Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 april 2008

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:54:
[...]

Heb ik allemaal nog niet mee gemaakt wel heb ik zo'n leuke addon die zegt Aggro als iemand op je klikt dus ook roques in stealth en dan klik je op jezelf en dan zie je dus wie er op je klinkt >:)

Gemeen he ?
Is het dan ook mogelijk om de persoon die jou van 30y target te selecteren? Dat zou helemaal erg zijn, want dan is het mogelijk om vanaf 30y (of zelfs meer) een frostbolt of wat dan ook op iemand te gooien die stealth is.

Stalkkaer - lvl70 Dwarf Rogue - Stormreaver

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:01:
[...]

Is gewoon een addon en valt onder het normale gebruik van WoW
Dat zal wel, maar ik blijf het cheaten vinden. ;)
Toot Toot Boing Boing...
Reg. datum: 20 december 2007

2de keer Leo down met de guild /cheer :)
Na een snelle kille (1x gewiped) zijn we weer MH ingedoken.
Rage ge-oneshot maar daarna Anatheron, wat is dat een irritante boss.
We wipen er niet op maar de NPC (Jaine proudmore oid) gaat gewoon dood.

Iemand goede tactics voor Anatheron ?

"If at first you dont succeed, you fail"

Ayzén
Reg. datum: 28 december 2006

quote:
dekoninge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:02:
[...]

Is het dan ook mogelijk om de persoon die jou van 30y target te selecteren? Dat zou helemaal erg zijn, want dan is het mogelijk om vanaf 30y (of zelfs meer) een frostbolt of wat dan ook op iemand te gooien die stealth is.
Nee je ziet alleen op je scherm "aggro" staan en vervolgens wie er op je klikt maar niet waar die gene is of die nu achter je staat boven je dat zou je toch echt moeten ondervinden

Mijn gevoel zegt me altijd okee muziek uit alleen ingamesound aan het "roque / druid " geluidje proberen te vinden..

Maar het heeft voordelen en nadelen als je dus in je T6 loopt te banjeren zou ik die addon niet nemen want dan word je gek van iedereen die op je klikt in shattrah ;) of if of Sw etc

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

Reg. datum: 16 maart 2006

http://www.darklegacycomics.com/139.html

quel'danas <3

hoewel dat gedeelte wat in de strip staat wel grappig is, kan ik me behoorlijk irriteren aan de hoeveelheid alliance players op ons realm die daar met pvp enabled rondlopen (pve realm waar horde:alliance ration 1:3 is ...)

*frustratie*

verdere update
van het weekend had ik ineens gold genoeg voor de swift flying mount ^^
en heb het meteen een paar dagen niet meer gespeeld... gta4 ;D

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:17:
[...]

Nee je ziet alleen op je scherm "aggro" staan en vervolgens wie er op je klikt maar niet waar die gene is of die nu achter je staat boven je dat zou je toch echt moeten ondervinden

Mijn gevoel zegt me altijd okee muziek uit alleen ingamesound aan het "roque / druid " geluidje proberen te vinden..

Maar het heeft voordelen en nadelen als je dus in je T6 loopt te banjeren zou ik die addon niet nemen want dan word je gek van iedereen die op je klikt in shattrah ;) of if of Sw etc
Zit imo heel dicht tegen het cheaten aan idd, maar het feit dat je de rogue/druid niet kan selecteren maakt het denk ik legitiem.

Over je vraag over casting. Dit zit al ingebakken bij warcraft. Maar dan nog iets? waarom een rank 1 doen om iemand te faken terwijl je dit ook kan doen met een rank 13531 heal?

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Reg. datum: 05 mei 2008

quote:
Wootlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:13:
2de keer Leo down met de guild /cheer :)
Na een snelle kille (1x gewiped) zijn we weer MH ingedoken.
Rage ge-oneshot maar daarna Anatheron, wat is dat een irritante boss.
We wipen er niet op maar de NPC (Jaine proudmore oid) gaat gewoon dood.

Iemand goede tactics voor Anatheron ?
Tank Anetheron zelf redelijk dicht bij de ingang van het dorpje met zijn rug naar de ingang toe, de rogues erachter worden dan voornamelijk getarget voor zijn Carrion Swarm.

De infernalls tank je bij Jaina bij de katapult, wanneer je de infernal op je krijgt ren je dus daar naar toe. De ranged valt de infernalls aan wanneer deze er zijn en kunnen dan buiten bereik van Carrion Swarm gaan staan. Wanneer er geen infernall is gooien zij hun spells gewoon op Anetheron

Spreid jezelf over het gebied zodat niet iedereen tegelijk geraakt wordt door Carrion Swarm.

2 paladins op de infernal tank zou genoeg moeten zijn, de rest concentreerd zich op de andere tank en de rest van de raid

www.bosskillers.com voor al je tactics :9

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:01:
[...]

Is gewoon een addon en valt onder het normale gebruik van WoW

X-perl... en dan geloof ik van Fubar een addon met die heletijd zeg aggro..
zou het wel is even bekijken
Is dat niet gewoon BanzaiAlert, deze heb ik namelijk ook en geeft idd een melding als je agro krijgt. Dus ook als iemand jouw target.

Zit deze agro alert tegenwoordig niet standaard in wow gebakken, kan me er vaag iets van herinneren iig.

Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage

quote:
Hooli-gan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:33:
[...]

Is dat niet gewoon BanzaiAlert, deze heb ik namelijk ook en geeft idd een melding als je agro krijgt. Dus ook als iemand jouw target.

Zit deze agro alert tegenwoordig niet standaard in wow gebakken, kan me er vaag iets van herinneren iig.
Zoiets had me broertje ook geinstalleerd op z'n warlock, alleen deed die mod bij elke crit een geluidje afspelen. Dat had ie dus veranderd in het CRITICAL DAMAGE geluidje van Mortal Combat. En een schik dat ie had |:(

Buckleberry - lvl70 Druid & Bucket - lvl70 Paladin @ Outland

quote:
SouLmaN schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:36:
[...]

Zoiets had me broertje ook geinstalleerd op z'n warlock, alleen deed die mod bij elke crit een geluidje afspelen. Dat had ie dus veranderd in het CRITICAL DAMAGE geluidje van Mortal Combat. En een schik dat ie had |:(
Geluidje bij een crit klinkt meer iets voor Scrolling Combat Text ofzo. Banzai alert geeft alleen een melding als je agro krijgt van een mob/speler afaik.

Bulligan, Hooligan@Kazzak || Juzamdjinn, Holygan@Stormrage

Ayzén

quote:
ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:31:
[...]

Zit imo heel dicht tegen het cheaten aan idd, maar het feit dat je de rogue/druid niet kan selecteren maakt het denk ik legitiem.

Over je vraag over casting. Dit zit al ingebakken bij warcraft. Maar dan nog iets? waarom een rank 1 doen om iemand te faken terwijl je dit ook kan doen met een rank 13531 heal?
Ja dat weet ik dus ook niet dat vroeg ik me dus af...want ik zie dat echt vaak een snelle kleine heal van rank1 of een iets anders rank 1....hoopte iemand dat wist

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

quote:
Da's gemeen! Ik had moeite met het inhouden van m'n lach op't werk xD
quote:
ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:31:
Lagere manacost voor als je opponent er niet intrapt.
quote:
Arta schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:32:
Tank Anetheron zelf redelijk dicht bij de ingang van het dorpje met zijn rug naar de ingang toe, de rogues erachter worden dan voornamelijk getarget voor zijn Carrion Swarm.

De infernalls tank je bij Jaina bij de katapult, wanneer je de infernal op je krijgt ren je dus daar naar toe. De ranged valt de infernalls aan wanneer deze er zijn en kunnen dan buiten bereik van Carrion Swarm gaan staan. Wanneer er geen infernall is gooien zij hun spells gewoon op Anetheron

Spreid jezelf over het gebied zodat niet iedereen tegelijk geraakt wordt door Carrion Swarm.

2 paladins op de infernal tank zou genoeg moeten zijn, de rest concentreerd zich op de andere tank en de rest van de raid
Spreading is key daar inderdaad. Zeker healers moeten goed gespreid staan, dus ook bij de blacksmith en op de berg rechts van de ingang.

Voor infernals hebben we twee spots, bij de ballista en rechts van de toren bij dat huisje. Afhankelijk van waar de infernal komt wordt 'ie op één van die twee plaatsen getankt. Als OT healer sta ik als er geen infernal is op de heuvel bovenaan de toren. (rechts van Jaina)

Wij gebruiken een druid/pala combo op de infernal, waarvan ik spamheal en de druid vaak ook hots uitdeelt aan DPS eromheen. Zorg in ieder geval voor twee healers die op elkaar ingespeeld zijn, zodat ze niet allebei tegelijk carrion swarm pakken.

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) | Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:40:
[...]

Ja dat weet ik dus ook niet dat vroeg ik me dus af...want ik zie dat echt vaak een snelle kleine heal van rank1 of een iets anders rank 1....hoopte iemand dat wist
Alles wat ik je combatlog komt en daar door een mod word opgepikt en in font80 over je beeldscherm word gesplattered is legaal.

Dus ook die mod die de r1 fakeheal laat zien die je tegenstander doet in de hoop dat je hem counter.

Wat niet weg neemt dat er wel degelijk een cheat in omloop is die stealthed players op onmogelijke afstanden al target.
Op de wow fora zijn er al topics over over rogues/druids die op het moment dat ze naar buiten lopen al gescheept/viperstinged/cc'ed worden.

Breathe
"Everything that is, is alive."

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
Exitium schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:08:
[...]

Lagere manacost voor als je opponent er niet intrapt.
Een fake heal is naar mijn weten een heal die je snel afbreekt zodat een mage zijn counterspell verneukt op iemand die niet aan het casten is. Dus welke mana cost?

Of is de pvp scene alweer verder : )

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

quote:
ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Een fake heal is naar mijn weten een heal die je snel afbreekt zodat een mage zijn counterspell verneukt op iemand die niet aan het casten is. Dus welke mana cost?

Of is de pvp scene alweer verder : )
Lag en niet op tijd af kunnen breken ftw.

Ik lul ook maar wat... :P

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) | Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

Reg. datum: 02 april 2007

quote:
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:30:
Nog 13 dagen en dan is het voorgoed exit uit WoW.
Als ik zou stoppen, dan stop ik, zeg ik vrienden ingame gedag and that's that.
Waarom de moeite nemen om dat ergens anders te uiten?
quote:
Exitium schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:08:

Spreading is key daar inderdaad. Zeker healers moeten goed gespreid staan, dus ook bij de blacksmith en op de berg rechts van de ingang.

Voor infernals hebben we twee spots, bij de ballista en rechts van de toren bij dat huisje. Afhankelijk van waar de infernal komt wordt 'ie op één van die twee plaatsen getankt. Als OT healer sta ik als er geen infernal is op de heuvel bovenaan de toren. (rechts van Jaina)

Wij gebruiken een druid/pala combo op de infernal, waarvan ik spamheal en de druid vaak ook hots uitdeelt aan DPS eromheen. Zorg in ieder geval voor twee healers die op elkaar ingespeeld zijn, zodat ze niet allebei tegelijk carrion swarm pakken.
Nog een tipje:
Als we een beetje low on healers zijn (of als ze moeite hebben) vinden ze het wel fijn dat we de night's end cloak aan doen met daarop nog eens +15 shadow resistance en de neck van BT om zodoende wat shadow damage te weerstaan.

quote:
Zjanzjak schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:34:
Nog een tipje:
Als we een beetje low on healers zijn (of als ze moeite hebben) vinden ze het wel fijn dat we de night's end cloak aan doen met daarop nog eens +15 shadow resistance en de neck van BT om zodoende wat shadow damage te weerstaan.
Wist dat ik wat vergat. :+ SR helpt inderdaad tegen carrion swarm, alleen vergeet ik altijd cloak + neck te equippen. Ook tijdig SR buff vernieuwen dus, alhoewel dat standaard moet zijn met trash daar.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Zjanzjak schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Als ik zou stoppen, dan stop ik, zeg ik vrienden ingame gedag and that's that.
Waarom de moeite nemen om dat ergens anders te uiten?
Waarom niet ?

Na 3,5 jaar in dit topic mag ik dat toch best zeggen ?

niet dat iemand het verder wat interesseert, maar goed :P

On_E wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:44 (10%)

Ayzén

quote:
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]

Waarom niet ?

Na 3,5 jaar in dit topic mag ik dat toch best zeggen ?

niet dat iemand het verder wat interesseert, maar goed :P
ALtijd jammer iemand te zien gaan , ;) maar eens is de tijd he :D

Toot Toot Boing Boing...

Thanks voor de tips mbt Anathereon.

Vanavond maar eens kijken of de rotzak dood wil ^^ laatste keer op 23% gaat die trut van een Jaine dood -.-'

Reg. datum: 08 mei 2004

quote:
Wootlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:49:
Thanks voor de tips mbt Anathereon.

Vanavond maar eens kijken of de rotzak dood wil ^^ laatste keer op 23% gaat die trut van een Jaine dood -.-'
niet de mogelijkheid om de npc te healen?

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

quote:
BraX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Nah, ben alleen benieuwd hoelang ze bezig zijn met een try. :)

Guild krijgt langzamerhand vorm. Gaan strenger zijn qua raiden, duidelijke scheiding tussen raiders en casuals, ander DKP systeem, nieuwe officersgroep, meer communicatie/overleg met de rest, etc. Eerste nieuwe mensen zijn binnen, dus met wat mazzel kunnen we binnenkort weer beginnen met raiden. :)

Toot Toot Boing Boing...

quote:
BraX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Daar heb ik eingelijk nog niet aan gedacht !
Misschien niet eens zo'n get idee ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: