Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last
Reageer Nieuw TopicWii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Reg. datum: 17 oktober 2007
Daar mag je je advertentie gratis plaatsen.
Ginz wijzigde dit bericht 25-04-2008 19:12 (105%)
Sony Ericsson W960i TE KOOP!!!!!
Reg. datum: 29 januari 2005
Ik installeer pc suite op me pc ( telefoon niet aangesloten )
daarna verbind ik telefoon met pc en zegt de pc onbekend apparaat.
daarnaast blijft usb icoontje elke keer in beeld komen. dus in beeld en weg etc.
op me telefoon knipper thet lampje onderop ook.
en op het einde zegt hij het usb apparaat word niet herkend??
wtf vaag
ik heb hem op snelle bestandsoverdracht staan
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Reg. datum: 28 april 2008
Weet iemand of het misschien mogelijk is om deze lijst te wissen?
Want ik heb bepaalde contacten verwijderd maar de namen staan nog steeds in deze lijst.
Alvast bedankt!
bedankt!quote:ChrisM schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:32:
Je moet de eerste keer dat je de PC Suite installeert de versie van de CD nemen. Bij de versie van internet zitten niet de USB drivers. Dus even opnieuw installeren, maar dan vanaf de CD.
Ga ik vanavond eens even doen.
Ik neem aan dat je het lijstje bedoeld dat je krijgt als je op het Aan: veld staat en dan op Contact. drukt? In dat lijstje staan, volgens mij, de mensen die je het laatst hebt geSMSt, waarvan je de naam hebt opgezocht in de lijst. Dus als je via die weg, dan Contact Selecteren doet (sowieso de handigste manier om een contact toe te voegen), dan komt die bovenaan het lijstje. En dan gaan de andere contacten er vanzelf uit.quote:Beekhouse schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:40:
Ik heb de w960 al een tijdje en ik ben er erg tevreden mee. Alleen als je dezelfde mensen steeds smst maakt die een soort van favorieten lijst aan zodat die nummers snel te kiezen zijn.
Weet iemand of het misschien mogelijk is om deze lijst te wissen?
Want ik heb bepaalde contacten verwijderd maar de namen staan nog steeds in deze lijst.
Alvast bedankt!
Het zijn niet echt je favorieten dus, want als je een SMSje beantwoord (en de naam van de ontvanger er dus al in staat), dan komt die niet in dat lijstje te staan. Het gaat dus puur en alleen om namen van mensen die je hebt opgezocht.
Mijn probleem dat m'n telefoon uitviel is ook weer opgelost. Het was eigenlijk heel simpel. De connectors voor de batterij zijn van die kleine metalen dingetjes die omhoog en naar beneden gaan. Nu ging één hiervan niet meer omhoog, waardoor de batterij geen verbinding maakte en de telefoon dus niet aanging. Door de batterij er uit te halen en er weer in te doen, floepte dat dingetje weer omhoog en ging het weer goed. Nu lijkt het wel weer opgelost te zijn en werkt alles weer goed.
Reg. datum: 28 april 2008
Ja, oftewel je kan die lijst niet verwijderen
Vaag, hier ging het onder Vista direct goed. Dus laatste versie van internet gehaald, geïnstalleerd, eerste keer aansluiten windows rustig alle drivers laten installeren, vervolgens van modus wisselen en daarna waren alle mogelijke drivers geïnstalleerd.quote:
Daarna kon ik het apparaat gewoon benaderen.
Wellicht de instelling van laden en weergeven bij verbinden uit-, danwel inschakelen?
Voor de rest (ik weet het, schaamteloze doublepost uit het UIQ3 software topic, maar goed): Nog een heel gaaf programmaatje voor je W960i telefoon: iPhoneLock!
Hiermee kan je een heel erg leuk lock-screen krijgen... namelijk die van de iPhone. En het werkt echt goed! Je ziet ook heel snel hoeveel gemiste gesprekken en SMSjes enzo je hebt. Erg leuk! Jammer genoeg laat hij wel bij mij zien dat ik altijd 8 ongelezen SMSjes heb (op m'n W960), maar dat komt vast wel goed in volgende versies.
Je kan hem hier downloaden:
http://www.uiqblog.com/2008/04/29/iphone-lock-050-released/
En... hij is unsigned, dus het signen moet je zelf nog even doen. Lees de reacties nog maar even onder het artikel.
Nee helaas.
Kan de cd niet meer vinden. En volgens mij kan je de drivers ook nergens op het net vinden.
Lijkt me trouwens stug als dat niet kan maar ik heb al wat gegoogeld en kwam elke keer op niks uit.
Zou helemaal geweldig zijn! thnxquote:ChrisM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:54:
Ik heb de CD nog wel ergens liggen, denk ik... kijk wel even of ik de drivers ergens neer kan zetten voor je.
Reg. datum: 06 mei 2008
Ik heb enkele keren een master reset gedaan en de firmware geupgrade, maar helaas heeft dit niet het probleem opgelost.
Ik heb de w960i bij een t-mobile abonnement met Pocket Internet.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en mogelijk de oorzaak weten....
Hij is gewoon leeg binnen 24 uur, bij minimaal gebruik. Ik moet 'm gewoon elke dag laden.
bluetooth uit, w-lan uit, scherm op 60%. lijkt allemaal niet te helpen.
Ik lees dat meer mensen 't hebben, iemand met 'n oplossing?
Met meer dan 300 uur bij de specs wil ik op z'n minst 3 dagen gebruik van de telefoon kunnen maken zonder lader...
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
Reg. datum: 06 mei 2008
Ik heb sinds een maandje ook de W960i icm een T-Mobile abonement. Daarbij voor 9,50¤ onbeperkt internetten. Hiervoor de instellingen gekregen van t-mobile, maar ik krijg telkens de melding: proxyserver niet gevonden. Of hij doet helemaal niets... Hoe krijg ik het wel aan de praat?
Ik heb trouwens geen problemen met de batterij... Bij normaal gebruik gaat ie makkelijk 3 tot 4 dagen mee.
pilootje wijzigde dit bericht 06-05-2008 19:45 (15%)
Reg. datum: 25 mei 2004
Wanneer ik gewoon gebruik maak van de telefoon (umts verbinding (met een streepje of 2), geen bluetooth, elke drie kwartier or so mail checken, screensaver aan, wlan uit, bluetooth uit) gaat de accu net aan anderhalve dag mee (haal hem 's ochtends uit de lader, de volgende dag 's avond nog 10/15% over). Dat vind ik ook niet bijster lang als ik eerlijk benquote:pilootje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:44:
...
Ik heb trouwens geen problemen met de batterij... Bij normaal gebruik gaat ie makkelijk 3 tot 4 dagen mee.
Blijkbaar staat er iets in de instellingen fout, of doet T-mobile iets verkeerd. In ieder geval, vraag het eens aan hun.quote:pilootje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:44:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een maandje ook de W960i icm een T-Mobile abonement. Daarbij voor 9,50¤ onbeperkt internetten. Hiervoor de instellingen gekregen van t-mobile, maar ik krijg telkens de melding: proxyserver niet gevonden. Of hij doet helemaal niets... Hoe krijg ik het wel aan de praat?
Heb je T-Mobile hier al over gecontacteerd?quote:caras schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:43:
Ik ben nu een week in het bezit van de w960i maar heb bereikbaarheidsproblemen met de telefoon. Op een raadselachtige wijze kan de telefoon na een bepaalde tijd geen connecties meer maken via UMTS, GMS. Dus ik kan niets en niemand meer bereiken en ben ook onbereikbaar.
Ik heb enkele keren een master reset gedaan en de firmware geupgrade, maar helaas heeft dit niet het probleem opgelost.
Ik heb de w960i bij een t-mobile abonnement met Pocket Internet.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en mogelijk de oorzaak weten....
Over GPRS: Mijn instellingen, via Configuratiescherm - Verbindingen, nieuwe internetaccount:
Accountnaam: T-Mobile-NL (mag je zelf invullen)
Adres: internet (kleine letters)
Gebruikersnaam en wachtwoord vereist niet aangevinkt
Onder meer - TCP/IP en DNS configuratie: alles automatisch.
Geen proxy gebruiken.
En dan moet ie het doen... kan zijn dat je verkeerde instellingen krijgt. Ik heb ze ook niet bij t-mobile weggehaald, maar ergens anders...
als ik een foto als bijlage doe dan krijgt de ontvanger alleen maar tekens te zien .... dus geen bijlage bij de mail ...
weet iemand hoe dat kan ??
ik heb het verstuurd naar m'n mailadres op werk en naar thuis (@home) beide hetzelfde resultaat ... niet goed dus
heeft het misschien met de tekenset van de verzonden mail te maken ? staat nu op UTF-7 ... ???
(mss een beetje een laat antwoordquote:Amthonie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:49:
Ik heb een vraagje over de call list. Achter sommige nummers die ik gebeld heb staat (+). Dit intrigeert me zeer en ben benieuwd wat dit mag betekenen. Ik kan het echter nergens in de documentatie terugvinden. Heeft iemand enig idee wat dit plusje betekent?
hier had ik ook last van ...
komt denk ik doordat er telefoonnummers dubbel op de tel. staan ... ik had ze bij de contacten EN op de SIM ...
toen ik alle SIM-nummers verwijderd had kreeg ik dat + teken niet meer in de call-list
... maar in die tussentijd ben je daar zelf misschien al achter gekomen
DonDidier wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:20 (61%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last