Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicGTA4 voor de X360 staat leverbaar op de Dynabyte site dus....quote:Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]
Zaten bij mij een speciale sticker op de spellen wat aangaf dat het voor de veronica actie was. Kreeg ook alle spellen netjes thuis (2 mei) terwijl ik verwachte dat GTA4 er misschien niet bij zou zitten ivm eventuele tekorten (overal was GTA4 toen uitverkocht).
Hmm hier in Alphen a/d Rijn bij de MediaMarkt hebben ze eigenlijk altijd wel genoeg xboxen en gta4 games staan. Terwijl die dingen online vrijwel overal op zijn. Alleen konden ze me deze actie natuurlijk niet aanbieden.quote:Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:45:
[...]
Zaten bij mij een speciale sticker op de spellen wat aangaf dat het voor de veronica actie was. Kreeg ook alle spellen netjes thuis (2 mei) terwijl ik verwachte dat GTA4 er misschien niet bij zou zitten ivm eventuele tekorten (overal was GTA4 toen uitverkocht).
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Toendertijd he in mijn omgevingquote:netblade schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:50:
[...]
Hmm hier in Alphen a/d Rijn bij de MediaMarkt hebben ze eigenlijk altijd wel genoeg xboxen en gta4 games staan. Terwijl die dingen online vrijwel overal op zijn. Alleen konden ze me deze actie natuurlijk niet aanbieden.
Hmm ja de eerste dag was alles inderdaad op (qua GTA4), alleen voor de PS3 lagen er nog een aantal exemplarenquote:
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Reg. datum: 09 september 2003
Dan ga ik hem daar ook bestellen!quote:yzf1kr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]
Yup, mooi.
Heb er ook een besteld.
HD-DVD's zijn op dit moment net zo goedkoop als gewone DVD's. En er zitten toch wat pareltjes tussen. Zo is de snowboardfilm "First Descent" alleen op HD-DVD uit, en zal waarschijnlijk nooit op Blu-ray komen.
Blu-ray breekt voorlopig toch nog niet door, daar is dat spul veel te duur voor.
Ik heb thuis al HD-DVD's liggen maar nog geen speler.
http://www.esoteric-warriors.com
Geen idee, ik heb hem bij dynabyte besteld en ik kreeg binnen 2 uur een bevestiging terug, zal straks wel de verzendsmelding krijgenquote:CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:09:
Klopt het dat die bevestigingsmail van die Veronica aanbieding lang duurt?
Ja duurt lang. Veronica stuurt de aanvragen naar Dynabyte. Zal minstens op een dag rekenen. Als je het na 2 dagen nog niet hebt even bellen naar dynabyte (0800 nummer die op hun site staat).quote:CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:09:
Klopt het dat die bevestigingsmail van die Veronica aanbieding lang duurt?
Dynabyte stuurt je uiteindelijk een orderbevestiging samen met het pakket tracking nummer.
Bij mij duurde dit allemaal wat langer gezien Veronica het niet had opgestuurd en toen alle vrije dagen waren (weekend, koninginnedag, hemelvaart etc).
Madje wijzigde dit bericht 07-05-2008 15:36 (14%)
Reg. datum: 10 augustus 2007
Het is een fout want hij stond een paar dagen geleden voor 10 euro (en niet 20) op de Duitse Amazon-site. Inclusief verzendkosten zo'n 15 euro. Voor die prijs kon ik hem ook niet laten liggen, dacht ik dus meteen afgerekend en daarna toch online gaan neuzen naar films. Een uur later heb ik de bestelling toch maar geannuleerd. Er waren maar verdomd weinig films die ik echt hebben wilde en die titels heb ik dan liever op Blu-Ray dan op een dood formaat waarbij ik ook altijd een onhandig lost kastje naast mijn Xbox 360 zou moeten houden.quote:Furfoot schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:06:
Ik wist niet dat de HD DVD drive zo goedkoop is geworden. Zou dit kloppen of gewoon een fout zijn?
De aardigste bonus bij dit pakket was trouwens de Xbox 360 Universal Remote, maar daar had ik ook al weinig aan omdat ik al een afstandsbediening bij mijn 360 Premium heb gekregen.
ymmv wijzigde dit bericht 07-05-2008 15:44 (10%)
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Hier < Staan de voorwaarden, ik heb ze net gelezen...maar op welk punt kan ik ze dan aanspreken. Want ze gaan mij mailen, dus wil graag beetje sterker staan en aandringen op hun 'flexibele' service zodat ik de games toch nog nagestuurt krijg.quote:AMD1800 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:18:
[...]
Best kans? Ze MOETEN leveren volgens mij, lees de voorwaarden van bol.com maar.
Nee, voldoet niet aan mijn eisen. Ik wil dat mijn twee broertjes er helemaal niet opkomen. Wil dat de xbox opstart en daarna meteen om een wachtwoord vraagt. Maar heb al een beter idee, want dat gaat niet lukken: Controller gewoon in de kluisquote:
NeoMe wijzigde dit bericht 07-05-2008 15:54 (36%)
* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *
bedankt voor de informatie, zat hier op m'n stage ook m'n webmail te refreshen om te kijken of ik een bevestigings mail zou krijgenquote:Madje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:35:
[...]
Ja duurt lang. Veronica stuurt de aanvragen naar Dynabyte. Zal minstens op een dag rekenen. Als je het na 2 dagen nog niet hebt even bellen naar dynabyte (0800 nummer die op hun site staat).
Dynabyte stuurt je uiteindelijk een orderbevestiging samen met het pakket tracking nummer.
Bij mij duurde dit allemaal wat langer gezien Veronica het niet had opgestuurd en toen alle vrije dagen waren (weekend, koninginnedag, hemelvaart etc).
it's peanut butter jelly time
Reg. datum: 13 februari 2008
Ik heb een vraag wat betreft verbinding maken via xbox live met andere "friends", namelijk het volgende:
Mijn vraag gaat over Xbox live. Ik en aantal vrienden hebben onlangs GTA 4 aangeschaft, maar nu heeft een vriend van mij problemen met verbinding maken. Het probleem is als volgt:
Hij kon eerst alleen maar als ie in-game zat via de chat, als hij op het dashboard kwam werd de verbinding verbroken. Als ik hem een invite stuur of iemand anders, kan hij ook niet connecten hij zegt dat de room niet gevonden kan worden of dat de room niet meer bestaat.
Zijn verbinding is ADSL, en heeft o.a. draadloos internet maar dit werkt verder (deels) wel.
Nu heeft hij de modem/router er tussenuit gehaalt, en nu krijgt hij wel verbinding, alleen niet bij iedereen. Hij kan bij mij joinen, en ik bij hem, maar bij 5 andere vrienden dus niet en ook niet andersom.
Mijn vraag is dus in het kort, komt dit iemand bekent voor, en heeft iemand een idee wat het probleem is?!
Alvast zeer bedankt.
nog niet getrouwd, maar wel plannen, 24 jaar, game ongeveer hetzelfde, meestal fps of rpg, werkzaam in het onderwijsquote:Roely schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:22:
Ik lees dit forum al ruim een jaar, en zie aan het taalgebruik e.d. (Moet ik aan mijn ma vragen e.d.) dat de gebruikersgroep van dit forum, en dus de Xbox 360 zeer divers is. Dit vind ik positief. Wat voor gamer ben jij op je Xbox 360 ?
Ikzelf :
Man, Getrouwd, drie kinderen, 38 jaar, game ongeveer 1 a 2 uur per dag, meestal FPS en Race.
Werkzaam in de industriele automation
Zie ook dit uit de startpost:
quote:Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller!
Wom wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:26 (47%)
Reg. datum: 15 maart 2006
Zojuist is tnt geweest... enkel een losse xbox, geen spel te bekennenquote:JV69 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:26:
Ook ik heb gisteren de bundel met 3 spellen voor 269 euro kunnen bestellen bij Bol.com. heb gelijk met iDeal betaald en gisteravond een mailtje gekregen dat hij verzonden is. ben benieuwd of en wat er geleverd gaat worden.
het vreemde is wel dat bij de bestelstatus op Bol.com nog steeds staat dat hij in behandeling staat
maar is ff contact met bol.com op nemen en zien hoever ik kom.
Als je Xbox gebanned is kun je sowiezo niet connecteren naar Xbox Live toe. Zou het toch echt zoeken in zijn netwerksetup.quote:Yeroen84 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:29:
Ja dat NAT had hij het ook over, maar hij zei dat dat allemaal open en ok of goedgekeurd stond, maar toch wilde het niet de verbinding vinden. Zou het ook kunnen dat zijn xbox gebanned is of iets dergelijk? Lijkt me overigens heel sterk, want waarom kan ik hem wel joinen en hij mij ook, maar andere mensen niet bij hem of hij bij anderen.
(btw,best irritant om een 360 zonder games te hebben staan hehe)
zoals ik denk dat ze het opgelost hebben is, ze doen er gratis gta4 bij, maar niet die andere, want ze snappen ook wel dat men het alleen maar om gta4 gaat, en aangezien die nu nog niet leverbaar zijn...komt dat later
uLu wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:59 (12%)
Heb jij trouwens zo'n coupon uit de veronica gids? nadat ik erachter was gekomen dat het dus via dynabyte ging. (nadat ik hem al besteld had dus) Zojuist dus eens op de dynabyte site gekeken en daar stond dat je zo'n coupon nodig had uit de veronica gids van week 17, twee weken geleden dus. Ik weet niet of ze daarnaar vragen als ze hem brengen? 't is namelijk aan de deur betalen.quote:CycloneX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:48:
Ook ingegaan op de Veronica aanbieding heb een X360 Pro besteld met de bijbehorende gamesmij benieuwen
*edit*
https://www.dynabyte.nl/a...soft-Xbox-360-Elite-Zwart Hier staat die, bij extra info staat dan dit:
Let op; aan dit product zit een veronicagidsabonnee bundelactie aan gekoppeld. Deze is alleen geldig met de coupon uit de veronicagids van week 17.
Dus weet niet hoe ze dat regelen
Dosed wijzigde dit bericht 07-05-2008 17:28 (20%)
it's peanut butter jelly time
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.