Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]

Waarom niet ?

Na 3,5 jaar in dit topic mag ik dat toch best zeggen ?

niet dat iemand het verder wat interesseert, maar goed :P
Weet je het antwoord op onderstaande al ?
quote:
On_E schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:55:
Ik kwam dit tegen op de europese site :

[...]

Stel nou dat ik er geen fuck aan vind en m wil verkopen, dan moet die koper dus op mijn account een nieuwe character aanmaken zou je zeggen, maar dan ziet diegene toch al mijn gegevens ? (incl. CC gegevens)

Of kan je je account helemaal leegmaken ofzo ?
En, ga je hem verkopen? :P

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

quote:
Wootlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:49:
Thanks voor de tips mbt Anathereon.

Vanavond maar eens kijken of de rotzak dood wil ^^ laatste keer op 23% gaat die trut van een Jaine dood -.-'
zorgen dat ze niet in het gevecht betrokken raakt. Anders pas op 50% ofzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Reg. datum: 05 mei 2008

quote:
BraX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:51:
[...]

niet de mogelijkheid om de npc te healen?
nope, je kan de NPCs niet healen in Hyjal

Pestcontrol
Reg. datum: 09 maart 2001

quote:
Arta schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:35:
[...]

nope, je kan de NPCs niet healen in Hyjal
Dat zou makkelijk zijn, gewoon met 25 healers naar binnen en achter de NPCs aanrennen :P

Fleas, Tauren Druid of <Deliverance> at Executus

Reg. datum: 05 november 2002

Gister weer een "makkie" in TK. Solarion guild first kill na 3e try al 8)
Die boss is echt te saai, ook de trash is boring.

Loot Reaver was wat lastiger sinds de patch, maar hij ging wel down :P
Helaas geen loot voor mij, achja better luck next time.

Tevens Al'ar down zondag na een try of 5 / 6, guild first :P

WoW:
Capa - LVL 7x Human Warrior
Eingana - LVL 80 Draenei Shaman
Whehe LVL 6x Human Warlock
All @ Outland PVP

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:11:
[...]

Weet je het antwoord op onderstaande al ?

[...]

En, ga je hem verkopen? :P
Haha dat is oud zeg, damn.

Maar nee ik verkoop mijn acc zeker niet.
Reg. datum: 31 oktober 2005

Ik heb ooit, toen ik mijn account aanmaakte, natuurlijk een geheim antwoord op mijn vraag gegeven. Nu ben ik die dus vergeten. Ik ben gaan zoeken op www.wow-europe.com en ik weet dat je kunt bellen of zo'n formulier in kan vullen. http://eu.blizzard.com/su...goryId=2880&gameId=11

Dit is waar ik op uitkom maar ik kan het deel geheime antwoord niet echt vinden. Dus iemand die wel weet waar ik dat formulier in kan vullen om mijn geheime antwoord te achterhalen?
Reg. datum: 17 juni 2001

iemand enig idee hoe ik dit oplos?:

-------
The patch "base\signaturefile" could not be applied. (Invalid source file size: expected 2087681, actual 2089956.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
------------------

Kreeg deze melding toen ik de 2.4.1 patch aan het instaleren was.
Heb dus echt geen zin om weer alles opnieuw te instareren.
Het wowrepair al geprobeerd maar dat werkt niet

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
dapo1981 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:55:
iemand enig idee hoe ik dit oplos?:

-------
The patch "base\signaturefile" could not be applied. (Invalid source file size: expected 2087681, actual 2089956.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
------------------

Kreeg deze melding toen ik de 2.4.1 patch aan het instaleren was.
Heb dus echt geen zin om weer alles opnieuw te instareren.
Het wowrepair al geprobeerd maar dat werkt niet
reinstallen :>, of de updater draaien mischien sla je 1 over..

Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

rottig dagboek.

Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.

Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.

Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".

thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.

Raids cancelled voorlopig, de meeste hebben daar eigenlijk geen zin in atm.
Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.

Breathe
"Everything that is, is alive."

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

Ik denk, dat niemand hier iets gepast op weet te zeggen..........

Het enige dat in me op komt is een sullige "sterkte, en hoop dat jullie je eroverheen kunnen zetten en vooruit kunnen" :(
.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

quote:
RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:40:
Ik denk, dat niemand hier iets gepast op weet te zeggen..........

Het enige dat in me op komt is een sullige "sterkte, en hoop dat jullie je eroverheen kunnen zetten en vooruit kunnen" :(
Mjah life goes on, en we gaan vast binnen een paar dagen gewoon weer verder.
Had alleen niet van mezelf verwacht dat what happend me zo zou raken.
Guess dat dat dus ook door dat hele community gebeuren eromheen komt.

Als je zolang samen speelt bouw je toch een sooort van band op met elkaar, ook al heb je elkaar maybe maar 1 of 2 keer gezien in al die jaren.
En dan kan iig ik (en meer met mij) hier toch niet zomaar overheen stappen.

Breathe
"Everything that is, is alive."

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
AKooi22 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:47:
Ik heb ooit, toen ik mijn account aanmaakte, natuurlijk een geheim antwoord op mijn vraag gegeven. Nu ben ik die dus vergeten. Ik ben gaan zoeken op www.wow-europe.com en ik weet dat je kunt bellen of zo'n formulier in kan vullen. http://eu.blizzard.com/su...goryId=2880&gameId=11

Dit is waar ik op uitkom maar ik kan het deel geheime antwoord niet echt vinden. Dus iemand die wel weet waar ik dat formulier in kan vullen om mijn geheime antwoord te achterhalen?
http://www.wow-europe.com...orm/securitywebform5.html

daar vind je een form wat je kan invullen let echter op dat ze de vraag en het antwoord niet meer veranderen hooguit krijg je het antwoord toegestuurd.

ik had het webform ook nodig en zie hieronder wat ik terugkreeg. als je dat meestuurd duurt het 2 a 3 weken (denk meer aan 4-5) voordat ze antwoord geven

Thank you for your email. Unfortunately we no longer offer the service of changing the secret question and answer. If you wish us to provide you with the answer to the secret question, please provide the following information for account verification:

- Your full address including postal or zip code
- Your full email address (currently registered on the account)
- The authentication key used to create the account
- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code

Should you be unable to provide this piece of information, we will have to request:

- A legible fax, scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license matching the first and last name of the registered account owner

Upon receipt of this information we will send the answer to your secret question as soon as possible.

If you have any further questions or concerns please do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Blizzard Entertainment Europe

hoop dat je er wat aan hebt

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

<Denial> Moonkin
Reg. datum: 01 juni 2001

Bizarre avond inderdaad. Nog steeds lamgeslagen door een soort gevoel van ongeloof.
Vond het een mooi eerbetoon om alle City Leaders van de Horde om te leggen.

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

quote:
Locks schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:15:
[...]

- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code
hmm dat was iets van xxxx of 0000 omdat er geen cc check was in het begin van de account creation omdat veel mensen hier over vielen :).

Saidar
Reg. datum: 17 september 2007

Het is inderdaad tragisch en hopelijk heeft hij kunnen genieten van ons eerbetoon aan hem gisteravond.

Helaas waren er wat mensen in de Allience community die geen fatsoen konden opbrengen en ons idee om een guild/friends screenshot te maken voor een condeleancekaart express verstoorde door als idioten er doorheen te springen... daarom een vriendelijk verzoek aan alle Horde op Trollbane...

gooi 'Hobbit' een lvl 67 character op jullie KoS lijstje, naam van ze vriendje ben ik even kwijt maar dat was iets van 'MadMaz' of iets dergelijks...

RiP Koen/EZman/Jenova
Je moet ook niet van minstens 1000 van de andere factie verwachten dat het goed gaat. Ze hebben op de mage forums wel eens van 1 tot 20 proberen te tellen.

Dus gewoon
"1"

en dan volgende post "2". dat kwam ook niet verder dan 5 ofzo.

Reg. datum: 15 september 2001

quote:
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:26:
Je moet ook niet van minstens 1000 van de andere factie verwachten dat het goed gaat. Ze hebben op de mage forums wel eens van 1 tot 20 proberen te tellen.

Dus gewoon
"1"

en dan volgende post "2". dat kwam ook niet verder dan 5 ofzo.
lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.

PSN = NoTimeRemains

Ayzén
Reg. datum: 28 december 2006

quote:
Routed schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:34:
rottig dagboek.

Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.

Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.

Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".

thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.

Raids cancelled voorlopig, de meeste hebben daar eigenlijk geen zin in atm.
Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.
That sucks man :( , sterkte enzo aan iedereen

Ik zel heb het ook meegemaakt iemand waarmee je van lvl 10 speeld tot 70 en raid en alles en plotseling overlijd...

Wij hebben toen een Funeral bijeenkomst gehad in darnassus omdat die daar altijd visde, onze guild kent nogal wat horde's dus die hebben we ook even verteld etc de nummer 1 / 2 / 3 van de server en die konde het wel respecteren en zouden kijken of ze tegen mensen die vanplan waren te verpesten uit hun hoofd te praten...

Sad day noemde we het toen, als herrinering aan hem hebben wij gelukkig nog Guild movies van bosses killen , van een naked run van IF naar thunderbluff en zulke dingen

Gl O+

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

quote:
NoTimeRemains schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
[...]

lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.
misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt

woot

monkey

of een andere opmerking.

en dus er altijd wel een gek rondloopt die niet serieus met zaken om kan gaan.

Kevinp wijzigde dit bericht 08-05-2008 10:39 (9%)

Ayzén

quote:
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]

misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt

woot

monkey

of een andere opmerking.

He dat topic ken ik op mijn realm forum kwamen ze niet verder dan 12, en toen begon het van

"bump "
" Woot"
" /fail "

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

Reg. datum: 26 maart 2008

Sterkte iig... Zo kut om te horen :(

Voor mezelf iig... Heerlijk Woensdagavondje gehad :D Opgegeven voor ZA en was deze keer zeker dat ik mee zou gaan, omdat de vorige keer er teveel healers waren dus was ik "confirmed already".

Eerst de bearboss... Even me map gehaald en dus een 20slot bag :9 Daarna alles tot Hex Lord Malacrass gekilled. 2 Timers gehaald alleen was er te weinig tijd voor Zul'Jin.. Ach 1ste 3 bosses geen drops maar goed ik was al lang blij dat ik mee mocht.. Had de tactics snel onder controle geen 1 wipe de hele avond..
Toen Hallazi.. en Shimmer Pelt Vest :)
Gingen we verder naar Hex Lord Malacrass en toen.. Hood of the third eye Ook erg lekker.. Was al zeer happy!:) Van Hallowed Crown naar deze :P .
Toen de Time Chest Rewards en bij Chest 2... Voilaaaaaa
Staff of Dark Mending :D Weg is me Shatar Exhalted Mace^^.
1 Avondje heel ZA gezien op Zuljin na en van 1512 naar 1673 healing >:) en BIJNA 10k mana^^..

I'm a happy druid 8)7

Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]

woot

monkey

of een andere opmerking.

Tellen van 1 t/m 20 vergelijken met het overlijden van iemand, gg!

Ben nog steeds aardig aangeslagen hierdoor :(
Ayzén

quote:
HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]

Kan ik me heel goed voorstellen, zo heb ik het echt gehad met een vriend van me in RL lekkere zomer avond samen met groepje buiten beetje pinten, volgende morgen word je gebeld hij overleden is in ze slaap hij zou 16 worden....

rede kunnen ze nog steeds niet vertellen heeft met een " virus / ziekte " te maken die je lichaam aanmaakt naar een ernstig ongeval (die had hij 2 jaar ervoor ) hoe en wat weten ze nog steeds niet vreselijk :(

quote:
HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]

sorry ik had alleen de reactie gelezen dat iemadn zat te kutten op het screenshot moment ;).

En daar reageerde ik op. Na wat andere reacties las ik wat terug. Maar ik blijf gelijk hebben dat er altijd wel een mongool rondloopt die het verziekt voor andere.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: