draaien met premium graphics (en dan hoeven echt niet alle toeters en bellen als HDR en alles op max quality aan). Wellicht dat er hier wat mensen zijn met ervaring/tips over wat daar voor laptop voor nodig is?
Reg. datum: 10 februari 2006
Ja heeft ook dagen gekost om die skills te trainen maar ik kan er in vliegen,quote:ambi schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:39:
[...]
Het feit dat je in een nieuw schip kan stappen is gewoonlijk slechts het halve werk, er komen vaak nog een heleboel support skills bij kijken die nodig zijn om het schip daadwerkelijk goed te kunnen vliegen.
Gebruik de recentste EVEMon en zoek de thorax op in de ship browser, klik dan op de "Battleclinic loadouts" link boven de thorax' attributes, sorteer de gevonden loadouts dan op rating (en let ook wat op datum), kies een loadout uit en dan kan je die bekijken en als ie je bevalt kan je de benodigde skills automatisch toevoegen aan je training plan.
Sinds gister hebben we een corp war voor een week
Voor de rest gebruik ik nog een handige jammer en web. Hebben jullie nog tips wat handig is? want ik vind de range van de railguns echt heerlijk maar die zijn slecht in pvp heb ik gehoord.
Chubb Chubbs ^^
Vind het erg fijn dat jullie dat denkenquote:Shunt schreef op maandag 05 mei 2008 @ 03:44:
[...]
Zijken doe er je voordeel mee.
Reageer NIET dan echt wat een nutteloos gezijk weer.
btw ondertussen een MOM van INSURG gesloopt. Mega lagfest en niet normaal insurg heeft volgens mij niet veel freeking BS meer over. Wij zijn een Titan verloren nogmaar 5 om gelijk te komen.
FF serieus. Ik snap nog steeds niet dat CCP die nodes in branch niet zwaar versterkt. In Z-K was het eregisteren gewoon niet te doen. Zowel voor NC als voor ons. Ik begin behoorlijk te balen van die lag en met mij heel veel anderen. 5 minuten om mijn mods aan te kunnen zetten is natuurlijk belachelijk.
Reg. datum: 23 oktober 2000
Blasters doen meer schade dus dan kan je sneller je tegenstander slopen. Alleen is het probleem op zo snel mogelijk dichtbij te komen. Als je dan een MWD en extra armor plate gebruikt maak je meer kans. En afhankelijk van smaak kan je actief of passief tanken. Maar zorg iig dat je je engineering skills voor je capacitor getrained hebt want blasters vreten cap.quote:Chubz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:13:
Sinds gister hebben we een corp war voor een weeknu heeft me corp leader iedereen een thorax plus blasters geleverd maar ik vind die blasters maar niks. de Range is echt prut.
Voor de rest gebruik ik nog een handige jammer en web. Hebben jullie nog tips wat handig is? want ik vind de range van de railguns echt heerlijk maar die zijn slecht in pvp heb ik gehoord.
Thorax heeft ook veel ruimte voor drones. Flikker die helemaal vol met wat je kan gebruiken. Hammerhead doen het meeste schade dus die worden ook meestal gebruikt.
Je moet zoiozo in webbing range zijn van je target en je moet in scram range zijn. Anders is je target met een MWD zo weer weg. Rails hebben een slechte tracking wat inhoud dat ze op korte afstand NIETS raken dat sneller beweegt of kleiner is als een Batteleship.
Gewoon blasters fitten en een nos ofzo MWD web scram expo hardner 2x magstab kleine plate en een damage control of energized adaptive nano. heerlijke suiside setup cruiser 5 plus T2 guns en 10 mil in gunnery is hogere dps als een deimos
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Reg. datum: 10 februari 2006
Chubb Chubbs ^^
eergisteren zat ik ongeveer 15min/20min te laden tijdens een pos siege in qcwa (branch). erg leuk. kon wat te drinken gaan halenquote:ZFLaSH schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:19:
[...]
Vind het erg fijn dat jullie dat denken
FF serieus. Ik snap nog steeds niet dat CCP die nodes in branch niet zwaar versterkt. In Z-K was het eregisteren gewoon niet te doen. Zowel voor NC als voor ons. Ik begin behoorlijk te balen van die lag en met mij heel veel anderen. 5 minuten om mijn mods aan te kunnen zetten is natuurlijk belachelijk.
I am the Alpha and the Omega Mijn PC spec's | Trotse bezitter van een Rev E Macbook Pro 2.4ghz
Ja, het is ergens belachelijk dat wij hier ons geld aan spenderen nietwaar? Fleetbattles is juist het gene wat EVE zo leuk maakt (correctie: Zou MOETEN maken). Of we nou winnen of verliezen maakt helemaal niet uit, maar de lag is zo verschrikkelijk aan het worden dat dit gewoon onspeelbaar wordt.quote:Namu schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:31:
[...]
eergisteren zat ik ongeveer 15min/20min te laden tijdens een pos siege in qcwa (branch). erg leuk. kon wat te drinken gaan halen
Zonder redesign van de game gaat dit nooit goedkomen.
Reg. datum: 31 mei 2005
Pagina: 1 2 3 4 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.